Gå til innhold

Fortsatt singel - Danmark neste..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen flere jenter her som har vurdert å dra til Danmark..? For å få barn tenker jeg.

Jeg har vært på jakt etter en mann siden 2003, og er ennå singel og barnløs i en alder av 30.

Kjenner at jeg ikke ønsker at mangelen på en mann skal ta fra meg drømmen om barn. Nå har jeg lett i snart 10 år.

Det er ingenting som tyder på at jeg vil finne en mann med det første, og kan vel ikke koste på meg flere år som singel snart.

Noen flere her som vurderer dette, eller velger dere å finne mann først?

Anonym poster: f6767d94592a69aed1a9d7f761d6be25

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

det er nå iallefall bedre med dette alternativet, enn å gjøre det mange andre jenter gjør, nemlig lure menn til å gjøre de gravide. Det er helt utrolig hvor utbredt det er

Anonym poster: 2f9504659ae9f4bbdeb992338e6167ed

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner noen som har gjort det, og de er veldig fornøyde. Enig i at det er mye bedre på denne måten, enn å lure en stakkars mann...

Anonym poster: e292c7fdfd342d2c8f73099dd7dece49

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg hadde gjort det om ønsket om barn var veldig sterkt. Det burde vært lov for enslige å gjøre det i Norge også, men det er en HELT annen diskusjon :)

Anonym poster: db4b07a3456d42590f2d2759482207e8

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror jeg kommer til å vurdere det, hvis jeg er singel og barnløs når jeg er 35.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, og takk for linken, du anonyme i innlegg nummer 5! Trådstarter :)

Anonym poster: f6767d94592a69aed1a9d7f761d6be25

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Kommer til å gjøre det når jeg nærmere meg 35 selv :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er forkastelig at det er lov å få adoptivbarn på den måten uten en mann. Hvordan skal det går i samfunnet etterhvert som fler og fler barn oppdras alene av kvinner og menn blir barnløse? Nei, denne ordningen må avskaffes snarest.

Anonym poster: d02841f801c5d53641bada8397eb2dad

• Liker 7
Skrevet

Jeg syns det er forkastelig at det er lov å få adoptivbarn på den måten uten en mann. Hvordan skal det går i samfunnet etterhvert som fler og fler barn oppdras alene av kvinner og menn blir barnløse? Nei, denne ordningen må avskaffes snarest.

Det er ikke snakk om adopsjon. Det er snakk om donasjon. To forskjellige ting.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke snakk om adopsjon. Det er snakk om donasjon. To forskjellige ting.

Det spiller ingen rolle. Dette vil i lengden skape samfunnsproblemer og gjøre det ene kjønn tapende på markedet , ikke bare sosialt, men også økonomisk osv. Feminiseringen i dag er så skremmende og utviklingen går i den retning at det ene kjønnet for ture fram som de vil mens det andre blir tapere.

• Liker 1
Skrevet

Så du tror at på sikt så kommer kvinner til å droppe menn og heller dra til danmark?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så du tror at på sikt så kommer kvinner til å droppe menn og heller dra til danmark?

Selvfølgelig vil en større andel menn bli valgt bort. Men det viktigste her er at kvinner kan bli mødre som singel, noe menn ikke kan. Menn flest vil etterhvert bli statister i foreldrerollen og barn vil vokse opp til å se på menn som noe som ikke hører familien til. Ganske skremmende. Jeg håper hvertfall denne ordningen blir fjernet etterhvert. ser ingen grunn til at signle kvinner skal få barn.

• Liker 2
Skrevet

:ironi: Da blir det flere igjen til oss som leter etter menn her hjemme, selv om vi er over 35. Vi som for eksempel ikke har råd til eller har bolig til å oppfostre et barn uten at det er en mann som "tar" halvparten av regningen. :ironi:

Det er greit at muligheten finnes, men jeg ville ikke benyttet meg av det.

AnonymBruker
Skrevet

ser ingen grunn til at signle kvinner skal få barn.

Hva med... fordi de ønsker seg barn? Av samme grunn som kvinner i parforhold ønsker seg barn?

Dette er kvinner som ellers enten ville ha fått barn med en tilfeldig fyr på byen eller ikke fått noen i det hele tatt. Jeg tror helt klart det er bedre for barna å bli ønsket heller enn å bli til etter en fuktig tur på byen fordi mamma var desperat og faren, som ingen vet hvem er, var full og kåt. Eventuelt ikke bli til i det hele tatt.

Dette handler nok ikke om at "kvinner kommer til å velge bort menn" så meget som det handler om at "ingen kvinner velger å få barn med meg". Denne nye gruppen sutremenn som sutrer over kvinnefrigjøringen kunne godt fått seg "bitterpikker" som kallenavn. Det passer. ;)

Anonym poster: cf66747192eba1cf2b9f9b60d29d6b64

• Liker 7
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Vi velger jo den beste løsningen ;)

• Liker 3
Skrevet (endret)

haha jo kanskje det. Men hvis vi bare får sønner så får vi jo ikke barnebarn :( Så det kan vi ikke ha noe av.

Endret av sebra
  • Liker 1
Skrevet

haha jo kanskje det. Men hvis vi bare får sønner så får vi jo ikke barnebarn :( Så det kan vi ikke ha noe av.

Jepp, det er alltid to sider av en sak. Fordeler og bakdeler.

AnonymBruker
Skrevet

Pfft! Ingen fare, det finnes en løsning på det problemet. ;-)

http://www.microsort.com/?page_id=319

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med... fordi de ønsker seg barn? Av samme grunn som kvinner i parforhold ønsker seg barn?

Dette er kvinner som ellers enten ville ha fått barn med en tilfeldig fyr på byen eller ikke fått noen i det hele tatt. Jeg tror helt klart det er bedre for barna å bli ønsket heller enn å bli til etter en fuktig tur på byen fordi mamma var desperat og faren, som ingen vet hvem er, var full og kåt. Eventuelt ikke bli til i det hele tatt.

Dette handler nok ikke om at "kvinner kommer til å velge bort menn" så meget som det handler om at "ingen kvinner velger å få barn med meg". Denne nye gruppen sutremenn som sutrer over kvinnefrigjøringen kunne godt fått seg "bitterpikker" som kallenavn. Det passer. ;)

Kvinner som drar opp "bitterkortet" er virkelig patetisk. Var de bitre de kvinner som kjempet fram likestilling også eller? Det er ingen menneskerett å få barn. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal gjøres til en kvinnerett.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...