Gå til innhold

Bacca`s dagbok!


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

HJELP!! Søtnosen fikk telefonen i går vi hadde glemt at kunne komme! Han fikk jobben han hadde drømt om. Det er helt sør i landet og han begynner 1 mai!!! Så nå må vi forte oss å finne et nytt sted å bo!!!

Søtnosen er sykere i dag, så han er hjemme fra jobb, der forsvant muligheten til å sitte på nettet i dag... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til søtnosen! :D

Det blir vel litt skummelt å flytte, men det går nok fint. Ønsker dere fortsatt god bedring. Godt dere ikke var kjempedårlige på bryllupsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Gratulerer til søtnosen! :D

Det blir vel litt skummelt å flytte, men det går nok fint. Ønsker dere fortsatt god bedring. Godt dere ikke var kjempedårlige på bryllupsdagen.

Ja, vi er begge overlykklige over at vi ikke var syke den dagen!!! Det blåse jo kjempe masse og kusina mi ville på død og liv ta masse bilder ute.. Sløret blåse forøvrig av 2 ganger! Synd vi ikke fikk knipsa det!! :hoho: Kunne jo blitt et bra bilde.

Vi skal ned til Hønefoss i morra for å fremkalle 4 filmer!! Gleder oss som noen unger til å se om det ble noen bra bilder på disse filmene!!!

Nå skal jeg spise mere is, så kanskje jeg får igjen stemmen min :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er begge overlykklige over at vi ikke var syke den dagen!!! Det blåse jo kjempe masse og kusina mi ville på død og liv ta masse bilder ute.. Sløret blåse forøvrig av 2 ganger! Synd vi ikke fikk knipsa det!!  :hoho:  Kunne jo blitt et bra bilde.  

Vi skal ned til Hønefoss i morra for å fremkalle 4 filmer!! Gleder oss som noen unger til å se om det ble noen bra bilder på disse filmene!!!  

Nå skal jeg spise mere is, så kanskje jeg får igjen stemmen min :wink:

Ja det kunne blitt litt av et blinkskudd! :ler:

Kan tenke meg at dere gleder dere til å se bildene. Håper det er noen dere vil dele med oss. Jeg synes det er kjempekos å se bilder av lykkelige brudepar. :oops: :wink: Jeg er jo, som hele forumet vet, ikke gift enda. Gleder meg vilt til den dagen vi kan ta oss råd til et enkelt, intimt og koselig bryllup. I mellomtiden koser jeg meg med å lese om din, og andre KG bruders store dag. :wink:

Håper du får stemmen din tilbake. Godt at noen ting kan kureres med is! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

hmmm... denne dagboka begynner å ha fint lite med bryllup å gjøre.. Må prøve å få flytta den!!

vel, her går det i diskusjoner hvor vitt vi skal flytte nedover eller ikke.. VI har egentlig ikke lyst, men ingen av oss har lyst... Men det er en jobb søtnosen har hatt lyst på lenge...

Arg! Nå må jeg ta bikkja et tak... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Hjelp! Så rart det er å ha dagboka her inne og ikke der den lå!!! MEN, det var på tide synes jeg.

Sliter litt om dagen med å finne meg et nytt prosjekt.. Må ha noe å gjøre bortsett fra hus og hjem, mann og hund! Det var så greit når vi planla bryllupet, for da var det lister, regnskap og internett søk osv osv..

Vel, nå står den søte lille hunden og tripper og vil ut... Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei. :D

Lenge siden sist det har skjedd noe her. Hvordan står det til med de nygifte og den skjønne vovven?

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...