Gå til innhold

Hvorfor er du singel?

Anbefalte innlegg

Gjest Anna.S
Skrevet

Er du singel fordi du ønsker å være det?

Fordi du ikke har truffet den rette?

Fordi du ikke tørr å involvere deg med noen?

Fordi du har det bra alene og ikke ønsker å dele livet med noen?

Fordi du har uflaks i kjærlighet?

Eller noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg ønsker det, med all den friheten det innebærer.

Skrevet

Kan faktisk svare delvis ja på alle spørsmålene dine over hehe

Dessuten må jeg vel ta med at jeg også har vært dum, og ikke bare hatt uflaks.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg ikke vil være sammen med hvem som helst. Han må være spesiell.

Dessuten koser jeg meg som singel nå, og så er jeg alltid på farten, så da passer det kanskje ikke. Skal uansett flytte om en halv måned.<br /><br /> Anonym poster: d6b8f8f1440efa0567a2105d1a72f3d1

AnonymBruker
Skrevet

Er du singel fordi du ønsker å være det? Delvis ja,delvis nei

Fordi du ikke har truffet den rette? Tydeligvis ikke :)

Fordi du ikke tørr å involvere deg med noen? Jo, gjør jo det men.....

Fordi du har det bra alene og ikke ønsker å dele livet med noen? Har det bra alene ja, men ønsker ikke å være alene resten av livet for det. håper jo å treffe den rette da :)

Fordi du har uflaks i kjærlighet? .... kanskje det. Iallefall så langt....

Eller noe annet?

Er ikke noe vedlig sosial av meg, og er dermed ikke der man treffer folk liksom. Gidder ikke gå på byen om helgene. På jobben er det absolutt ingen potensielle.folk flest møtes gjennom jobb eller gjennom venner så....

Anonym poster: 5f6d2c2b3c3c68faef65f77292bd7a5d

Gjest Lurifix
Skrevet

Fordi jeg er lite attraktiv og rar. Med en dæsj omgås aldri med kvinner.

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Eller noe annet?

Er ikke noe vedlig sosial av meg, og er dermed ikke der man treffer folk liksom. Gidder ikke gå på byen om helgene. På jobben er det absolutt ingen potensielle.folk flest møtes gjennom jobb eller gjennom venner så....

Hva med nettdating? Er det for skremmende?

Skrevet

Jeg kunne svart, men jeg er redd TS vil komme med frelsende vissvass, så da gidder jeg ikke.

• Liker 6
Gjest Anna.S
Skrevet

Fordi jeg er lite attraktiv og rar. Med en dæsj omgås aldri med kvinner.

For det første så er jeg sikker på at du er rimelig hard mot deg selv , og for det andre (hvis det er så ille som du skal ha det til) så er det garantert en lite attraktv og rar kvinner der ute som passer til deg :)

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg kunne svart, men jeg er redd TS vil komme med frelsende vissvass, så da gidder jeg ikke.

Det vet du ikke før du har prøvd :)

Skrevet

Trives med det her og nå. Er ikke aktivt på leting etter noen, men holder dørene åpne i tilfelle jeg møter en skikkelig ålreit kar :)

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Fordi jeg ikke vil være sammen med hvem som helst. Han må være spesiell.

Dessuten koser jeg meg som singel nå, og så er jeg alltid på farten, så da passer det kanskje ikke. Skal uansett flytte om en halv måned.<br /><br /> Anonym poster: d6b8f8f1440efa0567a2105d1a72f3d1

Hvor lenge har du sett etter denne spesielle da? Mulig du ser etter en som er litt for spesiell? Drømmemannen kanskje?

Gjest Anna.S
Skrevet

Trives med det her og nå. Er ikke aktivt på leting etter noen, men holder dørene åpne i tilfelle jeg møter en skikkelig ålreit kar :)

Det er jenta si det!!! :)

Skrevet

Jeg er singel fordi jeg er misfornøyd med hvordan jeg ser ut og hvordan jeg fremstår og at jeg sliter med sosial angst. En fin cocktail når man blander det med, naturlig vis, manglende erfaring altså, som sammen sørger for at jeg nesten ikke tør å ta kontakt med noen.

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg er misfornøyd med hvordan jeg ser ut og hvordan jeg fremstår og at jeg sliter med sosial angst. En fin cocktail når man blander det med, naturlig vis, manglende erfaring altså, som sammen sørger for at jeg nesten ikke tør å ta kontakt med noen.

Manglende erfarng har alle før de får erfaring :) Utseende er det ikke noe man kan gjøre noe med, men holdningen derrimot :D Og så har jo klær en del å si også. I allefall synes jeg det. Hadde du turt å gått på et singeltreff?

Skrevet

Hadde du turt å gått på et singeltreff?

På et singeltreff hadde jeg endt opp med å sitte i en eller annen krok uten å tørre å snakke med noen.

Treffe folk i mindre grupper går som oftest fint.

Gjest Lurifix
Skrevet

For det første så er jeg sikker på at du er rimelig hard mot deg selv , og for det andre (hvis det er så ille som du skal ha det til) så er det garantert en lite attraktv og rar kvinner der ute som passer til deg :)

Meh det blir sånn endelig noen som vil ha meg feeling over det hele. Velger heller å være singel. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva med nettdating? Er det for skremmende?

Har vært på nett i 5-7 år. Har tatt en date i ny og ne, truffet mange kjekke menn, men ingen med det lille ekstra. Ble sjelden mer enn 1 date. Tenker nå at en burde gi folk mer tid, mer sjangs, og latt det bli date 3 og 4 osv. Men allikevel, man skal jo ønske å ville ta en date 2, 3, 4 osv, det må jo være noe med personen som trigger en. Så.....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel fordi det ikke er noen som vil ha et forhold til en med så mange problemer som meg. I tillegg er det veldig vondt å være ulykkelig forelsket, så jeg vil heller være singel enn å bli såret.

Anonym poster: e16898dbc061d62641755b6e210654e4

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg er singel fordi det ikke er noen som vil ha et forhold til en med så mange problemer som meg. I tillegg er det veldig vondt å være ulykkelig forelsket, så jeg vil heller være singel enn å bli såret.

Anonym poster: e16898dbc061d62641755b6e210654e4

Slike innlegg blir jeg utrolig trist av å lese!! Alle fortjener å dele livet med noen hvis det er det de aller helst vil!! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...