Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Gjest EryMax
Skrevet

Erymax: Rimi eller Ica?

ICA deffinitivt, de har veldig bra ferskvaredisk her.

Karpuzi: Kan du ri?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EryMax;

Hvor mange ganger har du hatt behov for ery-max??

Skrevet

Cuddlegirl: Knirker senga di ? ;)

Jeg måtte faktisk invistere i ny seng for rundt 1 år siden fordi den jeg hadde knirket sånn.. Såå den jeg har nå knirker ikke nei. :)

Cuddlegirl: er du en person som gir klem til alle bekjente du møter?

Nei, sånn er jeg ikke. Liker ikke å ha all slags mulige folk oppi meg selvom jeg kjenner de. Meen så klart er det jo alltid noen som får en klem eller to i blant!

Drue: Hva var det siste samboeren din gjorde som du ble glad for?

Gjest EryMax
Skrevet

EryMax;

Hvor mange ganger har du hatt behov for ery-max??

1 gang, å det var når jeg registrerte meg på KG. Du da?

Skrevet

Silfen. Har du sett Sunshine?

Jeg måtte google den og ja, jeg har sett den. Likte den ikke noe særlig.

Pai, helst en quiche lorraine. Jeg har dessverre ikke sett den filmen, så jeg aner ikke hva som skjer der. Men jeg har opplevd vidunderlige ting rundt midnatt i Paris

Det er en forfatter, som elsker 1920-tallet, som plutselig, ved hver midnatt, får muligheten til å reise tilbake dit. Der treffer han en jente, og sammen reiser de tilbake til belle epoque. Et poeng med filmen er at det ofte virker veldig rosenrødt med ting som har vært, men reiser man tilbake så finner man andre som ser det som mer rosenrødt ved andre tider.

Silfen: Har du vært i Töxfors noen gang?

Nei, det tror jeg jammen jeg ikke har.

Silfen : Ser du på deg selv som attraktiv?

Jeg er vel omtrent det minst attraktive det går an å bli uten å være "unormal".

Silfen: Hva er din yndlingsfarge?

Jeg tror det må bli turkis.

Fairydust; støv fra en fe eller en "fe"?

Erymax; kan du hekle?

Aldrisur: ville du hatt fem barn hadde livet falt seg slik?

Skrevet

Whaaat? En Sci-fi nerd elsker den filmen!

Skrevet

1 gang, å det var når jeg registrerte meg på KG. Du da?

Aner ikke......en god del! Hatt div halsbetennelser......

Til alle;

Hva er den teiteste skaden du har hatt, og måtte oppsøkt lege for. Type flaut å si til legen hva som var forløpet til skaden........... Min siste var å hoppe igjennom vannsprederen med jentungen, ramlet sidelengs og kverket ankelen.....Eller nei; det må være da mannen og meg herjet rundt, han løftet meg opp og holdt meg vannrett mens han løpte mot soverommet. Tabbe 1 var at døren var lukket og tabbe 2 var at han hadde ullsokker på seg, så han klarte ikke å stoppe på det glatte parkettgulvet. Griseslo skulderen og måtte ta røntgen.

Skrevet

Whaaat? En Sci-fi nerd elsker den filmen!

Jeg har aldri påberopt meg å være nerd. ;)

Semper; kan du ta dobbel salto på trampoline?

Maya; har du noengang farget håret i en knæsj og gal farge?

Yvonne; hva slags blomster er finest?

Skrevet

Til alle;

Hva er den teiteste skaden du har hatt, og måtte oppsøkt lege for. Type flaut å si til legen hva som var forløpet til skaden........... Min siste var å hoppe igjennom vannsprederen med jentungen, ramlet sidelengs og kverket ankelen.....Eller nei; det må være da mannen og meg herjet rundt, han løftet meg opp og holdt meg vannrett mens han løpte mot soverommet. Tabbe 1 var at døren var lukket og tabbe 2 var at han hadde ullsokker på seg, så han klarte ikke å stoppe på det glatte parkettgulvet. Griseslo skulderen og måtte ta røntgen.

Dødsflaut å si.. Men jeg løp opp en trapp og knakk beinet. Jeg var så uheldig og løp rett inn i en svææær haug med sko. Så datt jeg sånn at beinet knakk helt perfekt. Gjorde jævlig vondt, og jeg begynte å banne på japansk........................................................... Uten å kommentere det noe mer, så var jeg sur flere uker etterpå.

SemperFi: Du og jeg på tur? Hvor drar vi?

Skrevet

Det er en forfatter, som elsker 1920-tallet, som plutselig, ved hver midnatt, får muligheten til å reise tilbake dit. Der treffer han en jente, og sammen reiser de tilbake til belle epoque. Et poeng med filmen er at det ofte virker veldig rosenrødt med ting som har vært, men reiser man tilbake så finner man andre som ser det som mer rosenrødt ved andre tider.

Nei, det tror jeg jammen jeg ikke har.

Jeg er vel omtrent det minst attraktive det går an å bli uten å være "unormal".

Jeg tror det må bli turkis.

Fairydust; støv fra en fe eller en "fe"?

Erymax; kan du hekle?

Aldrisur: ville du hatt fem barn hadde livet falt seg slik?

Ja det ville jeg Silfen.

Delirious: Har du barn? Evt, hvis du ikke har, vil du ha en dag?

Skrevet

*kremt* Guybrush, ikke gaybrush :P

ekleste? hmm tenker du på menneskelige kroppsvesker og uvaner? Jeg så noe nylig, resultatet av et narkotisk stoff som kalles Krokodil i russland. Et dop lagd for de fattigste hvor de tilsetter syre for å utvinne en slags amfetamin fra farlige stoffer. Denne syren blir med i sprøyta og etser bort huden slik at de ser til slutt ut som zombier, eller som om en krokodille har revet av dem huden. Googlet dette ved et uhell - fy flate.....

Giacomo_P: hvilken musikksjanger er definitivt værst?

Ups! Unnskyld, meg har ikke så mye lys på i stua, så blir tasteleifer!

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet ikke i sjekkemarkedet, men jeg er en sosial mann, så jeg bruker alle midler tilgjengelig for å bygge broer. Lompebakere blir møtt på en positiv måte, skal jeg si deg. Damene gjør det de kan for å framstå som spennende de også. Vaskedame er en vinner. Du bør prøve det!

Takk for tips, nå har det seg sånn at jeg faktisk ER vaskedame, men da slipper jeg å lyve meg interessant da :)

Skrevet

Jeg har aldri påberopt meg å være nerd. ;)

Semper; kan du ta dobbel salto på trampoline?

Maya; har du noengang farget håret i en knæsj og gal farge?

Yvonne; hva slags blomster er finest?

Har hatt rødt, sort, og en gang hadde jeg lilla og rose sveisestriper (venninne som er frisør, og håret mitt fikk gjennomgå da hun var lærling..).

Silfen;

Hva foretrekker du av elipsemaskin, ergometersykkel eller tredemølle (pest eller kolera...)

Gjest EryMax
Skrevet

Til alle;

Da jeg puttet en fyrstikk inn i et sår, da turte jeg ikke å si det før etter at noen hadde fortalt det på forhånd

.Erymax; kan du hekle?

Nei

Silfen:Liker du å holde på med håndarbeid`?

Gjest gjest17
Skrevet

Til alle;

Haha, fantastisk! :fnise:

Maya: Favoritt artist?

AldriSur: Om du skulle bli sur, hva gjør du for å roe ned?

Fairydust: Sommer OL eller vinter OL?

Skrevet

Karpuzi: Kan du ri?

Kremt. Er det egentlig lov å spørre om? :gjeiper: Neida, jeg lurer også på det.

Karpuzi: kan du ri?

Skrevet

Haha, fantastisk! :fnise:

Maya: Favoritt artist?

Fairydust: Sommer OL eller vinter OL?

Klarer ikke å velge en........men favoritter er Cohen, Bob Dylan, Ozzy, Metalica, Muse, Van Morrison, Joni Mitchell, Kent..........

Hr Drue;

Hva er det morsomste du har opplevd til nå i sommer?

Skrevet

Mmm...kan ikke se at du svarte på spørsmålet mitt.. :lur: for ikke å bli sur må jeg puste med magen...

:lol:

Goggen: Sykkel eller bil?

Skrevet

Silfen

Hva foretrekker du av elipsemaskin, ergometersykkel eller tredemølle (pest eller kolera...)

En sånn sykkel som man sitter på lavt og har syklebeindingsene fremfor seg istedenfor under.

Silfen:Liker du å holde på med håndarbeid`?

Nei, egentlig ikke.

Delirious; har du noengang hatt feberfantasier?

Skrevet

Til alle;

En 92 år gammel gubbe bet meg til blods i tommelen mens jeg var på jobb på Børs Café. Jeg måtte til legevakten for stivkrampesprøyte og lim.

Aldrisur: er du hissig i trafikken? Kjører du ofte forbi?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...