Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Maya: Når danset du av ren fryd sist?

Idag!!! For første gang på lenge var det strålende sol og varme her, og jeg ble så overlykkelig glad da jeg gikk på tur med bikkja:-) Hoppet rundt av glede på stien før jeg impulsivt tok av meg klærne og badet i undertøyet sammens med henne i vannet:-D Ikke direkte dans, men nestendans på stien! Åh, hva sola gjør med meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.....litt vanskelig da jeg trives veldig godt med jobben min... Men kanskje noe innen litteratur tror jeg.

Gunvald;

Hva er det vakreste du har sett?

Datteren min, såklart :) hun er en pen versjon av meg.

Maya: 14 dagers fottur ved Bajkal-sjøen eller 14 dager i Italia?

• Liker 1
Skrevet

Det synes jeg er noe jævla griser!

maya: Har du blitt fridd til noengang?

Ja, to ganger! Den ene gangen sa jeg nei og den andre gangen sa jeg ja. Og er nå fortsatt lykkelig gift med han:-)

Aldrisur;

Hva er det mest impulsive du har gjort?

Skrevet

Datteren min, såklart :) hun er en pen versjon av meg.

Maya: 14 dagers fottur ved Bajkal-sjøen eller 14 dager i Italia?

Den var enkel; fottur:-) Må ha med meg lavvoen, bikkja, fiskestang, sovepose, myggspray, tørrmat i tilfelle jeg ikke får fisk, ei god bok, hodelykt og dopapir:-)

Skrevet (endret)

Vanskelig spørsmål, skjedde litt ting en periode som fikk meg ganske ut av balanse, men tror jeg har hanket meg inn sånn halvveis ;)

Mynona-83: Chrome, Firefox eller annet?

Safari :) jeg er så glad i dyr skjønner du ;)

Hog: hvilket toalettpapir bruker du?

Endret av Mynona-83
  • Liker 1
Skrevet

Ja, to ganger! Den ene gangen sa jeg nei og den andre gangen sa jeg ja. Og er nå fortsatt lykkelig gift med han:-)

Aldrisur;

Hva er det mest impulsive du har gjort?

Å bestemme i løpet av en uke å flytte fra rammel og skrammel, slekt og venner, til et sted i landet som lå laaaaaangt hjemmefra. Ble der i 10 år. :hoppendeglad:

Gjest Eurodice
Skrevet

Den var enkel; fottur:-) Må ha med meg lavvoen, bikkja, fiskestang, sovepose, myggspray, tørrmat i tilfelle jeg ikke får fisk, ei god bok, hodelykt og dopapir:-)

Til Bajkalsjøen?

Skrevet

Å bestemme i løpet av en uke å flytte fra rammel og skrammel, slekt og venner, til et sted i landet som lå laaaaaangt hjemmefra. Ble der i 10 år. :hoppendeglad:

Åh spennende!

Hvor flyttet du? ca område?

Skrevet

Safari :) jeg er så glad i dyr skjønner du ;)

Da burde du blitt med meg til Kenya og Tanzania i november;-)

Mynona:

Hvilket reisemål har brent seg fast og som du alltid vil dra tilbake til?

Skrevet

Gunvald: Fyker du ut døren midt på natten under heftige diskusjoner/kranglinger?

Hah, nei. Om jeg gjør, så er det fordi jeg ser det ikke er noe plass å bli.

Sist jeg gjorde det var nyttårsaften i år, da forlot jeg et hus jeg helst ville blitt i fordi jeg ble såpass provosert at hadde jeg blitt så hadde neppe enkelte av gjestene gått hjem på egne ben.

Vampen: hva betyr penger for deg? Utgjør de noe forskjell i et forhold?

Skrevet
Bud: har du mange fartsbøter på samvittigheten?

2 bøter for fart, begge to på samme fotoboks med en ukes mellomrom.

Når du hører "Næmmæn, er`e du att?" på lensmannskontoret så prøver du liksom å tenke deg om neste gang :P

Kjører rundt 70 000 km i året, det kombinert med at jeg kjører kronisk (litt for) fort og at jeg ser ned(!) på alle med biler under 2,2 tonn tilsier at jeg har mye flaks...

Bud: Hvor klipper du tåneglene dine?

Hjemme :)

Flair og Gunvald: Hvor klipper dere tåneglene?

KoseMose: Har du digre pupper?

Skrevet

Boff -disse reglene!

Har ikke dere tenkt til å gå og legge dere snart?

:natti: Tusen takk for en hyggelig kveld alle sammen! :klem1:

Skrevet

Boff -disse reglene!

Har ikke dere tenkt til å gå og legge dere snart?

:natti: Tusen takk for en hyggelig kveld alle sammen! :klem1:

Planen om å sove er der, men når jeg har fri og samtidig ikke finnes trøtt.. Vel da blir jeg her, tror jeg.

god natt :smilyblomst:

• Liker 1
Skrevet

2 bøter for fart, begge to på samme fotoboks med en ukes mellomrom.

Når du hører "Næmmæn, er`e du att?" på lensmannskontoret så prøver du liksom å tenke deg om neste gang :P

Kjører rundt 70 000 km i året, det kombinert med at jeg kjører kronisk (litt for) fort og at jeg ser ned(!) på alle med biler under 2,2 tonn tilsier at jeg har mye flaks...

Hjemme :)

Flair og Gunvald: Hvor klipper dere tåneglene?

KoseMose: Har du digre pupper?

Normalt sett på føttene!

Flair: favorittsangen å danse til?

Skrevet

Bandit: Hva holder du egentlig på med?

Bud: Du er vel ikke han der ifra.. Nei jeg skal ikke si noe.

Skrevet

Til Bajkalsjøen?

Har aldri vært der før, regner med det er litt kaldt siden det ligger i Sibir, men jeg har godt med ullundertøy:-)

Italia kan man reise til ofte, men ikke Bajkalsjøen!

Skrevet

Bandit: Hva holder du egentlig på med?

Bud: Du er vel ikke han der ifra.. Nei jeg skal ikke si noe.

Fra barne-tv? :)

Skrevet

:Knegg:

I en episode av, det var vel Seinfeld, tror jeg, så oversatte de make up sex med sminkesex. ;)

Gia; bedriver du god, gammeldags kurtisering om du treffer en kvinne du ønsker å bli bedre kjent med?

Jeg fikk bare noen rare bilder i hodet da jeg leste dette spørsmålet.............kremt!

Gia_P:

Hva er dine sjekketriks?

Skrevet

Da burde du blitt med meg til Kenya og Tanzania i november;-)

Mynona:

Hvilket reisemål har brent seg fast og som du alltid vil dra tilbake til?

Jatakk gjerne :) men er ikke sikker på om jobben synes det er en god ide siden jeg skal til Vietnam i okt.

Jeg liker best å dra nye steder jeg, ikke samme sted flere ganger. Men NY har jeg jo vært i 3 ganger, og Karibien er utrolig vakkert. Tror Afrika kommer til å bli et sånt sted og.

Noz: fryser du like masse på sommern som vintern?

Skrevet

Fra barne-tv? :)

Jeg følger ikke med på barnetv. Har ikke gjort på mange år. Men kanskje du er han med giraffen? :tronderbart:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...