Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Neither, jeg har aldri drukket alkohol.

Kosemose: bruker du mye tid pr dag på moderering, og blir du av og til provosert av ting folk skriver som går over streken?

Jeg spleiser på et rom med en annen moderator, så noen perioder bruker jeg ganske lite tid, og da prøver jeg å kose meg med forumet og bruke det sånn jeg brukte det før. (selv om jeg sitter endel mer på hendene mine eller lar være å trykke "send" nå enn før jeg ble moderator :sjenert: ) Når det er jeg som "har rommet" bruker jeg en del tid på å lese/moderere der hver dag, og i perioder kan det være hektisk og gi lite rom for "normale forumssysler". Men jeg modererer når jeg trenger små pauser i løpet av dagen og istedenfor å se "Frustrerte Fruer" og lignende, så syns det går veldig greit :)

Hm... nei, blir sjeldent ordentlig provosert. Kan bli litt oppgitt over dumskap, men jeg tenker at forumet er fullt av folk som ønsker å provosere, sette ting på spissen, som kjeder seg, osv og at de ikke nødvigvis ville sagt samme ting i en samtale ansikt til ansikt. Jeg klarer ikke å tenke at forumliv er synonymt med det virkelige liv selv om folk sier at "jeg er meg selv fullt og helt her inne" - til å tro det har jeg truffet for mange forumsbrukere :ler:

Gunvald og Auroressa: Hva er deres drømmefestival? (sted, tid, klientell, innhold, osv)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urr : Hvem er du som person og hvorfor ble du medlem på forumet?

Vanskelig spørsmål. Tror ikke jeg klarer å definere hvem jeg er som person. Jeg er ett menneske med bagasje som de fleste andre. Jeg ble medlem fordi jeg ville prøve om det KG var noe for meg.

Auressa: hvorfor ble du medlem? Og hva syns du om KG?

Gjest Fairydust
Skrevet (endret)

Pappaen min :rosaengel:

Fairydust: mest irriterende sang du vet om? hvorfor?

Den mest irriterende sangen jeg vet om er Surfin' Bird :fnise: Om du har sett Family Guy skjønner du hvorfor jeg syns det.

Urr: Har du vært på ferie i år? Hvor?

Endret av Fairydust
Skrevet

Den mest irriterende sangen jeg vet om er Surfin' Bird :fnise: Om du har sett Family Guy skjønner du hvorfor jeg syns det.

Urr: Har du vært på ferie i år? Hvor?

Nei jeg har ikke vært på ferie noe sted. Hjemmedyr.

Du da?

Gjest Fairydust
Skrevet (endret)

Nei jeg har ikke vært på ferie noe sted. Hjemmedyr.

Du da?

Nei, siden jeg er student bruker jeg feriene på å jobbe :)

Kosemose: Liker du dyr? Hvilke dyr og hvorfor?

Endret av Fairydust
Skrevet

Gunvald og Auroressa: Hva er deres drømmefestival? (sted, tid, klientell, innhold, osv)

Den er vanskelig, gitt! Jeg liker veldig mye forskjellig musikk, jeg spiller selv country/folk, jeg elsker rock og jeg tilhører et rockabilly-miljø hvor det går i mye musikk fra 50/60-tall. Storkoser meg på arrangementer med mye bryl, gamle biler og jenter med hvite sokker og hestehaler hvor musikken selvfølgelig spiller en stor rolle. Skal jammen legge ut et klipp på YouTube hvor jeg selv spiller på en slik festival i danmark, straks jeg kommer meg hjem :)

Auroressa: tv på soverommet - good or bad?

Skrevet

Ja. Hvem liker du best? Jenta i seg selv eller Disney? Jeg holder en knapp på Disney :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt:

Aldrisur: ble du litt sur nå? hihihhi

Jeg likte veldig godt bildet av den fagre jenta! :sexy: Regner med at det var bilde av deg? Men Disney er flott det også!

Skal vel littegrann mer til for å få meg sur, :skya: tenkte bare at her er det ei jente "som prøver å finne seg sjæl"?

Fairydust: (Jeg har lagt merke til deg fordi du har så mange gode innlegg i forskjellige tråder.)

Hva er din største interesse? - eller hva brenner du for?

Skrevet

Jeg likte veldig godt bildet av den fagre jenta! :sexy: Regner med at det var bilde av deg? Men Disney er flott det også!

Skal vel littegrann mer til for å få meg sur, :skya: tenkte bare at her er det ei jente "som prøver å finne seg sjæl"?

Fairydust: (Jeg har lagt merke til deg fordi du har så mange gode innlegg i forskjellige tråder.)

Ja, bildet var nok av meg! Haha, jaaa.. Her finner jeg meg selv :-) Tror Disney passer best jeg! :P

Urr: Avatar eller sjokolade?

Gjest EryMax
Skrevet

Aldrisur: Hvis du hadde fått valgt å bo i et hvilket som helst land i verden, hvor ville du ha valgt å bo?

Gjest NozMonster
Skrevet

Parken, jeg tar med sixpacken vist du tar med fotballen :wink:

Auroressa: vil du gå på stevnemøte med meg!? :nigo:

Gjest Fairydust
Skrevet

Oi, spennende. Takk for det :)

Dyrevelferd, vil jeg si. Det er det jeg brenner sterkest for. Av dyr er jeg nærmest hunder, og det er nok min største interesse. Bortsett fra hundehold, er jeg veldig glad i å lage mat.

Enn deg, Aldrisur, hva liker du å gjøre på fritiden? :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kosemose: Hvorfor valgte du å bli moderator? :sminkedokke:

jeg trigges av utfordringer og av å prøve nye ting, så jeg så rett og slett ikke noen grunn til å IKKE gjøre det :)

kosemose: hvem tror du hadde gjort den beste jobben som statsmenister i Norge? (politiker eller ei)

Å - det er lettere å si hvem jeg IKKE ønsker som statsminister! :ler:

Det bør i allefall være en karismatisk og "god" person som virker troverdig. Også bør vedkommende stå for en politikk som jeg er enig i, selvsagt ;)

Endret av Kosemose
Skrevet

Aldrisur: Hvis du hadde fått valgt å bo i et hvilket som helst land i verden, hvor ville du ha valgt å bo?

Hadde du spurt meg for et par år siden, hadde jeg uten tvil svart Hellas - altså, brun og blid på en av de tusen øyene. :nigo:

Men på grunn av alt som har skjedd der i det siste, tror jeg at jeg velger Norge.

Du da Ery? Har du et land eller et sted du drømmer om å flytte til?

Gjest EryMax
Skrevet

Hadde du spurt meg for et par år siden, hadde jeg uten tvil svart Hellas - altså, brun og blid på en av de tusen øyene. :nigo:

Men på grunn av alt som har skjedd der i det siste, tror jeg at jeg velger Norge.

Du da Ery? Har du et land eller et sted du drømmer om å flytte til?

Canada eller Singapore, klarer ikke velge.

NozMonster: Hva er favoritt TV serien?

Skrevet (endret)

Auroressa: Bruker du extensions? Håret ditt er veldig langt, og fint :)

Det gjør jeg ja :) Nettopp satt i 60 fester ( tape ) love it :-) Og tusen takk!

Auroressa;

Favorittbok og tegneserie??

Vanskelig vanskelig, vist du tenker tegneserie som i blad format så er det nok Nemi, tenker du serie så ble den vanskelig ;) Favoritt bok .. hm, si det, kommer ikke på en jeg husker så godt så forløbig er det vel ingen :-)

Stedet blir Maldivene, med musikere som John Mayer, Adele, Birdy og First Aid Kit for og nevne noen, det skal være hvitvin og champagne , frukt, hvitt og lekkert , innbydende og med gode mennesker.

Auressa: hvorfor ble du medlem? Og hva syns du om KG?

Jeg ble medlem av nysgjerrighet , og fordi jeg hadde lest forumet et års tid, og ville selv debattere :-) Jeg er blitt veldig glad i KG, og hadde nok savnet det om det en dag skulle bli borte.

Endret av Auroressa
Skrevet

Ja, bildet var nok av meg! Haha, jaaa.. Her finner jeg meg selv :-) Tror Disney passer best jeg! :P

Urr: Avatar eller sjokolade?

Hm kommer an på sjokoladen? Men Avatar vinner nok over de fleste sjokoladene..

Nyx: Marsipan eller pølse? :lur:

AldriSur: historikk bak nick?

Skrevet (endret)

Auroressa: tv på soverommet - good or bad?

Nå bor jeg hjemme for øyeblikket og har tv på soverommet, greit når man vil trekke seg tilbake på dagen, men i et forhold? Bad bad bad.

Auroressa: vil du gå på stevnemøte med meg!? :nigo:

Hadde ikke sagt nei frøken :wink:

NozMonster : Er du utdannet? Vist ja som hva? :sminkedokke:

Endret av Auroressa
Skrevet (endret)

Nei, siden jeg er student bruker jeg feriene på å jobbe :)

Kosemose: Liker du dyr? Hvilke dyr og hvorfor?

Klart jeg liker dyr! :hjertesmil:

Jeg liker alle slags dyr, men jeg er ikke sånn som faller i staver hvis jeg ser et ekorn, og jeg er ikke nødt til å ha et dyr i hjemmet mitt for å føle meg hel.

Jeg er nok mer kattemenneske enn hundemenneske :)

Endret av Kosemose
Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: Hva er favoritt TV serien?

hotel cæsar! hehee.. har fulgt godt og nøye med siden oppstarten i 1998!

ery: hvorfor denne fascinasjonen for disse ponny`ene dine?

Skrevet (endret)

Enn deg, Aldrisur, hva liker du å gjøre på fritiden? :)

Faren min sa bestandig at *de som liker hunder er snille mennesker.* :tommelsmil:

Har dessverre ikke hund selv.

Jeg elsker å gå i skog og mark, på fisketurer og soppjakt. Liker å male og innimellom skrive litt på en bok jeg knotrer med. Blomster og hagestell er også en av mine store interesser. :blush:

Når jeg tenker meg om er det i grunnen synd at jobben krever så mye tid og engasjement at en ikke får gjort det man har mest lyst til! :fnise:

Å de reglene:

Auroressa: Bløtkake eller sjokoladekake til bursdagen din?

Endret av Aldrisur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...