Gjest Nyx Skrevet 28. juli 2012 #2021 Skrevet 28. juli 2012 Ja, du er ikke så gæren du heller altså. Du er min nr 2 Gunvald: hoppe på trampoline eller se på?
Gjest Urr Skrevet 28. juli 2012 #2022 Skrevet 28. juli 2012 Hahaha, veit.. Hater belegg. Jeg vil veldig gjerne vokse noen centimeter. Men det tror jeg IKKE skjer, så... Jeg vet egentlig ikke. Jeg sliter med det enda. Har jo gått elektro på VGS men det var ikke helt greia, så har jeg jo allmenn også. Noz: hva er det viktigste i livet ditt? Gunvald: syden eller england? hvorfor? Urr: du kan bare se en film resten av livet, hvem velger du? Bare en film??? Shit, vanskelig!!!!! Ok. Den første filmen som krysset mine tanker var faktisk Titanic med Kate og Leo. Nyx: Du kan bare spise en matrett resten av livet, hjva velger du?
Gjest Nyx Skrevet 28. juli 2012 #2023 Skrevet 28. juli 2012 Hahah, jeg som er såå glad i mat... Jeg velger pizza. Urr: har du godt selvtillit? hvorfor/hvorfor ikke?
Gjest Urr Skrevet 28. juli 2012 #2024 Skrevet 28. juli 2012 (endret) Jeg har aldri vært i syden. Ingen inntrykk eller formening. Tror det blir England og kule museer, gitt. Uuuur: liker du seigemenn? hehe ...ja f....n jeg glemmer spørsmål hele tiden.. Giacomo: Hvorfor dansk? Endret 28. juli 2012 av Urr
TheHairyToothfairy Skrevet 28. juli 2012 #2025 Skrevet 28. juli 2012 Ja, du er ikke så gæren du heller altså. Du er min nr 2 Gunvald: hoppe på trampoline eller se på? Jeg ser helst på om det er du som hopper <3 Urr: inspirasjonen til nicket ditt, hen kom den dinglende fra?
Gjest Nyx Skrevet 28. juli 2012 #2026 Skrevet 28. juli 2012 Jeg ser helst på om det er du som hopper <3 Urr: inspirasjonen til nicket ditt, hen kom den dinglende fra? Jeg hopper hvis du blir med Urr: potetgull eller brus? du kan bare ha en ting resten av livet! den andre må du glemme..
Gjest Urr Skrevet 28. juli 2012 #2027 Skrevet 28. juli 2012 Hahah, jeg som er såå glad i mat... Jeg velger pizza. Urr: har du godt selvtillit? hvorfor/hvorfor ikke? Selvtilliten min er som tidevannet, frem og tilbake. Har ikke alle det sånn? Nyx: Du får en sjanse til å gjøre noe du alltid har hatt lyst til, men alltid har vurdert som uoppnåelig. Tar du risken eller lar du sjansen fare? Slenger samme spørsmål ut til alle her forresten.
Giacomo_P Skrevet 28. juli 2012 #2028 Skrevet 28. juli 2012 hehe ...ja f....n jeg glemmer spørsmål hele tiden.. Giacomo: Hvorfor dansk? Jeg har svart på det mange ganger, men her kommer det igjen: Jeg lærte meg å lese for tidlig, og leste for mye 1800-tallslitteratur i ung alder, og blev forkvaklet av det. I tillegg er jeg både sørlending og stokk konservativ, kombinert med en viss fartsid på sydsiden av Skagerrak. Det er ikke ordentlig dansk, og det er ikke ordentlig norsk. Jeg er simpelthen idiot. I hvert fald halvt idiot, siden min far var idiot, og min mor ikke var det. Nyx: Tror du det er håb for noen av oss forkvaklede og møllspiste gamle herrer (ja, meg og Gunvald)?
Gjest Urr Skrevet 28. juli 2012 #2029 Skrevet 28. juli 2012 Jeg ser helst på om det er du som hopper <3 Urr: inspirasjonen til nicket ditt, hen kom den dinglende fra? Jeg vet ikke, ut fra det blå? Var det fint kanskje?
Gjest Urr Skrevet 28. juli 2012 #2030 Skrevet 28. juli 2012 Jeg hopper hvis du blir med Urr: potetgull eller brus? du kan bare ha en ting resten av livet! den andre må du glemme.. Brus Nyx: blå eller rød underbukse?
Gjest Nyx Skrevet 28. juli 2012 #2031 Skrevet 28. juli 2012 Selvtilliten min er som tidevannet, frem og tilbake. Har ikke alle det sånn? Nyx: Du får en sjanse til å gjøre noe du alltid har hatt lyst til, men alltid har vurdert som uoppnåelig. Tar du risken eller lar du sjansen fare? Slenger samme spørsmål ut til alle her forresten. Ja, jeg drar til VM. Skaffer du meg sponsorene, så fyker jeg! (Pappa er sponsoren min nå, men jeg vil ikke presse han for så mye penger, - og jeg har ikke penger til det selv nå..) Jeg har svart på det mange ganger, men her kommer det igjen: Jeg lærte meg å lese for tidlig, og leste for mye 1800-tallslitteratur i ung alder, og blev forkvaklet av det. I tillegg er jeg både sørlending og stokk konservativ, kombinert med en viss fartsid på sydsiden av Skagerrak. Det er ikke ordentlig dansk, og det er ikke ordentlig norsk. Jeg er simpelthen idiot. I hvert fald halvt idiot, siden min far var idiot, og min mor ikke var det. Nyx: Tror du det er håb for noen av oss forkvaklede og møllspiste gamle herrer (ja, meg og Gunvald)? Ja, jeg tror det er håp for alle. Og dere er jo helt herlige da! Gunvald og Gia: fint vær men du må være alene eller dårlig vær med godt selskap?
Gjest Nyx Skrevet 28. juli 2012 #2032 Skrevet 28. juli 2012 Brus Nyx: blå eller rød underbukse? Rød! Jeg elsker rød farger :hjerter_rundt: Urr: salat eller hamburger?
Giacomo_P Skrevet 28. juli 2012 #2033 Skrevet 28. juli 2012 Gunvald og Gia: fint vær men du må være alene eller dårlig vær med godt selskap? Dårlig vær og godt selskab. Urr: Vajazzle eller rafting - hva velger du?
Gjest Urr Skrevet 28. juli 2012 #2034 Skrevet 28. juli 2012 Rød! Jeg elsker rød farger :hjerter_rundt: Urr: salat eller hamburger? Kan ikke leve uten hamburger.. Nyx, Gunvald, Giacomo: McDonalds eller Burger King?
Gjest Nyx Skrevet 28. juli 2012 #2035 Skrevet 28. juli 2012 Burger King, herregud. Hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg garantert veid 10-20 kilo mer tror jeg.... Urr: hvitt eller sort tøy? hvorfor?
Gjest Urr Skrevet 28. juli 2012 #2036 Skrevet 28. juli 2012 Dårlig vær og godt selskab. Urr: Vajazzle eller rafting - hva velger du? ehem, jeg måtte google vajazzle. Og jeg velger heller å risikere livet i rafting enn å lime på noen krystaller DER.. Hva med deg da Giacomo? String eller bestefarsundertøy?
Gjest Urr Skrevet 28. juli 2012 #2037 Skrevet 28. juli 2012 Burger King, herregud. Hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg garantert veid 10-20 kilo mer tror jeg.... Urr: hvitt eller sort tøy? hvorfor? Jeg hater sorte klær. Tenker bare på døden da.. Nyx: ring, øredobb eller halssmykke?
Giacomo_P Skrevet 28. juli 2012 #2038 Skrevet 28. juli 2012 ehem, jeg måtte google vajazzle. Og jeg velger heller å risikere livet i rafting enn å lime på noen krystaller DER.. Hva med deg da Giacomo? String eller bestefarsundertøy? Jeg tror jeg går for bestefarsundertøyet.... Gunvald: Speedo eller badebukse?
Gjest Nyx Skrevet 28. juli 2012 #2039 Skrevet 28. juli 2012 (endret) Jeg hater sorte klær. Tenker bare på døden da.. Nyx: ring, øredobb eller halssmykke? Ring. Jeg har dilla på fine ringer. Jeg har faktisk en på meg i skrivende øyeblikk som ble kjøpt for 2 uker siden. 6 000 kroner, men jeg fortjente den. Helt klart! (Kjøpte den ikke selv.) Urr: vil du spise mark eller snegle? du må velge Endret 28. juli 2012 av Nyx
TheHairyToothfairy Skrevet 28. juli 2012 #2040 Skrevet 28. juli 2012 Ja, jeg drar til VM. Skaffer du meg sponsorene, så fyker jeg! (Pappa er sponsoren min nå, men jeg vil ikke presse han for så mye penger, - og jeg har ikke penger til det selv nå..) Ja, jeg tror det er håp for alle. Og dere er jo helt herlige da! Gunvald og Gia: fint vær men du må være alene eller dårlig vær med godt selskap? Duh, jeg bor i Bergen. Jeg er nordlending. Det finnes ikke noe som heter dårlig vær. Tar det gode selskapet og kreativt klima, som jeg heller kaller det. Gia: jeg går nesten ut fra at du kan sette dine bein i en vals, men behersker du andre danseformer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå