Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Gjest Musekatt

edit: Musekatt: Hvis du hadde hatt muligheten til å drepe noen og aldri bli tatt. Hvem hadde du drept? Er ikke lov å svare ingen eller velge noen som allerede er død.

Hmm, vanskelig. Tror det må bli x'en til faren min, fordi hun oppførte seg rett og slett som en drittkjerring.

Mynona-83: Du må leve med 5 matretter i 10 år, hva velger du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gunvald:Er du ensom?

Nå skal jeg komme med et veldig teit svar.

Jeg har masse folk rundt meg hele tiden. Jeg jobber blant folk og med folk, telefonen min ringer i et evinnelig kjør. Jeg er med i en masse sosiale sammenhenger, jeg er rett og slett aldri alene.

Allikevel klarer jeg å være ganske ensom midt oppi det hele, ja. Uten at jeg skal være noe stygg mot de jeg har rundt meg, så går det tidvis langt mellom de menneskene som "gir" diskusjoner, samtaler og samvær den der lille ekstra dimensjonen. Vet ikke helt om du forstår hva jeg mener?

Gunvald: hvor i verden går den ultimate drømmeferien?

Den ultimate drømmeferien skulle vært gjennomført i år, men blir utsatt pga alvorlig sykdom blant en av deltakerne. Planen er å kjøre pan american highway, altså fra Alaska til Argentina. Jeg gleder meg som en unge uken før julaften.

Noz: hva er det mest impulsive du har gjort, som du har angret på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Shvart. Hvis jeg skal ha en latte-bullshit-greie (quote: larry david), så vil jeg ha en sånn espresso med en liten dæsj melk i, bare. Husker ikke helt hva det heter :fnise: Åssen liker du den? Jeg tror forresten 10 % på chemtrails (en slags guilty "pleasure").

Svart med bittelitt melk i. Føler meg litt teit på kaffebar, men det er rett og slett mye bedre med "ordentlig" kaffe. Hadde aldri hørt om chemtrails før jeg leste om det her på KG for en stund siden. Må ha bevis. :)

Jeg tror du skal vente en god stund, om du venter på at de prisene skal falle :ler:

Hvorfor i all verden blir du ikke med på homseparaden? Jeg skal dit sammen med noen lesber jeg kjenner. Kan godt introdusere dere :lur:

Jeg liker den dærre... hva heter den? Det er et utested som ligger rett ved spikersuppa der. Ikke studenten... Ikke politikern... *snip*

Hva med deg, Badabing?

Jeg vet.. :sjenert: Men kan jo hende jeg plutselig lærer meg å spare en dag også..

Introdusere meg? Haha.. Jeg har vel faktisk hatt en sånn fase, men min mannlige kjære har jeg vært sammen med i snart åtte år.

Jeg går på Mono først og fremst, Revolver, Blå, Ryes etc. Sånne steder.

Badabing: Har du vært på en strippeklubb med navn badabing?

Hehe.. Nicket mitt var valgt ved en tilfeldighet. :)

Vampen: hvis du skulle åpnet din egen butikk uten å være redd for å gå konk, hva slags butikk skulle det vært?

Cosette: har du andre kunstneriske/kreative evner i tillegg til at du kan skrive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Badabing: kan du nevne tre sanger du har syngi på karaoke? Hvis du ikke har gjort det, kan du nevne tre sanger du kunne tenke deg å synge på karaoke?

Uff.. Jeg har faktisk det. To av mine aller beste venner er sør-asiatere, så da er det alltid karaoke på fest. Jeg har blitt god til å snike meg unna nå, så det begynner å bli lenge siden. Men jeg har i alle fall sunget Backstreet Boys med As long as you love me, Shania Twain med den impress-sangen og minst én vietnamesisk sang. :sjenert:

Badabing: har du noen fordommer?

En hel haug. Jeg prøver å være tolerant og snakker ikke åpenlyst om dem, men sånn inni meg.. Rånere, mopedrånere, folk i store SUV'er i byen, glamourmodeller, folk med pelskåpe og høyt hår... Jeg er nok ikke så tolerant som de fleste tror.. Men jeg forsøker hele tiden å få et mer åpent sinn.

Badabing: Har du noengang forsøkt narkotika?

Ja, mange ganger i ungdommen.

Drue: hva var ditt favorittfag da du var yngre, og har du noen gang vært forelsket i lærer'n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Det hender vel, men jeg blir ikke nedrent. Hva med deg, mottar og sender du mange?

Nja, ganske så lite. Jeg sjekka nå - jeg har 16 "samtaler". Hvor mange har du?

Drue: hva var ditt favorittfag da du var yngre, og har du noen gang vært forelsket i lærer'n?

På barneskolen var det matematikk. Fra ungdomskolen husker jeg ikke. Samfunnsfag kanskje? Har selvfølgelig vært forelska i lærern. Hehe. Hender jeg sitter og dagdrømmer om forelesere nå også, vet ikke om det kvalifiserer som "forelska i lærern", men :)

Kan forresten opplyse om at jeg har syngi "thong song" på karaoke, og at jeg hadde med meg entouraget mitt på refrenget. Vi syntes selv at vi eide bula, men i realiteten var ikke responsen så bra :gjeiper: Dette var heldgvis i Budapest.

musekatt: når var sist du klina, og hvordan gikk det seg til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ludovie

Ludovie: når var sist du kjøpte en pose potetgull?

Det er noen måneder siden. Februar/mars, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Bandit: hva ser du etter i en dame?

Vakre øyne, og et smil som sender meg i bakken. Hun bør ha masse humor og selvironi, være oppegående, snill, varm, leken, lidenskapelig, åpen og ærlig, laid-back, god til å kommunisere, samt trofast.

KateW: Hva gjør du når det regner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musekatt

musekatt: når var sist du klina, og hvordan gikk det seg til?

I går faktisk. Var ute en tur, og ble litt for full. Angrer på det nå, men er ikke så mye jeg får gjort med det. Gjort er gjort.

Å kline med noen jeg ikke kjenner er ikke noe jeg gjør til vanlig altså. :gjeiper:

Cuddlegirl: Gå i skjorts et helt år, eller ikke dusje på 1 mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuddlegirl: Gå i skjorts et helt år, eller ikke dusje på 1 mnd?

Gå i skjorts et helt år!

Cornflake_girl: Når var sist du gråt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

I går faktisk. Var ute en tur, og ble litt for full. Angrer på det nå, men er ikke så mye jeg får gjort med det. Gjort er gjort.

Å kline med noen jeg ikke kjenner er ikke noe jeg gjør til vanlig altså. :gjeiper:

sier dem alle... :Nikke:

cuddegirl: hva er din favoritt-ost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier dem alle... :Nikke:

cuddegirl: hva er din favoritt-ost?

Er ikke så glad i oster, spesielt ikke hvitost. Kan spise det om den er smelta(på pizza, taco...) men ikke ellers. Så den beste osten må vel kanskje være brunost, eller krydderost på ritzkjeks!

Ahava: Hva gjorde du for 4 timer siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bandit

Bandit: hva er din favoritt-ost?

Gorgonzola Piccante kanskje... gjerne med pærebiter og penne, og en god Gaja til.

Eller bøffelmozzarella til en frisk salat med masse tomater.

Ellers bør man også forsøke ost fra Den Blinde Ku. Mye godt der også.

Cuddlegirl: Hvordan tror du tvillingsøstra di vil beskrive deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Lille-Pus, har du bakgrunn innenfor vetrinæryrket elns? Siden du har så utrolig flotte kunnskaper om katt. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cornflake_girl: Når var sist du gråt?

Tror det var i går! Jeg griner hele tiden :fnise: Enten jeg er glad, trist, sint, rørt, osv. Helt håpløst, egentlig. I går var det av en bok jeg leste ;)

Mortem Om du måtte velge mellom å være en skjære i to uker og en skilpadde, hva ville du valgt?

Vampen Du har mulighet til å skape fred i et konfliktområde i verden, hvilket ville du valgt?

Fasting drue Hva het siste boka du leste? Var den bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Det var faktisk Peer Gynt. Den ga meg ikke så veldig mye, for å være helt ærlig. Jeg leste masse før, men de siste åra har det blitt veldig mye mindre, må jeg innrømme.

Kan noen få KateW hit, eller?

cornflake_girl: hvilken hårfarge har du? Og om du har farga det, hvilken hårfarge er din naturlige, og hvorfor farga du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Lille-Pus, har du bakgrunn innenfor vetrinæryrket elns? Siden du har så utrolig flotte kunnskaper om katt. :rodmer:

Nei, jeg har nok ikke det. Mye av den kunnskapen har kommet gjennom mange år med egen/egne katt(er) og med hjemløse stakkarer.

- og som resultat av gode forhold til dyktige vetrinærer og en god del interkontinental erfaringsutveksling (hjelpesentere og organisasjoner andre steder i verden. Vesentlig i Storbritannia og i USA).

Mulig en 'noe' felin sjel spiller inn her også.

Rumle: Hvordan kom jazzen inn i ditt liv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Tror det var i går! Jeg griner hele tiden :fnise: Enten jeg er glad, trist, sint, rørt, osv. Helt håpløst, egentlig. I går var det av en bok jeg leste ;)

Mortem Om du måtte velge mellom å være en skjære i to uker og en skilpadde, hva ville du valgt?

Vampen Du har mulighet til å skape fred i et konfliktområde i verden, hvilket ville du valgt?

Skjære! Tenk å kunne fly. :rodmer: Også fordi det hadde vært kjedelig å være skilpadde. :fnise: Så treeeigt.

Lille-Pus, du hadde passa som vetrinær hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...