Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I morra går turen hjem igjen.

TM og jeg har vært hos Team Aktiv og laget glasskunst. Vi kuttet til glassbiter og danderte pent. Så blir dette brent i ovn og kan hentes i morgen. Det var gøy, men det er spesielt når du ser hva barn får til og du selv står og klør deg i hodet på 10. minuttet og lurer på hva du skal finne på... :lol:

Vi er overhodet ikke klare for å reise hjem, men allikevel blir det godt å ta fatt på hjemveien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hjemme siden 17.30 og jeg har endelig funnet sofaen.

Min egen sofa.. elsk!

Tenkte på en ting istad.

Sommerferien er høytid for samlivsbrudd hører man.

Men, etter en uke ferie føler jeg at vi kommer hjem styrket som familie. Trekløveret står enda sterkere sammen på en måte.

Nå er det litt mat mens jeg ser Mord&Mysterier (ihvertfall begynner å se så spørs det hvor lenge jeg holder ut) så er det natta etterpå.

Gleder meg veldig til å legge meg i senga mi. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å sove i sin egen seng igjen?

Oh yes!

Helt til jeg ble vekket kl 2.30 av TM som lekte med Lego på rommet sitt.

Hun fikk nemlig ikke sove...

Heldigvis sovnet hun litt etter.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja.... Ungen kaster ikke bort tida på søvn i helga.

Akkurat smurt en brødskive og mottakeren sitter nå og spiser på kjøkkenet.

Heldigvis er ikke dette vanlig lenger....

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb igjen i morgen.

Kjenner jeg egentlig ikke er helt klar for det. Et par "slapp av dager" hjemme hadde gjort seg, for det har jeg ikke hatt enda.

Enten har vi vært i Danmark, eller så har det vært fullt opp med gjøremål fra morgen til kveld.

Går rett på en 5-dagers uke, egentlig litt greit også siden jeg ikke hadde lønn for de fridagene jeg har hatt denne uka. De ekstra dagene kommende uke dekker opp for de to faste dagene jeg har "mistet" denne uka. :tommel:

Fin kveld da; TM tilbringer natta hos pappa&J og André og jeg har spist kebab, drukket cola og sett fotball på tv.

Rett og slett slanget oss på sofaen.

Det er ikke så værst noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg si....

Ferien var fin, men jeg følte ikke akkurat at jeg startet med nyladede batterier.

I løpet av de 12 dagene jeg hadde fri var det ikke så mye avslapping.

Så ble det fryktelig mye bytte av vakter og noen tanker om når man føler det er enveiskjøring når det kommer til bytting.

Lett å spørre meg- uten at det går samme vei tilbake. Etterfulgt av et lite oppgjør med megselv om det å sette grenser og ikke være så fordømt snill på jobb og la det gå utover familien.

Igår skulle jeg jobbe 15-20 og to timer før jeg skulle begynne ble jeg skikkelig dårlig i magen mens jeg var på cafe med mamma og TM.

Ingen kunne ta min vakt pga sykt barn og ferieavvikling så jeg måtte ta Imodium og gå på jobb og satse på det beste. Heldigvis gikk det bra.

Idag har jeg fri og har den første fridagen uten fult program siden.... Tre uker? Formen har vært sånn "blir jeg snart syk,tro?"

SFO er stengt på tredje uka og åpner på mandag. TM har vært med meg på jobb en times og blitt hentet av André når han har vært ferdig på jobb.

Vi føler oss litt på felgen begge to om dagen.

Godt en har jordbær å trøstespise...

Jadda.... klage, klage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo helgen!

Nå var du etterlengtet gitt!

Til uka er det tilbake til normal arbeidstid igjen, det skal igrunn bli deilig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyt velfortjent helg! :jepp:

Plutselig barnefri, tex-mex til middag og mannen skal på jobb snart.

Blir hjemme alene med sjokolade og fargebøkene mine i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mann på jobb, barn på sfo og jeg har fri.

Bruker dagen til å rydde etter de jeg bor med, og etterpå planlegger jeg å sette meg ut i hagen med en bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøkkendag med laging av eplesyltetøy av eplene i hagen, skal og juice epler og fryse ned på flasker og om jeg er superflink blir det også en eplekake eller to.

Ja... jeg har fri idag. Ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...