Gå til innhold

Bacca`s dagbok!


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Bryllupsdagbok frem til siden 9!!

Endelig fannt jeg dagboksiden... :oops:

Vi skal vist gifte oss.. Er stressa, slvom vi ligger godt ann. Vi skal ha det enkelt siden vi har et lav-budskjett bryllup :-? Men uansett, jeg gleder meg som en liten unge!! Har egentlig bestillt kjole, men jeg angrer som fy :grine: får se hva jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, også er det bursdagen til broren/forloveren til søtnosen... Må prøve å klarne tankene mine. Er SÅ stressa! Føler at jeg ikke kommer noe videre :murvegg:

Men det som er klart er:

toastmaster

Forlover til søtnosen

Kirka

Festlokale

En av to servitører

Brudepikene

Gjestelister

Folk til å pakke opp gaver

Maten

bryllupskaka

andre kaker

invitajonene (mangler å fylle dem ut)

Bordkort (nesten ferdig med å skrive på navnene)

kjolen (kommer i morra)

undertøy

smykker

slør

tiara

frisør

sko

Tror det var det som er i orden.. :hjerter: I`m in love!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette magler vi:[/

Forlover til meg

brudepikekjoler

Klær til søtnosen

sko til søtnosen

hvem som skal ta med gavene hjem til oss

:oops: det var det jeg kom på i farten :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestillt en enkel, men ganske fin kjole fra stor stas.. Men så fannt jeg noen sider fra usa på nettet, men DE fine kjolene!! Har nemmelig slitt med å finne fine kjoler i stor str uten av det koster skjorta... MEN kjolen er bestillt (har den på mandag tenker jeg..) :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hejlp!!!!!!!!!!!!!! Forloveren min har "trekt" seg.. grunnen er at ho ikke orker så mye styr og oppmerksomhet.. Jeg er så trist :grine:

Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Ho andre jeg tenke jeg skulle spøre kommer ikke en gang i bryllupet vårt pga eksamen og unger og dårlig rå osv osv.. Føler meg som en venneløs kladd!! :-(

Vi har sjekka priser på mat i dag.. det er noen venner av oss som driver gormet kro som skal levere mat til oss.. Og vi får det kjeme billig!! De skulle ikke ha for annet enn råvarene så det blir ca 60 kr per person!! Godt det er noe posetivt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært å snakka med kokken "vår". Det er en venn av søtnosen som driver gormet kro.. Så vi har bestemt oss for oksefillet med wokket grønnsaker, poteter og salat.. Skulle egentlig ha kodtbord eller snitter, men kodtbordet ble dyrere og snitter syntes jeg ble for "tamt".. Og siden vi kun betaler for råvarene blir vi å betale 60 kr per person. Og det er billig det!!! :hoppe:

Så skal kona hans som forøvrig er konditor bake bryllupskake til oss, og det får vi for 500 kr. Vi bestemte oss for å velge en tradisjonell dansk variant (ho er dansk..) Så vi skal ha en 3 egt gulerotkake med ostekrem og marsipanlokk!! Byntet med knall røde roser.. Gleder meg til å se den, for det andre jeg har sett ho har laget har vært så utrolig fint! Så har vi bestillt en sjokolademosse kake og en bringebær fromasj kake. Mamma har bestillt kranskake også skal ho lage en king siz dajm iskake.. Tror kaker er stort sett i orden da!

Har funnet noen rå fine brudepike kjoler på butterflyxc.com som faktisk ikke var dyre, men data`n vår nekter å funke på .com bestillings sider.. :-( Så det var litt kjipt. Skal se om vi drar til "stepappa" i morra for å fikse det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PANIKK!!!!!!!!!!!!!! Jeg har ikke lyst til å gifte meg! Vet ikke hva slags krise dette er, men jeg har bare ikke lyst! Hadde det bare skjedd før, men det er så lenge til.. Og jeg tror ikke jeg klarer og glede-grue meg så lenge! Jeg får ikke sove, har mareritt, blir så nervøs at jeg kaster opp og får diare.. Blir drit sliten jeg!

Jeg er vist et stort sutre hode!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er alle invitasjonene og konvoluttene skrevet på!! Vi skal ha super enkle invitasjoner, har kjøpt sånne enkle på bokhandlen... Lenge leve latskapen :ler: Siden jeg er så mye syk er det bare dumt å ta seg vann over hodet med masse jobb på å lage invitasjonene.. :-?

Vel, de sendes i morra! Så da er vi skikkelig i gang.. Litt skummelt da! Jeg og søtnosen har snakka om det med panikken min ang bryllupet, så nå er jeg litt roligere... Men fy søren så "skummelt" det skal bli! :hakeslepp: Det er med litt skrekk blandet fryd jeg gleder meg til bryllupet.. Trodde ikke bryllups nervene skulle komme SÅ tidlig!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke skrevet et ord.. Mamma har skrevet dem for oss..

Har forøverig "tatt" meg sammen og stavret meg ut på holka med bikkja mi i dag.. Ho ble så glad over at jeg skulle gå tur med ho at ho svinsa rundt og hoppa i ca 5 min før jeg kunne ta på ho båndet.. Tenk om alle hadde vært så glade! (tar den til bake, slitsomt da!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei !

Takk for hilsen i min dagbok og velkommen hit !

Får håpe panikken går over- det er vel bedre å ha den nå, så er du ferdig med det !

Klem fra anna27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

oh yes!!! Bare kjipt at den er hos min stefar.. Kan ikke ha den her , er redd for å få hunde hår på den! Er litt hysterisk når det gjelder dette!! Har lyst til å gå i det hele tiden, jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datoen er endret.. 10.aril altså påskeaften.. Er stessa, stressa og sterssa i tilegg til at jeg er sur og grinete.. INGEN frisører vil fikse håert mitt!!! HJELP!!!!!!!!!!!! Konditoren "min" kjenner ei russisk dame som er utdannet frisør.. Skal ringe ho i morra.. Maken til panikk har jeg aldri opplevd før!!

Men, nå skal jeg roe meg ned også skal jeg ordne info brev til alle gjestene (nr til toastmaster, adrsse til sangene osv..) også skal vi gjøre ferdig kirke programmet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Info brevet er ferdig skrevet og kirkeprogrammet er halv-ferdig.. Ble en sen natt i går! Men det er godt å ha flere ting i boks... I dag skal jeg til min bestemor pga hun blir 75 år i morra. Skal også i banke å bønnfalle dem om et lite lån..

Nok tull, må bort å hente lillebror, som også skal være med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort noe mer ang bryllupet. Ironsik med tanke på allt jeg gjorde og måten jeg strssa på da jeg trodde jeg hadde god tid!

MEN, vi har fått tak i frisør (ho russiske) og det er jo kjempe bra. Godt å slippe å krangle med håret den dagen også :)

Fikk hentelapp på korsettet mitt i dag, men det får jeg ikke hentet før til uka (går hardt på lommeboka dette her..) Gleder meg til å prøve kjolen med korsettet under! Håper magen min blir litt mindre synlig!!!!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...