alexanderw Skrevet 26. juli 2012 #1841 Skrevet 26. juli 2012 Yes2yes(aka yessie): hva var det siste du tok bilde av? Nozmonster: hvilken tråd er du mest aktiv i? Bandit: hvilken sang hører du på i bilen? Guybrush: hvilke dyr skremmer deg mest?
Gjest Bandit Skrevet 26. juli 2012 #1842 Skrevet 26. juli 2012 Bandit: hvilken sang hører du på i bilen? Det er mye forskjellig, men det er nok ikke så overraskende om jeg setter på en Bruce Springsteen-låt. Noz: Hva er mest brukt i kjøleskapet ditt?
Gjest NozMonster Skrevet 26. juli 2012 #1843 Skrevet 26. juli 2012 Nozmonster: hvilken tråd er du mest aktiv i? får stadig høre at jeg er overalt her men jeg har nok skrevet flest innlegget sammenlagt i snikk.snakk. Noz: Hva er mest brukt i kjøleskapet ditt? det spørsmålet kan jeg tolket på mange måter, men om du mener hva jeg bruker oftest som er i kjøleskapet mitt, så er svaret Solo Pluss Bandit: misforsto jeg spørmålet ditt? alexanderw: jeg blir nyskjerrig på nye hodet som deg, sååå- asl? hehee...
Gjest Bandit Skrevet 26. juli 2012 #1844 Skrevet 26. juli 2012 Bandit: misforsto jeg spørmålet ditt? Nei, absolutt ikke. Noz: På hvilke andre måter kunne spørsmålet mitt tolkes? Cuddlegirl: Yndlingsblomst?
yes2yes Skrevet 26. juli 2012 #1845 Skrevet 26. juli 2012 Yes2yes: har du såkalte "grønne fingre"? Nei du, det har jeg alldeles ei. Urter og slikt klarer jeg til en viss grad å plante frem, og jeg kan både høste og så diverse, men å gi planten et liv uten kjapp visning og mangel på nødvendigheter kan jeg ikke. yes2yes: Hva er det kjæreste du har i hjemmet? Hjemmet mitt nå er ikke anna enn eit tilholdsted mens studie pågår, men jeg må vel anta at det er de uvurdelige objekter, som til eksempel ikke-digitale fotografier og smykker i arv. yes2yes: hva synes du om lav-karbo? Begeistret er jeg ikke, som med de fleste dietter som kommer i trend. Ikke har jeg satt meg veldig inn i hva den går ut på heller, men det er nok ei ok og midlertidig løsning om man behandler den med omhu. Selv ble jeg alltid lært opp til å spise moderat og variert uten å 'sluntre unna' noen typer næring, og det kombinert med å jevnlig fysisk-aktivitet, har vel gjort at jeg personlig ikke verken ser eller har erfart nytten i disse diettene, verken 'lav-karbo' eller ellers. yes2yes: Jobbe på søppeltomta eller på oljeplattform? Søppeltomta er mitt valg. Livet på oljeplattformen virker i meste laget mekanisert og ensomt for min del. Dessuten ønsker jeg å assosiere havet med annet enn min arbeidsplass. Yes2yes(aka yessie): hva var det siste du tok bilde av? Det var nok et bilde jeg tok av et portrett tatt av en fotograf på noen venniner og meg på skoleballet for noen år siden. Litt for meget sminket og stylet av frisøren, med et artig 'snu-ansiktet-litt-og-se-bekjedent-på-taket-mens-du-smiler'-uttrykk. Fashionistaen: Har du ett antrekk(med tilhørende tilbehør), som du 'alltid' føler deg fin i? Beskriv gjerne. Bud: Hvilken klesbutikk har du kjøpt mest plagg i fra, og hvilke av dine nåværende plagg har du hatt i lengst tid? alexanderw: Hvorfor er mitt alias 'yessie', og enda mer underlig: hvorfor har jeg fått et alias i det heile tatt? melly666: Hvordan reagerer du når du blir nervøs eller flau, og hva var det forrige som ga deg en slik reaksjon?
Anglofil Skrevet 26. juli 2012 #1846 Skrevet 26. juli 2012 Yvonne. Shopping på senteret eller i sentrum? Hmm. Begge deler. Sentrum nå som det bygges så fælt på sørlandssenteret. Yvonne; du liker TRHPS, ikke sant? Jau Bandit: Kunne du vært sammen med noen som hadde skiftet kjønn?
Gjest NozMonster Skrevet 26. juli 2012 #1847 Skrevet 26. juli 2012 Nei, absolutt ikke. Noz: På hvilke andre måter kunne spørsmålet mitt tolkes? du kunne for,.eks ha lurt på hva jeg har i kjøleskapet mitt som det er minst igjen i- som jeg altså har brukt mest av Vanemagi: har du et plettfritt rulleblad?
Gjest Nyyx Skrevet 26. juli 2012 #1848 Skrevet 26. juli 2012 Nyyx: har du noen reise/reiseopplevelse du drømte om da du var ynger som du tror du aldri vil oppleve? Ja, drømte om å dra på interrail i Asia når jeg var yngre. Det blir vel bare med tanken.. Noz: Hvis du kunne valgt å få en slags kraft: enten styre vær, lese tanker, styre elektrisitet osv. hva hadde du valgt?
Auroressa Skrevet 26. juli 2012 #1849 Skrevet 26. juli 2012 Også er det meg og mine geografikunnskaper da....hmmm....østlandet ett eller annet sted God og god, jeg har da studert det litt og må dessverre forholde meg til det i bedriftene mine - generelt ganske kjedelig såfremt man ikke ser på budsjetter og resultatsregnskap.. Da kan det være desto mer gøy Hvorfor økonomi? For jeg kunne lært meg bedre over hvordan jeg fører et regnskap og holder meg til det Auroressa; hvor mange ganger har du flyttet i ditt liv? Som jeg husker? 4 ganger Auroressa: Hvordan mascara bruker du? Jeg ble helt fascinert av vippene dine, hø hø. Jeg bruker Lancome Doll Eyes sin mascara, og jeg var lur og bestile den med bladet Woman for da ble det billig, tre blader og en masacara til 160? er ikke en dårlig deal Gå inn på woman.no og "bestill" blad så kan du velge den der Auroressa: vi To blir stormende forelsket og alt er bare lykke. Kirkebryllup eller tinghuset? Hvor mange barn? Bor vi i byen eller på landet? Vist jeg må velge mellom kirke og tinghuset så blir det kirke ( selv om jeg vil gifte meg på en strand ) , vi får to barn, en gutt og en jente, og vi bor litt på utkanten av byen Auroressa: Beskriv drømmehjemmet ditt? Drømmehjemmet er et stort hvitt hus, med veranda som på hele frontpartiet, det skal være hvitt og lyst men ha varme toner innvendig med en koselig stue med fargerik kunst på veggene, det skal være et hjem som er preget av dyr, barn og kjærlighet. Bandit : Er du en liten bandit i ditt virkelige liv? Gunvald: Øl eller vin? Guybrush : Tv eller pc? Noz: Katt eller hund? Vampen : sexshow eller strippe klub? Nyyx : Hvorfor brukernavnet? Yvonne: Er du like snill og varm i virkeligheten som jeg føler at du framstiller deg som her inne?
Auroressa Skrevet 26. juli 2012 #1850 Skrevet 26. juli 2012 Ok den over her ble helt dum, men første gang jeg har multisitert, men svarene deres er i boksene ?
TheHairyToothfairy Skrevet 26. juli 2012 #1851 Skrevet 26. juli 2012 Bandit : Er du en liten bandit i ditt virkelige liv? Gunvald: Øl eller vin? Guybrush : Tv eller pc? Noz: Katt eller hund? Vampen : sexshow eller strippe klub? Nyyx : Hvorfor brukernavnet? Yvonne: Er du like snill og varm i virkeligheten som jeg føler at du framstiller deg som her inne? Neither, jeg har aldri drukket alkohol. Kosemose: bruker du mye tid pr dag på moderering, og blir du av og til provosert av ting folk skriver som går over streken?
Gjest gnækvåg Skrevet 26. juli 2012 #1852 Skrevet 26. juli 2012 Hunterlady: Synes du nordmenn generellt er store å se til i motsetning til svensker? Hvis ja, hur kan det våra så? Det er mye forskjellig, men det er nok ikke så overraskende om jeg setter på en Bruce Springsteen-låt. Tougher than the rest!!! Vanemagi: har du et plettfritt rulleblad? Langt ifra... har tatt hardt igjen mot mobbere f.eks og blitt huka for uanstendig oppførsel o.l, men holder meg langt unna organiserte krim-miljø, dop og dyresex uten kondom. Faen altså.
Auroressa Skrevet 26. juli 2012 #1853 Skrevet 26. juli 2012 Neither, jeg har aldri drukket alkohol. Ikke dårlig. Gunvald: Hvorfor? Vist jeg kan spørre?
TheHairyToothfairy Skrevet 26. juli 2012 #1854 Skrevet 26. juli 2012 Ikke dårlig. Gunvald: Hvorfor? Vist jeg kan spørre? Vel. Jeg kommer fra en sterkt konservativ familie. Min mor inngikk en avtale med meg da jeg var femten om at jeg skulle få min bestefars gamle bil mot at jeg ikke rørte alkohol eller røyk før jeg ble atten. Grei deal for en tenåring som var vill etter biler og allerede hadde gode skills på å skru. Når jeg fylte atten vervet jeg meg. Jeg rømte på sett og vis hjemmefra og ville lengst mulig vekk fra snobberi og strebere. Jeg var fallskjermjeger og sersjant - og i krig før jeg fylte 20. Så langt rømte jeg. et sunt og helsemessig liv pluss en konkurranseinnstilling om å være konstant best gjorde at jeg valgte å være edru. I tillegg begynte jeg å jobbe i døren når jeg var hjemme på perm, og da var det jo relativt lite tid til fylla. Når jeg kom hjem fra min første strid var jeg temmelig forandret og begynte allerede her å utvikle PTSD. Jeg var såpass.moden at jeg var i stand til å forstå dette selv, og ikke minst at det ikke var noe triks å blandet dette med alkohol. Jeg var også klar.over at selv om jeg var yngstemann i min patrulje, så var jeg også befal og forbilde - også på fritiden. De andre gutta utrykker fremdeles at de ser opp til dette valget.og at det har vært til hjelp for dem også. Så slik har det bare blitt. Det har ikke passet inn i mitt liv, og jeg er bombesikker på at jeg hadde vært alt annet enn frisk om jeg hadde drukket i den tiden jeg var psykisk sliten. Legg til at det jeg har sett etter 15 år i utelivsbransjen er alt annet enn vakkert. Semper: drømmebilen? 5
SemperFi Skrevet 27. juli 2012 #1855 Skrevet 27. juli 2012 Semperfi: Hamresanden eller Sjøsanden? Hamre.
SemperFi Skrevet 27. juli 2012 #1857 Skrevet 27. juli 2012 Feil. Jo, hamre. Sjøs er for langt unna, og det er bedre kiting forhold på Hamre.
Gjest Nyyx Skrevet 27. juli 2012 #1858 Skrevet 27. juli 2012 (endret) Drømmehjemmet er et stort hvitt hus, med veranda som på hele frontpartiet, det skal være hvitt og lyst men ha varme toner innvendig med en koselig stue med fargerik kunst på veggene, det skal være et hjem som er preget av dyr, barn og kjærlighet. Bandit : Er du en liten bandit i ditt virkelige liv? Gunvald: Øl eller vin? Guybrush : Tv eller pc? Noz: Katt eller hund? Vampen : sexshow eller strippe klub? Nyyx : Hvorfor brukernavnet? Yvonne: Er du like snill og varm i virkeligheten som jeg føler at du framstiller deg som her inne? Rett og slett fordi Nyx er avbildet i gresk mytologi som meget vakker og har utrolig stor makt! Cava Nå tar jeg på meg regelrytterhatten: Auroressa, Loren og Guybrush - har dere lest reglene i førsteposten? Dette er ikke en snikk-snakk tråd! Når dere svarer på et spm skal dere stille et nytt til en annen bruker. Nyxx: Hvilke ulovligheter gjør du? Altså... Jeg gjør ikke så mye fælt egentlig. Hva er en ulovlighet? Uansett, noe jeg tror vennene mine ville vært ulovlig er at jeg synger... Bandit: Du skal skaffe deg en bil. Uansett prisklasse. VELG. Endret 27. juli 2012 av Nyyx
FruN Skrevet 27. juli 2012 #1859 Skrevet 27. juli 2012 FruN: hvor går din drømmereise, og hvorfor akkurat dit? Storbritannia. For en eller annen grunn er jeg veldig fascinert av den øya der. Kanskje jeg har bodd der i et tidligere liv? Første gang jeg satte mine bein på engelsk jord var som å komme hjem, ihvertfall Auroressa: liker du pannekaker?
Cuddlegirl Skrevet 27. juli 2012 #1860 Skrevet 27. juli 2012 Cuddlegirl: Yndlingsblomst? Roser! Bandit: 3 nettsider du som regel er innom når du er på dataen. SemperFi: Er/var du en mamma eller pappadalt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå