Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Gjest hedgepig
Skrevet

For the ladies: Er du "gammel" eller ny bruker på KG?

Gammel, men nokså anonym. Har vært her siden i 2003 mener jeg å huske.

Aldrisur: har du vært her lengre enn siden 18. november i fjor.

Og hva forbinder du med den datoen?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å takk lille Hedgegrisen!

Stemmer at jeg ble med i november i fjor! Jeg lå lenge i "buskene" og sniktittet på hva som foregikk her inne :ninja: før jeg begynte å skrive innlegg selv. Noen brukere la jeg merke til fort, enten fordi de var hyggelige, eller fordi de var det motsatte. Husker forresten deg veldig godt! :klem1:

Lady Di: G-streng eller boxers?

Skrevet

For the ladies: Er du "gammel" eller ny bruker på KG?

Njah, midt i mellom?

Skrevet

Folkens, "for the ladies" er en bruker.

Skrevet

Auroressa. Har du ferie siden du er oppe så sent?

Skrevet

Sånt som skjer. La meg avbryte stillheten med et spørsmål:

Auroressa: i disse sommertider, sett at du hadde 14 dager til rådighet og 20k på konto - hen hadde du reist på ferie?

Skrevet

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Spørsmål til meg, glad - lykkelig - smiler :hoppendeglad:

SemperFi : Jeg har nok ikke ferie nei, er sykemeldt . Men du er oppe like sent du , har du ferie? Eller er du ikke trøtt kanskje ? :smilorange:

Gunvald: Den var vanskelig, men vist jeg kunne reist hvor jeg hen ville, og noen hadde vært her og passet hundene mine ( ler ) så hadde jeg valgt Hawaii eller Maldivene. Eller kanskje India.. Lite besluttsom i natt ja:-)

Hvor ville du reist ? Skal ikke ta en tur til varmere strøk med meg? Ses på Gardermoen om en time?

Skrevet

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Spørsmål til meg, glad - lykkelig - smiler :hoppendeglad:

SemperFi : Jeg har nok ikke ferie nei, er sykemeldt . Men du er oppe like sent du , har du ferie? Eller er du ikke trøtt kanskje ? :smilorange:

Jeg sluttet på jobb 0200 og får ikke sove med en gang, men nå merker jeg at jeg begynner å bli trøtt. :natti:

Skrevet

Oh, beklager :sjenert:

Å nei Auroressa, ikke noe å beklage. Noe av hensikten min med å spørre "ham", var nettopp å prøve å dra noen brukere fram fra "mørket og inn i varmen". Bare hyggelig å bli kjent med ditt lyse åsyn! :lillesky:

Gjest loren
Skrevet

loren. Når på dagen sover du? :fnise:

Litt nå og da ;p altså... Til hverdags sover jeg de "vanlige" ca 23-06/07, men når jeg har ferie og barnefri samtidig kommer nattmennesket i meg fram og jeg kan være oppe så godt som hele natta og ikke legge meg før mellom 4 og 5, og jeg elsker det! Da sover jeg forøvrig bort hele formiddagen og er sjelden oppe før 13... =|

SemperFi : svarer du noen gang anonymt på KG, eller signerer du alltid med nick?

FruN: hvor går din drømmereise, og hvorfor akkurat dit?

Skrevet
Bud: Er du ikke ute i sommervarmen?

Har 10 timer + ute hver eneste dag...

Flair: Hvordan ser et spøkelse ut?

Skrevet

Har 10 timer + ute hver eneste dag...

Flair: Hvordan ser et spøkelse ut?

Ah, da er du heldig, jeg har hatt for mye å ta i med siste uken og måttet nøye meg med vinduer på vid gap. Men i kveld skal vi på ute-konsert, det blir kos.

Ha ha, du spør "spøkelses-eksperten" her ja :fnise:

Jeg har nok aldri vært så heldig å få se et, du :) og er faktisk ikke helt sikker på at det står på ønskelisten heller - burde det?

Tarandus: Var du "hemmelig forelsket" i Bud lenge?

Skrevet

Å, må jeg velge bare ett?! Akkurat nå så er det Kina. Ta den transsiberske jernbanen og forsvinne i folkemengden. Nyte synsinntrykk, nye lukter og smaker. Befri meg selv fra stress og mas :)

Fashionistaen: Hva er ditt favorittplagg?

Hm, vanskelig, men jeg tror det enten er en kjempedeilig diger silke-nattkjole fra Thailand. Den har et kjempelekkert mønster med digre påfugler på. Skulle gjerne sydd den om til en vanlig kjole/topp, men den er altså så behagelig å sove i.

På plass nummer to kommer den elskede bunaden min fra Øst Telemark. Når jeg tar på meg den føler jeg meg alltid fin og jeg kan stå i flere minutter foran speilet og beundre alt det fantastiske håndarbeidet som er lagt ned i den.

Ville nok sagt til de nærmeste at jeg elsket dem ja.

Fashonistaen: Hvor mye bruker du i snitt på klær pr mnd?

Tro det eller ei, men det er veldig lite jeg bruker til klær. Nå som jeg ikke engang har noen ekstrajobb ved siden av skolen er det iaf skikkelig lite. Det kan gå måneder der jeg finner mye fint og bruker kanskje 5000kr (men det er absolutt sjeldent) til måneder der jeg ikke finner en ting jeg har lyst på og bruker 0 kroner. I gjennomsnitt vet jeg faktisk ikke (da jeg fortsatt bort hjemme og det hender at jeg får ting), men den siste perioden kanskje 1000-2000?

Det må være å føle meg dårlig, og ha det vondt, når jeg blir avvist. Totalt bortkasta greier.

Du da?

Har vært så heldig at jeg har sluppet unna å gjøre veldig fjollete ting for kjærligheten, men det dummeste tror jeg må ha vært flere timer med gråting og dårlig selvbildet, fordi en ikke hadde noen som helst følelser for meg.

Aldrisur: Viss du skulle laget en bucket-list (også kalt ting jeg skal gjøre før jeg dør) med kun tre punkter, hvordan ville den sett ut?

Alyah:Har du noen hobbyer/noe du brenner for?

Giacomo_P: Kan du spille piano? (av en aller annen grunn ser jeg for meg at du er veldig god til det)

Skrevet

Norsk og musikk. Du driver på med lærerutdanning du også?

karpuzi: hva spiser du til frokost til vanlig?

Til vanlig.. hmm det varierer når på døgnet jeg står opp og om jeg har fri eller ikke. Jeg sover lengst mulig så om jeg skal på jobb eller skole spiser jeg når jeg kommer frem. (Gjør meg klar på 10 min før jeg løper ut). Har jeg fri spiser jeg noe brød/knekkebrød/frokostblanding/youghurt/sjokolade/kaffe.

Men har så klart noen frokost favoritter.

Drue Hva samler du på? Og hvorfor.

Gjest Katee
Skrevet

Alyah: Hva er favoritt tørstedrikken din?

Vann. Jeg drikker nesten bare vann egentlig. Det aller beste vannet finner du bortgjemt oppe på en seter :hjerte:

Alyah:Har du noen hobbyer/noe du brenner for?

Etter å hatt en vanskelig periode så dabbet alt som hadde med fritid å gjøre veldig av. Det gikk i jobb og søvn. Nå har jeg ikke helt funnet tilbake til meg selv, så hobbyer er det lite av.

Men om jeg kan kalle det hobby, så elsker jeg bøker og filmer, og bruker mye penger på det. Jeg må vel også innrømme at shopping er blitt en hobby :fnise:

Gaby: Hva er det beste tiden på døgnet? Og hvorfor.

Chiyo: Hva er din favorittserie?

Skrevet

Vampen: den dyreste gaven du har gitt til en venn?

Skrevet

Giacomo_P: Kan du spille piano? (av en aller annen grunn ser jeg for meg at du er veldig god til det)

Å trykke ned en tangent eller to var en del av min oppdragelse, og ikke noe jeg blev spurt om jeg hadde lyst til. Om jeg er veldig flink eller ikke, er et spørsmål om hvem du sammenligner meg med. Jeg har, eller hadde, teknisk niveau omtrent ved Griegs lyriske stykker, Chopins nocturner, etc. Det er mye litteratur jeg ikke våger å ta i, og øving hører vel sjeldenhedene til i våre dager, tror jeg.

Semperfi: 10 dager i fengsel, eller 10 dager i Vennesla - hva er verst?

• Liker 1
Gjest hedgepig
Skrevet

Folkens, "for the ladies" er en bruker.

*pinlig...

Skrevet

SemperFi : svarer du noen gang anonymt på KG, eller signerer du alltid med nick?

Med mitt nick. Hvorfor skal jeg svare som ab? Folk får heller misslike meg om jeg strider imot deres prinsipper. Uansett så tråkket man alltid på noens tær.

Semperfi: 10 dager i fengsel, eller 10 dager i Vennesla - hva er verst?

Da blir det ti dager i fengsel. Der får man ihvertfall fred og ro. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...