Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Silfen: kjøper du fremdeles CDer?

Nei, jeg har ingenting som spiller slike. Etter fjortisens kommandering "kjøper" jeg visstnok Wimp.

Kråkesaks; bryte i sumodrakt eller gjørmebryting i badetøy?

Videoannonse
Annonse
Gjest hogwash
Skrevet

...

Hogwash: Er du vel balansert for tiden?

Vanskelig spørsmål, skjedde litt ting en periode som fikk meg ganske ut av balanse, men tror jeg har hanket meg inn sånn halvveis ;)

Mynona-83: Chrome, Firefox eller annet?

Skrevet

Vanskelig spørsmål, skjedde litt ting en periode som fikk meg ganske ut av balanse, men tror jeg har hanket meg inn sånn halvveis ;)

Spørsmålet mitt kom pga avataren din :smilyblomst: Godt det går bedre :smilyblomst:

Silfen: Pølsebrød eller lompe?

Skrevet

Karpuzi: hvilket kollektiv fremkomstmiddel foretrekker du?

Trikk og Tog.

Karpuzi: Louboutins eller Jimmy Choo?

Ehm.. ingen av dem. Bruker ikke sånne sko, men tror jeg ville valgt Louboutin.

Karpuzi: bruker du tjukk L? (apropo dialekter)

Nei. Absolutt ikke.

Noz- Hadde du sagt ja til å være moderator her om du ble spurt?

Skrevet (endret)

Kosemose: Vil du ha en kos?

Jatakk, og du får en tilbake :kose:

Edit: Glemte reglene:

Drue: syns du folk er flinke til å følge reglene i tråden din? :D

Endret av Kosemose
Skrevet

Kosemose; hvordan er det å være regelrytter, aka mod, og ikke følge trådens retningslinjer? Må du da moderere deg selv eller kaller du inn forsterkninger?

Ps: jeg har ingenting imot regelbrudd, jeg bare lurer på hvordan det fungerer når man er modde.

Skrevet

Kosemose; hvordan er det å være regelrytter, aka mod, og ikke følge trådens retningslinjer? Må du da moderere deg selv eller kaller du inn forsterkninger?

Ps: jeg har ingenting imot regelbrudd, jeg bare lurer på hvordan det fungerer når man er modde.

Hvorfor ignorerer du meg Silfen? :klo:

Gjest EryMax
Skrevet

Jatakk, og du får en tilbake :kose:

Takk for det :klemmer:

Urr: Liker du videospill?

Skrevet

Takk for det :klemmer:

Urr: Liker du videospill?

Ja, men jeg er en kløne. Får det ikke til!!

Kosemose: liker du å moderere?

Skrevet

Forumets regler gjelder for alle, selvfølgelig også for moderatorer! Hvis noen bryter med forumets regler er det fritt fram for alle å lage en rapport på regelbruddet. Som moderator kan jeg redigere innleggene mine akkurat som alle andre kan :)

Silfen: Har jeg brutt en regel som du vet om, siden du spør om dette? ;)

Gjest EryMax
Skrevet

Kosemose: Er jeg en av de mest avskylige brukerne her inne? Regner med stortsett alle rapporterer meg

Skrevet

Forumets regler gjelder for alle, selvfølgelig også for moderatorer! Hvis noen bryter med forumets regler er det fritt fram for alle å lage en rapport på regelbruddet. Som moderator kan jeg redigere innleggene mine akkurat som alle andre kan :)

Silfen: Har jeg brutt en regel som du vet om, siden du spør om dette? ;)

Jada, som jeg skriver der oppe; trådens retningslinjer. Men bare fortsett, så får Drue og hans like snart et anfall og det er morsomt.

Maya; venninnekveld eller rølpekveld med kompiser?

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

EryMax: Hva er bakgrunnen for brukenavnet ditt?

Gjest EryMax
Skrevet

EryMax: Hva er bakgrunnen for brukenavnet ditt?

Vel jeg prøvde alle mulige slags nick når jeg skulle registere meg, å så tenkte jeg at jeg måtte prøve med noe jeg så i mine omgivelser. Å så sto Ery Max glasset på bordet, så da prøvde jeg det.

MariaMarihøne: Liker du marihøner?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Vel jeg prøvde alle mulige slags nick når jeg skulle registere meg, å så tenkte jeg at jeg måtte prøve med noe jeg så i mine omgivelser. Å så sto Ery Max glasset på bordet, så da prøvde jeg det.

MariaMarihøne: Liker du marihøner?

For insekter å være så er de jo veldig fine da :)

AldriSur: Gleder du deg til jul?

Skrevet

Jada, som jeg skriver der oppe; trådens retningslinjer. Men bare fortsett, så får Drue og hans like snart et anfall og det er morsomt.

Maya; venninnekveld eller rølpekveld med kompiser?

Begge deler! Dvs at venninne/vennekvelder har en tendens til å skli ut hos oss.......så da ender det ofte med rølpekveld;-)

Ery-Max;

Hva er drømmejobben din, og har du den isåfall? Evt holder du på å studere mot det målet?

Skrevet

For insekter å være så er de jo veldig fine da :)

AldriSur: Gleder du deg til jul?

Å marihøna da! Jul liksom, når det eneste jeg ønsker meg nå er sol og sommer!

Men joda, juleforberedelser og koselige juleselskap, det elsker jeg!

Ery: Hva gjør du om 10 år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...