Gå til innhold

Forhold 2.0: developer's notes (et nerdebryllup)

Pingting

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl

Denne dagboken beviser at også jeg kan bli både myk og jentete på en litt nerdete måte. Lykke til med 1 up, jeg skal følge med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi - velkommen Kevlarsjäl!

Man leker ikke steampunk, gjør man vel?

Det er naturligvis en balansegang, men akkurat når det gjelder stempunk, så gjelder regelen "more is more" i mitt hode. Det er alle de små geeky detaljene som gjør stilen.

Åh, Pingen! Dette blir jo bare knallbra! Planlegg heller for mye enn for lite ting!

Dere har nok et poeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi - velkommen Kevlarsjäl!

Dere har nok et poeng :)

Og i stedet for klokker og tannhjul og slikt, så kan du ha spader og bøtter og såld og whiskyflasker og alle de andre geeky tinga deres

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i stedet for klokker og tannhjul og slikt, så kan du ha spader og bøtter og såld og whiskyflasker og alle de andre geeky tinga deres

:hoho:

Vi har vel lurt på å ha en graveskje som kakespade, ihvertfall. Tror knapt nok jeg kjenner noen arkeologer som har gifta seg som ikke har hatt det. :fnise:

marshalltown_london_style_with_durosoft_handle.jpg

Og whisky i baren! :opplyser:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg setter grensa ved bøtter i stedet for suppeskåler når forretten serveres!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner seriøst å få lyst på steampunkbryllup.

Kanskje lurt å finne ei med-brud først, forresten. Det er nok ganske trasig å love evig troskap til bare seg sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg setter grensa ved bøtter i stedet for suppeskåler når forretten serveres!

De kan vel bli vinkjølere i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Vi hadde Atna-øl i stedet for vin til maten i bryllupet vårt i fjor. Folk var skeptiske til øl i bryllup, men ingen klagde da de fikk smake det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner seriøst å få lyst på steampunkbryllup.

Kanskje lurt å finne ei med-brud først, forresten. Det er nok ganske trasig å love evig troskap til bare seg sjøl.

Jeg tror ihvertfall det skal bli vanskelig å få tatt ut en eventuell skilsmisse!? :overrasket:

Jeg fant dokurven! :nigo:

by08.jpg

Dere kan jo ha bøtte-telysholdere, da! :jepp:

Eller vaser, kanskje?

81%2Bigd6JRHL._SL1455_.jpg

Hjelpsom! :fnise:

Dobøtte! :ler:

Jeg liker sånne, jeg - men nå fikk jeg sånn vibb av at bedre halvdel ikke er enig. Aner ikke om det stemmer.

De kan vel bli vinkjølere i stedet?

OMG, det går an. Spaden da? Gravemaskin, kan jeg få ha gravemaskin i bryllupet? Vil haaaaaaaa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ølentusiaster, så det blir nok mye god øl hos oss og. Mikrobrygg og sånt, også skal vi jo få en kompis til å brygge eget bryllupsøl for oss :) Men det blir nok vin også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg tror ihvertfall det skal bli vanskelig å få tatt ut en eventuell skilsmisse!? :overrasket:

Dobøtte! :ler:

Jeg liker sånne, jeg - men nå fikk jeg sånn vibb av at bedre halvdel ikke er enig. Aner ikke om det stemmer.

OMG, det går an. Spaden da? Gravemaskin, kan jeg få ha gravemaskin i bryllupet? Vil haaaaaaaa...

Dobøtte gir kanskje litt feil assosiasjoner, tror du ikke vel? :ler:

Gravemaskin fikset!

excavator2.jpg

...Tror kanskje jeg skal gjøre noe fornuftig før folk begynner å beskylde meg for ikke å ha et liv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlighet! :hoho:

Hva... eh... jeg ble litt usikker på hva jeg skal med den der. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg fant dokurven! :nigo:

by08.jpg

Da er bryllupet komplett.

Seriøst Ping, hvis jeg lover å komme i et steampunk antrekk som langt ... ahem ... undergår brudens, får jeg lov å komme i bryllupet. Jeg vil ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Herlighet! :hoho:

Hva... eh... jeg ble litt usikker på hva jeg skal med den der. :ler:

Du spesifiserte ikke hva du skulle bruke den til, så! :snurt:

Som kjøretøy, da?

bridal-party.jpg

Eller kaketopp?

Contractor%20in%20Excavator%20Wedding%20Cake%20Topper_thumb%5B1%5D.jpg?imgmax=800

:fnise:

Nei, NÅ skal jeg gjøre noe annet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...