Gå til innhold

Bacca`s dagbok!


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Nå er det bare 2 dager igjen!!! Om 2 dager og 25 min går jeg opp over kirke gulvet!!! Gleder meg, gruer meg og er nervøs på en gang.

Skulle ønske det er "full" kirke som veta oss, men siden min famile glimrer med sitt fravær, blir det en ganske tom kirke :cry: Og det er faktisk litt vondt. Merker at i alle denne lykkelige tiden med planlegging har det ligget å gnaget litt vonde ting også. Hvorfor kan ikke familien min være voksne nok til å kunne sitte i samme rom? Hvorfor kunne de ikke prøve 1 gang? Synes det hele er vondt og vanskelig. Pappa kommer jo heller ikke. han vil jo ikke ha noe med meg.. Han ville jo ikke være ved at han var faren min en gang.

Klart det er en gledens dag som veter oss, håper bare gleden kan oveskygge allt det vonde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siste innspurt nå......

Vil bare ønske deg lykke til, det går bra skal du se!! :)

neste uke på denne tiden er alt ved det gamle igjen, og du kan atter puste rolig, lene deg tilbake og le litt av alle oss andre som fremdeles løper rudnt som hodeløse kyllinger..... :ler:

Stooor klem Tex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

TAKK ,TEX!!! Jeg skal nok lese rundt på forumet her fremover, ja.. :wink:

HAr kommet hjem fra sirkus. Det var så godt å IKKE tenke bryllup!!! Så nå har vi spis kyllingsalat og venter på at mamma kommer bort med bilen så vi kan fylle den med allt som skal opp på lokalet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå har mamma vært her å henta allt som skal opp på lokalet i morra. Bilen ble ganske full. Nå driver ho å lager dessert. (snill ho, gitt!!)

Godt å få ting unna. Føler at jeg ikke må huske "allt" hele tiden.

Gleder meg til å se hvordan lokalet blir når det er ferdig pynta. Er helt utslitt jeg nå. Skal hoppe i loppe kassa..

Natta! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin natt.

Nå er det ikke lenge igjen.

Snart slutt på alt bryllupsrelatert stress....

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Takk og takk, Chiquita!

Ny dag, nye muligheter! :ler: Nå har jeg spist frokost og skal bare leke 2 min med data`n... Mamma kommer om 20 min for å være med opp på lokalet. Gleder meg til å begynne å pynte der oppe! Det skal bli så godt å se litt resultat av lang og iherdig planlegging!!!

Har prøvd ut en ny saft i dag. Sånn fun light med iste smak... NAM!!! Det smaker som iste jo!!!!

Huff, jeg må vel gå opp å bytte klær. Kan ikke dra opp i joggebukse og hjemmelaget t-skjorte... :tunge1:

I morra gifter jeg meg!!!!! :kline::bryllup: :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Takk!!

Nå er vi ferdig på lokalet. Ble kjempe fint! HAr dervet på i ca 8 timer.. Og vi var 4 stk!!! :o VI skal sitte på toppen av hesteskoen i en slags bue av røde hjerte ballonger.. Gleder meg til i morra, jeg!!!

Nå skal jeg ta ansiktsmaske og slappe av!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Becca! Beklager at ting ble som de ble med kjolen! Ønsker dere alt godt for den store dagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Takk og takk!

Lurifuxa: Det viktigste er at det ordnet seg til slutt :wink:

En nydusjet brud har annkommet det store internett :ler: Min kjære har kastet seg rundt i hele natt, så det ble ikke så mye søvn på oss. Men jeg er våken og gleder meg masse!!! Det er jo ikke så mye å grue seg til, det er jo den lykkligste dagen i mitt liv! :sjarmor: Blir nok nervøs når jeg skal inn i kirka, men men.. :oops:

Nå må jeg spise frokost og pakke litt sminke. For jeg og vennina mi skal bort til stpappa og pynte oss der.

Neste gang jeg skriver er jeg fru.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med den store dagen Becca og Søtnosen! Håper dere får en flott og uforglemmelig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Nå er vi kommet hjem fra hotellet. Det var så utrolig deilig å være der. Ikke telefoner som ringte, ingen hund som skulle luftes. Vi badet og koste oss på rommet.. (trenger ikke si så mye om det... :sjarmor: )

Når vi får kommet oss i gjenge igjen skal jeg fortelle "allt" fra den store dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

I dag har vi vært på ikea pga vi fikk noen gavekort der i bryllups gave.. Både søtnosen og jeg er blitt kjempe sjuke, så det blir nok ikke med det først ejg får skrevet noe referat.. :oops: Men jeg skal prøve å skrive fra vielsen i morra mens søtnosen er på jobb... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...