Gå til innhold

Bacca`s dagbok!


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Datoen er endret.. 10.aril altså påskeaften..

Hvis datoen er endret, bør du kanskje endre signaturen din nederst på innleggende dine. Der står det at det store skal skje 8. mai. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er søtnosen borte hos stepappa for å kopiere opp info. brevet.. I det står det nr til toastmaster, adressen hvor de kan sende sangene, info om lekerommet osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fiksa signaturen min! Jippi!!!!!!!!!!!!

Nå skal jeg prøve å finne en sang vi skal danse til på festen.. Søtnosen angrer seg dyrt og hellig for at han sa ja til å være med på å danse!

Vel nå må jeg gå opp å :husarbeid: ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokk!

Min stepappa hadde sagt til søtnosen at han ville betale drikkevarene våre!! Det var veldig overaskende og veldig koselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det endelig å bli moregn! Har sitti på nettet i natt og lett etter morra gave og andre greier.. Vanskelig å lete når man ikke vet hva man leter etter. Har tatt stresslessen bort til data`n og sitter med tastaturet i fanget.. *GRRR* håpløst! Må opp å hente kontorstolen..

Sånn! Det var bedre og mere effektivt!

Har begynnt å våkne opp fra min lille dvale, har levd i en verden som har bestått av bryllup, bryllup og bryllup. Men nå har bikkja fått løpetid og jeg kan igjen konsentrere meg om daglig gulvvask :( (ho drar på søndag til oppdretteren for dem skal sette jull på ho... )

Når jeg ser meg rundt her i stua blir jeg forskrekka! Hvor i huleste har jeg vært i de siste ukene??? Det ser jo ut som om gubben har vært alene hjemme :ler: Blomstene begynner å få varige mèn. Må vist go´snakke litt med dem i morra, ser jeg..

I morra kommer mamma bort en tur for å snakke litt bryllup og bord plassering. Blir godt å få assistanse fra noen som vet hvem som ikke kan sitte sammen med hvem! Men for å være helt ærlig så driter jeg litt i det!!! Guri malla! Nå koker det over her..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i dag har søtnosen og jeg vært å kjøpt ei bjelle /klokke som tosatmasteren skal bruke for å få oppmerksomhet / sammle folket. Ellers har vi sulla rundt på kjøpesenteret sammen.. Deilig dag! Prøvde å finne sko til han, men han har så høy rist at ingen passet.. Så da hadde han flere argumenter til å bruke Harly Davidson bootsene... Og som jeg sa til han; det er opp til deg. For han må jo ha gode sko på beina.. Men HD boots.. :o Er ikke så fornøyd, men føler det er viktig å ikke skjefe for mye også... :wink:

Vel, det her vært så mye bryllup at det ser ikke ut hjemme.. Så i de siste timene har jeg rydda og vaska.. Skulle være snill med mamma og sa at jeg skulle pakke vekk de tingene ho skulle stue bort på loftet (har huset hennes pga ho har flytta til fr.stad på skol..) Så jeg må pakke ned hennes tilng for å få pakka ut våres ting... Er lei og sliten og sur :evil:

Men, nå begynner det å gå rette veien.. Så har jeg pleiet min søte hund.. Ho har løpetid og skal parres i morra.. Så jeg klippte penlen millom potene hennes og det er alltid like gøy, for ho er kilen :ler:

Begynner å få litt panikk! Innemellom bryllups planlegging og innflyttning må jeg også holde bursdags selskap selv.. Sytes det er tull i "min alder", men min tilkommende insisterer.. Også går han på kurs i den perioden, så jeg må fikse det selv.. :sur:

Wow! Så mange smilies det var her nå... :digge::danse:

Sitter å hører på en gammel cd.. Huff så dårlig smak jeg har... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F**** Hade skrevet masse også slo hele dritten seg av!!! :kjempesinna:

JEG BLIR ALDRI KLOK PÅ DETTE DATA GREIEN JEG :klø:

Vel, det jeg skulle "si" var at jeg øver meg på å bli frue.. Har satt brød deig.. Blir moro å se tynet på min kjære når han oppdager det!

Har også kjøpt et frekkt/sexy undertøs sett til bryllups natta.. Er av den typen som holder meg til gode bommulstruser, så "gubben" får vel sjokk!

Siden den idiotiske data`n lagde så myebråk må jeg gå å ta brød deigen nå.. :riste: Får vel ta meg en tur på kg litt senere i dag.. :cry:

Er avhengi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt veske.. Begyner skummelt å nærme seg 10. april nå.. HJELP! Det er litt skummelt da! Begynner å merke at det nærmer seg gett.. Men det er vel bare sunnt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ skrive noen lister jeg.. (elsker lister)

Dette er i orden:

Brudekjole

Underskjørt

Korsett (litt missfornøyd, men..)

Sko

Kjede og øredobber

Sko til søtnosen

bryllupskaken

andre kaker

lokalet (magler sjekk runde)

Info brev

ForlovERE

Toastmaster

bjelle

Servietter

Duker (vet ikke om det er nok)

Bordkort (ikke allt er på skrevet)

Solo innslag i kirka

brudebukett

Dette er IKKE i orden:

Svar fra alle

Sangheftets forside

Finish`n på kirkeprogrammet

Stellebord på lokalet

Fotograf

Bukse til søtnosen

Usikker på jakka og vesten

gave til forloverene

Serverings dame (mangler 1)

Brenne flere cd`er (har bare 1)

Avklare med brudepiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VRÆÆÆL! En liten dialog...

Søtnosen: .... Man kan da ikke snakke om bryllup hele tiden..

Becca: Jammen jeg gjør ikke det hele tiden..

S: *Grynt*

B: Snakker ikke om det HELE tiden da! *irritert*

S: *Taushet*

B *Tenker: det var da som f*** at jeg ikke er like opphengt i bilen som deg da!!*

B: Jeg går ned å fixer sangen til foreldrene våre..

DIALOG SLUTT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker og bukker!

I dag har vi vært å snik-titta på bryllup... Måtte se kirka vår også er det greit å være litt forberedt.. Fikk mange tanker om hvordan vi IKKE skal gjøre det i allefall. Men jeg gerin jo som en unge! tårene rant aom fy.. HVORDAN SKAL JEG KLARE MEG I VÅRT BRYLLUP??Kommer til å ha sminke i hele tryne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå her jeg bestillt cap! Gleder meg masse til å få den!! Den er hvit med offwhite pelskant.. HURRA!!!!!!!! Fikk den til 1500 kr. Synes det er billig... Er så glad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har vi masse virus problemer her!! :cry: Og data`n lever sitt eget liv! MEN, jeg har ordna cap`n så den komer til uka.. Også ser det ut som om brudepike kjolen ordner seg...

Så skal vi opp på lokalet for å gå gjennom div man 8 mars.. Gleder meg til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger litt med i dagboka di, selv om jeg ikke legger igjen noen spor :oops:

Lykke til! Så håper vi begge på knallvær i Valdres i påska, og særlig påskeaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei vimsevips! Koselig med hilsen i boka mi!!!

Nå er sløret og tiara`n på plass! JIPPI. Morro å få det i hus.. I kveld skal jeg og søtnosne og mamma se på lokalet, har en lang sjekk liste om hva som ikke er der osv..

Fikk mail i går om at capen min blir sendt i dag.. Gleder meg!!! Desutten ringte kusona mi og sa at ho og sambon kom, men han lurte på om han kunne ha med seg ungene siden han hadde dem i påsken. (og det er bare koselig for de andre ungene i bryllupet) Så vi blir i alle fall ikke sittende alene i kirka sammen med presten!

Nå venter jeg på han mannen fra møbel butikken.. får ny seng i dag. Får egen, vår første egene seng!! Det var på tide gitt!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

mamma`n min, søtnosen og jeg var oppe på lokalet for å ha sjekk runden vår..

Og det som vi må ha med selv er:

Sause skje

2 barnestoler

Saks

Var også inne i kirka og så oss masse rundt. Deilig å bli litt "kjennt" der før dan store dagen. Nåer det bare 5 uker og 1 dag igjen! Og det kommer til å gå fort!!!! Søtnsen sin fetter kommer muligens ut av fengsel på fredag, og da blir det mere å gjøre. Han skal flytte hit for å komme seg unna miljøet (blir nok bare for en stund, kjenner jeg han rett..)

Dette har vi ordna i det siste:

Brudepikekjole

Velkommen sang

Takk for maten sang

Sang til mor og far (selv diktet..)

Forside til sanghefte

Kirkeprogram

Dress til søtnosen

Så nå tror jeg vi har allt på plass (nesten...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...