Tina_O Skrevet 15. november 2012 Forfatter #301 Del Skrevet 15. november 2012 Tror bare du er som mange oss andre.. Jeg drømmer MYE rart!! Har drømt at jeg har fått gutten min MANGE ganger. Glemt å skifte på han, glemt å gi han mat, at han plutselig var mulatt baby når både jeg og samboer er lyse.. Det værste var her for et par dager siden. Da drømte jeg at jeg fødte han i senga. Kledde på han, og så bæsja han.. Da jeg skulle tørke vekk bæsjen var det bæsj over alt, så jeg ville bade han. Så jeg la han i dusjen og skrudde på vannet mens jeg vaska badebalja.. Sluker er litt tett i dusjen, så det begynte å fylle seg med vann, og gutten snudde seg på magen uten at jeg så det. Løfter da opp en livløs gutt og prøvde å banke liv i han.. DA våkna jeg. Så, ja, jeg drømte at jeg drukna han.. Artig Satser på at jeg ikke gjør ting i virkeligheten som jeg gjør i drømmene mine Så du er ihvertfall ikke alene. Men tror denne drømmen handla mest om at jeg går og irriterer meg over samboer som ikke har vaska dusjen etter jeg ba han gjøre det, OG rense sluken!! Jeg klarer ikke stå bøyd på alle 4 inn i dusjen, så han MÅ gjør det Greit å vite at det ikke bare er jeg som har ubehagelige drømmer! Hehe, du må stramme opp samboeren;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 15. november 2012 #302 Del Skrevet 15. november 2012 Mye rare drømmer her hos meg å. Drømte at vi fikk en sønn, men vi fikk ikke ha han. Det var bare svigermor som fikk det. Ble så lei meg. Av en grunn så drømmer jeg bare at jeg får gutt, selv om at alle som ser magen sir at der bor det ei jente. Dere som vet kjønnet, drømmer dere bare om det eller kan det være begge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 15. november 2012 #303 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg har drømt at det kommer ei jente noen ganger. Sist kom det en gutt.. Og det er definitivt gutt som skjuler seg i min mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 15. november 2012 #304 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg har også syke syke drømmer om dagen. Ofte går det i at jeg glemmer at jeg har fått babyen, og plutselig kommer jeg på at den har ligget i senga på rommet i flere dager uten mat og vann Det suget jeg får i magen når jeg kommer på babyen er så vondt, og da pleier jeg å våkne.. Ellers så drømmer jeg masse syke kinky drømmer om dagen. Jeg blir ofte helt flau over meg selv når jeg våkner om morgenen, den ene drømmen er drøyere enn den andre, og de handler som regel om helt usannsynlige og merkelige greier. Lurer på hvor disse rare drømmene kommer fra altså, blir litt skremt av at det ligger så mye rart og ulmer i underbevisstheten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 15. november 2012 #305 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg har også syke syke drømmer om dagen. Ofte går det i at jeg glemmer at jeg har fått babyen, og plutselig kommer jeg på at den har ligget i senga på rommet i flere dager uten mat og vann Det suget jeg får i magen når jeg kommer på babyen er så vondt, og da pleier jeg å våkne.. Ellers så drømmer jeg masse syke kinky drømmer om dagen. Jeg blir ofte helt flau over meg selv når jeg våkner om morgenen, den ene drømmen er drøyere enn den andre, og de handler som regel om helt usannsynlige og merkelige greier. Lurer på hvor disse rare drømmene kommer fra altså, blir litt skremt av at det ligger så mye rart og ulmer i underbevisstheten min Uff.. Kinkye drømmer er grusomme I hvertfall om det handler om folk man iKKE bør ha sånne drømmer om.. Drømte at jeg satt på fanget til sjefen min og råklinte med han. Våkna før ting gikk hakket videre. Men herregud å forvirra jeg ble da jeg våkna :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 15. november 2012 #306 Del Skrevet 15. november 2012 Uff.. Kinkye drømmer er grusomme I hvertfall om det handler om folk man iKKE bør ha sånne drømmer om.. Drømte at jeg satt på fanget til sjefen min og råklinte med han. Våkna før ting gikk hakket videre. Men herregud å forvirra jeg ble da jeg våkna :gjeiper: Hahahaaaa!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 15. november 2012 #307 Del Skrevet 15. november 2012 Uff.. Kinkye drømmer er grusomme I hvertfall om det handler om folk man iKKE bør ha sånne drømmer om.. Drømte at jeg satt på fanget til sjefen min og råklinte med han. Våkna før ting gikk hakket videre. Men herregud å forvirra jeg ble da jeg våkna :gjeiper: Hehehhe, huff!! Har drømt liknende ting jeg også, og blir alltid skikkelig pinlig berørt når jeg våkner. :gjeiper: Har også drømt at jeg ikke matet babyen min på mange dager pga at jeg aldri fikk tid, så den ble skikkelig tynn. Mye rart som foregår i underbevisstheten vår altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 16. november 2012 Forfatter #308 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) 24 uker!!! Drømt heftig i natt og, men heldigvis ikke om omsorgssvikt:-) ei heller hatt kinkye "ulovlige" drømmer, hihi;-) I går kjente mannen spark utenpå magen for første gang:-D for meg var det veldig stort at han også kjenner at det er liv inni der, men tror han egentlig syns det var litt rart, hehe. Kjenner liv hver dag nå, til tider ganske viltert inni der. Godt å kjenne at hun har det bra! Endret 16. november 2012 av Tina_O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. november 2012 #309 Del Skrevet 16. november 2012 Så koselig Tina!! Disse gutta, altså Beste som er, er når samboer koser med magen min, og klemmer litt på tassen. Jeg merker da at tassen synes det er helt utmerket å bli strøket på Kose deg med bevegelsene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 17. november 2012 Forfatter #310 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg har blitt sååå kresen! Ikke bare er jeg gravid og vil ha maten på bestemte måter, i tillegg har jeg vært syk siste uka, og ikke alt er like fristende. I går måtte mannen ut å kjøpe kjøttkaker mens jeg lå dausjuk på sofaen. Jeg nevnte at jeg hadde lyst på kålstuing. Da kom mannen hjem med kjøttkaker, kålstuing og peppersaus. Han måtte jo skjønne at jeg også ville ha tyttebærsylte og erterstuing. Og at peppersaus overhodet ikke passer til kjøttkaker! Haha. Stakkars. Han ble helt oppgitt, skjønte ikke hva hadde gjort feil når jeg begynte å sutre. Han tenkte jo at han skulle være snill med meg og ordne med middag akkurat slik jeg ville ha det. Jeg skjønte vel selv at det var litt i overkant sutrete, men cravings og lyster skal man ikke spøke med... Så jeg dro på butikken da....;-) Håper bare mannen holder ut med meg;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 18. november 2012 #311 Del Skrevet 18. november 2012 hehe, stakkars mannen! Kjenner meg litt igjen selv da, for ingen ting smaker skikkelig godt om dagen, og hvis jeg først får lyst på noe så går det ikke an å komme med peppersaus liksom! Tyttebærsyltetøy er forresten noe som har rykket opp på favorittlista mi i det siste. Nesten så jeg kan spise kjøttkaker bare fordi jeg får tyttebærsyltetøy til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 19. november 2012 #312 Del Skrevet 19. november 2012 Så koselig at mannen også kan kjenne bevegelsene nå. Det var stort for oss også når vi begge kunne kjenne det. Jeg kjenner meg igjen i det å være kresen. Jeg vil helst bare ha hjemmelagde kjøttkaker nå jeg, syns de ferdige fra butikken er vonde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 19. november 2012 Forfatter #313 Del Skrevet 19. november 2012 hehe, stakkars mannen! Kjenner meg litt igjen selv da, for ingen ting smaker skikkelig godt om dagen, og hvis jeg først får lyst på noe så går det ikke an å komme med peppersaus liksom! Tyttebærsyltetøy er forresten noe som har rykket opp på favorittlista mi i det siste. Nesten så jeg kan spise kjøttkaker bare fordi jeg får tyttebærsyltetøy til Hehe, godt det ikke bare er meg:-) Så koselig at mannen også kan kjenne bevegelsene nå. Det var stort for oss også når vi begge kunne kjenne det. Jeg kjenner meg igjen i det å være kresen. Jeg vil helst bare ha hjemmelagde kjøttkaker nå jeg, syns de ferdige fra butikken er vonde. Ja, egentlig ville jeg jo ha hjemmelagde kjøttkaker, men etter å ha klaga på sausen, manglende tilbehør etc, så tenkte jeg faktisk(!) at jeg ikke kunne klage på det og :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 20. november 2012 Forfatter #314 Del Skrevet 20. november 2012 24+4 Liten tur til jordmor i går:-) Tok ikke blodprøver, men sjekket urinprøve pluss hørte etter hjertelyd og målte magen. Alt så veldig bra ut:-) Snakket om løst og fast med jordmoren, veldig hyggelig dame. Men jeg tror rett og slett jeg har et "kjedelig" svangerskap, for jeg har egentlig ingen ting jeg bekymrer meg over, ingenting som plager meg, eller ting som må følges opp. Følte meg litt sånn: "Alt er fint, nei jeg lurer ikke på noe spesielt, nei jeg gruer meg ikke til noe." Som jeg har nevnt før, både jeg og mannen jobber litt med å få litt "virkelighetsfølelse" rundt det at det kommer en baby Rart at det faktisk er et levende menneske inni magen min som blir født om ikke lenge. Jeg sliter litt med å "tro" på det, og da er det jo ikke rart at mannen gjør det, hehe. I går var han søt da. "Kan du ikke føde snart da?" Jeg trodde han var utålmodig ift. at jenta vår skulle bli født. "Hva mener du?" spurte jeg. Jo, han gledet seg sånn til jeg skulle føde, for da kunne han jo ikke reise så mye vekk på jobb lengre og da kunne vi være mer sammen.... Hehe, regner med at han snart også begynner å se frem til at veslejenta skal komme og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 20. november 2012 #315 Del Skrevet 20. november 2012 At alt er bra, er jo helt fantastisk Uff, det er nok av folk som sliter med angst, løst/låst bekken, søvnproblemer og i det hele tatt å få i seg næring. Vi skal være glad for at vi kan holde oss friske og raske Utfordringene kommer uansett tidsnok, tror jeg Herlig mann du har, Tina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 21. november 2012 Forfatter #316 Del Skrevet 21. november 2012 At alt er bra, er jo helt fantastisk Uff, det er nok av folk som sliter med angst, løst/låst bekken, søvnproblemer og i det hele tatt å få i seg næring. Vi skal være glad for at vi kan holde oss friske og raske Utfordringene kommer uansett tidsnok, tror jeg Herlig mann du har, Tina Ja, kjenner meg veldig takknemlig for at alt er bra og at jeg er i god form! Det sa jeg til jordmoren og:-) Hehe, ja mannen er herlig. Herlig ærlig på alle måter, både på godt og "vondt", det digger jeg han for! Og han er veldig glad i meg, heldigvis, selv om jeg er syk, sutrete, griner pga. hormoner, blir tjukkere, har graviditetskviser, maser..... etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 21. november 2012 Forfatter #317 Del Skrevet 21. november 2012 Da er innkjøp i gang! Fikk tips fra søstersen at det var 20% rabatt på Stokke-produkter i en lokal butikk. Kommende besteforeldre hadde allerede sagt de ville kjøpe TrippTrappstol med alt tilbehør i dåpsgave, men at vi skulle få den før jenta kommer. Jeg sendte tipset videre og det endte med at det ble storshopping med mamma:-) Fikk stol, newbornsett, bøyle og trekk med mamma (og pappa uten at han er klar over det, haha). Og da vi var i gang kjøpte jeg likesågodt vogn med tilbehør! Og stellematter. Vi endte opp med Brio Happy. Har gjort en "analyse" av behov og div vogner, og Brio svarte godt på de fleste kriterier. I tillegg kan jeg arve bagen av søster, så sparer vi litt på det. De har vært veldig fornøyd med vogna, og de er ganske like som oss i behov og bruk. Så tror vi har gjort et greit valg for vår bruk. Og så kjøpte jeg stelleveske, og sørget for at det ble en litt "maskulin" veske slik at mannen kan være komfortabel med den, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 21. november 2012 #318 Del Skrevet 21. november 2012 Det må være godt å være igang, koselig å få det i hus kan jeg tenke meg til. Vi skal ta en byrunde når kjæresten kommer hjem til helgen. Må bestille vognen siden den har 12 uker leveringstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 21. november 2012 Forfatter #319 Del Skrevet 21. november 2012 Det må være godt å være igang, koselig å få det i hus kan jeg tenke meg til. Vi skal ta en byrunde når kjæresten kommer hjem til helgen. Må bestille vognen siden den har 12 uker leveringstid. Det var faktisk diskusjonene på terminforumet rundt laang leveringstid som fikk meg til å kjøpe vogn, men da jeg kom i butikken, så hadde de på lager likevel:-) så nå står det en stk vogn klar til å motta en baby;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 21. november 2012 #320 Del Skrevet 21. november 2012 Det var faktisk diskusjonene på terminforumet rundt laang leveringstid som fikk meg til å kjøpe vogn, men da jeg kom i butikken, så hadde de på lager likevel:-) så nå står det en stk vogn klar til å motta en baby;-) De har faktisk vognen vi skal ha i butikken nå, men grunnet oppussing må vi vente til etter jul med å kjøpe den. Skulle ønske jeg kunne trille den inn om få dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå