Gjest hogwash Skrevet 22. juli 2012 #1621 Skrevet 22. juli 2012 (endret) ... hogwash; eksotisk mat, eller norsk husmannskost? Ja takk, begge deler? Jeg er generelt veldig glad i mat, men om jeg måtte velge hadde det nok blitt eksotisk.(Litt etter hva som telles som eksotisk...) Rofl: Hadde du byttet Fluffy (?) mot en svart panter hvis du fikk muligheten? Edit: knot. Endret 22. juli 2012 av hogwash
Gjest Bandit Skrevet 22. juli 2012 #1622 Skrevet 22. juli 2012 Bandit: av alle norske komikere, levende og døde, hvem er den absolutt største? (bud teller ikke) Leif Juster. Ingen over. Ingen ved siden av. Maria_Marihøne: Hva slags is skal jeg kjøpe til deg?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 22. juli 2012 #1623 Skrevet 22. juli 2012 Leif Juster. Ingen over. Ingen ved siden av. Maria_Marihøne: Hva slags is skal jeg kjøpe til deg? Enten en softis i kjeks med sjokoladestrø eller en eller annen saftis, pæreis kanskje. Bandit: Hva har du med på stranda? Silfen: Bade i sjøen eller i basseng?
Silfen Skrevet 22. juli 2012 #1624 Skrevet 22. juli 2012 Silfen: Bade i sjøen eller i basseng? Det kommer jo selvsagt helt an på sjøen og bassenget. Er det varmt eller kaldt. Er det sand og fint eller tang og faenskap. Er det sklier og boblebad og sånt? Er det langgrunt eller går det faktisk an å svømme uten å gå en mil først. Så noen ganger er basseng å foretrekke, noen ganger sjøen. Omstendigheter, omstendigheter. Tilbake til deg: blir det babysvømming?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 22. juli 2012 #1625 Skrevet 22. juli 2012 Det kommer jo selvsagt helt an på sjøen og bassenget. Er det varmt eller kaldt. Er det sand og fint eller tang og faenskap. Er det sklier og boblebad og sånt? Er det langgrunt eller går det faktisk an å svømme uten å gå en mil først. Så noen ganger er basseng å foretrekke, noen ganger sjøen. Omstendigheter, omstendigheter. Tilbake til deg: blir det babysvømming? Ja, det håper jeg
Rofl Skrevet 22. juli 2012 #1626 Skrevet 22. juli 2012 Rofl: Blir det noe utenlandsreising på deg i sommer? Blir en tur til swe nå når jeg først havner nede i de traktene og det blir nok en tur eller to til et litt mer spennende sted på høsten. Om jeg ikke finner noen å dra med så blir det nok en uke alene et sted Rofl: Hadde du byttet Fluffy (?) mot en svart panter hvis du fikk muligheten? Nei det hadde jeg ikke gjort. Alt for glad i den lille hårballen. Har hatt hun i 11 år nå så hun blir ikke byttet ut med noen. Panteren hadde sikkert bare spist meg også. Hogwash: Hvordan viste du at jeg hadde lyst på en svart panter? Minya: Har du mye i hyllen din hos GOG?
Gjest hogwash Skrevet 22. juli 2012 #1627 Skrevet 22. juli 2012 ... Hogwash: Hvordan viste du at jeg hadde lyst på en svart panter? ... Du er mann, du har katt... Synes det sier seg selv Giacomo: Perfekt avslappningsmusikk?
Minya Skrevet 22. juli 2012 #1628 Skrevet 22. juli 2012 Blir en tur til swe nå når jeg først havner nede i de traktene og det blir nok en tur eller to til et litt mer spennende sted på høsten. Om jeg ikke finner noen å dra med så blir det nok en uke alene et sted Nei det hadde jeg ikke gjort. Alt for glad i den lille hårballen. Har hatt hun i 11 år nå så hun blir ikke byttet ut med noen. Panteren hadde sikkert bare spist meg også. Hogwash: Hvordan viste du at jeg hadde lyst på en svart panter? Minya: Har du mye i hyllen din hos GOG? Femten-tjue spill tror jeg, kan lage en liste til deg om du sender meg en pm og minner meg på det. Pluss at jeg har funnet en del andre via forumet der. Rofl; På en skala fra en til ti, hvor stor datanerd er du?
Rofl Skrevet 22. juli 2012 #1629 Skrevet 22. juli 2012 Femten-tjue spill tror jeg, kan lage en liste til deg om du sender meg en pm og minner meg på det. Pluss at jeg har funnet en del andre via forumet der. Rofl; På en skala fra en til ti, hvor stor datanerd er du? Litt flere en meg altså Spørs hvilken skala du mener men jeg når nok ganske høyt på den vil jeg tro. Men ikke noe glad i mmorpger og slike spill og spiller vel egentlig ikke så mye som før. Men mye rare ting det kan jeg men det har jo litt med jobben å gjøre også Hogwash: Hvilket dyr kunne du tenke deg over alt på jord?
Gjest hogwash Skrevet 22. juli 2012 #1630 Skrevet 22. juli 2012 ... Hogwash: Hvilket dyr kunne du tenke deg over alt på jord? Hvis jeg kunne fått den tam, isbjørn. Ri til jobben på noe sånt hadde vært gøy! Litt kjipt med antallet hundeposer jeg måtte ha med meg da men.. Minya: Noe(n) du synes er undervurdert?
Minya Skrevet 22. juli 2012 #1631 Skrevet 22. juli 2012 Hvis jeg kunne fått den tam, isbjørn. Ri til jobben på noe sånt hadde vært gøy! Litt kjipt med antallet hundeposer jeg måtte ha med meg da men.. Minya: Noe(n) du synes er undervurdert? Jeg synes at noe så enkelt som en klem er vanvittig undervurdert. Samme spørsmål i retur. 1
Gjest hogwash Skrevet 22. juli 2012 #1632 Skrevet 22. juli 2012 Jeg synes at noe så enkelt som en klem er vanvittig undervurdert. Samme spørsmål i retur. Meditasjon og stillhet. Bra svar forøvrig. Yme: Din ultimate frokost?
Gjest Bud Skrevet 22. juli 2012 #1633 Skrevet 22. juli 2012 Bud; Hvor i verden ville du aller helst bodd hvis det var mulig? Forutsatt økonomisk uavhengighet må jeg svare norsk utmark, Bahamas og ei leilighet i New York. Alt etter årstid. Bud: hvordan er forholdet ditt til foreldrene dine? Heldigvis veldig avslappet og bra! Bud: 3 gode egenskaper du setter pris på hos andre? Ærlighet, trofasthet og en generell helhjertet holdning Har for øvrig ingen gode spørsmål i kveld..
Gjest HunterLady Skrevet 22. juli 2012 #1634 Skrevet 22. juli 2012 HL: Er du avhengig av mobilen din eller hadde det gått fint et par uker uten den? Jeg er avhengig av mobilen min fordi jeg må ha tilgang til kommunikasjon med barnehage hver eneste dag. HunterLady: Hva har du mest lyst til å gjøre akkurat nå? Drikke rødvin og se The Vampire Diaries. Rofl: Hvilket politisk parti støtter du mest? Drue: Hvordan ser favorittslipset ut?
Guybrush Skrevet 22. juli 2012 #1635 Skrevet 22. juli 2012 Tar de som står over jeg da HunterLady: favorittfilmen og hvorfor? Bud: hva er din "guilty pleasure"? Hogwash: ditt tidligste minne i livet? Minya: var du redd for noe da du var liten?
Gjest hogwash Skrevet 22. juli 2012 #1636 Skrevet 22. juli 2012 ... Hogwash: ditt tidligste minne i livet? ... Det første jeg husker tydelig og er sikker på ikke er rekonstruert basert på andres fortellinger eller bilder, er fra når jeg var rundt tre år og hadde falt ned en trapp. Guybrush: Hvilket av monkey island spillene ville du anbefalt noen som aldri hadde prøvd dem? Bobler: Hva gjør deg lykkelig?
Guybrush Skrevet 22. juli 2012 #1637 Skrevet 22. juli 2012 Guybrush: Hvilket av monkey island spillene ville du anbefalt noen som aldri hadde prøvd dem? Hahaha, jeg datt faktisk også ned en trapp da jeg var 2-3 år gammel Men ja - restaurerte versjonen av nummer 1. Den som ble lansert for alle plattformer for ca 2 år siden. Enten spill den retro versjonen eller hopp rett over på den oppdaterte. Fantastisk underholdning
Minya Skrevet 22. juli 2012 #1638 Skrevet 22. juli 2012 Tar de som står over jeg da Minya: var du redd for noe da du var liten? Jeg var et ganske fearless barn egentlig. Ikke mørkredd, ikke skuddredd, ikke redd for torden og lyn. Høydeskrekken min kom seinere. Kanskje jeg var redd for å bli alene og etterlatt, men det kan jeg igrunnen ikke huske jeg var heller. Hva med deg? Var du redd noe da du var liten?
Guybrush Skrevet 22. juli 2012 #1639 Skrevet 22. juli 2012 Hva med deg? Var du redd noe da du var liten? Da jeg var 2 var jeg visstnok livredd for skomaker andersen, og da jeg var 5 fikk jeg mareritt av Hufsa Skal sjokoladen være kald eller romtemperert?
Gjest NozMonster Skrevet 22. juli 2012 #1640 Skrevet 22. juli 2012 Hogwash: fikk du noen varige men fra trappefallet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå