Gå til innhold

Bacca`s dagbok!


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Skrekk og gru!! Mormor har dikta sang.. Og ho har nevnt cd singelen min i sangen.. Ho ringte meg å sa jeg måtte ta den med på festen så folk kunne høre den.. Den dama er ikke riktig vel bevart!!!!!!!!!!!!!! :hakeslepp:

Jeg nekter! Jeg nekter!!!!!!!!!!! Må ha joggesko på jeg, sånn at jeg kan løpe langt vekk! Dette er et mareritt! KAN JEG FÅ VÅKNE??? PLIIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Nå er min kjære ferdig med å mekke bil.. Og det gikk ikke bra. :cry: Så da er jeg fanget i skogen uten mulighet til å komme meg fra a til b.. Ordner ikke bilen seg innen tirsdag drar jeg muligens til mamma.. For der kan jeg bare gå til byen..

Nå skal jrg prøve å få søtnosen min med på å lage noe godt... :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Panikken brer seg... Jeg har ikke slør som passer til kjolen! Sløret jeg kjøpte som skulle være fingertupp langt går ikke ned på rumpa mi en gang!!!!!!! Og det ser ikke så fint ut.. :cry: jeg er desperat... MÅ ha et annet slør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Gubben ble ikke særlig glad for at jeg må kjøpe nytt slør, men som ha sa han kumme forstå meg.. :-?

Skulle vært rik.. Da kunne jeg bare kjøpt drømme sløret... Drømmesløret er mellom 150 cm og 2 meter.. 2 lags ned til rumpa.. *drømme drømme!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få noen til å sy for deg :wink: Da får du det nøyaktig slik du vil. Lett å få tak i mønster og lett og sy :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Få noen til å sy for deg :wink: Da får du det nøyaktig slik du vil. Lett å få tak i mønster og lett og sy :-)
:enig_animasjon:

Mønster kan du faktisk finne gratis på nettet. Om du vil skal jeg se om jeg finner en side med mønster. Så da blir vel egentlig problemet å finne en god stoff forretning og en til å sy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg blir å kjøpe brukt slør.. Kan få kjøpt sløret til søtnosen sin søster. De giftet seg i fjor sommer. Sløret er 190 cm på det ene laget og det andre laget er 70 cm.. Også er det diamanter på det.. Får det til 600 kroner, så jeg tror det er ganske billig! Hva synes dere som leser her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Har gjort masse på gjesteboka vår! Vet ikke om jeg har fortalt om boka.. Det er ei rød bok med et blått hjerte på. OP første side har "vi" skrevet en liten innledning til gjestene også har vi informert om at de kan snu boka og lese litt om oss og bryllupstanker osv.. (altså bakfra i boka) Har pyntet med gull og sølv klistremerker og det ble ganske fin, faktisk!

Siden vi har kjøpt nye bordkort, mangler jeg altså og skrive på de.. :ler: Da har jeg jo noe å gjøre mens jeg venter i 3 uker og 6 deger... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Klarte ikke å vente jeg.. :sjenert: Så nå er det navn på alle bordkortene.. MEN, det er et par som er usikkere og en kamerat av søtnosen også hadde han ringt fetteren sin i går og invitert han.. Så det er 4 stk som kanskje kommer i tillegg.. Synes det er fin han inviterte fetteren sin, for han har sagt flere ganger at det hadde vært koselig å hatt han der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Dette er i orden:

Komplett klær til meg

Komplett klær til søtnosne

Blomster

Lokalet

Kirke

Maten

Kakene

Kirkeprogrammene (mangler å skrive ut baksiden..)

Forsiden på sanghefte

velkommen sang

Takk for maten sang

Sang til våre foreldre (egnekomponert..)

Sang til søtnosne fra meg

Toastmaster

Toastmaster bjelle

Alle papirer som presten skal ha

Informasjons brev (er sendt)

bordkort

bordplan

kjøre plan for Kirke

kjøreplan for dagen

Brudepar til kaka

fotograf (min kusine)

Kaffe

Te

Sukketer

Munkholm

allt til bord pynting

Kommer faktisk ikke på noe mer...

Dette magler:

Brudepikekjole (er bestillt)

Brus

kaffe fløte

gjøre ferdig sangheftene (etter 1. april)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Også har vi:

Kjøpt rødt silke bånd til sang heftene

Sydd på blå sløyfer på undertøyet

Kjøpt masse gull farget ruing klistremerker til sangheftene.

Det var jo flere ting enn det jeg trodde... Kjekt å bruke hode av og til! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå sitter søtnosen min ved den datan som er internett fri og prøver å få skrevet ut baksiden på kirkeprogrammet.. Gleder meg til de blir helt ferdige. De er så utrolig fine *skryte skryte* Og det er søtnosen som har gjort det meste med de!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Min kjære har brent en cd til den store dagen.. Sliter med å finne mte musikk.. Også er nettet veldig ustabilt.. Ikke finner vi no sang vi kan danse etter heller. Har mange ideer, men enten så passer ikke teksten eller takta på den.. :ler: Snakker om luksus problem!

:kline::bryllup: Er så forelska jeg!! Så nå skal jeg sitte her å drømme om bryllupet... :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så er det klart. Ene søstra til søtnosen kommer ikke. Den familien er 4 stk.. Så da veit vi det... :-? Thats life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Søtnosen min driver å leser dagboka mi (på oppfordring fra meg) om dagen.. Har kommet til side 4 sa han.. Og han sytes det var morsomt (eller var det morro..) Uansett, han er søt da.. :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå her jeg vært en tur hos mamma i fr.stad.. En liten husmorferie.. :ler: Det er første gang jeg er borte en hel helg fra min kjære.. Og det var veldig rart..

Nå nærmer bryllupet seg med stormskritt! Er ikke så stressa ennå, men det begynner å murre! Også har ikke brudepikekjolen kommet ennå!! :-x Så deet er litt dumt..

Nå sitter søtnosen og jeg å prøver å finne sang vi skal danse etter.. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå begynner jeg å skjønne at bryllupet nærmer seg.. Det er ikke lenge igjen!! Og brudepikekjolen har ikke kommet ennå!! Pokker!! :evil: Nå begynner stesset å komme for fullt..

Men jeg gleder meg også masse!! Tenk snart er jeg fru ###### :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...