Hoppetaujenta Skrevet 11. februar 2013 #681 Del Skrevet 11. februar 2013 Yeeeey! Vi lager sånn sirkustreff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. februar 2013 #682 Del Skrevet 11. februar 2013 Melder meg frivillig som linedanser! Håper kroppen din har det bedre i dag Hikken! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 11. februar 2013 #683 Del Skrevet 11. februar 2013 Jeg kan være sirkusfreak med det flekkete ( blåmerker ) fjeset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 12. februar 2013 #684 Del Skrevet 12. februar 2013 Dalmatiner! De er jo så søte! Håper formen og kroppen er bedre, Frøken Snuble! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 12. februar 2013 #685 Del Skrevet 12. februar 2013 Dalmatinerkvinnen! Det går bra ja, men kneet er vondt og det irriterer meg noe inni granskauen, for jeg vil så veldig gjerne ut på joggetur men kneet mitt sier nei Så nå trøstetrikker jeg verdens mest kvalmende te: Med kokos og vaniljesmak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 12. februar 2013 #686 Del Skrevet 12. februar 2013 Det er kjipt å ikke få beveget seg når en har energi inne. Den teen hørtes ganske voldsom ut ja. (haha, leste trøstestrikker, så jeg begynte å skrive om strikking ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 13. februar 2013 #687 Del Skrevet 13. februar 2013 Det er grusomt, spesielt når jeg har verdens fineste treningstights å flotte meg i og greier Den er voldsom ja, voldsomt god Bahahah, og jeg leste trøstehikker istedet for trøstestrikker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar 2013 #688 Del Skrevet 13. februar 2013 Næmmen er du våken nå da, "los Hikkos"? Det er jeg også, hehe... For en fin sirkus-line-dame Aldrisur hadde bidratt med da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 13. februar 2013 #689 Del Skrevet 13. februar 2013 Yup, jeg sitter på Paranormal.no, og der er det så mye spennende at jeg har ikke tid til å sove nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar 2013 #690 Del Skrevet 13. februar 2013 Oijj.....ja denslags fremmer ikke søvn, det er helt sikkert. Har vært der inne jeg også...mye å snuse på i de kategoriene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 13. februar 2013 #691 Del Skrevet 13. februar 2013 Sove, hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 13. februar 2013 #692 Del Skrevet 13. februar 2013 Merkelig god balanse du fant meg i der Aldrisur! Jeg er faktisk ganske god til å snuble og gå på snørra eller falle på ryggen. Men den gangen jeg slo kneet mitt hardest var et ublidt møte mellom en overtung koffert, en bratt marmortrapp og kneet mitt. Heldigvis var det en farmasøyt med på den turen som loset meg gjennom litt rask medisinering så ikke kneet skulle hovne opp som en ballong og være ubrukelig resten av tiden! Jeg håper du blir bra i kneet snart Hikkeline! Det er lurt å ta det med ro til det er helt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar 2013 #693 Del Skrevet 14. februar 2013 Morgenstund har gull og tull i munn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 21. februar 2013 #694 Del Skrevet 21. februar 2013 Tenkte det var lenge siden jeg hadde vært innom og sagt hei. Så: HEI!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 22. februar 2013 #695 Del Skrevet 22. februar 2013 Tenkte det var lenge siden jeg hadde vært innom og sagt hei. Så: HEI!!!! HEEEEEIII!!!!!! :strix: :strix: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. februar 2013 #696 Del Skrevet 22. februar 2013 *sette igjen en stooor kanne kakao og enda større bolle krem til Hikken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar 2013 #697 Del Skrevet 22. februar 2013 Jøss, hvordan klarer du å få alt til å være nylaget så mange timer etter, FruN? Siden jeg er på besøk i tråden til Hikken, er det da ikke rett og rimelig at jeg får også? Godmorgen kjære Hikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. februar 2013 #698 Del Skrevet 22. februar 2013 Det er en FruN'sk hemmelighet Men det er mer en nok, så det går sikkert bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 22. februar 2013 #699 Del Skrevet 22. februar 2013 Gooood helg Hikken! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. februar 2013 #700 Del Skrevet 27. februar 2013 Hei på deg Puffin Håper du har det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå