Gå til innhold

Bacca`s dagbok!


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Så er nok en våken natt over! En natt med bryllups planlegging og varm kakao og fyr på peisen.. Det er faktisk litt koselig! Har fått liste dilla! Har skrevet huske lister i fleng... Til meg selv, søtnosen, mamma, stepappa og forloveren min...

Begynner å bli sulten og trøtt. Bikkja er ute å lufter seg selv :sjarmor: Og det er jo fint, for her er det minus 18, 8 grader... :o

Nå skal jeg kose meg 1 times tid til på nettet, så skal jeg begynne å gjøre litt praktiske ting... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Nå har mamsen min og jeg vært på shopping.. Henta forresten capen min, og det var NYYYYYDELIG! :hjerter:

Vi kjøpte:

Sølvhjerter (ca 2 cm) til å ha på båndene på sanghefte

Sølv klistremerker (ringer og hjerter) til å pynte sangene md

Røde silkebånd til sangheftene

Lyse blått silkebånd til å sy på korsettet

Så nå mangeler vi:

Stoff (til sjal til brudepiken)

ark til sangene

små innkjøp (kaffe, fløte, te, t-lys osv)

hente derssen til søtnosen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå begynner vi å få oversikt hvor mange gjester som kommer.. Nå er det 24 som har sakt "ja takk" og 9 som ikke har svart.. 2 av de som ikke har svart har ringt å segt at de trenger litt mere tid, så det er jo greit! Så vi blir ikke sittende alene i allefall!

Hadde det mareritte i natt! gikk om kirkegulvet, og kirka var tom. Bare presten og søtnosen. Ingen forlovere, ingen gjester, ingen organist, men masse blomster.. I form av båre buketter!!! *grøss!*

Nei, nå sitter søtnosen å maser på data`n... GRRR!!! :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå sliter vi! Det 2 servitøren vår måtte trekke seg pga ho måtte jobbe på jobben sin.. *ARG!* Men, men... Finner sikkert ei ny ei.. Det er bare det at vi bare har 5 uker på oss... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå har jeg bestemt meg. Jeg skal holde tale.. Vet at jeg skal si litt til mormor, mamma, stepappa og masse til min kjære!!!!

:wink:

Gruer meg, men det er nok veldig viktig... For meg og for min kjære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vi har fått enda et JA! Blir like glad hver gang jeg.. Så nå begynner vi å få oversikt.. Sliter en smule med hvordan vi skal plassere folk, men tenkte jeg skulle klippe ut lapper med navnene til gjestene og prøve å sette de "på plass".

Håper vi finner ut av det, for jeg begynner å bli en smule stressa gitt.. Det er liksom så veldig snart, og det er så mye som er halv-veis i orden!

Så skal vi prøve å få laget litt mer på ønske lista vår.. To ting er kanskje ikke mye å skryte av! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Huske liste over ting som må kjøpes:

Kaffe (hvor mye?)

kaffe fløte

te

sukketer

brus

munkholm

t-lys

stoff til brudepiken

Dette må gjøres:

Sy sløyfer på korsettet

Sy sjal til bp

lage bord plan

humoristisk oversikt over alle gjestene

Dette begynner å se bra ut! for allt dette er i orden:

Brude kjole

undertøy

sko

strømper

smykker

under skjørt

allt til bord dekkingen

maten

kakene

bord kort

pairer (fødsels attest osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå har vi laget en midlertidig bord-plan! Er litt stolt over at vi fikk det til, ble nesten litt voldelig under planleggingen. Er så utrolig mange til å ta hennsy til! Så allt for mange ting!! :evil:

Men nå har vi litt oversikt.. Så da kan vi vel sove godt i natt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 8.mai eller 10.april dere gifter dere? Ser at det står en dato i overskriften på dagboka og en annen i signaturen din.... Ops....og der ser jeg at det jo er 10.april.

Skal sette i gang og produsere en brud og brudgom til deg kjapt jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det er den 10 april.. Får ikke til å endre dagboka.. :-x Men sånn er det å ikke være noe data geni... :wink:

Men nå må jeg løpe.. skal på sån male-greie! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

okei.. akuratt.. må fikse det gitt.. snart.. eller.. :oops: kan vist ikke sitte i telefonen likt soom jeg skriver!!

Men, SHIT! jeg må løpe.. fikser senere!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå er det i orden.. :sjarmor: måtte bare løpe litt i stad.. Ble plutselig så kvalm.. spuky!

Vel, tror ikke jeg kommer noe lengre på bryllups planene våre.. Står liksom litt fast.. I morra er det svar frist.. så da blir det sikkert nok å gjøre. Må nok endre bord planen også.. Er litt skuffa over at det er en del vi ikke har hørt noe fra. Men, men. Det er ikke noe sjokk med tanke på at det er familien min! Hadde vært for godt til å være sant vist dem gadd å oppføre seg normalt! :kjempesinna:

Samme kan det være. Jeg skal gifte meg med verdens søteste og snilleste mann!!!! OG det beste av allt: han gidder å være med på planleggingen!! (så dårlig ut i begynnelsen...)

Er bare så forelska!! :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

har fått brev fra tanta mi i dag. Vist ho ikke ville komme, men det å komme med den "preknen" var unødvendig! Ho har splitta familiem også sier ho at ho ikke vil komme pga ho ikke føler seg konfortabel med familie situasjonene!!! :sinna:

MEN, ingen skal få ødelegge VÅR dag. Så ædda-bædda! For vi skal gifte oss! :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

I dag har søtnosen og jeg vært på shopping! Kjempe koselig!!! :wink: Han kjøpte en dress med kittstriper, smoking skjort, tvertoversløyfe (propell), magebelte (skal vel ikke brukes tror jeg)! Han ble så kjekk!!

:kysse:

Så har vi kjøpt:

kremfarga ark (til sanghefter og kirkeprogram.. )

Mukholm

Kaffe

Te

sukketer

Koselig dag. Data`n har funka i hele dag!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Ville bare si hei Jeg. Har smuglest litt hos deg. Er jo under en måned til du gifter deg nå :-) ...heldiggrisen :wink:

Høres deilig ut at alt begynner å komme i orden. Gleder meg til den dagen jeg er der.

Lykke til fram mot bryllupet :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil ønske deg lykke til med den store dagen. Håper du ble fornøyd med brudeparet og at dere får benyttet det på dagen deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Vil ønske deg lykke til med den store dagen.  Håper du ble fornøyd med brudeparet og at dere får benyttet det på dagen deres!

Ble veldig fornøyd, det ble vi begge!! Og den skal stå på toppen av kaka vår.. Har vist dem til konditoren "vår" og ho ble imponert..

Hei Vendelin! Takk for hilsen. Koselig at det ikke er bare mine skriblerier her!!

Har forøvrig gjort masse i forhold til bryllupet.. Har ikke sovet, så jeg er trøtt, kvalm og lei..

Skal selvfølgelig skrive masse mer, men ikke nå.. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig fornøyd, det ble vi begge!! Og den skal stå på toppen av kaka vår.. Har vist dem til konditoren "vår" og ho ble imponert..

Vi hadde også tenkt det opprinnelig, men desverre ble dem litt for store til kaken vår. :-( men de stod til pynt ved middagsbordet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Augustbrud02: Ja konditoren kommenterte at de var store.. Blir det ikke plass kan bruden stå på topptm og brudgommen nederst :ler: Neida, tror vi kommer til å bruke de på iskaken isteden..

Nå er jeg så sinna på min kjære. Han skulle fikse litt på termostaten på bilen før jeg skulle reise til Fagernes, så kommer han inn og forteller at han hadde knekt bolten :kjempesinna: dvs at kjølevesken drypper ut.. *ARG* Men det er jo ikke han sin feil.. Så nå står han ute i kulda og skrur bil siden stepappa er i Fr.stad... :ler: Kanskje han blir litt mer forsiktig med gamle eslelet mitt... :wink:

I går var vi på shopping, jeg og søtnosen.. Og i dag har jeg skrevet ut forsidene til sangheftene. De ble kjempe fine, så ganske proft ut! :sjarmor:

Prøvde å skrive ut kirkeprogrammene mens jeg var i gang, men det hadde ikke skriveren lyst til.. Hurra!

Ellers er bordplanen vår ferdig etter utrolig mye om og men! Så mangler jeg bare å skrive på bordkortene på nytt. Fant nemmelig noen som var bare helt perfekte og ikke så altfor dyre.. Så jeg bare måtte ha dem, søtnosen ble faktisk litt irritert når jeg sa det var strengt tatt unødvendig.. Han er jo søt da! :)

Så har jeg begynnt å fikse på gjesteboka vår.. Har skrevet innlednigen også snudde jeg boka og begynnte bak.. Der kan de som har lyst lese litt om oss og bryllups tanker osv.. Satt en del timer med det i går, men det var værd det, for det ble ganske stilig med sølv og gull ringer og hjerteter (klistremerker)..

Nei, nå vi jeg ut å se om min kjære får fiksa bilen (vist den kan kalles en bil.. :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...