Gå til innhold

Vi venter på det lille knøttet vårt!

My84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fin lille magen din er :)

Og nå nærmer det seg UL med stormskritt. Spennende. Jeg skal på UL imorra, men "lille babyen" min er så stor at det er ikke lett å se så mye lenger.. For meg som ikke har peil ihvertfall.

Jeg hater forresten å bøye meg!! Virker som at jeg har blitt mer klossete og mister ting i gulvet HELE tia. Eller så merker jeg det bare fordi det er et herk å bøye seg ned å plukke det opp igjen :gjeiper:

Bare å sitte i sofan og bøye seg frem og hente noe på bordet er piiiin. Gled dere :hoppendeglad:

Håper det gikk bra på UL! :)

Kan tenke meg at man mister masse i gulvet når man er høygravid ja, det er jo bare typisk. :ler:

De kan ikke ringe så kort tid før og si sånt! Godt du fikk en time 1. November likevel. :klem:

Ja, er utrolig letta for det! :klem:

---------------------------------------------

Jeg har tusen sommerfugler i magen nå, gleder meg sånn til i morgen!! Gleder meg til å se lille knøtt og finne ut om det er en hun eller han. :) Og selvfølgelig håper jeg å få høre at det er en frisk liten baby....

Det er veldig mange som tror jeg har en gutt i magen nå, selv så klarer jeg ikke å bestemme meg for hva jeg tror. :vetikke: Det blir megaspennende!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha masse lykke til imorra. Blir spennende å høre :) Tippa jeg jente?? Husker ikke sånt selv :gjeiper: Sånn er det å ha pappeske-hukommelse for tia ;)

UL gikk fint. Begynner å blir stor liten tass :) Er litt morsomt å sitte på venterommet med de som tydeligvis skal på ordinær UL. Så kommer høygravide jeg valsene inn :gjeiper:

Husker selv jeg så noen sånne da jeg var på ordinær, og var såååå missunnelig. Ville også ha stor mage og kort tid igjen ;)

Lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha masse lykke til imorra. Blir spennende å høre :) Tippa jeg jente?? Husker ikke sånt selv :gjeiper: Sånn er det å ha pappeske-hukommelse for tia ;)

UL gikk fint. Begynner å blir stor liten tass :) Er litt morsomt å sitte på venterommet med de som tydeligvis skal på ordinær UL. Så kommer høygravide jeg valsene inn :gjeiper:

Husker selv jeg så noen sånne da jeg var på ordinær, og var såååå missunnelig. Ville også ha stor mage og kort tid igjen ;)

Lykke til :klemmer:

Takk!! :klemmer: Ja, du tippa jente! :lur:

Så bra at alt var bra med lille store babyen. :rodmer: Jeg kommer også til å sende lengtende blikk hvis jeg ser høygravide på venterommet. :fnise: Men jeg koser meg med å være gravid enn så lenge, selvom jeg er litt utålmodig. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt dårlig av ventingen nå kjenner jeg. Jeg tror heller ikke på noe søvn inatt. Nå er det ikke lenge igjen altså! 13 timer bare!

For å få timene til å gå har jeg lyst til å kjøre å hente samboer på flyplassen. Men med disse idiotiske utenlandske trailersjåførene på sommerdekk så lar jeg bilen stå.

Hva gjør du ikveld da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Masse lykke til i morgen, kjempespent på kjønn jeg også! Har også en følelse av at det bor en liten gutt i magen din, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir helt dårlig av ventingen nå kjenner jeg. Jeg tror heller ikke på noe søvn inatt. Nå er det ikke lenge igjen altså! 13 timer bare!

For å få timene til å gå har jeg lyst til å kjøre å hente samboer på flyplassen. Men med disse idiotiske utenlandske trailersjåførene på sommerdekk så lar jeg bilen stå.

Hva gjør du ikveld da? :)

Hold deg hjemme du, ikke vits i å ta noen sjanser på glatta! :) I kveld skal jeg prøve å slappe av i sofaen med kjæresten. ;) Nervene er i helspenn, men jeg er også trøtt fordi jeg sov litt lite i natt. Så jeg satser på at jeg får sove godt, kommer helt sikkert til å drømme om ultralyd. :fnise: Det gjorde jeg i går natt!

Masse lykke til i morgen, kjempespent på kjønn jeg også! Har også en følelse av at det bor en liten gutt i magen din, altså :)

Tusen takk! :klem: Skal prøve å oppdatere her så fort jeg kan så dere får vite hva jeg har i magen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med UL. Gleder meg til det selv. Det er 1 måned til og jeg har startet nedtelling av dager allerede :fnise:

Lykke til :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har sannsynligvis en liten jente på vei! :strix: jordmoren var usikker men trodde det var jente. Ellers var alt fint. :hjerte: Lykkelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...