SemperFi Skrevet 25. juli 2012 #1761 Skrevet 25. juli 2012 SemperFi: hva er det beste med vinteren? Når det er ny-snødd, og alt er hvitt. Når man går på snøen og hører knirkingen, puster ut varm luft og ser kulden. Ahhh simpelt elsker vinteren!
Guybrush Skrevet 25. juli 2012 #1762 Skrevet 25. juli 2012 Guybrush. Vafler eller pannekaker? Begrunn! Pannekaker. Type med baconbiter i røra og nyrørt blåbærsyltetøy. Hvorfor? For det er noe av det diggeste som finnes - og steikes selvsagt i masse skikkelig smør! Auroressa: var du redd for Hufsa og eller hattifnattene da du var liten ? Gunvald: jeg tenker militære styrker i solnedgang med MICH-hjelm og full pakke når jeg ser avataren din - er jeg helt på bærtur? Giacomo_P: leve resten av livet som døv men huske alt du har hørt, kontra å bevare hørselen men kun like det du idag annser som søppelmusikk
Auroressa Skrevet 25. juli 2012 #1763 Skrevet 25. juli 2012 Det er en forkortelse for semper fidelis. Og betyr alltid trofast / alltid lojal. Auroressa. Liker du brunost? Yvonne. Shopping på senteret eller i sentrum? Så nydelig Jeg liker brunost ja, men litt kjedelig at det alltid setter seg i ganen, men heller brunost enn gulost
Auroressa Skrevet 25. juli 2012 #1764 Skrevet 25. juli 2012 Aller helst ut på Øyeren i båt og bader fra båten, om båt ikke er tilgjengelig drar vi til et sted 20 minutter unna her som har en akkurat passe strand for småbarn :-) AldriSur : hva er din favorittby? Auroressa : hva er den siste boken du leste? SemperFi: hva er det beste med vinteren? Nu Javlar! Den var veeeeeeeldig fin
SemperFi Skrevet 25. juli 2012 #1765 Skrevet 25. juli 2012 Så nydelig Jeg liker brunost ja, men litt kjedelig at det alltid setter seg i ganen, men heller brunost enn gulost Brunost.
Gjest loren Skrevet 25. juli 2012 #1766 Skrevet 25. juli 2012 Når det er ny-snødd, og alt er hvitt. Når man går på snøen og hører knirkingen, puster ut varm luft og ser kulden. Ahhh simpelt elsker vinteren! Nå fikk du meg til å savne vinteren i juli, det er ikke ofte har skjedd
Auroressa Skrevet 25. juli 2012 #1767 Skrevet 25. juli 2012 Pannekaker. Type med baconbiter i røra og nyrørt blåbærsyltetøy. Hvorfor? For det er noe av det diggeste som finnes - og steikes selvsagt i masse skikkelig smør! Auroressa: var du redd for Hufsa og eller hattifnattene da du var liten ? Gunvald: jeg tenker militære styrker i solnedgang med MICH-hjelm og full pakke når jeg ser avataren din - er jeg helt på bærtur? Giacomo_P: leve resten av livet som døv men huske alt du har hørt, kontra å bevare hørselen men kun like det du idag annser som søppelmusikk Hufsa, men nå syntes jeg bare synd på henne, og kjenner meg igjen i "rolle figuren" . Ikke at jeg var skummel, men jeg var ikke som alle andre :-)
Auroressa Skrevet 26. juli 2012 #1768 Skrevet 26. juli 2012 Guybrush : Har du lagt ut bilde av deg her inne? Vist ikke har du lyst til og gjøre det? Eller er det deg på brukerbildet? SemperFi : Er du en ærlig person? Og kan du være like åpen "ute" som her inne? Loren : Hvem er damen på brukerbildet ditt? Og ser du opp til henne? Noz : Har du noengang vært forelsket i en jente? Katten : Har du katt/katter? Og føler du at du ligner en katt ? Med tanke på personligheten, er det noen like trekk?
SemperFi Skrevet 26. juli 2012 #1770 Skrevet 26. juli 2012 SemperFi : Er du en ærlig person? Og kan du være like åpen "ute" som her inne? Ja, jeg vil si at jeg er en ærlig person. Mot de jeg kjenner godt kan jeg noen ganger være for ærlig. Og stort sett har jeg ikke noe å skjule, så jeg er like åpen hele tiden. 1
Guybrush Skrevet 26. juli 2012 #1771 Skrevet 26. juli 2012 Guybrush : Har du lagt ut bilde av deg her inne? Vist ikke har du lyst til og gjøre det? Eller er det deg på brukerbildet? Ja og ja? Det er meg på bildet og ja jeg har lagt ut bilde® på forumet. Pr-kåt som jeg er Karpuzi: har du noen gang sagt noe skikkelig pinlig - og isåfall hva ? Auroressa: hva er den mest minneverdige/beste måten noen har sjekket deg opp på ? Loren: hvor gammel var du da du lærte å sykle ?
Gjest loren Skrevet 26. juli 2012 #1772 Skrevet 26. juli 2012 Loren : Hvem er damen på brukerbildet ditt? Og ser du opp til henne? Damen er Sophia Loren, jeg kalte meg loren for første gang på et forum for mange år siden før jeg egentlig tenkte over henne, valgte det av andre grunner, men har funnet ut at hun var en kul dame, som også sa mye bra - f.eks; “Beauty is how you feel inside, and it reflects in your eyes. It is not something physichal" :-) 1
Gjest Eurodice Skrevet 26. juli 2012 #1773 Skrevet 26. juli 2012 (endret) Slettet Endret 26. juli 2012 av Arabella
Gjest loren Skrevet 26. juli 2012 #1774 Skrevet 26. juli 2012 Loren: hvor gammel var du da du lærte å sykle ? Uten støttehjul regner jeg med ;p uka før jeg fylte fem, ville gjøre som storesøster på 7, pappa slapp meg ned en bakke, jeg ble livredd og fikk visstnok et ordentlig raserianfall etterpå som gikk over da han sa "jamen, nå kan du allefall å sykle,var det ikke det du ville da?" 1
Auroressa Skrevet 26. juli 2012 #1775 Skrevet 26. juli 2012 Ja, jeg vil si at jeg er en ærlig person. Mot de jeg kjenner godt kan jeg noen ganger være for ærlig. Og stort sett har jeg ikke noe å skjule, så jeg er like åpen hele tiden. Ærlighet er en fin ting, uansett, bedre og være for ærlig enn og vri på sannheten, syntes nå jeg, creds til deg
Gjest loren Skrevet 26. juli 2012 #1776 Skrevet 26. juli 2012 Guybrush: hvorfor er du våken klokka halv tre?
Auroressa Skrevet 26. juli 2012 #1777 Skrevet 26. juli 2012 Auroressa: hva er den mest minneverdige/beste måten noen har sjekket deg opp på ? Jeg blir aldri sjekket opp , så og si, men var en gang for mange år siden når jeg var ute på byen, så skulle jeg hente jakkene til meg og ei venninne , fikk blikk kontakt med en fyr, og han kommer bort og sier ; Kan du holde drinken min? Joda jeg tok imot drinken jeg.
Guybrush Skrevet 26. juli 2012 #1778 Skrevet 26. juli 2012 Guybrush: hvorfor er du våken klokka halv tre? Jeg lider av kronisk lakenskrekk og er i tillegg et B-menneske av rang
Auroressa Skrevet 26. juli 2012 #1779 Skrevet 26. juli 2012 Damen er Sophia Loren, jeg kalte meg loren for første gang på et forum for mange år siden før jeg egentlig tenkte over henne, valgte det av andre grunner, men har funnet ut at hun var en kul dame, som også sa mye bra - f.eks; “Beauty is how you feel inside, and it reflects in your eyes. It is not something physichal" :-) Fint sagt, stjeler den jeg :-)
Auroressa Skrevet 26. juli 2012 #1780 Skrevet 26. juli 2012 Jeg lider av kronisk lakenskrekk og er i tillegg et B-menneske av rang Ah, kan ikke du komme hitt og skravle natten lang med meg da? Vi er helt like haha....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå