Gå til innhold

Bacca`s dagbok!


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Nå kommer vennina mi på besøk. Ho skal prøve å finne ut hvordan oppsett håret mitt skal ha... Så dette blir jo spenede..

Ho med brudepikekjolen har fremdeles ikke sendt den mailen... PANIKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det ?

Send meg en pm om jeg skal ta med meg en pakke fra Arwen når jeg reiser oppover. Reiser oppover onsdagen i påska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen meg ikke mage dagene til dere er gift becca! Hvordan går det, er nervene i helspenn, eller har du klart å roe deg ned? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå er brudepike kjolen i hus!!!!! :hoppe: Og jeg er så lettet og glad. Stakkers søtnosen min, jeg har vært sur og vanskellig det siste uka pga dette.. Men han er så god og snill, så han dro en "lite tur" ut i går og det resulterte i at han kom hjem med en brudepikekjole.. Den lille turen var 14 mil hver vei... :oops: Så på tirsdag skal vi opp til brudepiken og prøve kjole.

Ellers er jeg mye roligere enn jeg hadde trodd. Fått en del ned turer pga familien min er uvenner osv.. (en del av de drar på besøk til en slekning, tanta mi, under bryllupet :evil: ) Men om et par dager er jeg vel helt i 100....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå er det 6 dager til vi gifter oss. Det er 5 dager til vi pynter lokalet.

Det skremmende er at vi ikke har bord planen på plass ennå!!! Fordi X vil ha Y på høyreside, men han burde ha Z der pga vi vil få denne kabalen til å gå opp!!!

Gleder meg velig til jeg kan sette meg ned i sofan og bare puste ut i full visshet om at ALLT er på plass....

Også er det bare og glede seg til vi skal gifte oss :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtelling nå i de dagene som gjenstår, ja...

HAr dere mye igjen som må gjøres da???

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vi mangler:

Bordplassering

Siste finich på talene

Brenne noen cd`er... (har bare 1..)

Så nå er det nummeret før vi begynner å telle timer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå er bord planen ferdig!! Etter mye frustrasjon og irretasjon!!!

Vi blir ikke å sitte i heste sko alikevel (vist vi ikke endre på dette da) Men langbord med oss på toppen...

Så nå skal jeg ikke gjøre mere bryllups ting før i morra. Da skal vi sette sammen sangheftene.. De er ferdig kopierte og sorterte nå...

Nå skal jeg finne søtnosen min... :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Min kjære er ute å kjører bil.. Skulle på bensinstasjonen å kjøpe mais, for det måtte vi jo ha i pizza`n.. Oj, nå kom han.. Og han er så søt!!! Når han kom inn sier han: "Hei min kjære! (WOW!) skal bare ut å hente ved" Skal si det var koselig å få han hjem!!!!

Er bare så stressa nå!!!!!!! Åssen skal jeg bli ferdig til bryllupet!!! Jeg tror ikke dette går så bra jeg. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Nå skal vi bort til mamma og stepappa og spise middag og sette sammen sanghefter... Blir godt å komme i gang med dette nå.. I dag er det bare 5 dager igjen!! Og 16 min!!! Også er vi gift!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

I går ble sangheftene ferdige. Dvs mangler pynt på 8 stk.. Det tok oss over 4 timer å sette dette sammen.. Men så ble de kjempe fine!!!

Skal snart opp til venneparet vårt som har ansvar for mat og kaker. Skal være med å lage roser og sånnt i dag. Skal også prøve brudepikekjolen på jentungen dems. Håper den passer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville bare ønske deg lykke til på den store dagen deres. :tommelsmil:

Det blir helt sikkert en vakker dag :wink:

(Skal på fjellet i påsken så måtte være noen dager tidligere ute.. 8) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Takk for for det, vendelin!

Nå er de 8 sangheftene også ferdige.. Skal til fotpleier i morra. Gleder meg!!! Det er virkelig noe jeg burde ha gjort for lenge siden!!!

I morra skal det ringes rundt for å bekrefte en del bestillinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå har jeg endra bordplanenen for n`te gang!!! Og nå gjør jeg det ikke mer om så kongen kommer :sinna: Om 5 min kommer mamma`n min for å kjøre meg til Hønefoss til fotpleieren.. Må vel skifte litt klær... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...