Gjest Urr Skrevet 27. juli 2012 #1961 Skrevet 27. juli 2012 Jeg vil drikke min rom under skinnende hvide seil! Urr: Hva er den bedste vodkaen? oooooooooohhhh.... jeg drikker egentlig ikke..... bare litt vin og en sjeeeeeelllden gang ett glass rom og cola Giacimo: drikker du hver helg?
skruf Skrevet 27. juli 2012 #1962 Skrevet 27. juli 2012 Gia_P; Hva synes du om damer over 30 med langt hår? (Har fått hørt at jeg burde klippe meg kortere siden jeg er på midten av 30tallet, men har ikke lyst på kort hår....) Så til alle; Damer over 30; kort hår eller ikke?
kråkefjas Skrevet 27. juli 2012 #1963 Skrevet 27. juli 2012 Der ja! Begynte nesten å savne deg litt her inne, så måtte høre om du var i live! Cuddle: kommer du på besøk snart?
Guybrush Skrevet 27. juli 2012 #1964 Skrevet 27. juli 2012 Gia_P; Hva synes du om damer over 30 med langt hår? (Har fått hørt at jeg burde klippe meg kortere siden jeg er på midten av 30tallet, men har ikke lyst på kort hår....) Så til alle; Damer over 30; kort hår eller ikke? Hvorfor? Er det slik at man skal gå uniformert slik at alle kan tenke "ahh hun er 40+ eller deromkring"? Tror ikke du ville fått den beskjeden fra mannfolk for å si det sånn.
Cuddlegirl Skrevet 27. juli 2012 #1965 Skrevet 27. juli 2012 (endret) Cuddle: kommer du på besøk snart? Jepp, jeg kommer en vakker solskinnsdag! Plutselig står jeg på døra di. Guybrush: Fikk du ikke sove? Endret 27. juli 2012 av Cuddlegirl
Guybrush Skrevet 27. juli 2012 #1966 Skrevet 27. juli 2012 Jepp, jeg kommer en vakker solskinnsdag! Guybrush: Fikk du ikke sove? Bingo, tenkte prøve igjen straks Kan ikke du gi meg en mental hodebunnsmassasje så slukner jeg sikkert med en gang
skruf Skrevet 27. juli 2012 #1967 Skrevet 27. juli 2012 (endret) Hvorfor? Er det slik at man skal gå uniformert slik at alle kan tenke "ahh hun er 40+ eller deromkring"? Tror ikke du ville fått den beskjeden fra mannfolk for å si det sånn. Har lest her inne på KG at damer over 30 bør ha kort hår........så derfor jeg undres... Redigerer; glemte reglene; Gaybrush; Hva er det ekleste du vet? (Snørr, slim, harkehoste, slafsing......) Endret 28. juli 2012 av maya76
Gjest Urr Skrevet 27. juli 2012 #1968 Skrevet 27. juli 2012 Gia_P; Hva synes du om damer over 30 med langt hår? (Har fått hørt at jeg burde klippe meg kortere siden jeg er på midten av 30tallet, men har ikke lyst på kort hår....) Så til alle; Damer over 30; kort hår eller ikke? Langt, hvis du er fornøyd sjøl. Syns du det er lettere å være barnslig som voksen ( Hvis du er det da, barnslig altså ) ?
Giacomo_P Skrevet 28. juli 2012 #1969 Skrevet 28. juli 2012 Giacimo: drikker du hver helg? Jeg skiller ikke mellom helg og hverdag. Har jeg lyst på en gjenstand, drikker jeg den. Jeg er stort sett vokst fra fylla, ogbdrikker sjelden store mengder. Jeg tar gjerne en øl eller to, kanskje tre om dagen, hvis ikke jeg skal kjøre eller jobbe de nærmeste timene. Gia_P; Hva synes du om damer over 30 med langt hår? (Har fått hørt at jeg burde klippe meg kortere siden jeg er på midten av 30tallet, men har ikke lyst på kort hår....) Så til alle; Damer over 30; kort hår eller ikke? Jeg har aldrig skjønt hvorfor man skal ha kortere hår fordi man har levd et bestemt antall dager. Langt hår er vakkert, feminint, og bringer meg ud av balanse på den riktige måden. Bær ditt lange hår med stolthed og verdighed. Alt andet er dumt, hvis du ikke har lyst på kort hår. Guybrush: Er du over gjennomsnittet interessert i politikk?
skruf Skrevet 28. juli 2012 #1970 Skrevet 28. juli 2012 Langt, hvis du er fornøyd sjøl. Syns du det er lettere å være barnslig som voksen ( Hvis du er det da, barnslig altså ) ? Jeg er superbarnslig av og til.... Er den første i akebakken med jentene mine, renner ned med hals over hodet! Også var jeg så slem ifjor at jeg bare måtte sprenge snømannen i filler....kremt. Urr; er du barnslig?
Anglofil Skrevet 28. juli 2012 #1971 Skrevet 28. juli 2012 Drømmehjemmet er et stort hvitt hus, med veranda som på hele frontpartiet, det skal være hvitt og lyst men ha varme toner innvendig med en koselig stue med fargerik kunst på veggene, det skal være et hjem som er preget av dyr, barn og kjærlighet. Bandit : Er du en liten bandit i ditt virkelige liv? Gunvald: Øl eller vin? Guybrush : Tv eller pc? Noz: Katt eller hund? Vampen : sexshow eller strippe klub? Nyyx : Hvorfor brukernavnet? Yvonne: Er du like snill og varm i virkeligheten som jeg føler at du framstiller deg som her inne? Jeg håper at jeg er det, jeg prøver ihvertfall. Cuddlegirl: Hva er ditt favorittdyr?
skruf Skrevet 28. juli 2012 #1972 Skrevet 28. juli 2012 Jeg skiller ikke mellom helg og hverdag. Har jeg lyst på en gjenstand, drikker jeg den. Jeg er stort sett vokst fra fylla, ogbdrikker sjelden store mengder. Jeg tar gjerne en øl eller to, kanskje tre om dagen, hvis ikke jeg skal kjøre eller jobbe de nærmeste timene. Jeg har aldrig skjønt hvorfor man skal ha kortere hår fordi man har levd et bestemt antall dager. Langt hår er vakkert, feminint, og bringer meg ud av balanse på den riktige måden. Bær ditt lange hår med stolthed og verdighed. Alt andet er dumt, hvis du ikke har lyst på kort hår. Guybrush: Er du over gjennomsnittet interessert i politikk? Bra det er noen menn her som liker langt hår! Jeg ble nesten usikker da jeg leste tråder her om at damer over 30 burde klippe seg kortere! Tror jeg skal la håret mitt være............det er på midt på ryggen, så det ville vært stressende å klippe det kort. Dog; mannen min liker det langt "litt å holde tak i".......
kråkefjas Skrevet 28. juli 2012 #1973 Skrevet 28. juli 2012 Jepp, jeg kommer en vakker solskinnsdag! Plutselig står jeg på døra di. Den dagen du står på døra mi så tror jeg ikke vi legger merke til været utendørs
Gjest Urr Skrevet 28. juli 2012 #1974 Skrevet 28. juli 2012 Jeg er superbarnslig av og til.... Er den første i akebakken med jentene mine, renner ned med hals over hodet! Også var jeg så slem ifjor at jeg bare måtte sprenge snømannen i filler....kremt. Urr; er du barnslig? Ah, nå ble jeg glad! Ja! Jeg er barnslig..
Giacomo_P Skrevet 28. juli 2012 #1975 Skrevet 28. juli 2012 Bra det er noen menn her som liker langt hår! Jeg ble nesten usikker da jeg leste tråder her om at damer over 30 burde klippe seg kortere! Tror jeg skal la håret mitt være............det er på midt på ryggen, så det ville vært stressende å klippe det kort. Dog; mannen min liker det langt "litt å holde tak i"....... Du liker det, mannen din liker det, og (helt uvedkommende) jeg liker det. Hvorfor i all verden skulde du da klippe det? Yvonne: Hva skal til for at du føler deg elsket av mannen din (sånn udover de vanlige småtingene i hverdagen)?
Gjest Urr Skrevet 28. juli 2012 #1976 Skrevet 28. juli 2012 Jeg glemmer jo å spørre om ting. Felles spørsmål til alle: Kunne du ha sprunge ut døra midt på natten uansett vær under en krangel?
skruf Skrevet 28. juli 2012 #1977 Skrevet 28. juli 2012 Du liker det, mannen din liker det, og (helt uvedkommende) jeg liker det. Hvorfor i all verden skulde du da klippe det? Yvonne: Hva skal til for at du føler deg elsket av mannen din (sånn udover de vanlige småtingene i hverdagen)? Fordi at det ikke er gjengs over normalt at en kvinne på, snart, 36, har langt hår...........når en runder den alderen så er det vanlig å klippe seg kort i en fancy frisyre! Gia_P; Har du lest boka Lobotomisten?
skruf Skrevet 28. juli 2012 #1978 Skrevet 28. juli 2012 Jeg glemmer jo å spørre om ting. Felles spørsmål til alle: Kunne du ha sprunge ut døra midt på natten uansett vær under en krangel? Ja. Og har gjort det.
Cuddlegirl Skrevet 28. juli 2012 #1979 Skrevet 28. juli 2012 Cuddlegirl: Hva er ditt favorittdyr? Hund og rotte. Yvonne: 1-2 ting du irriterer deg over ved mannen din?
Gjest Urr Skrevet 28. juli 2012 #1980 Skrevet 28. juli 2012 Ja. Og har gjort det. Glad jeg ikke er den eneste da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå