Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Yvonne: Hva skal til for at du føler deg elsket av mannen din (sånn udover de vanlige småtingene i hverdagen)?

Hmm, et vanskelig spørsmål. Når han snuggler seg opp til meg om natta, sånn at vi ligger i skje, og han holder rundt meg slik at jeg føler meg trygg. Og han hvisker små ting til meg. Da føler jeg meg elsket. :)

Yvonne: 1-2 ting du irriterer deg over ved mannen din?

Snorkingen hans! Det er noe jeg hater..

Yvonne; hvordan har du det?

Greit. Ganske sliten etter mye jobbing. ;)

Yvonne; ville du helst hatt en elefant eller en tiger?

Tiger! De er jo så søte, hehe. Nja, jeg elsker kattedyr. :)

Drue: Er du litt på druen nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Alt er en lærdom.

Bandit; ville du flyttet langt for den rette?

Alkasil: jordbær eller bringebær?

Maya; har du noengang falt i vannet uten at det var meningen?

Jordbær

Yvonne: Kommer du til å følge med på OL?

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit; ville du flyttet langt for den rette?

Da måtte det være noe veldig spesielt. Vi koser oss veldig her.

Bandit: ønsker du deg flere barn- søsken til pjokken din?

Det tar jeg som det kommer. Jeg har det veldig bra som jeg har det nå, men har ikke stengt døra for flere unger enda.

Noz: Hva skal du i kveld?

Cuddlegirl: Når lekte du skikkelig sist, og hva lekte du med da (ikke perving dette her... :ler: )

Bud: Er du helt i skyene, eller får du med deg litt OL?

Karpuzi: Smør eller olivenolje?

Skrevet

Jordbær

Yvonne: Kommer du til å følge med på OL?

Nei, ikke i det hele tatt. Det er selvsagt gøy når Norge vinner, men jeg interesserer meg særdeles lite for "sommeridrett", unntaket er nok håndball. Den "sporten" jeg er interessert i får ikke delta i OL. ;)

Nyx: Hva er din favorittsmiley på KG?

Skrevet

Cuddlegirl: Når lekte du skikkelig sist, og hva lekte du med da (ikke perving dette her... :ler: )

Det jeg lekte sist var gjemsel! Eller egentlig å hoppe i senga, men det er vel egentlig ingen lek.. Hadde tanteungen på besøk, så da fikk hun bestemme. :biggrin:

Bandit: Hva liker du best å leke?

Guybrush: Hvordan ser sengetrekket ditt ut?

Skrevet
Bud: Er du helt i skyene, eller får du med deg litt OL?

Jeg er absolutt ved mine fulle fem, så jeg har ikke sett et minutt på OL.

Hørte no rykter om at det var OL i bading i dag, hadde det enda vært kvinnelig nakenbading så skulle jeg alltids vurdert å sett på...

Bændit: Hvor har du feriert i sommer?

Kosejinte: Er du leken?

Skrevet

Noz, jeg vet du spør meg om noe ett sted her, men jeg føler meg altfor elendig til å lete og svare akkurat nå.

:smilyblomst:

Skrevet

Bandit: misforsto jeg spørmålet ditt?

alexanderw: jeg blir nyskjerrig på nye hodet som deg, sååå- asl? hehee...

Hehe :) 25+, mann, Lillestrøm. DD?

Det var nok et bilde jeg tok av et portrett tatt av en fotograf på noen venniner og meg på skoleballet for noen år siden. Litt for meget sminket og stylet av frisøren, med et artig 'snu-ansiktet-litt-og-se-bekjedent-på-taket-mens-du-smiler'-uttrykk.

Fashionistaen: Har du ett antrekk(med tilhørende tilbehør), som du 'alltid' føler deg fin i? Beskriv gjerne.

Bud: Hvilken klesbutikk har du kjøpt mest plagg i fra, og hvilke av dine nåværende plagg har du hatt i lengst tid? 

alexanderw: Hvorfor er mitt alias 'yessie', og enda mer underlig: hvorfor har jeg fått et alias i det heile tatt? 

melly666: Hvordan reagerer du når du blir nervøs eller flau, og hva var det forrige som ga deg en slik reaksjon?

Ditt alias er yessie fordi jeg synes du fortjener et alias :) Også høres yes2yes så tilfeldig ut, så jeg synes det leses bedre om jeg skriver det slik. Plager det deg?

Aldrisur: hvem er den søteste barnefilm karakteren synes du?

Skrevet (endret)

Aldrisur: hvem er den søteste barnefilm karakteren synes du?

Den første jeg kom til å tenke på var lille Ida, søsteren :lillesky: til Emil i Lønneberget.

"gjest": Hender det at du er værsjuk?

Endret av Aldrisur
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Noz: Hva skal du i kveld?

Gjemme meg!! :ninja:

du skjønner.... at jeg våknet opp smålig hoven i halve ansiktet idag! hele venstresiden er så hoven at jeg ikke har ord.. fra og med overleppa og til under øyet. Overleppa dekker hele underleppa og området under øyet dekker selve øyet, så jeg kan nesten ikke se med venstreøyet. Det ser ut som jeg har vært å fått en hel haug av bedøvelsessrpøyer hos tannlegen, med tanke på skjevheten, og i tillegg fått 90 vepsestikk oppå der igjen :sjokkert: Det er rimlig lækkert! Jeg var ute på det store storsenteret her i stad og fikk så mye lange blikk atte bare fy! jeg tror jeg vet hvordan funksjonshemmede føler seg nå... jeg tror nok ikke jeg får meg noen date i dag uansett :ler:

Hehe :) 25+, mann, Lillestrøm. DD?

DD? har aldri sett det før, men tipper det betyr "du da" .. isåfall: 26 år fra bærum

FruN: om du skal velge deg èn bollegreie/bakevareting fra bakern eller en stor matbutikk- hvilken går du for da?

Cuddlegirl: hvilken synes du er den beste animasjonfilmen?

Endret av NozMonster
Skrevet (endret)

Ditt alias er yessie fordi jeg synes du fortjener et alias :) Også høres yes2yes så tilfeldig ut, så jeg synes det leses bedre om jeg skriver det slik. Plager det deg?

Nei da, 'Alex'. Det gjør ikke det, jeg synes bare det er litt uvant å få et alias på et (bruker)navn som i seg selv strengt tatt er mitt alias på denne siden.

yes2yes: ta en full brazillian eller gå en hel dag med tigerbalsam under øynene

I prinsippet vil jeg tru brazillian føles mer vanlig enn tigerbalsam under øynene, men skal jeg velge mot min vilje så vil jeg gå for det minst omfattende å delta i, og da blir det nok tigerbalsam under øynene.

Guybrush: Når var sist du var på en gård, og hvorfor var du der?

Urr: Hvilken av James Cameron sine produksjoner synes du best om?

Endret av yes2yes
Skrevet

Cuddlegirl: hvilken synes du er den beste animasjonfilmen?

Jeg liker egentlig ikke animasjonsfilmer så har sett veldig lite av det.. Men kanskje Istid!

NozMonster: Hvorfor er du hoven i ansiktet?

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

NozMonster: Hvorfor er du hoven i ansiktet?

ANER IKKE Cuddlegirl :bond:

er ikke allergisk mot noe og har ingen peiling på hvorfor det ble sånn her!

har du noen planer for kvelden da Cuddlegirl?

Endret av NozMonster
Skrevet

Noz: har du vært og sloss nå? :/

Skrevet

Nei da, 'Alex'. Det gjør ikke det, jeg synes bare det er litt uvant å få et alias på et (bruker)navn som i seg selv strengt tatt er mitt alias på denne siden.

I prinsippet vil jeg tru brazillian føles mer vanlig enn tigerbalsam under øynene, men skal jeg velge mot min vilje så vil jeg gå for det minst omfattende å delta i, og da blir det nok tigerbalsam under øynene.

Guybrush: Når var sist du var på en gård, og hvorfor var du der?

Urr: Hvilken av James Cameron sine produksjoner synes du best om?

Avatar :briller2: Jeg tror ikke jeg har sett alle filmene han har produsert. Men Titanic var veldig flott, hele pakken.

Du da?

Skrevet

Urr: er navnet ditt en forkortelse for urin?

:hoho:

nei, Urr bare datt inn i haue når jeg måtte finne ett brukernavn som var tilgjengelig.

Hvorfor drue? Glad i rosiner?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: har du vært og sloss nå? :/

heheee, ja jeg tror noen brøyt seg inn hos meg i natt og ga meg noen skikkelig harde knyttnever rett på trynet, slik at jeg falt rett i koma og dermed ikke merka det :ler:

yes2yes: hvilke artister og/eller band synes du er norges beste?

Skrevet

ANER IKKE Cuddlegirl :bond:

er ikke allergisk mot noe og har ingen peiling på hvorfor det ble sånn her!

har du noen planer for kvelden da Cuddlegirl?

Hørtes ikke godt ut iværtfall! Nei, jeg har ingen planer. Blir vel sikkert bare å slappe av. :)

Puserjenta: Hvilken klær har du på deg nå?

Skrevet

FruN: om du skal velge deg èn bollegreie/bakevareting fra bakern eller en stor matbutikk- hvilken går du for da?

Ooo...kanelknute eller crossiant!

Nozze: Hva er det du liker mest å få i gave av unyttige ting? (blomster, smykker etc)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...