Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Gjest loren
Skrevet

Jeg lider av kronisk lakenskrekk og er i tillegg et B-menneske av rang :)

Høres kjent ut :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, kan ikke du komme hitt og skravle natten lang med meg da? Vi er helt like haha....

Selvsagt, bestiller du drosje ? :P Jeg er ekstremt pratesjuk av meg også - bare så du er advart

Skrevet

Høres kjent ut :P

Jeg bruker unnskylde meg med de undersøkelsene som viser at vi er langt mer effektive og produktive når vi først er våkne enn de ekle a-menneskene :P

Gjest Lurifix
Skrevet

Har vært trøtt i flere timer nå. Problemet er bare at så fort jeg blir trøtt så får jeg så mange idéer og alt skal utforskes eller så får jeg ikke sove skikkelig.

Skrevet

Spørs på hvor jeg må bestille drosje fra , kanskje jeg kan komme på sopelimen min og hente deg ? :kosteskaft:

Gjest loren
Skrevet

Jeg bruker unnskylde meg med de undersøkelsene som viser at vi er langt mer effektive og produktive når vi først er våkne enn de ekle a-menneskene :P

Likte den :P

Guybrush: Jobber du, eller studerer du?

NozMonster: saftis eller fløteis?

Giacomo_P: hvilket land er ditt favorittland?

Skrevet

Spørs på hvor jeg må bestille drosje fra , kanskje jeg kan komme på sopelimen min og hente deg ? :kosteskaft:

Oioi, jeg hopper gjerne på. Hvor stor radius har så sopelimen, og hvor er hjemmebasen ? :P

Hvilke temaer ønsker så frøkenen å diskutere i aften da

Skrevet

Likte den :P

Guybrush: Jobber du, eller studerer du?

Jeg jobber. Har i flere år jobbet fullt og studert vedsiden av men litt vanskelig å få kombinert det med jobben jeg har nå. <3 flexitid!

Skrevet

Gia. Søgne eller Kvinesdal?

Definitivt Søgne.

Giacomo_P: leve resten av livet som døv men huske alt du har hørt, kontra å bevare hørselen men kun like det du idag annser som søppelmusikk :)

Døv. Det er ikke like vondt å lese vg-listen som å høre den.

Semperfi: Hamresanden eller Sjøsanden?

Gunvald: Invalidiserende kraftige orgasmer hvert kvarter resten av livet, eller kronisk impotens?

Loren: Clark Gable eller Humphrey Bogart?

Arabella: Hva fikk deg til å indse at du ikke var barn lenger?

Guybrush: Hva er verst - brus med kalkunsmak, eller tandpasta med biff- og bearnaisesmak?

Auroressa: Amarone eller Barolo?

Skrevet

Guybrush: Hva er verst - brus med kalkunsmak, eller tandpasta med biff- og bearnaisesmak?

å fy flate, den var vanskelig. Hmmmm, jeg tror jeg må si brusen. Jeg har prøvd brus med diverse langt mer normale smaker og det er bare forferdelig kombinert med kullsyre.

Giacomo_P hva er det beste og det verste du kan si om oss fjellaper ? :)

Lurifix: hvilken type ideer bruker poppe opp i hodet ditt når du egentlig er trøtt midt på natta

Loren: hva var favoritten på barnetv da du var liten?

Gjest loren
Skrevet

Loren: Clark Gable eller Humphrey Bogart?

Clark Gable - Fortrinnsvis uten bart...

Skrevet

Oioi, jeg hopper gjerne på. Hvor stor radius har så sopelimen, og hvor er hjemmebasen ? :P

Hvilke temaer ønsker så frøkenen å diskutere i aften da

Hoho, tror det beste er og vente to måneder for da har jeg lappen ( kryss fingre og tær for meg ) , hjemmebasen er Skjetten gitt :closedeyes:

Og vi kan diskutereeeeeeeeeeeee ja si det, økonomi, er du god på økonomi? :overrasket:

Skrevet

Giacomo_P: hvilket land er ditt favorittland?

Frankrige.

Nyyx: Hvilket forhold har du til Lichtenstein?

Lurifix: Hva er Lichtensteins største eksportartikkel?

Gjest loren
Skrevet

Loren: hva var favoritten på barnetv da du var liten?

Fragglene! Ingen over, ingen ved siden av! :hoppendeglad:

Skrevet

Auroressa: Amarone eller Barolo?

Ingen, drikker ikke rødvin :tronderbart:

Skrevet

Hoho, tror det beste er og vente to måneder for da har jeg lappen ( kryss fingre og tær for meg ) , hjemmebasen er Skjetten gitt :closedeyes:

Og vi kan diskutereeeeeeeeeeeee ja si det, økonomi, er du god på økonomi? :overrasket:

Også er det meg og mine geografikunnskaper da....hmmm....østlandet ett eller annet sted :P

God og god, jeg har da studert det litt og må dessverre forholde meg til det i bedriftene mine - generelt ganske kjedelig såfremt man ikke ser på budsjetter og resultatsregnskap.. Da kan det være desto mer gøy :) Hvorfor økonomi?

Gjest loren
Skrevet

Helt OT; men det var ikke lange biten unna meg :P

Auroressa; hvor mange ganger har du flyttet i ditt liv?

Cuddlegirl: har du reist noe i sommer, og evt hvor?

Skrevet

Men snorketid, opp tidlig imorgen, var morro med spørsmål folkens, ikke sitt for lenge oppe nå da, og husk tannpussen , uten puss får du ikke suss :kyss:

Skrevet

Giacomo_P hva er det beste og det verste du kan si om oss fjellaper ? :)

Jeg er ikke dansk - bare en konservativ skakkjørt sørlending med en del "dansketid" bak meg, men siden jeg ikke er særlig patriotisk, kan jeg forsøke å svare:

Det verste med fjeldabene, er den forbandede pietismen som ikke bare dikterer at dere skal nekte dere selv en hver form for livsglede og nydelse, men at ingen andre heller skal få lov til å ha det godt.

Det bedste med fjeldabene, er......ja, si det? Litteraturhistorien, kanskje?

Aldrisur: ONS med W.A.Mozart eller Elvis Presley?

• Liker 1
Skrevet

Nyyx: Hvilket forhold har du til Lichtenstein?

Ingen connection der altså er jeg redd. Er mulig jeg var der når jeg var 12, slalåm!

Auroressa: Hvordan mascara bruker du? Jeg ble helt fascinert av vippene dine, hø hø.

Giamoco_P: Leve med ei du burde tolerer - men masse penger eller ei du elsker - men lite penger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...