My84 Skrevet 3. mai 2013 Forfatter #1061 Del Skrevet 3. mai 2013 Nei, det kan skje både når vi ligger og sitter. Og når hun slipper taket så ser jeg at melka renner, melka kommer som regel veldig kjapt. Heller mot at det er magen som plager henne, for i stad var hun veldig urolig, men etter en bæsjebleie roet hun seg litt og spiste bedre. Nå er det skriking igjen her, stakkars liten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 3. mai 2013 Forfatter #1062 Del Skrevet 3. mai 2013 Men å bli bysset av pappa fungerer bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 3. mai 2013 #1063 Del Skrevet 3. mai 2013 Kanskje du bare må koble ho av, legge ho på magen på låra dine og roe ho helt ned før du kobler ho på igjen? Skal visst hjelpe på magevondt Er det på begge puppene?? Lillegutt var også litt sånn, men bare på den ene puppen. Og der var grunnen låsninger i nakken og bekkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 3. mai 2013 #1064 Del Skrevet 3. mai 2013 Tassen her holder også på slik noen ganger. Da er det enten bæsj, rap eller gulp.. Vi tar pauser i amminga dersom han er litt glupsk eller melka kommer fort. Eller så blir det hyl og grin. Herlig at dere koser dere, My, og at vesla vokser og trives! Det er virkelig en magisk tid, dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #1065 Del Skrevet 4. mai 2013 Kanskje du bare må koble ho av, legge ho på magen på låra dine og roe ho helt ned før du kobler ho på igjen? Skal visst hjelpe på magevondt Er det på begge puppene?? Lillegutt var også litt sånn, men bare på den ene puppen. Og der var grunnen låsninger i nakken og bekkenet. Kan jo prøve det. Det skjer på begge sidene ja, så da er det vel sannsynligvis ikke nakkevondt. Tassen her holder også på slik noen ganger. Da er det enten bæsj, rap eller gulp.. Vi tar pauser i amminga dersom han er litt glupsk eller melka kommer fort. Eller så blir det hyl og grin. Herlig at dere koser dere, My, og at vesla vokser og trives! Det er virkelig en magisk tid, dette! Tipper det er noe av det samme problemet her. Idag har det gått litt bedre. Ja det er virkelig helt magisk. Føler meg så heldig som har fått verdens nydeligste lille jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #1066 Del Skrevet 7. mai 2013 Hmmm, hva kler man på en varm baby på trilletur i 16 grader og ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 7. mai 2013 #1067 Del Skrevet 7. mai 2013 Hmmm, hva kler man på en varm baby på trilletur i 16 grader og ? Klær med en tynn jakke og lue, og dyne oppå Og blir det varmt så bytt ut dyna med et teppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #1068 Del Skrevet 7. mai 2013 Klær med en tynn jakke og lue, og dyne oppå Og blir det varmt så bytt ut dyna med et teppe Jeg droppa jakke, men snuppa var glovarm allikevel. Hun er en liten varmeovn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clafoutis Skrevet 7. mai 2013 #1069 Del Skrevet 7. mai 2013 Ja, jeg synes også det er vanskelig å kle på nå i varmen som plutselig er kommet. I dag lå lillegutt ute (i skyggen) med bare bomullsbody og -strømpebukse og dyne over seg, likevel var han kjempesvett da han våknet, stakkars Han var spesielt svett i hodet, så jeg burde vel kanskje ha droppet lua, selv om den var tynn. Ikke så lett, man er jo så redd for at de skal bli kalde også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 7. mai 2013 #1070 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg tror jeg hadde en kald baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. mai 2013 #1071 Del Skrevet 7. mai 2013 Her ligger han fortsatt på saueskinn. Men den skal nok fort ut av vogna, ja! Han er innmari varm av seg. Har hatt kun dyne over seg idag, og har kun hatt på body, bukser, sokker, skjerf og lue. I bæremeisen slengte jeg på ham en vindtett jakke i tillegg. Fortsatt varm, men fornøyd tass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #1072 Del Skrevet 8. mai 2013 Vi bruker også saueskinn i vogna, men må nok ta vekk det snart ja. Virkelig ikke lett med påkledning, men det er tydelig overoppheting jeg skal være obs på og ikke om hun er kald. Det vindtette trekket på vognbagen gjør det også veldig varmt nedi der, det kan man vel droppe når det blir enda litt varmere. På søndag var vi i navnefest, og det gikk over all forventning! Lille My lå og sov i vognbagen sin og koste seg gjennom nesten hele greia, merket så vidt at hun var med! Hun liker veldig godt at det er litt bråk rundt henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 8. mai 2013 #1073 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg bruker bare det vindtette trekket når det regner, jeg... Hadde definitivt droppet det før lammeskinnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #1074 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg bruker bare det vindtette trekket når det regner, jeg... Hadde definitivt droppet det før lammeskinnet Ok, selvom det blåser masse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 8. mai 2013 #1075 Del Skrevet 8. mai 2013 Ok, selvom det blåser masse? Da hadde jeg kanskje brukt det Spørs hva du mener med masse vind... Når det nærmer seg kuling pleier jeg å ta på (Vestlending så vant til vind... Svigers som kommer fra fjellbygdene synes mye vind er bris liksom ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #1076 Del Skrevet 8. mai 2013 Da hadde jeg kanskje brukt det Spørs hva du mener med masse vind... Når det nærmer seg kuling pleier jeg å ta på (Vestlending så vant til vind... Svigers som kommer fra fjellbygdene synes mye vind er bris liksom ) Jeg tenker nok mer på kuling da ja, hehe. Idag har det vært 19 grader her, da dropper jeg trekket uansett vind! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clafoutis Skrevet 8. mai 2013 #1077 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg brukte også vindtrekket bare når det regnet. Men vi brukte jo pose hele tiden mens han lå i dypvogn da, så da var det liksom ikke behov for noe ekstra vindbeskyttelse. Men på vindtrekket til vår vogn var det en glidelåslomme som var veldig praktisk å putte for eksempel lommebok og mobil i, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke brukte det oftere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 8. mai 2013 #1078 Del Skrevet 8. mai 2013 Men Myyyyy !!! Gratulerer sååååååååååå mye som mamma!!!!!! Jeg trodde ikke du var på KG lengre! Da dagboken din plutselig ikke var på "mine innlegg" lengre! Men så herlig å høre at alt står bra til og du koser deg som mamma! Fødselshistorien din var kjempefin, og det roet hvertfall meg ned til den dagen jeg evnt ligger på føden selv Det virket som du hadde god kontroll og at det hele gikk greit, til tross for riften. Ønsker dere en herlig tid fremover mot sommeren, og skal følge med videre nå som jeg endelig fant deg igjen! Kommer det ett lite bilde av Lille My her inne? Stoooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 10. mai 2013 #1079 Del Skrevet 10. mai 2013 Fikk lest fødselshistorien din nå. Rørende lesning Håper du koser deg masse med lillesnuppa. Du er så heldig altså! Går ammingen bedre nå, eller har hun fortsatt litt mageondt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #1080 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg brukte også vindtrekket bare når det regnet. Men vi brukte jo pose hele tiden mens han lå i dypvogn da, så da var det liksom ikke behov for noe ekstra vindbeskyttelse. Men på vindtrekket til vår vogn var det en glidelåslomme som var veldig praktisk å putte for eksempel lommebok og mobil i, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke brukte det oftere Ganske smart den lomma ja! Når det ikke er så veldig kaldt ute kan man jo bruke trekket kun med et teppe under for eksempel. Men Myyyyy !!! Gratulerer sååååååååååå mye som mamma!!!!!! Jeg trodde ikke du var på KG lengre! Da dagboken din plutselig ikke var på "mine innlegg" lengre! Men så herlig å høre at alt står bra til og du koser deg som mamma! Fødselshistorien din var kjempefin, og det roet hvertfall meg ned til den dagen jeg evnt ligger på føden selv Det virket som du hadde god kontroll og at det hele gikk greit, til tross for riften. Ønsker dere en herlig tid fremover mot sommeren, og skal følge med videre nå som jeg endelig fant deg igjen! Kommer det ett lite bilde av Lille My her inne? Stoooor klem Roseduft!!!!!! Jeg trodde du hadde glemt meg!! Har ikke vært veldig aktiv her inne siden fødselen da. Bra du fant meg igjen! Håper alt er bra med deg! Ja, fødselen var en stor opplevelse som jeg ser tilbake på med glede! Utrolig følelse man har etterpå, man føler seg jo som den "fødekvinnen"! Og den fantastiske premien som man får! Stor stas. Kommer nok ikke noen babybilder her, er veldig tilbakeholden med å legge ut bilder av Lille My på nett...men hun er veeeldig søt altså! Legger ut lite bilder på FB også, er kanskje litt gammeldags sånn. Fikk lest fødselshistorien din nå. Rørende lesning Håper du koser deg masse med lillesnuppa. Du er så heldig altså! Går ammingen bedre nå, eller har hun fortsatt litt mageondt? Så koselig at du likte fødselshistorien min. Håper du får en like fin opplevelse som jeg! Vi koser oss veldig masse med jenta vår. Nå som det har gått noen uker føler jeg at vi har uendelig mye mer kontroll på ting også, i begynnelsen er det jo litt kaos... Det går stort sett bra med amminga, men det hender fortsatt at hun tuller litt hvis hun har vondt i magen, er overtrøtt eller misfornøyd med et eller annet. Da må vi bysse litt før vi prøver igjen. Hun har nok litt tendens til å trøstspise også, og da blir det en del gulping... Men heldigvis har amminga gått knirkefritt sånn ellers, ingen sårhet eller noe sånt, håper det fortsetter sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå