Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Yme: Hva er det rareste du har gjort for noen du har vært glad i?

Jo, nå skal du høre! Jeg fikk en venninne til å male pikken min i polkagrisfarger (jeg greide ikke gjøre det selv, fordi jeg måtte ha ståpikk, og det nytta ikke når jeg skulle konsentrerte meg om å male), så tok vi bilde av den og sendte det til en kar som printa det ut og hang det på innsiden av soveromsdøra til en annen kar (de bor i kollektiv, og sistnevnte var ikke klar over at dette skjedde)

Dette gjorde jeg av ren kjærlighet, fordi foreldrene hans (som kommer fra et sted langt oppi nord, der homofili er svert uakseptert) skulle komme på besøk. Når denne karen, og foreldrene hans gikk inn på rommet, fikk de seg en veldig flott overraskelse når de lukka døren bak seg... Nevnte jeg at de allerede har misstenkt han for å være homo?

Igjen, dette gjorde jeg bare for å være snill, og han blei selvfølgelig kjempe glad!

Søgni: Har du høy utdanning?

Endret av Yme
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Era_Vulgaris: hvilken festival ville du helst dratt på? Øya, Hove eller Roskilde?

Det kommer jo an på programmet, men i alle fall Roskilde eller Øya. I de fleste tilfeller blir det nok Øya.

Hvem synes du er/var verdens beste gitarist?

Jimi Hendrix.

NerdMedSverd: Du må leve resten av livet på en øde øy, hvilke fem bøker tar du med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i grunnen ikke. Jeg tror ikke vi ferdes i så mange av de samme trådene, så sant å si har jeg ikke et helt klart bilde av hva du vanligvis skriver. Du er helt sikkert fornuftig nok. :) Hvorfor spurte du?

Jeg spurte rett og slett bare fordi man spørre noen om noe, hvis man svarer i denne tråden.

Har aldri diskutert noe med deg, og det er vel fordi jeg stort sett syns du skriver fornuftige ting, og egentlig har litt mer greie på ting enn det jeg har.

Det gjorde du sikkert, siden jeg har skrevet det før før. Jeg er Osloborger i hjertet selv om jeg har flyttet derfra. Venter bare på at boligprisene skal falle så jeg kan kjøpe leilighet der jeg vil ha leilighet. :sjenert:

Tja, jeg pleier ikke akkurat å glede meg eller være med på den, men er jo glad den finnes.

Jeg tror du skal vente en god stund, om du venter på at de prisene skal falle :ler:

Hvorfor i all verden blir du ikke med på homseparaden? Jeg skal dit sammen med noen lesber jeg kjenner. Kan godt introdusere dere :lur:

Yme: Har du hatt en gayperiode i livet ditt?

Hvilket utested drar du helst på? (Om du ikke bor i Oslo- hva slags type utested?)

Jeg har aldri hatt en "homoperiode" (er det en sånn periode hvor man glemmer hvilken legning man er født med? :gjeiper:), men man veit jo aldri. Plutselig en dag våkner jeg med en umettelig lyst på litt mannekjøtt :wow:

Jeg liker den dærre... hva heter den? Det er et utested som ligger rett ved spikersuppa der. Ikke studenten... Ikke politikern... Jeg husker ikke, men det er noe sånt.

Egentlig liker jeg best å dra på pub når jeg skal på utesteder. Der går det jo faktisk an å snakke med de man er ute sammen, og det syns jeg er veldig hyggelig, spesielt hvis man ikke kjenner hverandre så godt. Det er noe dritt å sitte og skrike hverandre i øret.

Men best av alt er jo parken, når det er sommer og fint ute! Det er jo noen veldig fine parker ved grynerløkka der, så dit liker jeg å dra.

Hva med deg, Badabing?

Gunvald: Hvorfor er du så glad i disse trygge, gode boblene? Er ikke det veldig kjedelige bilder da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å spørre nytt spørsmål :tristbla:

Så her kommer!

Fysikeren Hva er kulest, E=mc^2, Newtons første, eller ekvivalensprinsippet i den generelle relativitetsteorien?

BM2 Hvor brutal er du?

Yme Om du måtte leve 48 timer som kvinne, hva ville du brukt tiden til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Søgni

Søgni: Hvis din mann måtte dø for å redde et ukjent barns liv, Hva ville du valgt?

Oi, det vet jeg ikke. Men jeg tror jeg ville valgt at mannen min skulle leve, selv om det hele blir veldig hypotetisk. Jeg ser ikke for meg et godt utfall av et sånt valg, og alle forsøk på å resonnere seg frem til "det riktige" blir bare mislykka.

Søgni: Har du et nært forhold til Søgne?

Haha, nei. Jeg måtte faktisk google Søgne fordi jeg var usikker på hvor det var. Et ikke-forhold blir vel riktig svar.

Søgni: Har du høy utdanning?

Jeg har bare bachelor enda, men håper å få levert masteroppgaven innen et halvt år.

cornflake_girl: Hva er drømmejobben?

Noz: Hva er din største interesse? (Bortsett fra sjiraffer :ler: )

waco: Hvilke egenskaper har drømmedama? (Tror du fikk et lignende spm. fra noen andre i den andre tråden, men så ikke et svar fra deg der).

Endret av Søgni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysikeren: Hva tiltrekkes du av ved det motsatte kjønn?

Cosette: Hva skal til for at du blir så rørt at du får tårer i øynene?

Era_Vulgaris: Er du vulær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme Om du måtte leve 48 timer som kvinne, hva ville du brukt tiden til?

Tatt sexy bilder av meg selv! Det er jo ikke stort annet jeg kunne brukt en jentekropp til, tror jeg :filer::fnise:

Hvis du var gutt i 48 timer, hva hadde du gjort?

Fysikeren: Når var sist du gråt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era_Vulgaris: Er du vulær?

Vulgær? Ikke noe mer enn det som er vanlig, tror jeg.

HedvigR: Hvilken The Beatles-lås setter du størst pris på?

Endret av Era_Vulgaris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysikeren Hva er kulest, E=mc^2, Newtons første, eller ekvivalensprinsippet i den generelle relativitetsteorien?

Det må vel bli ekvivalensprinsippet. Hva med deg, på avataren din ser det ut som du sverger til spesiell relativitetsteori? :)

Fysikeren: Hva tiltrekkes du av ved det motsatte kjønn?

Et pent ansikt er veldig viktig, øyne og smil. Brune/grønne øyne og et colgate smil, da er jeg der!

Mynona-83 Hva liker du ved forumet til KG

cornflake_girl Kan du fortelle meg to ting om deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HedvigR: Hvilken The Beatles-lås setter du størst pris på?

Det må være Something, som jeg også mener er tidenes vakreste kjærlighetssang. Etter det blir det bare umulig å rangere, det er så mye fantastisk å velge mellom!

Villrev: Hva er den ultimate kosematen når man kan drite i alt som heter sunnhet og kalorier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fasting Drue

Fasting Drue: Hva liker du best ved kvinnekroppen?

Hoftene og bekkenet, hvis vedkommende har god holdning. Og linjene som dannes mellom skuldrene og armhulene når armene løftes over hodet :yvonne:

Og hvis noen her skulle dra inn tit/ass-problemstillinga, så kan jeg allerede nå slå fast at jeg er en tit-man.

Hva liker du best ved mannekroppen?

kaffemor: hva liker du å grille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona-83 Hva liker du ved forumet til KG

Jeg liker at det er mange kloke hoder på KG som kan hjelpe meg med f.eks tekniske spørsmål. Også liker jeg at det er mange som bryr seg om andre fremmede brukere. F.eks de som sliter psykisk. Også synes jeg det er gøy å snikksnakke. Og ikke minst - kjempebra greie å være på KG når man vil utsette å gjøre noe man ikke har lyst til (eksamenslesing, vasking, soving osv)

Villrev: En sang som gjør deg i godt humør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Noz: Hva er din største interesse? (Bortsett fra sjiraffer :ler: )

hmm...jeg har nok ingen store lidenskaper, men mange mindre interesser- som fotball og basketball, være sammen med vennene mine, ski og snowboard- men herregud så deilig det er å bare være alene og lese en bok og se på serier også!

Yme:har du noen realistiske flytteplaner/lyster, eller tenker du å bli der du bor en stund til, evt for alltid? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysikeren: Når var sist du gråt?

For ca 1 time siden, da jeg skjærte løk.

Og ja, jeg er rå på kjøkkenet :Nikke:

Yme Hva liker du på pizza?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme:har du noen realistiske flytteplaner/lyster, eller tenker du å bli der du bor en stund til, evt for alltid? ;)

Jeg flytta i Mai, så jeg har ikke noe planer om å gjøre det igjen, med det første. Det er ikke så gøy å løfte møbler og sånt, akkurat.

Tenk at du ikke stalker meg nok til å vite dette :(

For ca 1 time siden, da jeg skjærte løk.

Og ja, jeg er rå på kjøkkenet :Nikke:

Yme Hva liker du på pizza?

Hei hei! Juksesvar. Jeg kommer ALDRI til å fortelle deg hva jeg liker på pizza, om driver å jukser deg unna spørsmål på den måten der :snurt:

Mynona: Er du født i 83?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Juksesvar. Jeg kommer ALDRI til å fortelle deg hva jeg liker på pizza, om driver å jukser deg unna spørsmål på den måten der :snurt:

Haha.. greeit da! Tipper for ca 2 år siden, hadde en litt kjip periode da.

Endret av Fysikeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...