Gjest Maria_Marihøne Skrevet 29. juli 2012 #2341 Skrevet 29. juli 2012 MariaMarihøne: Hva er det morsomste du vet? Hmm.. Jeg ler my av hunden min. Han er ustyrtelig morsom til tider Og så er Big Bang Theory en av de seriene jeg faktisk ler høyt av. Vampis: Hvilken årstid liker du best? Og hvorfor?
kråkefjas Skrevet 29. juli 2012 #2342 Skrevet 29. juli 2012 Cuddle; hva er din beste egenskap? Kråke;og hva er din? utseendet Silfen: Hvor feit er du egentlig?
Kosemose Skrevet 29. juli 2012 #2343 Skrevet 29. juli 2012 Kosemose: liker du å moderere? Ja foreløpig syns jeg det er ok å moderere Kosemose: Er jeg en av de mest avskylige brukerne her inne? Regner med stortsett alle rapporterer meg Erymax, du er slettes ikke avskyelig! Du må da verken tro eller si noe sånt?!! Silfen: Tror du jeg klarte å ro meg i land i hht "reglene for tråden" lenger opp her?
Gjest EryMax Skrevet 29. juli 2012 #2344 Skrevet 29. juli 2012 Ery-Max; Hva er drømmejobben din, og har du den isåfall? Evt holder du på å studere mot det målet? Drømmejobben må være å bli lege med spesialisering innenfor ortopedi. Nei jeg har sluttet på skole Ery: Du får 10 000,- Hva bruker du de til? Kjøper meg kondenstørketrommel og kanskje noe annet jeg vil ha Ery: Hva gjør du om 10 år? Sitter hjemme å glaner på TV og røyker 20 om dagen, akkurat som bestemor. Aldrisur: Hvilket stjernetegn har du? Urr: Kunne du tenkt deg å bodd på Gran Canaria? Silfen: Hva likte du å leke med som barn?
Gjest Urr Skrevet 29. juli 2012 #2345 Skrevet 29. juli 2012 Drømmejobben må være å bli lege med spesialisering innenfor ortopedi. Nei jeg har sluttet på skole Kjøper meg kondenstørketrommel og kanskje noe annet jeg vil ha Sitter hjemme å glaner på TV og røyker 20 om dagen, akkurat som bestemor. Aldrisur: Hvilket stjernetegn har du? Urr: Kunne du tenkt deg å bodd på Gran Canaria? Silfen: Hva likte du å leke med som barn? Jeg vet ikke. Det er jo en øy midt ut på havet. Hva hvis havet stiger? Kråkefjas: Er det mange kråker der hvor du bor?
Gjest Gjest20 Skrevet 29. juli 2012 #2346 Skrevet 29. juli 2012 Lydia: Er det sol og badevær i Kroatia nå? jepp, altfor varmt. sikkert 40+ grader her, og 27+ grader i vannet. uten vind blir det uutholdelig nozmonster: hva synes du om politikk? 1
Silfen Skrevet 29. juli 2012 #2347 Skrevet 29. juli 2012 Silfen: Hvor feit er du egentlig? Så feit at du sikkert hadde spydd hadde du forsøkt å putte tissen din i meg. Jeg er bare for spesielt interesserte. Silfen: Tror du jeg klarte å ro meg i land i hht "reglene for tråden" lenger opp her? Ja. Det var litt dumt. Silfen: Hva likte du å leke med som barn? Inne gikk det mye i lego, bøker, tegning, puslespill og barbie. Dvs vi bygde legohus til barbie. Ute gikk det mye i sykkel, paradis, strikkhopping, sandkasse med husbygging eller sandkasse med kniv og "land" og selvsagt bomgjømsel. Om vinteren, ski, akebrett og snøhuler. Tekola; Clash of the titans eller Percy og lyntyven?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 29. juli 2012 #2348 Skrevet 29. juli 2012 Silfen: Hvilken kvinnelig kjendis syns du er vakker?
kråkefjas Skrevet 29. juli 2012 #2349 Skrevet 29. juli 2012 Kråkefjas: Er det mange kråker der hvor du bor? Antar at det er ca 50/50 som de fleste steder. Så feit at du sikkert hadde spydd hadde du forsøkt å putte tissen din i meg. Jeg er bare for spesielt interesserte. Men du er altså tynn nok til at det er fysisk mulig? 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 29. juli 2012 #2350 Skrevet 29. juli 2012 Kråkefjas: Er du glad i å kose?
Silfen Skrevet 29. juli 2012 #2351 Skrevet 29. juli 2012 Silfen: Hvilken kvinnelig kjendis syns du er vakker? Morena Baccarin. Men du er altså tynn nok til at det er fysisk mulig? Med god margin. MariaM: drømmeyrket for babyen din er? Bud; hvor mange barn skal du befrukte Tarandus med etterhvert? 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 29. juli 2012 #2352 Skrevet 29. juli 2012 MariaM: drømmeyrket for babyen din er? Hehe, det har jeg vel ingen formening om enda. Men jeg håper hun ender opp i et yrke som hun virkelig elsker. Kosemose: Hvilken twist er din favoritt?
Gjest EryMax Skrevet 29. juli 2012 #2353 Skrevet 29. juli 2012 Maria_Marihøne: Hva er yndlingsbandet ditt?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 29. juli 2012 #2354 Skrevet 29. juli 2012 Maria_Marihøne: Hva er yndlingsbandet ditt? Kaizers Orchestra Bandit: Hva har du gjort i helgen?
Giacomo_P Skrevet 29. juli 2012 #2355 Skrevet 29. juli 2012 . Gia; hvis du kunne valgt et annet liv, hva ville du jobbet med og hvor ville du bodd? Jeg vilde ha drevet en vidunderlig restaurant på et bortgjemt sted langs middelhavskysten, og skulde lavet så god mad at jeg kunde være selektiv på hvem jeg vilde slippe ind i restauranten. Giacomo: Har du et harmonisk sinn? Faktisk, ja! Jeg har en grundleggende ro og trygghed i bunden av mitt hjerte og min sjel, som gjør at det er vanskelig å bringe meg ud av fatning. Det betyder ikke at jeg er lykkelig, men at jeg takler tilværelsen, nesten uansett hva som skjer. Det har vært en lang og vond process å komme dithen. Overfladen kan være kaotisk og preget av ydre faktorer, men dybest sett, har jeg fred med meg selv. Aldrisur: Hvilken bruker vilde du helst sett som statsminister, hvis du fikk i oppgave å udpeke en?
Gjest Urr Skrevet 29. juli 2012 #2356 Skrevet 29. juli 2012 Jeg vilde ha drevet en vidunderlig restaurant på et bortgjemt sted langs middelhavskysten, og skulde lavet så god mad at jeg kunde være selektiv på hvem jeg vilde slippe ind i restauranten. Giacomo: Hva ville du servert til meg?
Kosemose Skrevet 29. juli 2012 #2357 Skrevet 29. juli 2012 Kosemose: Hvilken twist er din favoritt? Banan! Også drømmer jeg om at det kommer en twist med kirsebærlikør Kråkefjas: Hva er det koseligste du vet i hele verden?
Gjest Urr Skrevet 29. juli 2012 #2359 Skrevet 29. juli 2012 Urr: Liker du å se på tegneserier? Ja! Men best liker jeg Fantomet, Supermann og Donald Duck på papir LYDIAaH... : Hva ville vært den mest fantastiske drømmen å få oppfylt?
Siggen! Skrevet 29. juli 2012 #2360 Skrevet 29. juli 2012 Siggen; har nicket ditt noen røykebetydning? Nei, ingenting med røyk å gjøre Gunvald: Hva er ditt favorittbilmerke, og hvorfor?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå