Silfen Skrevet 29. juli 2012 #2321 Skrevet 29. juli 2012 Silfen: kjøper du fremdeles CDer? Nei, jeg har ingenting som spiller slike. Etter fjortisens kommandering "kjøper" jeg visstnok Wimp. Kråkesaks; bryte i sumodrakt eller gjørmebryting i badetøy?
Gjest hogwash Skrevet 29. juli 2012 #2322 Skrevet 29. juli 2012 ... Hogwash: Er du vel balansert for tiden? Vanskelig spørsmål, skjedde litt ting en periode som fikk meg ganske ut av balanse, men tror jeg har hanket meg inn sånn halvveis Mynona-83: Chrome, Firefox eller annet?
Gjest Urr Skrevet 29. juli 2012 #2323 Skrevet 29. juli 2012 Vanskelig spørsmål, skjedde litt ting en periode som fikk meg ganske ut av balanse, men tror jeg har hanket meg inn sånn halvveis Spørsmålet mitt kom pga avataren din Godt det går bedre Silfen: Pølsebrød eller lompe?
pinar Skrevet 29. juli 2012 #2324 Skrevet 29. juli 2012 Karpuzi: hvilket kollektiv fremkomstmiddel foretrekker du? Trikk og Tog. Karpuzi: Louboutins eller Jimmy Choo? Ehm.. ingen av dem. Bruker ikke sånne sko, men tror jeg ville valgt Louboutin. Karpuzi: bruker du tjukk L? (apropo dialekter) Nei. Absolutt ikke. Noz- Hadde du sagt ja til å være moderator her om du ble spurt?
Kosemose Skrevet 29. juli 2012 #2326 Skrevet 29. juli 2012 (endret) Kosemose: Vil du ha en kos? Jatakk, og du får en tilbake Edit: Glemte reglene: Drue: syns du folk er flinke til å følge reglene i tråden din? :D Endret 29. juli 2012 av Kosemose
Silfen Skrevet 29. juli 2012 #2327 Skrevet 29. juli 2012 Kosemose; hvordan er det å være regelrytter, aka mod, og ikke følge trådens retningslinjer? Må du da moderere deg selv eller kaller du inn forsterkninger? Ps: jeg har ingenting imot regelbrudd, jeg bare lurer på hvordan det fungerer når man er modde.
Gjest Urr Skrevet 29. juli 2012 #2328 Skrevet 29. juli 2012 Kosemose; hvordan er det å være regelrytter, aka mod, og ikke følge trådens retningslinjer? Må du da moderere deg selv eller kaller du inn forsterkninger? Ps: jeg har ingenting imot regelbrudd, jeg bare lurer på hvordan det fungerer når man er modde. Hvorfor ignorerer du meg Silfen?
Gjest EryMax Skrevet 29. juli 2012 #2329 Skrevet 29. juli 2012 Jatakk, og du får en tilbake Takk for det Urr: Liker du videospill?
Gjest Urr Skrevet 29. juli 2012 #2330 Skrevet 29. juli 2012 Takk for det Urr: Liker du videospill? Ja, men jeg er en kløne. Får det ikke til!! Kosemose: liker du å moderere?
Kosemose Skrevet 29. juli 2012 #2331 Skrevet 29. juli 2012 Kosemose; hvordan er det å være regelrytter, aka mod, og ikke følge trådens retningslinjer? Må du da moderere deg selv eller kaller du inn forsterkninger? Ps: jeg har ingenting imot regelbrudd, jeg bare lurer på hvordan det fungerer når man er modde. Forumets regler gjelder for alle, selvfølgelig også for moderatorer! Hvis noen bryter med forumets regler er det fritt fram for alle å lage en rapport på regelbruddet. Som moderator kan jeg redigere innleggene mine akkurat som alle andre kan Silfen: Har jeg brutt en regel som du vet om, siden du spør om dette?
Gjest EryMax Skrevet 29. juli 2012 #2332 Skrevet 29. juli 2012 Kosemose: Er jeg en av de mest avskylige brukerne her inne? Regner med stortsett alle rapporterer meg
Silfen Skrevet 29. juli 2012 #2333 Skrevet 29. juli 2012 Forumets regler gjelder for alle, selvfølgelig også for moderatorer! Hvis noen bryter med forumets regler er det fritt fram for alle å lage en rapport på regelbruddet. Som moderator kan jeg redigere innleggene mine akkurat som alle andre kan Silfen: Har jeg brutt en regel som du vet om, siden du spør om dette? Jada, som jeg skriver der oppe; trådens retningslinjer. Men bare fortsett, så får Drue og hans like snart et anfall og det er morsomt. Maya; venninnekveld eller rølpekveld med kompiser? 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 29. juli 2012 #2334 Skrevet 29. juli 2012 EryMax: Hva er bakgrunnen for brukenavnet ditt?
Gjest EryMax Skrevet 29. juli 2012 #2335 Skrevet 29. juli 2012 EryMax: Hva er bakgrunnen for brukenavnet ditt? Vel jeg prøvde alle mulige slags nick når jeg skulle registere meg, å så tenkte jeg at jeg måtte prøve med noe jeg så i mine omgivelser. Å så sto Ery Max glasset på bordet, så da prøvde jeg det. MariaMarihøne: Liker du marihøner?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 29. juli 2012 #2336 Skrevet 29. juli 2012 Vel jeg prøvde alle mulige slags nick når jeg skulle registere meg, å så tenkte jeg at jeg måtte prøve med noe jeg så i mine omgivelser. Å så sto Ery Max glasset på bordet, så da prøvde jeg det. MariaMarihøne: Liker du marihøner? For insekter å være så er de jo veldig fine da AldriSur: Gleder du deg til jul?
Gjest Urr Skrevet 29. juli 2012 #2337 Skrevet 29. juli 2012 MariaMarihøne: Hva er det morsomste du vet?
skruf Skrevet 29. juli 2012 #2338 Skrevet 29. juli 2012 Jada, som jeg skriver der oppe; trådens retningslinjer. Men bare fortsett, så får Drue og hans like snart et anfall og det er morsomt. Maya; venninnekveld eller rølpekveld med kompiser? Begge deler! Dvs at venninne/vennekvelder har en tendens til å skli ut hos oss.......så da ender det ofte med rølpekveld;-) Ery-Max; Hva er drømmejobben din, og har du den isåfall? Evt holder du på å studere mot det målet?
Gjest Urr Skrevet 29. juli 2012 #2339 Skrevet 29. juli 2012 Ery: Du får 10 000,- Hva bruker du de til?
Aldrisur Skrevet 29. juli 2012 #2340 Skrevet 29. juli 2012 For insekter å være så er de jo veldig fine da AldriSur: Gleder du deg til jul? Å marihøna da! Jul liksom, når det eneste jeg ønsker meg nå er sol og sommer! Men joda, juleforberedelser og koselige juleselskap, det elsker jeg! Ery: Hva gjør du om 10 år?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå