Giacomo_P Skrevet 28. juli 2012 #2041 Skrevet 28. juli 2012 Kan ikke leve uten hamburger.. Nyx, Gunvald, Giacomo: McDonalds eller Burger King? Burger King. Nyx: Har du kuskrekk?
Giacomo_P Skrevet 28. juli 2012 #2042 Skrevet 28. juli 2012 Duh, jeg bor i Bergen. Jeg er nordlending. Det finnes ikke noe som heter dårlig vær. Tar det gode selskapet og kreativt klima, som jeg heller kaller det. Gia: jeg går nesten ut fra at du kan sette dine bein i en vals, men behersker du andre danseformer? Jeg behersker ingen danseformer - hvordan tror du jeg er blitt til et alkoholisert nervevrak? Jeg kan dog sette mine ben i en vals, men det hender at jeg setter dem på damens ben også. Gunvald (ancora): Kunde du ha tatt over rollene til Johnny Weissmüller? Vilde det ha kledd deg?
Gjest Nyx Skrevet 28. juli 2012 #2043 Skrevet 28. juli 2012 Om jeg er redd for kuer ja.. Det er jeg faktisk. Men er mer redd for geiter. Blei stanga av en geit når jeg var 5 år. Har helt traumer etter det Gia: spise god mat med dårlig vin eller dårlig mat med god vin?
Gjest Urr Skrevet 28. juli 2012 #2044 Skrevet 28. juli 2012 Ring. Jeg har dilla på fine ringer. Jeg har faktisk en på meg i skrivende øyeblikk som ble kjøpt for 2 uker siden. 6 000 kroner, men jeg fortjente den. Helt klart! (Kjøpte den ikke selv.) Urr: vil du spise mark eller snegle? du må velge Ok, ta meg med til den beste franske restaurant som er eksperter på snegler, DA skal jeg smake... Nyx: er du redd for insekter? Giacomo: Er du redd for spøkelser? Gunvald: Hva er det verste insektet eller dyr du har møtt?
TheHairyToothfairy Skrevet 28. juli 2012 #2045 Skrevet 28. juli 2012 Jeg tror jeg går for bestefarsundertøyet.... Gunvald: Speedo eller badebukse? Verden har ikke godt av å se meg i speedo. Alt fra bestemødre til alenemamser på 18 sittende og fråde på stranden, nei huff. Aldrisur: danskebåten eller fly til danmark?
Gjest Nyx Skrevet 28. juli 2012 #2046 Skrevet 28. juli 2012 Ok, ta meg med til den beste franske restaurant som er eksperter på snegler, DA skal jeg smake... Nyx: er du redd for insekter? Giacomo: Er du redd for spøkelser? Gunvald: Hva er det verste insektet eller dyr du har møtt? Insekter er no problemo! Urr: spise jord i en måned eller bli tvunget til å høre på Justin Bieber i en måned i strekk? Velg. Du spiser ikke jord konstant, bare en neve om dagen!
Giacomo_P Skrevet 28. juli 2012 #2047 Skrevet 28. juli 2012 Gia: spise god mat med dårlig vin eller dårlig mat med god vin? Mener du at jeg må velge hvorledes jeg skal dø? Det er det absolut verste valget du kan be meg ta..... hmmmm......det er ikke så farlig om vinen ikke er så dårlig, bare maden er god. Giacomo: Er du redd for spøkelser? Absolut ikke. Møder jeg et, skal jeg jamen spørre om en ting eller to. Urr, Gunvald, Nyx: Er dere redde for flått?
Gjest Nyx Skrevet 28. juli 2012 #2048 Skrevet 28. juli 2012 Nei egentlig ikke. Har fått besøk av flått før jeg. Gikk greit det, høhøhø... Til alle som ser spørsmålet: Liker du LOTR? :-)
TheHairyToothfairy Skrevet 28. juli 2012 #2049 Skrevet 28. juli 2012 Gunvald: Hva er det verste insektet eller dyr du har møtt? Jeg vingler litt mellom skummelt villsvin i fullt firsprang mot meg, sinna og full bole-bergenser i døren min på Feliz eller ex-svigermor. Villsvinet og bergenseren var i alle fall oppriktige i sitt hat mot meg, svigermor var bare sleip. Hun var verst. Semper: god i poker?
Gjest Urr Skrevet 28. juli 2012 #2050 Skrevet 28. juli 2012 Verden har ikke godt av å se meg i speedo. Alt fra bestemødre til alenemamser på 18 sittende og fråde på stranden, nei huff. Aldrisur: danskebåten eller fly til danmark? DET tror jeg ikke på, det må være han fyren bak deg de ser på?
Giacomo_P Skrevet 28. juli 2012 #2051 Skrevet 28. juli 2012 DET tror jeg ikke på, det må være han fyren bak deg de ser på? Urr: mener du meg?
Gjest Urr Skrevet 28. juli 2012 #2052 Skrevet 28. juli 2012 Insekter er no problemo! Urr: spise jord i en måned eller bli tvunget til å høre på Justin Bieber i en måned i strekk? Velg. Du spiser ikke jord konstant, bare en neve om dagen! Altså, jeg skal tåle å høre på Justin. Risikerer ikke mark i magen.. Nyx: Kjæresten frir, sier du ja?
Gjest Nyx Skrevet 28. juli 2012 #2053 Skrevet 28. juli 2012 Altså, jeg skal tåle å høre på Justin. Risikerer ikke mark i magen.. Nyx: Kjæresten frir, sier du ja? Jeg gjør nok det ja. Men tror ikke det skjer. Urr: Hvis du kunne levd så lenge DU ville. Hvor lenge ville du levd da?
Gjest Urr Skrevet 28. juli 2012 #2054 Skrevet 28. juli 2012 Mener du at jeg må velge hvorledes jeg skal dø? Det er det absolut verste valget du kan be meg ta..... hmmmm......det er ikke så farlig om vinen ikke er så dårlig, bare maden er god. Absolut ikke. Møder jeg et, skal jeg jamen spørre om en ting eller to. Urr, Gunvald, Nyx: Er dere redde for flått? Nei, flåtten har fått suge blod fra meg mange ganger. Og såvidt jeg vet, ikke smittet meg. Giacomo: Hva var ditt verste mareritt? Nyx: Har du drømt om huggorm?
Gjest Nyx Skrevet 28. juli 2012 #2055 Skrevet 28. juli 2012 Huggorm har jeg fortsatt tilgode å drømme om! Hahah :-D Gia, Gunvald og Urr: Har dere smakt eventyrbrus?
Gjest Urr Skrevet 28. juli 2012 #2056 Skrevet 28. juli 2012 Nei egentlig ikke. Har fått besøk av flått før jeg. Gikk greit det, høhøhø... Til alle som ser spørsmålet: Liker du LOTR? :-) Åh,,,, min kosteligste.......!!! MIN MIN MIN!!!!!!!
Gjest Urr Skrevet 28. juli 2012 #2057 Skrevet 28. juli 2012 Urr: mener du meg? Står du bak Gunvald på stranden? Da må det være deg ja..
Gjest Urr Skrevet 28. juli 2012 #2058 Skrevet 28. juli 2012 Jeg gjør nok det ja. Men tror ikke det skjer. Urr: Hvis du kunne levd så lenge DU ville. Hvor lenge ville du levd da? Forever Young!!! Barndoms drøm alle sammen?
Gjest Nyx Skrevet 28. juli 2012 #2059 Skrevet 28. juli 2012 Åh,,,, min kosteligste.......!!! MIN MIN MIN!!!!!!! :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: Jeg har LOTR sengetøy, Rohan figur, 2 figurer av Gollum, Hersker ringen og Evenstar kjedet. Fan?? Neida, er ikke så stor fan. (Jo er det..)
Gjest Urr Skrevet 28. juli 2012 #2060 Skrevet 28. juli 2012 Huggorm har jeg fortsatt tilgode å drømme om! Hahah :-D Gia, Gunvald og Urr: Har dere smakt eventyrbrus? Jeg tror det? Er det ikke rødbrus?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå