*Lollipop* Skrevet 31. oktober 2012 #321 Del Skrevet 31. oktober 2012 De kan ikke ringe så kort tid før og si sånt! Godt du fikk en time 1. November likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #322 Del Skrevet 31. oktober 2012 Så fin lille magen din er Og nå nærmer det seg UL med stormskritt. Spennende. Jeg skal på UL imorra, men "lille babyen" min er så stor at det er ikke lett å se så mye lenger.. For meg som ikke har peil ihvertfall. Jeg hater forresten å bøye meg!! Virker som at jeg har blitt mer klossete og mister ting i gulvet HELE tia. Eller så merker jeg det bare fordi det er et herk å bøye seg ned å plukke det opp igjen :gjeiper: Bare å sitte i sofan og bøye seg frem og hente noe på bordet er piiiin. Gled dere Håper det gikk bra på UL! Kan tenke meg at man mister masse i gulvet når man er høygravid ja, det er jo bare typisk. De kan ikke ringe så kort tid før og si sånt! Godt du fikk en time 1. November likevel. Ja, er utrolig letta for det! --------------------------------------------- Jeg har tusen sommerfugler i magen nå, gleder meg sånn til i morgen!! Gleder meg til å se lille knøtt og finne ut om det er en hun eller han. Og selvfølgelig håper jeg å få høre at det er en frisk liten baby.... Det er veldig mange som tror jeg har en gutt i magen nå, selv så klarer jeg ikke å bestemme meg for hva jeg tror. Det blir megaspennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 31. oktober 2012 #323 Del Skrevet 31. oktober 2012 Du må ha masse lykke til imorra. Blir spennende å høre Tippa jeg jente?? Husker ikke sånt selv :gjeiper: Sånn er det å ha pappeske-hukommelse for tia UL gikk fint. Begynner å blir stor liten tass Er litt morsomt å sitte på venterommet med de som tydeligvis skal på ordinær UL. Så kommer høygravide jeg valsene inn :gjeiper: Husker selv jeg så noen sånne da jeg var på ordinær, og var såååå missunnelig. Ville også ha stor mage og kort tid igjen Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #324 Del Skrevet 31. oktober 2012 Du må ha masse lykke til imorra. Blir spennende å høre Tippa jeg jente?? Husker ikke sånt selv :gjeiper: Sånn er det å ha pappeske-hukommelse for tia UL gikk fint. Begynner å blir stor liten tass Er litt morsomt å sitte på venterommet med de som tydeligvis skal på ordinær UL. Så kommer høygravide jeg valsene inn :gjeiper: Husker selv jeg så noen sånne da jeg var på ordinær, og var såååå missunnelig. Ville også ha stor mage og kort tid igjen Lykke til Takk!! Ja, du tippa jente! Så bra at alt var bra med lille store babyen. Jeg kommer også til å sende lengtende blikk hvis jeg ser høygravide på venterommet. Men jeg koser meg med å være gravid enn så lenge, selvom jeg er litt utålmodig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 31. oktober 2012 #325 Del Skrevet 31. oktober 2012 Jeg blir helt dårlig av ventingen nå kjenner jeg. Jeg tror heller ikke på noe søvn inatt. Nå er det ikke lenge igjen altså! 13 timer bare! For å få timene til å gå har jeg lyst til å kjøre å hente samboer på flyplassen. Men med disse idiotiske utenlandske trailersjåførene på sommerdekk så lar jeg bilen stå. Hva gjør du ikveld da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 31. oktober 2012 #326 Del Skrevet 31. oktober 2012 Masse lykke til i morgen, kjempespent på kjønn jeg også! Har også en følelse av at det bor en liten gutt i magen din, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #327 Del Skrevet 31. oktober 2012 Jeg blir helt dårlig av ventingen nå kjenner jeg. Jeg tror heller ikke på noe søvn inatt. Nå er det ikke lenge igjen altså! 13 timer bare! For å få timene til å gå har jeg lyst til å kjøre å hente samboer på flyplassen. Men med disse idiotiske utenlandske trailersjåførene på sommerdekk så lar jeg bilen stå. Hva gjør du ikveld da? Hold deg hjemme du, ikke vits i å ta noen sjanser på glatta! I kveld skal jeg prøve å slappe av i sofaen med kjæresten. Nervene er i helspenn, men jeg er også trøtt fordi jeg sov litt lite i natt. Så jeg satser på at jeg får sove godt, kommer helt sikkert til å drømme om ultralyd. Det gjorde jeg i går natt! Masse lykke til i morgen, kjempespent på kjønn jeg også! Har også en følelse av at det bor en liten gutt i magen din, altså Tusen takk! Skal prøve å oppdatere her så fort jeg kan så dere får vite hva jeg har i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 31. oktober 2012 #328 Del Skrevet 31. oktober 2012 Åh her vil jeg følge med!! Så spennendes! Kjempefin mage du hadde også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 31. oktober 2012 #329 Del Skrevet 31. oktober 2012 Det blir sofan og cupcakes på meg ikveld. Kos deg masse og jeg håper vi får sove inatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 31. oktober 2012 #330 Del Skrevet 31. oktober 2012 Lykke til imorgen! Gleder meg til å få høre etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 31. oktober 2012 #331 Del Skrevet 31. oktober 2012 Lykke til imorgen, Myyyy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 31. oktober 2012 #332 Del Skrevet 31. oktober 2012 Lykke til i morgen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraaa Skrevet 1. november 2012 #333 Del Skrevet 1. november 2012 Så spennende med UL. Gleder meg til det selv. Det er 1 måned til og jeg har startet nedtelling av dager allerede Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 1. november 2012 #334 Del Skrevet 1. november 2012 Lykke til idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 1. november 2012 Forfatter #335 Del Skrevet 1. november 2012 Takk, søtnoser Sitter på venterommet sammen med kjæresten nå. Spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 1. november 2012 Forfatter #336 Del Skrevet 1. november 2012 Vi har sannsynligvis en liten jente på vei! jordmoren var usikker men trodde det var jente. Ellers var alt fint. Lykkelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. november 2012 #337 Del Skrevet 1. november 2012 Så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 1. november 2012 #338 Del Skrevet 1. november 2012 Så herlig med en liten jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 1. november 2012 #339 Del Skrevet 1. november 2012 Så kos med en liten jente og så herlig at alt så fint ut ellers også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 1. november 2012 #340 Del Skrevet 1. november 2012 Gratulere med jente og at alt så fint ut. Koselig! Har dere vært å shoppet litt rosa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå