Gjest Skrevet 1. mars 2013 #13281 Skrevet 1. mars 2013 Calavi: Hva er du mest glad i når det kommer til alkohol? Jeg er veldig glad i hvitvin og champagne. Så det er vel det jeg liker best og drikker oftest. Og en champagne er som en god vits, den er best tørr! Calavi kan signere på at jeg er litt perfeksjonist. Hahaha! Du? Perfeksjonist? Hva snakker du om? Calavi: Hvor går drømmeferien? Er flere steder jeg drømmer om å reise, så et sted er vanskelig å plukke ut. Men jeg kan i hvertfall nevne USA, her vil jeg spesielt til NYC, Australia og Mauritus. Så drømmeferie for meg kan både være storby og shopping eller total avslappning på en hvit strand med en drink i hånden. Calavi: Burberry eller Tiger of Sweden (menn) ? Burberry Calavi: planer for helgen? I dag skal jeg bare jobbe. Er nok ikke hjemme før i kveld og da blir det bare å spise, slappe av og så legge seg. Opp i morgen på jobb, og deretter skal jeg spise middag med de pene skoene og Dreamdrops! Det blir kos. Søndag skal jeg hjelpe til med oppussing! Calavi: Hva er det fineste oen har gjort for deg i det siste? Er så heldig å ha så mange flotte folk rundt meg, som stadig vekk gjør fine ting for meg. Men det seneste var vel lillebroren min som nettopp kom hjem fra ferie, der han hadde trålet byen han var i for å finne en spesiell neglelakk jeg bruker. Han hadde visst brukt flere timer på dette, da den var utsolgt flere steder. I tillegg hadde han kjøpt med favorittkremen min og et par sko Loren:Hva skal du i helgen da? Bortsett fra mini-kg-treff i dag som jeg gjerne ville vært med på! Dumme jobb Noz: Hvilken shot foretrekker du? Da tenker jeg på alkohol altså.
Gjest loren Skrevet 1. mars 2013 #13282 Skrevet 1. mars 2013 Loren:Hva skal du i helgen da? Bortsett fra mini-kg-treff i dag som jeg gjerne ville vært med på! Dumme jobb Så dumt du ikke får blitt med denne gangen! I morgen (tidlig! så det blir ikke uvettes seint på meg i dag) skal jeg på skitur. så er det jobb fra 1530-0000. Sove lenge på søndag før det er jobb igfjen fra 1500-2300 Oh - Noen spurte om favorittvin! Det må bli pinnevinen, jeg lærer meg aldri hva den heter, for de på polet vet hvilken jeg mener når jeg sier pinnevin padawan: kommer du og drikker øl med oss i kveld?
Gjest NozMonster Skrevet 1. mars 2013 #13283 Skrevet 1. mars 2013 Noz: Skal du noe moro i helga? nja, jeg vet ikke riktig... skal ingenting idag, men muligens ut i morgen om jeg får med meg noen. så dumt at du skal jobbe Noz: Hvilken shot foretrekker du? Da tenker jeg på alkohol altså. doc-shot jack: skulle du ha vært på østlandet nå?
Strange Doll Skrevet 1. mars 2013 #13284 Skrevet 1. mars 2013 Doll; likte du håret? Mitt? ja jeg elsker det lange håret mitt! Strange Doll: hvor bor du? Jeg bor i Bergen Strange Doll: Er du veldig lys blond? Av en eller annen grunn er du det oppi hodet mitt Jeg er det på de fleste bilder her inne men nå har jeg farget det brunt... men blir nok snart lysblond igjen strange doll: hva er det beste å kjøpe hos bakern? ferske skoleboller! mmm! Jack: Bør jeg bli blond igjen? Jelly: hva skal du i dag? Dreamdrops: Hvilken farge er det på gardinene dine? Kenzi: Har du en bok du er flinkere til å "Mersalge" enn andre?
Gjest Skrevet 1. mars 2013 #13285 Skrevet 1. mars 2013 Jeg er det på de fleste bilder her inne men nå har jeg farget det brunt... men blir nok snart lysblond igjen Dreamdrops: Hvilken farge er det på gardinene dine? Åja Tror ikke at jeg har sett bilde av deg! Jeg har 4 gardiner; de to ytterste er lilla og de to innerste har en hvitfarge. Noz: Styler du håret ditt hver dag? I så fall, hva gjør du med det?
TheHairyToothfairy Skrevet 1. mars 2013 #13286 Skrevet 1. mars 2013 Mitt? ja jeg elsker det lange håret mitt! Jeg bor i Bergen Jeg er det på de fleste bilder her inne men nå har jeg farget det brunt... men blir nok snart lysblond igjen ferske skoleboller! mmm! Jack: Bør jeg bli blond igjen? Jelly: hva skal du i dag? Dreamdrops: Hvilken farge er det på gardinene dine? Kenzi: Har du en bok du er flinkere til å "Mersalge" enn andre? Tenkte på mitt bilde. Nei! Du kledde å være brunette! Hot as hell! Singha: hva danset du sist til?
TheHairyToothfairy Skrevet 1. mars 2013 #13287 Skrevet 1. mars 2013 nja, jeg vet ikke riktig... skal ingenting idag, men muligens ut i morgen om jeg får med meg noen. så dumt at du skal jobbe doc-shot jack: skulle du ha vært på østlandet nå? Yep. Mange som venter på meg. Og jeg gleder meg til å se dem/deg/dere igjen også. Men jobb er jobb, ansvar er ansvar Jelly: eier du noen rosa plagg?
Cindi Skrevet 1. mars 2013 #13288 Skrevet 1. mars 2013 (endret) Cindi: Hus eller leilighet, om du hadde økonomi til å velge fritt? Leilighet. Har eid hus med flott hage og det hele, og det er fint, men mye styr og økonomisk uforutsette ting. Vil gjerne ha en leilighet enten i toppetasjen med en flott balkong, eller på bakkenivå med egen hagedel til =) Calavi: Hva er statusen din nå? Endret 1. mars 2013 av Cindi
Singha Skrevet 1. mars 2013 #13289 Skrevet 1. mars 2013 Singha: hva danset du sist til? Danser ikke. Husker ikke. Strange Doll: Har du kort rødt hår?
Strange Doll Skrevet 1. mars 2013 #13290 Skrevet 1. mars 2013 Danser ikke. Husker ikke. Strange Doll: Har du kort rødt hår? Nei. Brunt med extensions Jack: hvilket bilde?
Jellybean78 Skrevet 1. mars 2013 #13291 Skrevet 1. mars 2013 Jelly: Hvordan reagerer du når Jehovas vitne kommer på døren? hva gjør du? Hmmm......har aldri fått de på døra enno faktisk, merkelig nok hadde jeg en kollega i gamlejobben min som var barnet til 2 medlemmer av dette trossamfunnet, utrolig trivelig kar, han regnet ikke seg selv som religiøs i det hele tatt merkelig nok..... Jeg har blitt stoppet av de på gata da, når de driver å deler ut kopier av avisen sin vakttårnet.....har alltid vært høflig og respektfull ovenfor de, og fortalt de at jeg ikke deler deres religiøse oppfatninger..... enkelt og greit. Jelly: Beste 80talls-låt? Siden jeg er en hardcore tilhenger av Rock N' Roll svarer jeg Sweet Child O' Mine med Guns N' Roses, litt vanskelig siden det er mange andre utrolig gode låter som kom ut under denne tidsepoken, bla. Billie Jean med Michael Jackson, With or Without You med U2, You Shook Me med AC/DC og Livin' On A Prayer med Bon Jovi for å nevne en håndfull andre.... Jelly: hva skal du i dag? Hmmm.....hadde bare halv dag på skolen idag, gjorde litt husarbeid da jeg kom hjem, skal bortover og løpe litt på treningsstudioet nå og gjøre litt studiearbeid når jeg kommer hjem etterpå Jelly: eier du noen rosa plagg? Jeg eide faktisk en rosa skjorte inntil nylig, men kastet den da jeg etter å ha gått noen runder med meg selv innså at jeg aldri hadde turt å brukt den offentlig likevel..... Noz: Greier du å skifte dekk på en bil? Dreamdrops: Blir du lett stresset i hverdagen? Kenzi: Aldri tenkt noe på å jobbe innen offshore, siden du tross alt bor nede i Norges oljehovedstad? Daybreak: Favorittrett?
Daybreak Skrevet 1. mars 2013 #13292 Skrevet 1. mars 2013 Daybreak: Favorittrett? Har faktisk to; lasagne og pannekake Lasagnen må for øvrig ha rundtsykker/loff og salat attåt og pannekakene held det med blåbærsylte og sukker Jack: Siste tabba du gjorde?
Gjest NozMonster Skrevet 1. mars 2013 #13293 Skrevet 1. mars 2013 (endret) Noz: Styler du håret ditt hver dag? I så fall, hva gjør du med det? ja, jeg liker å bruke lang tid på håret hver morning men nå er det så langt og umedgjørlig blitt desverre... Jo større jo bedre sier nå jeg, så mye volum er veldig viktig for meg å lage! Ellers kommer det jo ann på frisyren hvordan jeg gjør det, men lage volum og tuppere er dagligdags. Bruker også rettetanga for å rette ut partier. Noz: Greier du å skifte dekk på en bil? Ja! Det gjør jeg, helt selv og greier.. Synes det er veldig enkelt! Jeg gjør det 2 ganger i året for mamma. Pappa har utstyr som gjør det til en lek da, så det er jo bare morro! Cindi: Hva synes du om Senkveld ( og generelt om Thomas og Harald) ? Gunfreak: Hva er mest digg av; Korsett og alt som hører til (med hofteholdere og stay-ups og sånt), eller kun et pent "vanlig" undertøy altså matchende BH og underdel? (evt. hvordan underdel?) Endret 1. mars 2013 av NozMonster
Harlequin Skrevet 2. mars 2013 #13294 Skrevet 2. mars 2013 Harlequin: Er du en brusdrikker? Hvilken brus er din favoritt? Egentlig ikke, mer glad i juice. Men kald Urge eller Fanta smaker fantastisk til taco og fredagspizza! Harlequin: Hva er din største guilty pleasure når det kommer til TV-programmer? Om du har noen, da. Hehe, huffda... Jeg smugtitter på Paradise Hotel og flirer meg i hjel, så tror vel det kommer øverst på lista... Harlequin: noen gang brukt en motorsag? Dessverre, har aldri hatt noen til å lære meg (pappa er over gjennomsnittet temperamentsfull når det kommer til motorsager, så...). Resultatet har imdlertid vært at jeg har herjet rundt en del med håndsag av ymse og slag, og litt øks Skulle ønske jeg kunne bruke det, sånn egentlig! Kan også nevnes at jeg har solgt mye motorsager, -kjeder og -sverd, men blir ikke helt det samme. SubHuman: blitt fraktet til sykehus i ambulanse noen gang? NozMonster: hvilken personlig egenskap beundrer du mest hos andre? Daybreak: hvordan feiret du den forrige bursdagen din? Calavi: favorittårstid? Pene Sko: det generelt minst flatterende plagget en kvinne kan ha på seg?
Daybreak Skrevet 2. mars 2013 #13295 Skrevet 2. mars 2013 Daybreak: hvordan feiret du den forrige bursdagen din? Vart ikkje så mykje feiring eigentleg Fekk kake med ei venninne på skulen og gåver^^ Jelly: Kva har du eigentleg i mot nynorsk? (eller er det berre for å terge meg?)
pinar Skrevet 2. mars 2013 #13296 Skrevet 2. mars 2013 Harlequin Bruker du mye tid på å fikse deg om morgenen? Padawan Har du vært i Sør Korea eller Taiwan?
Jellybean78 Skrevet 2. mars 2013 #13297 Skrevet 2. mars 2013 (endret) Vart ikkje så mykje feiring eigentleg Fekk kake med ei venninne på skulen og gåver^^ Jelly: Kva har du eigentleg i mot nynorsk? (eller er det berre for å terge meg?) I utgangspunktet ingenting egentlig, setter faktisk pris på tanken bak målforma også, dvs. å lage ett skriftspråk som er basert på ett tverrsnitt av alle landets dialekter i ett forsøk på å ta avstand ifra den dansk baserte bokmålen. Tanken bak er god, å knytte landet tettere sammen/styrke nasjonalfølelsen med vår "egen" målform som ikke minner oss på en epoke i historien vår mange ikke er så stolte over, dvs. unionen med Danmark ifra 1380 - 1814.... Men måten dette ble gjennomført i praksis i ettertid er jeg lite begeistret over, at begge målformene er obligatorisk pensum i skolesammenheng leder bare til irritasjon og problemer for folk flest, særlig de som ikke brenner for språkpolitikk i det hele tatt. Slik jeg ser det skulle det vært vedtatt ved lov at enten skal vi ha den ene eller den andre (ved valg) for lenge siden, og ikke tvunget oss som er oppvokst med eksempelvis bokmål til at vi måååå på liv og død lære oss nynorsk, når vi greier oss utmerket godt uten denne målformen senere i livet... Summasummarum: Ett fett for meg om jeg skriver bokmål eller nynorsk....om jeg hadde måtte valgt ett av målformene sånn ifra ett rent idealistisk ståsted så hadde jeg stemt nynorsk tro det eller ei, ideen bak er god som nevnt innledningsvis, men måten staten har belemret oss med begge 2 er håpløst gjennomført syns jeg.....sådetså! Daybreak: Ditt syn på det jeg nettopp skrev? Karpuzi: Har du røtter til ett annet land? Endret 2. mars 2013 av Jellybean78
Gjest padawan Skrevet 2. mars 2013 #13298 Skrevet 2. mars 2013 Padawan Har du vært i Sør Korea eller Taiwan? nope, ikke enda iallefall. Noz: hva er favorittdrinken din? Drue: Hvilken vindrue/region liker du best? Harlequin: Hva er favorittmaten?
Daybreak Skrevet 2. mars 2013 #13299 Skrevet 2. mars 2013 Daybreak: Ditt syn på det jeg nettopp skrev? Eg må innrømme at eg er positiv overraska om synspunktet ditt på nynorsken, og må jo innrømme at du har eit poeng når det gjeld og verte påtvungen sidemål, særskilt for dei som ikkje er så sterke på skulen og har meir enn nok med ei målform og alt det andre som ein må kunne. Samstundes så trur eg ved eit val veit eg godt kva målform som ville vore fleirtal av,så det er nok ikkje eit alternativ i mitt hovud. Så frå min ståstad så får vi behalde begge målformene, så vi stakkars få som skriv nynorsk, faktisk for halde på målforma vår. KristineS: Kva tykkjer du er verst, ein hest som spring løpsk eller ein som konstant bukkar?
Cindi Skrevet 2. mars 2013 #13300 Skrevet 2. mars 2013 Cindi: Hva synes du om Senkveld ( og generelt om Thomas og Harald) ? Jeg bryr meg rent lite om de. Farnesina: Har du sett les miserables på kino? (Jeg så den i går. 2, 5 time av livet jeg aaaaaaldri får tilbake.) Hva syns du?]
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå