Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Gjest Cuntzilla

Er mange bra. Men eneste jeg oppsøker igjen og igjen og igjen er The Nighthawk Diner i Thorvald Meyers gate.

Mmmm. Breakfast brunch og milkshake :jepp:

Men prøv Illegal neste gang du er i humør for habbis og se om du liker det!

Nighthawk er McDonalds i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest norah

Du gikk vel bare som Foxy Lady. BLUNKESMILEY.

Ja! :kyss:

Men helt seriøst - så hadde jeg nettopp flyttet og slet med å finne kostyme.

Jeg vurderte seriøst for tøys å komme som "Lapdance" av N.E.R.D, men fant ut at det kunne bli kleint siden jeg nesten ikke kjente en sjel der.Det var jo ikke sikkert de hadde samme humor som meg, og jeg var ikke klar for å bli kveldens ludder.

(sorry, jeg brøt regelen - og nå skal jeg gjøre det igjen, men folkens - glem å tro at dere har smakt landets beste burger. Den finnes nemlig på Cafè Generalen i Ravnedalen aka Kristiansand. Alt annet, inkludert Illegal Burger er en enorm skuffelse i forhold.)

Sorry for regelbrudd....skal ALDRI gjenta igjen. :frustrert: (kjefter på meg selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Ludovie: hadde du "tatt" aktor Holden?

Hehe. Men NEI. (Da mye heller mister Lippestad.)

Ludovie: OM hamburger var eneste maten du fikk spise, i hivlken restaurant ville du fått den servert?

Vet faktisk ikke. Jeg er utrolig glad i hamburger, men har ikke for vane å spise det på kafé/restaurant, så jeg har virkelig ingen anelse om hvor man får gode hamburgere. Jeg vil dog tro at Heston Blumenthal (:pls:) er mer enn kapabel til å servere gode versjoner, så jeg får si hans restaurant Dinner i London. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm. Breakfast brunch og milkshake :jepp:

Men prøv Illegal neste gang du er i humør for habbis og se om du liker det!

Nighthawk er McDonalds i forhold.

:hakeslepp:

Blafsemy!

:jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :kyss:

Men helt seriøst - så hadde jeg nettopp flyttet og slet med å finne kostyme.

Jeg vurderte seriøst for tøys å komme som "Lapdance" av N.E.R.D, men fant ut at det kunne bli kleint siden jeg nesten ikke kjente en sjel der.Det var jo ikke sikkert de hadde samme humor som meg, og jeg var ikke klar for å bli kveldens ludder.

(sorry, jeg brøt regelen - og nå skal jeg gjøre det igjen, men folkens - glem å tro at dere har smakt landets beste burger. Den finnes nemlig på Cafè Generalen i Ravnedalen aka Kristiansand. Alt annet, inkludert Illegal Burger er en enorm skuffelse i forhold.)

Sorry for regelbrudd....skal ALDRI gjenta igjen. :frustrert: (kjefter på meg selv)

Ha dette i bakhodet når jeg i sommer, ens ærend, slenger ungene i bilen og setter kursen sørover :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cosette

Cosette: Leste jeg et sted at du ønsker å bli forfatter? Hva skal i tilfelle den først eboken din handle om?

Nå har jeg lyst til å gjøre en rekke ting, skrive bok er bare én av dem, men jeg kan si såpass mye som at den handler mye om å returnere, om det å forsvinne for så å vende tilbake, om hvordan fortid, nåtid og fremtid kan smelte inn i hverandre - særlig i karakterenes indre liv. Og om det evige spørsmålet om hvor langt individualiteten kan strekkes og når (om) selvoppofrelsen bør begynne. Uten at selve plottet er noe jeg har lyst til å legge ut her. :)

Nå er jeg vel ifølge reglene forpliktet til å stille en tredje bruker et spørsmål. Jeg kommer plutselig ikke på et eneste nytt nick, så jeg får ta et av de jeg ser i denne tråden. Ludovie, hvilket forhold har du til Edward Hoppers bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme: Beskriv den perfekte dag.

En perfekt dag, er jo selvfølgelig en dag med deg, kjære :rodmer:

Jeg syns også det er rart at folk ikke greier å forholde seg til de veldig enkle reglene, som liksom var hele poenget med å starte en ny utgave av "spør en bruker"-tråden :gjeiper:

Sophie-Ann: Hva er det største "turn off" for deg, av sånne standard/normale ting som menn kan finne på å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Ludovie, hvilket forhold har du til Edward Hoppers bilder?

Hehe, pga. Nighthawk Diner tidligere i denne tråden?

Jeg har ikke noe spesielt forhold til bildene hans, må jeg innrømme, utover det at jeg synes at mange av dem er nydelige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Det er kun lov å stille et bestemt spørsmål til én bruker om gangen.

Dvs at spørsmål som "bruker 1, bruker 2, bruker 3: hva gjør deg lykkelig?", ikke tillates. (det er selvfølgelig lov å stille flere spørsmål til flere brukere).

-Hvis du svarer på et spørsmål, så må du stille et spørsmål til en tredje bruker. Du kan selvfølgelig stille et spørsmål tilbake til brukeren som stilte deg spørsmålet, men du må også stille et spørsmål til en tredje bruker. Dette er ment for å inkludere.

-hvis du kommenterer en annen persons svar, så må du også stille et spørsmål til en tredje bruker. Det samme gjelder hvis du kommenterer en annen persons kommentar til et svar. Dette vil forhåpentligvis dempe chat-følelsen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så vanskelig for noen brukere å følge reglene?

Yme: Beskriv den perfekte dag.

Ja, mye fordi sinnstilstanden ikke er der reglene er...

Musekatt: Holder det deg våken om nettene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musekatt

En perfekt dag, er jo selvfølgelig en dag med deg, kjære :rodmer:

Søt du! :rodmer:

Ja, mye fordi sinnstilstanden ikke er der reglene er...Musekatt: Holder det deg våken om nettene?

Nei, kan bare ikke skjønne at det skal være så hardt å følge tre regler.

Cuddlegirl: Hvordan er det å ha en så fantastisk tvillingsøster som meg? ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

nozMonster: Leser du horoskopene på Kvinneguiden? Hvis ja, føler du de stemmer?

jeg har faktisk ikke lagt merke til at det er horoskop her på kvinneguiden..hehe.. eller, kanskje når du sier det! Har ihvertfall aldri klikket meg inn på dem her.

Jeg synes at horoskop skrives veldig gennerelt, så alle får horoskopet sitt til å passe inn i egne liv! Det er jo en egen kunst å klare å skrive horoskop, så omtrentlig alle skal klare å kjenne seg igjen i det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rofl:Hvor lenge har du vært singel? Og hva var årsaken til at det ble brudd i det forrige forholdet du var i?

Nå har jeg vært singel i 10 mnd men forholdet varte ikke akkurat så fryktelig lenge heller. Var vel fordi hun egentlig så etter noen annet en meg pluss at hun flyttet vekk fra landet.

Giacomo: Om du lager hamburger hjemme har du noe spesielt på den som andre kanskje ikke har?

Hunterlady: Er du glad i å bade i sjø/basseng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koala Lompa

Koala Lompa Hva ville du gjort med 10 mill?

Gitt en slump til familien, investert i bolig og bil, reist og levd litt romslig innimellom. Med andre ord så er jeg ikke så crazy.

Naboene mine vant 10 mill og de "lever som før". Fornuftige folk spør du meg :)

hogwash; Hvor/når hørte du Motorpsycho første gang?

Corto Maltese; Hvem var du på ungdomsskolen?

"gjest"; Synes du alle de som plages med psyken er veik?

Endret av Koala Lompa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

cuntzilla: hvem hadde du "tatt" av Tom Victor Gausdal og Jan Vardøen?

2625597780.jpg

Endret av Fasting Drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søt du! :rodmer:

Kjempe! Er du ledig 18. Februar? Det kommer en film da, som jeg vil se. Jeg spanderer, selvfølgelig, og hvis jeg føler meg eksepsjonelt generøs, kanskje du til og med får noe å spise... Bokstavkjeks er jo både godt å lærerikt.

Giacomo: Hvilken yrkesretning har du valgt, og hva ville du gjort, om du kunne velge på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

...

hogwash; Hvor/når hørte du Motorpsycho første gang?

...

Det må ha vært rundt 96-97, hvis du derimot tenker live var det på gode gamle veita scene i 2001!

Strenge Frk. Gerd: Når er termin? Sommerplaner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Favorittmelken min (utenom sjokolademelk av alle slag) er laktosefri lettmelk, selv om jeg syns den er litt skummel. Jeg kjøpte en kartong i dag som holder helt til midten av august! Pleier vanlig melk å holde SÅ lenge?

Noz Hvor mange hodeputer sover du sammen med i senga di?

Jeg har 5 puter i senga, men det er bare for at senga ikke skal bli så stor og tom..hehee.. jeg sover aldri på noen av dem, for da våkner jeg opp med migrene!

UanonymBruker: jeg glemte ordet "sjokolade" inne "favorittmelk" ..hehee... hvilken er din favorittsjokolademelk skulle jeg spørre om?

Noz. Blir du fort oppgitt over andres oppførsel?

ja, desverre.. kanskje litt for fort.. Jeg eier ikke tolmodighet!

Cuntzilla: Hvor ofte er du på nighthawk? Du elsker vel milkshake`sene der regner jeg med? hehee... isåfall, hvilken er favoritten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Jeg har 5 puter i senga, men det er bare for at senga ikke skal bli så stor og tom..hehee.. jeg sover aldri på noen av dem, for da våkner jeg opp med migrene!

UanonymBruker: jeg glemte ordet "sjokolade" inne "favorittmelk" ..hehee... hvilken er din favorittsjokolademelk skulle jeg spørre om?

:fnise:

Favorittsjokolademelken min er nok nesquik som man blander selv, men av ferdigsjokkismelkene så liker jeg den i brun kartong fra Tine, tror den heter Sjokomelk bare, ikke litago :rodmer:

Yme: Hvis du kunne velge deg et yrke i hele verden uten å måtte tenke på utdanning eller kvalifikasjon. Hvilket yrke ville du hatt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...