Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Gjest tarandus
Skrevet (endret)

Bud: du har vært veldig stille ang kjærleiken i det siste, så håper jeg ikke hopper og skviser i og på salaten her nå, men føler du ikke for å bry deg litt mer om klær når man er lykkelig og forelsket og vil være fin for sin kjære? (synes bare det var litt småmerkelig å lese at du bare har reklameklær, felleskjøpet-klær og andre 10 år gamle klær :sjenert: )

Jeg er sammen med mannen, ikke klærne hans ;) Han er jo uansett finest uten klær - og man kan pynte seg med de klærne han har også, det skal jeg love deg :mrgreen:

Endret av tarandus
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det går under størst, men det morsomste var gammeldags firling antiluftskyts. Carl Gustav på målselv var ellers morsomt

Dragunov, M107 og en god gammeldags Thomson med tønnemagasin :P

Gunvald: noensinne opplevd at våpen har streiket i situasjoner hvor dette kunne blitt svært farlig?

Maya76: hadde du noen pinlige hårfrisyrer/klær på 80-tallet du gremmer deg over når du ser bilder fra den gang ? :)

Yep. Jeg hater Glock. Forbanna lekepistoler. Kostet meg et alvorlig knivstikk i låret og mye stress.

Cuddle: har du kul sykkel? Hvor mange gir?

Skrevet

Silfen: beste handlesenteret i Bergen, og hvorfor akkurat det?

Jeg liker ikke handlesentere. Men jeg må nesten si Vestkanten, for da er det rett over til Vannkanten og bading, som er MYE gøyere enn shopping!

Maya; Kameltur i Egypt eller Eseltur i Peru?

Skrevet

Vet ikke om det går under størst, men det morsomste var gammeldags firling antiluftskyts. Carl Gustav på målselv var ellers morsomt

Dragunov, M107 og en god gammeldags Thomson med tønnemagasin :P

Gunvald: noensinne opplevd at våpen har streiket i situasjoner hvor dette kunne blitt svært farlig?

Maya76: hadde du noen pinlige hårfrisyrer/klær på 80-tallet du gremmer deg over når du ser bilder fra den gang ? :)

Ha-ha!

Ikke 80-tallet, men 90-tallet...... snakker permanent, ball-ganser og oppbretta levis 501.........(åh herrefred...)..

Guybrush;

Din verste kleperiode?

Skrevet (endret)

Ha-ha!

Ikke 80-tallet, men 90-tallet...... snakker permanent, ball-ganser og oppbretta levis 501.........(åh herrefred...)..

Guybrush;

Din verste kleperiode?

Muttern var veldig ung og nok litt "trendy" på tiden. Så jeg har fæle bilder av meg selv i diverse greier som pastelfargede matchende belter med tynne skinnslips. Korte steinvaskede dongerijakker og jeans stappfulle av hull, store hvite basketsko og ikke minst sokkene godt oppover buksekanten. Og en enorm piggsveis som er fønet opp noe skrekkelig. Guuuud.

tarandus: flaueste missforståelsen ? :)

Endret av Guybrush
Skrevet

Aldri sett Avatar, men jeg har exer som hater meg som pest og kolera n om det teller.

Silfen: beste handlesenteret i Bergen, og hvorfor akkurat det?

kanskje?

men hvorfor har du ikke sett avatar?? Beste film ever!

Skrevet

Muttern var veldig ung og nok litt "trendy" på tiden. Så jeg har fæle bilder av meg selv i diverse greier som pastelfargede matchende belter med tynne skinnslips. Korte steinvaskede dongerijakker og jeans stappfulle av hull, store hvite basketsko og ikke minst sokkene godt oppover buksekanten. Og en enorm piggsveis som er fønet opp noe skrekkelig. Guuuud.

tarandus: flaueste missforståelsen ? :)

Hadde du sånn cowboyslips også?? Sånn tynne lisser med en blank metallspenne øverst?

Norah;

Ditt verste PMS-øyeblikk?? Hvem fikk unngjelde?

Maria Marihøne;

Hvordan går det med svangerskapshormonene? Noen høye fjell og dype daler;-)?

Skrevet

Bud, du henger etter på et viktig spørsmål. Chop Chop!

Skrevet

Bud, du henger etter på et viktig spørsmål. Chop Chop!

Hæ?

Finner det ikke! HVOR?!

Skrevet

Jeg har ikke hatt brukernavn før.

Silfen: Er du gammel?

Silfen: skal du ikke svaree??

Skrevet

Tidssone; bungy riktig vei eller gal vei?

Tabris; Kan du sykle på enhjulssykkel?

Skrevet
Bud: ditt forhold til hotel caesar?

Var det her det kjempeviktige spørsmålet?

Du nevnte pest og kolera ifbm ekser tidligere, bare bytt "ekser" med "Bordel sæsar" så er vi i mål...

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Maria Marihøne;

Hvordan går det med svangerskapshormonene? Noen høye fjell og dype daler;-)?

Vet du, jeg har ikke merket så mye til det jeg. Og mannen min har ikke klaet han heller ;) Så enten har jeg vært heldig sånn sett, eller så har jeg mye å se fem til fortsatt :) Men foreløpig altså ingen plutselige raseri- eller gråteanfall ;)

Silfen: Hva er du mest stolt over?

Skrevet (endret)

Silfen: Hva er du mest stolt over?

Å ha bidratt til å skape familier.

Guybrush; snorkle eller dykke?

Endret av Silfen
Skrevet (endret)

dobbel

Endret av Silfen
Skrevet

Silfen: skal du ikke svaree??

åja, så du er sånn du silfen. så kjekt.

Skrevet

NozMonster: Hvor gammel er du?

Skrevet

Jeg liker ikke handlesentere. Men jeg må nesten si Vestkanten, for da er det rett over til Vannkanten og bading, som er MYE gøyere enn shopping!

Maya; Kameltur i Egypt eller Eseltur i Peru?

Eseltur i Peru, definitivt!

(har vært på kameltur i Egypt, og det var en selsom opplevelse da kamelen min var i brunst...)

Skrevet

urr - Har du vært bruker her før? Med et annet nick?

Skrevet

Cuddle: har du kul sykkel? Hvor mange gir?

Jeg har kul sykkel ja! Den er rød og gul, med hmmm.. 6 gir(tror jeg). Eneste negative er at den er punktert, så jeg får ikke sykla på den. :tristbla:

Gunvald: Har du badet ute i år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...