Gjest NozMonster Skrevet 27. juli 2012 #1903 Skrevet 27. juli 2012 NozMonster: Er du ei sånn jente som smisker og sier noe hyggelig om absolutt alle, bare for å bli bedre likt? nei, så absolutt ikke... Hva som foregår her egentlig? ta å les hovedinnlegget, så finner du det ut raskt.. Nattjenta: hva får deg til å synes jeg virker som en sånn person?
Cuddlegirl Skrevet 27. juli 2012 #1904 Skrevet 27. juli 2012 Cuddlegirl: jeg må nesten stille det samme spørsmålet tilbake jeg da og btw, om du likte taken så anbefaler jeg deg å se Man on Fire som er akkurat i samme stil. Pluss min favorittfilm hvor manuset er skrevet av Quentin Tarantino og inneholder et lass med kjente skuespillere - True Romance. Også regisert av Tony Scott (Ridley scotts bror som forsåvidt også har lagd Top Gun og Crimson Tide) 5 egenskaper: Han må være trofast, en mann jeg føler jeg kan si alt til, den første jeg ringer når det har skjedd noe morsomt/trist/bra(som du sa), omtenksom og kosete! (litt iværtfall) Åh, tusen takk for filmtips! Den ligger på nedlasting nå. Urr: Om du kunne flyttet hvor som helst i verden, hvor hadde det blitt? 2
Guybrush Skrevet 27. juli 2012 #1905 Skrevet 27. juli 2012 Neither. Jeg er veldig glad i AGen egentlig, men er for kort i armene til at jeg kan bruke den effektivt i strid. HK har for svak slagkraft samt at den utvikler og reagerer negativt på sterk varme i hyppig skudd-situasjon - ergo veldig lite egnet for mye kamp. Derfor brukes den ikke av forsvarets spesialavdelinger, der benyttes den kanadiske Diemaco C7/C8. Mitt våpen er en C8FT, det betyr at den har picatinny hele veien i en høyde, altså fra begynnelsen av handgrip til toppen av rear chamber. Perfekt for ethvert leketøy jeg måtte finne på å ha bruk for. Siden det er en C8 så er det et karabinvåpen. Da forstår du sannsynligvis hva min jobb i patruljen er om du er over middels våpennerd Flair. Hva er det dyreste du har ødelagt, og var dette din eiendel eller noen andres? Skjønner. Med andre ord er du ikke i en av de mer vanlige HJK avdelingene. Er utifra det lille jeg vet svært få som har tilgang på utstyr utenfor det vanlige oppsettet i forsvaret. Danskene bruker vel også dimaco? Og MJK bruker vel en variant av G36, eller gjorde vel det iallefall. Mynona-83: har du noensinne ledd skikkelig når du absolutt ikke burde gjøre det?
Gjest Urr Skrevet 27. juli 2012 #1906 Skrevet 27. juli 2012 (endret) 5 egenskaper: Han må være trofast, en mann jeg føler jeg kan si alt til, den første jeg ringer når det har skjedd noe morsomt/trist/bra(som du sa), omtenksom og kosete! (litt iværtfall) Åh, tusen takk for filmtips! Den ligger på nedlasting nå. Urr: Om du kunne flyttet hvor som helst i verden, hvor hadde det blitt? Ett sted som Pandora.. Jungel, nærhet. Cuddlegirl: Hvor ville du flyttet? Endret 27. juli 2012 av Urr
Mynona Skrevet 27. juli 2012 #1907 Skrevet 27. juli 2012 Mynona-83: har du noensinne ledd skikkelig når du absolutt ikke burde gjøre det? Ja, det gjør jeg stadig vekk. Og når jeg først har satt i gang er det vanskelig å slutte. Som regel er det noe helt annet jeg ler av enn situasjonen som ikke skal les av. Gunvald: hvis du måtte velge; hvor ville du bodd et år og hvorfor: Island eller sør Korea?
Cuddlegirl Skrevet 27. juli 2012 #1908 Skrevet 27. juli 2012 Cuddlegirl: Hvor ville du flyttet? Til et varmt land iværtfall. Kanskje Spania! NerdMedSverd: Øl eller vin?
Sweet77 Skrevet 27. juli 2012 #1909 Skrevet 27. juli 2012 Flair: Ligger du på høyre eller venstre side i senga? Etter som Flair: har du noen gang gått rundt og trodd at et ord/navn eller en sangtekst/strofe var helt annerledes enn i realiteten? Samt oppdaget dette på en flau måte i ettertid Ja, opptil flere ganger. Men kommer ikke på hva det var nå - skal skrive om jeg husker. (hvis jeg tør, hehe...) Flair. Hva er det dyreste du har ødelagt, og var dette din eiendel eller noen andres? En buss. Eller i alle fall hele langsiden på den, da jeg var 18, nettopp hadde fått lappen og var ute på glatta. Men bussjåføren må ha blitt sjarmert av det uskyldige og tilforlatelige trynet mitt, for han bare blunket til meg og sa at det tok de på forsikringen. Er jo lett å slumse borti en fjellvegg, f.eks, så mye is som det er her, sa han... Silfen: Den siste du hadde lyst til å (billedlig talt, seff) vri hodet rundt på, hvorfor og hvordan endte det?
Gjest Urr Skrevet 27. juli 2012 #1910 Skrevet 27. juli 2012 Cuddlegirl: er det ikke for mange nordmenn der? Noz: hvem ville du tatt under dine vinger?
Silfen Skrevet 27. juli 2012 #1911 Skrevet 27. juli 2012 Silfen: Den siste du hadde lyst til å (billedlig talt, seff) vri hodet rundt på, hvorfor og hvordan endte det? Jeg er hissig, men å virkelig klikke i vinkel gjør jeg ikke så ofte. Men da jeg var ferdig student så fikk vi leie et nydelig, men noe dated, lite rødt hus, med trær i hagen og alt sånn der. Dessverre viste huseiern seg å være, vel, psykisk utstabil er vel det peneste man kan si om han. ETTER jeg hadde flyttet inn, kom naboer på døren og advarte meg mot han. Det skulle de gjort mens vi var på visning. Det var mye frem og tilbake. Ting skulle fikses, ble aldri gjort. Fra løs kakkelovn som sto og vinglet akkurat der man rundet ut i stuen fra andre etasje til vinduer det rant inn av til you name it. Anyhow; det hele kulminerte da vi (huset var todelt) naboen og jeg klaget på mus. Vi ba han IKKE legge ut rottegift, men heller sette feller, da naboen hadde hund. Han la selvsagt ut gift og den gang 5 år gamle Mini fant en mus halvdød ravende rundt på gulvet. Jeg fikk den ut og sa fra til han, som tileldigvis var tilstede, hvorpå han tar musen, og spaden han hadde og begynte å hogge den ihjel, mens Mini ser på. Jeg klikket så i vinkel at jeg trodde jeg skulle drepe fyren. Jeg var virkelig hakket fra å ta fra han spaden og denge han med den. Kan ikke huske sist jeg var så sint og jeg kjenner jeg blir sint bare av å tenke på det. GRRR. Urr; Hva var ditt gamle brukernavn? 1
Gjest Urr Skrevet 27. juli 2012 #1912 Skrevet 27. juli 2012 Jeg er hissig, men å virkelig klikke i vinkel gjør jeg ikke så ofte. Men da jeg var ferdig student så fikk vi leie et nydelig, men noe dated, lite rødt hus, med trær i hagen og alt sånn der. Dessverre viste huseiern seg å være, vel, psykisk utstabil er vel det peneste man kan si om han. ETTER jeg hadde flyttet inn, kom naboer på døren og advarte meg mot han. Det skulle de gjort mens vi var på visning. Det var mye frem og tilbake. Ting skulle fikses, ble aldri gjort. Fra løs kakkelovn som sto og vinglet akkurat der man rundet ut i stuen fra andre etasje til vinduer det rant inn av til you name it. Anyhow; det hele kulminerte da vi (huset var todelt) naboen og jeg klaget på mus. Vi ba han IKKE legge ut rottegift, men heller sette feller, da naboen hadde hund. Han la selvsagt ut gift og den gang 5 år gamle Mini fant en mus halvdød ravende rundt på gulvet. Jeg fikk den ut og sa fra til han, som tileldigvis var tilstede, hvorpå han tar musen, og spaden han hadde og begynte å hogge den ihjel, mens Mini ser på. Jeg klikket så i vinkel at jeg trodde jeg skulle drepe fyren. Jeg var virkelig hakket fra å ta fra han spaden og denge han med den. Kan ikke huske sist jeg var så sint og jeg kjenner jeg blir sint bare av å tenke på det. GRRR. Urr; Hva var ditt gamle brukernavn? Jeg har ikke hatt brukernavn før. Silfen: Er du gammel?
TheHairyToothfairy Skrevet 27. juli 2012 #1913 Skrevet 27. juli 2012 Ja, det gjør jeg stadig vekk. Og når jeg først har satt i gang er det vanskelig å slutte. Som regel er det noe helt annet jeg ler av enn situasjonen som ikke skal les av. Gunvald: hvis du måtte velge; hvor ville du bodd et år og hvorfor: Island eller sør Korea? Kan jeg ta begge? Hehe. Har gode venner som bør i sør korea, hadde vært gøy å se det de har fortalt om, og ikke minst dem. Island er jo fantastisk! Tøffe rundt der på oppdagelsestur på islandshest - I'm in! Guybrush: største våpenet du har skutt med? Noe våpen du drømmer om å prøve?
skruf Skrevet 27. juli 2012 #1914 Skrevet 27. juli 2012 Gunvald; Hvor tjenestegjorde du? (Exen min var i Kosovo, så litt nysgjerrig....)
TheHairyToothfairy Skrevet 27. juli 2012 #1915 Skrevet 27. juli 2012 Gunvald; Hvor tjenestegjorde du? (Exen min var i Kosovo, så litt nysgjerrig....) Jeg har vært blant annet i Kosovo, men jeg tror ikke jeg her skal liste opp alle plassene jeg har deltatt med min tilstedeværelse. Men send gjerne en Pm om du lurer på om vi har felles bekjente. Bond: favorittfilm med Mr. Bond. James Bond.
Cuddlegirl Skrevet 27. juli 2012 #1916 Skrevet 27. juli 2012 Cuddlegirl: er det ikke for mange nordmenn der? Bare fint det, så slipper jeg å føle meg så ensom. Kråkefjas: Er du her, eller er du på ferie?
Gjest Urr Skrevet 27. juli 2012 #1917 Skrevet 27. juli 2012 Bare fint det, så slipper jeg å føle meg så ensom. Kråkefjas: Er du her, eller er du på ferie? haha ja kanskje det Gunvald : har du vært noens fiende som i Avatar?
Guybrush Skrevet 27. juli 2012 #1918 Skrevet 27. juli 2012 Guybrush: største våpenet du har skutt med? Noe våpen du drømmer om å prøve? Vet ikke om det går under størst, men det morsomste var gammeldags firling antiluftskyts. Carl Gustav på målselv var ellers morsomt Dragunov, M107 og en god gammeldags Thomson med tønnemagasin Gunvald: noensinne opplevd at våpen har streiket i situasjoner hvor dette kunne blitt svært farlig? Maya76: hadde du noen pinlige hårfrisyrer/klær på 80-tallet du gremmer deg over når du ser bilder fra den gang ?
Gjest Bud Skrevet 27. juli 2012 #1919 Skrevet 27. juli 2012 Bud: du har vært veldig stille ang kjærleiken i det siste, så håper jeg ikke hopper og skviser i og på salaten her nå, men føler du ikke for å bry deg litt mer om klær når man er lykkelig og forelsket og vil være fin for sin kjære? (synes bare det var litt småmerkelig å lese at du bare har reklameklær, felleskjøpet-klær og andre 10 år gamle klær ) Hehe, joda, jeg vil være flott for min utkårede, jeg har ikke bare dasseklær asså... Spørsmålet var hvor gamle de eldste klærne mine var. Jeg vil absolutt prøve å besøke en klesbutikk igjen, men sliter med .. noe .. (ikke sosial angst, men kjøpesentre er og blir et mareritt!) Ikke si noe til Tarandus, men i morgen skal jeg på shopping
TheHairyToothfairy Skrevet 27. juli 2012 #1920 Skrevet 27. juli 2012 haha ja kanskje det Gunvald : har du vært noens fiende som i Avatar? Aldri sett Avatar, men jeg har exer som hater meg som pest og kolera n om det teller. Silfen: beste handlesenteret i Bergen, og hvorfor akkurat det? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå