Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Guybrush: hvilke dyr skremmer deg mest?

Hmmm si det. Spørs på situasjonen. Veldig store insekter er ikke helt min greie. Digre edderkopper, scolopendere og denslags. Av den hissige typen. Har ikke så mye til overs for kakkerlakker heller. Men nå har jeg nå levd med slike i hjemmet - så skikkelig skremt blir jeg kanskje ikke :)

Cuddlegirl: det søteste noen har gjort for/med deg ? :)

Endret av Guybrush
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guybrush : Tv eller pc?

Oi, nå er jo jeg gammel datanerd og greier, bruker den jo til så og si alt. Samtidig er jeg stor forbruker av filmer og tvserier. Men jeg har jo hjemmekino med prosjektør, så om jeg kvitter meg med tv'en kan jeg jo uansett bruke den :P Da sier jeg pc'en :)

SemperFi: om du måtte se på kun 1 type sport resten av livet. Tennis eller Golf?

Skrevet

Guybrush: Hvem er norsk centralbanksjef i 2025?

Jeg velger her etter personlig ønske og ikke etter realisme og høye odds :P Tor Mikkel Vara!

NozMonster: sa/gjorde du noe morsomt/pinlig da du var veldig liten? Av typen som er så minneverdig at hele familien drar det frem til stadighet på fester og get-togethers? :)

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit: Kunne du vært sammen med noen som hadde skiftet kjønn?

Jeg synes det er vanskelig å tenne på de maskuline trekkene kvinner som har vært menn gjerne har. Men hadde det vært ei som virkelig så feminin ut, så hvorfor ikke?

Bandit : Er du en liten bandit i ditt virkelige liv? :lur:

Jeg er veldig snill inntil noen messer med meg og mitt. :lur:

Bandit: Du skal skaffe deg en bil. Uansett prisklasse. VELG.

Aston Martin Vanquish. Stil, klasse og kjøremaskin.

Bandit: 3 nettsider du som regel er innom når du er på dataen.

Gmail, facebook, også klarer jeg ikke å holde meg unna KG. :hoppendeglad:

Gunvald: Hva drikker du en varm sommerdag?

Auroressa: Hvordan ville bestevenninna di beskrive deg?

Flair: Hva får deg til å miste kontrollen?

Skrevet

Cuddlegirl: det søteste noen har gjort for/med deg ? :)

Hmm, det må vel kanskje være den gangen x-en min hadde reist og jeg våkna med senga full av roseblader, mat på bordet og en nyvaska leilighet! Og en lapp der det stod noen fine ord. :rodmer:

Eller den gangen han reiste i flere timer bare for å se meg noen min. Åh, nå merker jeg at jeg savner å ha kjæreste. Har nesten ikke godt av å ramse opp dette. :gjeiper:

Guybrush: 5 egenskaper du ser etter i en dame.

Skrevet

Hmm, det må vel kanskje være den gangen x-en min hadde reist og jeg våkna med senga full av roseblader, mat på bordet og en nyvaska leilighet! Og en lapp der det stod noen fine ord. :rodmer:

Eller den gangen han reiste i flere timer bare for å se meg noen min. Åh, nå merker jeg at jeg savner å ha kjæreste. Har nesten ikke godt av å ramse opp dette. :gjeiper:

Guybrush: 5 egenskaper du ser etter i en dame.

Hmmm ja si det. Jeg er kanskje litt "snodig" på det området :P

- hun må være sta og passe egen, jeg er det selv og vil ikke ha noen pushover :P

- hun må være spontan og barnslig, type se glede i små ting og beholde det berømmelige barnet i seg. Jeg har drømt om Disneyworld siden jeg var 7 år gammel - jeg vil gjerne hun skal like å gjøre slike ting :)

- reise og eventyrlysten. Jeg har en milelang liste av steder og opplevelser jeg vil oppleve. Mat, kultur, steder og masse mer!

- samtalepartner. Jeg vil ha ei jeg kan ligge og snakke med langt utover nattetimene. Ei jeg kan dele alt med og som åpner seg for meg på samme måte. Hvor praten går uanstrengt og det føles som vi aldri slutter å ha noe å snakke om. Gjensidig respekt, forståelse, humor. At hun er den første jeg tenker på å ringe om jeg ser noe snodig på vei til jobb :)

- at hun kanskje ikke har hatt bare solskinnsdager i sitt liv, at hun har erfart at det har buttet imot noen ganger men kommet seg gjennom det og blitt et bedre menneske som følge av det.

Kanskje ikke så spesifikt - men det er nå det første jeg tenker på :) Om vi da i tillegg har endel sammenfallende interesser og alt klaffer på soverommet så er jeg ganske opp i skyene ;)

Cuddlegirl: hva er det mest spontane du har gjort ? :)

Gunvald: hva er den mest givende du har gjort i ditt liv? Det som har definert deg mest.

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: sa/gjorde du noe morsomt/pinlig da du var veldig liten? Av typen som er så minneverdig at hele familien drar det frem til stadighet på fester og get-togethers? :)

ja, en hel haug av ting! blir stadig erta for ting..hehe... men ingeting som er så interesangt for andre å høre om :)

Nyyx: har du noen reise/reiseopplevelse du drømte om da du var ynger som du tror du aldri vil oppleve?

Ja, drømte om å dra på interrail i Asia når jeg var yngre. Det blir vel bare med tanken..

Noz: Hvis du kunne valgt å få en slags kraft: enten styre vær, lese tanker, styre elektrisitet osv. hva hadde du valgt?

det er vanskelig å svare på... jeg er egentlig veldig glad for at jeg ikke har noen spesielle krefter jeg!

Om jeg måtte ha en kraft, så tror jeg at jeg ville ha et evne til å føle at mine nærmeste ikke hadde det bra når de ikke har det bra, slik at jeg kan komme til unsetning når det trengs- for det er ikke alle som er så flinke til å si fra når de har det kjipt!

Noz: Katt eller hund?

Hund! Jeg har en hund, og jeg er ikke særlig glad i katter..

Gunvald: Jeg finner det litt merkelig at foreldrene dine ikke ville at du skulle røre alkohol, men "lot" deg dra i krig..... synes du også det mer risikabelt å drikke alkohol enn å krige?

Skrevet (endret)

Ok den over her ble helt dum, men første gang jeg har multisitert, men svarene deres er i boksene ? :fnise:

Funksjonene på forumet er ikkje heilt enkle å bli klok på. Husk at når du svarer etter å ha sitert noen, uansett om det er enkeltsitat eller multisitat, så må du skrive svaret ditt etter [ /quote]-tegnet bak hvert enkelt sitat.

Bobler: Hvilket kjæledyr har du hatt flest av, og hvilken synes du er vakrest å se på?

.

Endret av yes2yes
Skrevet
Bud: Hvilken klesbutikk har du kjøpt mest plagg i fra, og hvilke av dine nåværende plagg har du hatt i lengst tid?

Kjøper meg ytterst sjelden klær, egentlig kun om jeg finner en tøff genser i en motorsykkelforretning eller lignende.

Har kanskje handlet mest klær på Felleskjøpet da jeg er storforbruker på flanellskjorter.

Får endel reklameklær gjennom jobben heldigvis :)

Vel, de eldste klærne jeg bruker er kanskje bortimot 10 år gamle..?

Har ei topplue fra 13-årsalderen, utrolig hvordan ull former seg etter kroppen ettersom den eser ut :)

Skrevet

Bud: har du vært på tv eller radio?

Nrk, TV2 og en islandsk radiostasjon :)

Bud; tsk, jeg mente selvsagt ikke klatring. Har du ikke hørt disse små greiene, som en fra Hardanger gjør det med en harding? Siden jeg mente jeg leste et eller annet om at du var glad i trær, så ble det jo naturlig å undre på om disse trærne noen gang hadde vært involvert i mer romantiske saker. Enten alene eller med andre. ;)

Nei, jeg har aldri onanert i et tre. (lattersmiley (som jeg for øvrig ikke finner igjen))

Bud: Har du blitt jaget av bjørner eller ulver noen gang?

Nei, heldigvis, men det finnes en bjørn som har blitt jaget av en Bud :)

Gunvald: Hvilke TV-program har du vært å se i?

Skrevet

MariaM:

Hvordan gikk det i dag? armer og bein og hjerte som slo?

Og fikk dere vite noe annet interessant ?

Skrevet

ja, en hel haug av ting! blir stadig erta for ting..hehe... men ingeting som er så interesangt for andre å høre om :)

det er vanskelig å svare på... jeg er egentlig veldig glad for at jeg ikke har noen spesielle krefter jeg!

Om jeg måtte ha en kraft, så tror jeg at jeg ville ha et evne til å føle at mine nærmeste ikke hadde det bra når de ikke har det bra, slik at jeg kan komme til unsetning når det trengs- for det er ikke alle som er så flinke til å si fra når de har det kjipt!

Hund! Jeg har en hund, og jeg er ikke særlig glad i katter..

Gunvald: Jeg finner det litt merkelig at foreldrene dine ikke ville at du skulle røre alkohol, men "lot" deg dra i krig..... synes du også det mer

risikabelt å drikke alkohol enn å krige?

De lot med ikke. Jeg "rømte". Ingen kunne si noe idet jeg var myndig og bestemte selv. Det har vært en mektig oppstandelse i mange år at jeg valgte dette, skitsnakk fra onkler og tanter og en slags skam fra min noe spesielle mor. Uken etter at jeg dro tømte min mor rommet mitt og satte alle mine eiendeler på lager.

Vampen: topp fem sanger for sommeren 2012.

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å tenne på de maskuline trekkene kvinner som har vært menn gjerne har. Men hadde det vært ei som virkelig så feminin ut, så hvorfor ikke?

Jeg er veldig snill inntil noen messer med meg og mitt. :lur:

Aston Martin Vanquish. Stil, klasse og kjøremaskin.

Gmail, facebook, også klarer jeg ikke å holde meg unna KG. :hoppendeglad:

Gunvald: Hva drikker du en varm sommerdag?

Auroressa: Hvordan ville bestevenninna di beskrive deg?

Fanta, vann eller Dr. Pepper.

Noz: kan du skate?

Skrevet

Spørs hva du mener med å miste kontrollen - om du mener å freake ut så man kaster tallerkener og sånn, så har jeg gjort det en gang (men ikke på folk da) Bare mannen min som greier det mesterstykket der, han vet nøyaktig hvilke knapper han skal trykke på og holdt på en hel dag ca for å se hvor langt han kunne gå tror jeg - til slutt fant han det ut :fnise:

Bandit: Eier du en cowboyhatt, og hvilken historie ligger bak den?

Gunvald: Har du en hjertesak, hvilken og hva er historien?

Og så lurer jeg på om du har noe kontakt med foreldrene dine i dag, eller er det like ille? Spennende historie du forteller, om livet ditt...

Skrevet

Gunvald: hva er den mest givende du har gjort i ditt liv? Det som har definert deg mest.

Absolutt å ta mot nok til seg og synge foran publikum i band. Uten musikken ville livet vært urettferdig. Gitar og mikrofon er et heftig drug

Mynona: mest patetiske sjekkeforsøket du har vært utsatt for?

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

MariaM:

Hvordan gikk det i dag? armer og bein og hjerte som slo?

Og fikk dere vite noe annet interessant ?

Det gikk kjempebra! Armer og ben var på plass og hjertet også. var veldig livlig, lå å fektet med armene hele tiden :) Termin er på nyttårsaften og det ser ut til at det blir en jente!

Flair: Har du gjort noe rampete i det siste?

• Liker 1
Skrevet

Hoho, da er det bare å sette inn proppen til over nyttår. Gratulerer så mye med liten jente på gang.

Semper; Ville du flyttet til Målselv et år bare fordi at?

Skrevet

Gunvald: Har du en hjertesak, hvilken og hva er historien?

Og så lurer jeg på om du har noe kontakt med foreldrene dine i dag, eller er det like ille? Spennende historie du forteller, om livet ditt...

Hjertesak og hjertesak. Akkurat nå er mine to store mål å bli litt mer A4. Har både drømmer og behov for et litt normalt A4-liv.

Samtidig har jeg et håp om å kunne leve av å produsere musikk.

Jeg har et bedre forhold til min mor enn på lenge, men det holder i virkelig små doser. Husker du den britiske serien med Hyacint Bucket? Det er en litt satt på spissen, god sammenligning med min mor. Min stefar er en ryggløs dott, jeg har ikke noe spesielt behov av hans tilstedeværelse. Min egen far og jeg er samarbeidspartnere, kan man si - men jeg kjenner ham egentlig ikke.

Bud: ditt mest håpløse sjekketriks?

Gjest Bandit
Skrevet

Spørs hva du mener med å miste kontrollen - om du mener å freake ut så man kaster tallerkener og sånn, så har jeg gjort det en gang (men ikke på folk da) Bare mannen min som greier det mesterstykket der, han vet nøyaktig hvilke knapper han skal trykke på og holdt på en hel dag ca for å se hvor langt han kunne gå tror jeg - til slutt fant han det ut :fnise:

Bandit: Eier du en cowboyhatt, og hvilken historie ligger bak den?

Det mest spennende med det spørsmålet er hvordan du selv tolker det, og det var jo et ganske så interessant svar også. Så jeg er fornøyd. :hoppendeglad:

Jeg har ingen cowboyhatt lenger. Den jeg hadde ble dratt med til de dype skoger og brent etter et stygt brudd med vedkommende som kjøpte den. Det var medisin til sjelen. Hattens endelikt that is. Historien var egentlig en ung pikes fantasier, som en like ung Bandit med glede møtte.

Nyyx: Vakreste sted i Norge?

Cuddlegirl: Hvilken film hadde du kommet hjem med dersom jeg ba deg om å kjøpe en film vi kunne se i kveld?

Gjest gnækvåg
Skrevet

Noz Hei sveis, da var det Frøya og Frøy sin dag. Lets gå pick up some chicks? :nissekonekyss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...