Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Gjest Bandit
Skrevet (endret)

Bandit: savner du noen nå?

Det hadde vært koselig å ha noen å krype inntil i natt... :lur:

Noz: Hva gjør du når du er nesten tom i kjøleskapet og absolutt ikke har lyst til å handle?

Endret av Bandit
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karpuzi: hvor lav er du?

Skrevet (endret)

Ja takk begge deler?

Drue Hvor høy er du?

Med eller uten buffalosko? 1.75 (uten)

Aldrisur: Siden du planlegger ONS - hjæm te dæ eller hjæm te hainn?

(det har faktisk nåkka å si)

(ja, det er en sang)

Endret av Drue
Skrevet

Det hadde vært koselig å ha noen å krype inntil i natt... :lur:

Noz: Hva gjør du når du er nesten tom i kjøleskapet og absolutt ikke har lyst til å handle?

Det er alltid koselig å sove med noen!

Kråkefjas: Hva er det dummeste spørsmålet en person noen gang har spurt deg?

Skrevet

Karpuzi: Hva syntes du om svale-tatoveringer?

Har egentlig ingen spesiel formening om de, syns de kan være finere en mange andre glorete tattoveringer. Men er egentlig ikke så begeistret for tattoveringer i det hele tatt jeg.

Karpuzi: hvor lav er du?

For lav.

Nyx Hvilken dialekt har du?

Skrevet

Det er alltid koselig å sove med noen!

Kråkefjas: Hva er det dummeste spørsmålet en person noen gang har spurt deg?

"Pose?" ...når det ligger tre tonn med varer i enden av samlebåndet.

Skrevet (endret)

Nyx Hvilken dialekt har du?

Helt grusomt å innrømme.. men jeg prater sånn her "Jæ sier bare herregu, ære sommær de hær`a, forbaska drittvær... Nå hå jæ hænlæ en sånn dærre bårbekumærrinert kylling på Spår. Hær skærre grillæs. Jådæ!" Hehhehehe. Grenlandsdialekta in my :hjertesmil:

Yvonne: liker du lakris?

Endret av Nyx
Skrevet

Det er det dummeste spørsmålet... Bedre å spørre om "hvor mange poser vil du ha?" .......

Gunvald: har du barn? Har fått inntrykket av det, men veet ikke helt.

Skrevet

Helt grusomt å innrømme.. men jeg prater sånn her "Jæ sier bare herregu, ære sommær de hær`a, forbaska drittvær... Nå hå jæ hænlæ en sånn dærre bårbekumærrinert kylling på Spår. Hær skærre grillæs. Jådæ!" Hehhehehe. Grenlandsdialekta in my :hjertesmil:

Telemark? Jeg syns det er fint :)

Skrevet

For lav.

Er du for lav for speedmonster på tusenfryd?

Er du for lav til å være med i nakenkalenderen til senterpartiungdommen?

Skrevet

Telemark? Jeg syns det er fint :)

Der har du riktig ja :)

Noz: Liker du snegler?

Gjest Bandit
Skrevet

hehehee... du er en herlig kar du banditt, som virkelig får meg til å smile! :ler:

og jeg må innrømme at disse pappagreiene dine er så ufattelig sjarmerende- jeg er overbevist

om at du er blant tidenes beste fedre!

Bandit: hva slags leggerutiner har sønnen din og du? (lese, synge..... )

Takker for nydelige ord, Noz. Bedre komplimenter kan jeg rett og slett ikke få. :klemmer::hjerter_rundt:

Leggerutinene er ganske faste når det er skole. Etter han har vært på badet, leser han først for meg, og så leser jeg for ham. Det er også en fin tid å prate litt på, for da har han lettere for å åpne seg. Og noen av historiene hans er virkelig verdt å få med seg! :ler: Derfor legger jeg ham gjerne litt tidligere enn en del av de andre barna rundt her.

Når det er ferie er jeg ganske så rund. Da vil han gjerne være ute og spille fotball eller leke med andre unger til så sent som mulig, så da blir det lite lesing, men vi prater gjerne litt, så han kan få lande litt etter en dag med masse fart.

Nyx: Hvor ville du tatt meg med på date?

Gia: Hva gleder du deg mest til?

Skrevet (endret)

Det er det dummeste spørsmålet... Bedre å spørre om "hvor mange poser vil du ha?" .......

Gunvald: har du barn? Har fått inntrykket av det, men veet ikke helt.

Altså, mange hipstere (og gæmliser) har med seg pose på butikken og bare venter på spørsmål som sistnevnte før de fyrer løs dritt, så jeg synes i grunn "pose?" er ganske chillern måte å spørre på.

Maya76: har du tatovering? hvis ikke, hvor ville du ha plassert lekkerbisken hvis du måtte ta en?

Karpuzi: bruker du tjukk L? (apropo dialekter)

Endret av Drue
Skrevet

Gunvald: Hva er det mest forfengelige du gjør?

Kremt. Det kommer ved dresskjøp. Jeg har en lei tendens til å havne i litt for dyre prisklasser. Men hysj, ikke si det til noen. La dette være vår hemmelighet, Bandit!

Druedude: hva film skal jeg montere blikket på i natt?

Skrevet

Takker for nydelige ord, Noz. Bedre komplimenter kan jeg rett og slett ikke få. :klemmer::hjerter_rundt:

Leggerutinene er ganske faste når det er skole. Etter han har vært på badet, leser han først for meg, og så leser jeg for ham. Det er også en fin tid å prate litt på, for da har han lettere for å åpne seg. Og noen av historiene hans er virkelig verdt å få med seg! :ler: Derfor legger jeg ham gjerne litt tidligere enn en del av de andre barna rundt her.

Når det er ferie er jeg ganske så rund. Da vil han gjerne være ute og spille fotball eller leke med andre unger til så sent som mulig, så da blir det lite lesing, men vi prater gjerne litt, så han kan få lande litt etter en dag med masse fart.

Nyx: Hvor ville du tatt meg med på date?

Spørs hva dine interesser er altså. Men jeg tror nok jeg hadde lagd litt mat til deg her i heimen, så hadde vi nok tatt oss en tur ut. Og etter noen ganger så kunne det hende du fikk lov til å være med å se på når jeg trener (høhøhøøh, syntes det er mega flaut..) og du skulle jaggu fått lov til å være med!

Silfen: Kunne du møtt noen på forumet for en kaffe? Eller øl?

Skrevet

Altså, mange hipstere (og gæmliser) har med seg pose på butikken

Er du gal. Hipstere bruker ikke slikt miljøsvineri som pose. De har med seg en bag de enten har a) hekla selv b) kjøpt på fretex c)arva av bestemor.

Skrevet

Altså, mange hipstere (og gæmliser) har med seg pose på butikken og bare venter på spørsmål som sistnevnte før de fyrer løs dritt, så jeg synes i grunn "pose?" er ganske chillern måte å spørre på.

Maya76: har du tatovering? hvis ikke, hvor ville du ha plassert lekkerbisken hvis du måtte ta en?

Karpuzi: bruker du tjukk L? (apropo dialekter)

Ja, men jeg får kjeft hele tiden av en mann på jobben (som er innom) fordi jeg ikke spørr om hvor mange poser folk skal ha..... (Er meget redd for han. høhøøh)

Gjest NozMonster
Skrevet

det jeg bestandig gjør- tyr til solo plussen min :)

Noz: Liker du snegler?

snegler!? :redd: ææsssjjj neei...om du tenker på å spise dem- jeg synes ikke man skal si æsj om mat, men akkuratt til snegler, så gjør jeg det!!

hehehheeee ;skratte: det var det morsomste! synes jeg ser det...

jeg er sikker på at sønnen din virkelig elsker deg bandit! det tørr jeg faktisk påstå uten å kjenne noen av dere på privaten..

Lydia: er du på ferie nå? isåfall hvor?

Skrevet

Er du gal. Hipstere bruker ikke slikt miljøsvineri som pose. De har med seg en bag de enten har a) hekla selv b) kjøpt på fretex c)arva av bestemor.

Tøy-poser av indisk hamp er fortsatt pose, bror. Men ja, vi er enige, assa.

Cuddlegirl: har du noen gang kjøpt et group-on-tilbud?

Skrevet

Silfen: Kunne du møtt noen på forumet for en kaffe? Eller øl?

Jeg har vært på kino og spist med en fra forumet i kveld. Så da blir det vel ja.

Cuddle; hva er din beste egenskap?

Kråke; og hva er din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...