Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Nei, men ble opprettet en tråd pga din giraffsamling? Eller husker jeg helt feil? Ikke du som har bilde av giraff som spiller kort eller noe slikt. Lurte på hvorfor du startet å samle ting med giraffer, ikke hvorfor du startet en tråd :)

du husker ikke feil nei :) det var Mortem som opprettet en tråd fordi hun ville se sjirafftingene mine av en eller annen grunn..hehe..

har skrevet det her noen ganger, så kortversjonen blir at jeg er voldomt overdrevent glad i alt som har med sjiraffer å gjøre! Jeg kan det meste om dem, og har alle mulige rare gjenstander av dem :)

Når venner og familie ser sjriaffer i butikkene, noe som ikke er en så vanlig prosedyre, så tenker de på meg, så de må kjøpe det til meg synes de..hehe... så det var virkelig samla seg opp her i leiligheten min i de siste årene!

NozMonster: DrGreve eller Asan? Begrunn svaret.

DR.Greve- at den enkle grunn av at jeg fikk anbefalt den til å vaske tatoveringene mine med da de var nye, og siden jeg ikke brukte halvparten en gang, så har det bare forblitt denne..

FastingDrue: hehe- hvordan kom du på å lure på dette spørsmålet? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fasting Drue

Da regner jeg med at du hadde stått for maten, så jeg hadde tatt med hengekøye :fnise:

Jeg står for maten, du står for kosen, er det det du mener? :)

Cuntzilla: Abonnerer du på nyhetsbrev på din private mail, hvis ja; hvilke da?

Fasting Drue: Er du like god i arabisk som meg?(jeg kan kan si hallo, hvordan har du det, jeg er glad, jeg heter *****, pupper, unnskyld, øl, pluss jeg/du/oss/de/alle, samt et par høflighetsfraser, og velkommen i mitt hjem eller noe sånt. Resten har jeg glemt.)

Du er nok bedre enn meg. Jeg kan ikke engang si "pupper" på arabisk. (Et av de første orda jeg går inn for å lære). Persisk og arabisk er ganske forskjellige språk. Men gjennom fundamentalismen i Iran får arabisk stadig mere innpass (i persisk), noe puristene prøver å bekjempe. Hvor har du lært arabisk da?

Cuntzilla: Liker du å bite folk?

Endret av Fasting Drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

du husker ikke feil nei :) det var Mortem som opprettet en tråd fordi hun ville se sjirafftingene mine av en eller annen grunn..hehe..

har skrevet det her noen ganger, så kortversjonen blir at jeg er voldomt overdrevent glad i alt som har med sjiraffer å gjøre! Jeg kan det meste om dem, og har alle mulige rare gjenstander av dem :)

Når venner og familie ser sjriaffer i butikkene, noe som ikke er en så vanlig prosedyre, så tenker de på meg, så de må kjøpe det til meg synes de..hehe... så det var virkelig samla seg opp her i leiligheten min i de siste årene!

DR.Greve- at den enkle grunn av at jeg fikk anbefalt den til å vaske tatoveringene mine med da de var nye, og siden jeg ikke brukte halvparten en gang, så har det bare forblitt denne..

FastingDrue: hehe- hvordan kom du på å lure på dette spørsmålet? :ler:

Vil det si at du har klart deg med en halv flaske DrGreve fra dag én? Visste ikke at de var så drøye i bruk!

Uanonymbruker: Si meg hva du tar først i taco-lefsa, og jeg skal si deg hvem du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Badabing. Hvor mye bruker du på mat i løpet av 1 mnd?

Uff, jeg aner ikke. :sjenert: Jeg har hatt planer om å sette opp budsjett, men det har ikke blitt noe av.. Det er i alle fall snakk om noen tusen. Brukte veldig mye rett etter at jeg gikk over til vegetar, men nå tror jeg at jeg bruker litt mindre igjen. Kanskje 6000 eller noe sånt, for nå har jeg det meste av basisvarer.

SemperFi: har du vært i Forsvaret? Hvor var du i så fall? (Tenker på det militære når jeg ser nicket ditt..)

Har du dyr? Hvilket dyr har du og/eller ville du helst hatt?

Cuntzilla: hvis du skulle deltatt i en ekstremsport, hvilken skulle det vært?

Cornflake-girl: hvis du skulle jobbet med noe relatert til bistand, hvilket land/ hvilken konfliktsone ville du arbeidet i?

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Vil det si at du har klart deg med en halv flaske DrGreve fra dag én? Visste ikke at de var så drøye i bruk!

hehee.. neinei.. jeg har flere tatoveringer, og har bare fått den vanen å automatisk kjøpe DR.Greve hver gang jeg begynner å bli tom. kjøper nok en i mnd tror jeg! eller litt sjeldnere.. jeg synes det er ganske vittig at den er såpefri..hehe... bruker den litt av den grunnen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SemperFi: Kommer du til å kalle deg Antonio på byen herretter?

Aldri. Jeg er for stolt over navnet mitt for å kunne gjøre noe sånt.

Så jeg introduserer alltid mitt eget navn. :jepp:

SemperFi: har du vært i Forsvaret? Hvor var du i så fall? (Tenker på det militære når jeg ser nicket ditt..)

Har du dyr? Hvilket dyr har du og/eller ville du helst hatt?

Ja, Terningmoen.

Jeg har hatt dyr, men ikke nå pga studentlivet.

Om jeg skal ha dyr igjen vil det bli en husky. :)

Drue.

Drar du ofte på byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Du er nok bedre enn meg. Jeg kan ikke engang si "pupper" på arabisk. (Et av de første orda jeg går inn for å lære). Altså, de snakker ikke arabisk i Iran, men persisk. Men gjennom fundamentalismen i Iran får arabisk stadig mere innpass, noe puristene prøver å bekjempe. Hvor har du lært arabisk da?

Jeg vet at ikke iranere ikke har arabisk som morsmål - helt blond er jeg ikke ;)

Pupper = Bizza. Det likner også veldig på øl(birra), så trikset er å lure folk til å spørre om øl, men så bytter du ut ordet med pupper(kan jeg få pupper, takk). Knis.

Det var et hendig triks jeg lærte av noen jeg jobbet med fra Libanon i en organisasjon, motivasjonen kom av at jeg hadde tenkt å søke meg til en jobb/lengre opphold i Libanon/Beirut, men det gikk litt i "vasken" av naturlige grunner. Ergo arabisk var bare å glemme da man strengt tatt må bo i et arabisktalende land for å lære et kvekk.

De lærte meg bare skitne fraser :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Cuntzilla. Te eller kaffe?

Kaffe, og den skal være sort som sjelen.

Cuntzilla: Abonnerer du på nyhetsbrev på din private mail, hvis ja; hvilke da?

Flere, men få av dem med vilje og enda færre med interessante nyheter.

Disse ligger uåpnet på mailen min nå: Karmaloop, Groupon, Rockefeller, Unibet, eBay, Reisefeber, Boutique to you, Asos, CDconnection, Flying Blue, Members, SAS, Kilroy og Hovefestivalen.

Det eneste jeg egentlig åpner iblant er Groupon og Rockefeller.

nozMonster: Leser du horoskopene på Kvinneguiden? Hvis ja, føler du de stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BM2: Hvilken kvinnelige kjendis synes du er aller mest sexy av alle?

Som lever nå eller? Det er så uendelig mange :daane:

Viktoria Abril, Monica Belluci, Alizee, Audrey Hepburn, Natalie Wood, Irène Jakob, Audrey Tautou er i mine øyne alle eksepsjonelt deilige kvinner. Noen nå, noen den gang da.

Cuntzilla: Hvor serverer de det du mener er de aller beste hamburgerne?

Endret av BM2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Aldri. Jeg er for stolt over navnet mitt for å kunne gjøre noe sånt.

Så jeg introduserer alltid mitt eget navn. :jepp:

Ja, Terningmoen.

Jeg har hatt dyr, men ikke nå pga studentlivet.

Om jeg skal ha dyr igjen vil det bli en husky. :)

Drue.

Drar du ofte på byen?

Det "varrierer". Har mine perioder, særlig om sommeren der det er utesteder med åpne bakgårder, der man kan sitte og prate med venner og (nye) bekjente. Men jeg veit ikke, det har blitt mindre av det det siste (halve) året. Tror jeg har blitt litt gammal.

Badabing: går du mest med trange eller vide bukser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Jeg vet at ikke iranere ikke har arabisk som morsmål - helt blond er jeg ikke ;)

Pupper = Bizza. Det likner også veldig på øl(birra), så trikset er å lure folk til å spørre om øl, men så bytter du ut ordet med pupper(kan jeg få pupper, takk). Knis.

Det var et hendig triks jeg lærte av noen jeg jobbet med fra Libanon i en organisasjon, motivasjonen kom av at jeg hadde tenkt å søke meg til en jobb/lengre opphold i Libanon/Beirut, men det gikk litt i "vasken" av naturlige grunner. Ergo arabisk var bare å glemme da man strengt tatt må bo i et arabisktalende land for å lære et kvekk.

De lærte meg bare skitne fraser :sjenert:

Skjønte at du egentlig visste det, så jeg endra teksten en stund før du svarte! :)

Bizza, ja. Det er greit å kunne. Få se på bizza'rine!

Ludovie: hadde du "tatt" aktor Holden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Cuntzilla: Liker du å bite folk?

Ja. For det skjer bare når jeg har det bra :lur:

Cuntzilla: hvis du skulle deltatt i en ekstremsport, hvilken skulle det vært?

Basehopping i sånn der vingedrakt.

Eller kanskje noe rafting-opplegg. Mer sannsynlig at jeg faktisk hadde turt det.

norah: Hva kledde du deg ut som sist du var på halloween/kostymeparty?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest norah

norah: Hva kledde du deg ut som sist du var på halloween/kostymeparty?

Har bare vært på temafester - men det teller vel som kostyme.

Jeg var hore på hore/nisse/hallik-juletrefest.

Var også på en "kom som ei låt" fest, og planla å være "Diamanter og kirsebær", men endte opp med noe annet jeg ikke husker hva var.....

KateW: kan du pelle deg inn her og svare på spørsmålet mitt om filmrolle du måtte valgt mellom? :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Cuntzilla: Hvor serverer de det du mener er de aller beste hamburgerne?

Texburger som nattmat, Illegal Burger dagen derpå.

Og Inside i Bergen, jeg levde på Stargazer-burgeren deres en periode.

BM2: Samme spor: Hva er favorittrestauranten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker
uanonymbruker: hva er din favorittmelk som det er mulig å få tak i her i norske butikker?

Favorittmelken min (utenom sjokolademelk av alle slag) er laktosefri lettmelk, selv om jeg syns den er litt skummel. Jeg kjøpte en kartong i dag som holder helt til midten av august! Pleier vanlig melk å holde SÅ lenge?

Uanonymbruker: Si meg hva du tar først i taco-lefsa, og jeg skal si deg hvem du er :)

Isbergsalaten er først!

Noz Hvor mange hodeputer sover du sammen med i senga di?

norah Hva ville du bli da du var liten?

Fasting Drue Ville du helst hatt fingrer på føttene eller tær på hendene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Texburger som nattmat, Illegal Burger dagen derpå.

Og Inside i Bergen, jeg levde på Stargazer-burgeren deres en periode.

BM2: Samme spor: Hva er favorittrestauranten?

Er mange bra. Men eneste jeg oppsøker igjen og igjen og igjen er The Nighthawk Diner i Thorvald Meyers gate.

Ludovie: OM hamburger var eneste maten du fikk spise, i hivlken restaurant ville du fått den servert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Favorittmelken min (utenom sjokolademelk av alle slag) er laktosefri lettmelk, selv om jeg syns den er litt skummel. Jeg kjøpte en kartong i dag som holder helt til midten av august! Pleier vanlig melk å holde SÅ lenge?

Isbergsalaten er først!

Noz Hvor mange hodeputer sover du sammen med i senga di?

norah Hva ville du bli da du var liten?

Fasting Drue Ville du helst hatt fingrer på føttene eller tær på hendene?

Den (laktosereduserte melka) er bare ultrapasteruisert, som vil si at den er har blitt varma opp til et høyere punkt enn "vanlig" melk.

Hadde lett valgt fingre på føttene, selv om det hadde blitt vanskelig å finne passende sko. Jeg hadde forresten slengt meg i trærne som en ape.

SemperFi: drikker du mye? (alkohol)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Har bare vært på temafester - men det teller vel som kostyme.

Jeg var hore på hore/nisse/hallik-juletrefest.

Var også på en "kom som ei låt" fest, og planla å være "Diamanter og kirsebær", men endte opp med noe annet jeg ikke husker hva var.....

Du gikk vel bare som Foxy Lady. BLUNKESMILEY.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SemperFi: drikker du mye? (alkohol)

Ikke så mye i det siste, var en periode det ble mye festing, hver helg. Da ble jeg sliten og litt lei.

Men jeg kan ta en øl etter en lang dag eller bare ta med meg en 6 pack på standa med venner.

Jeg er ikke den som drikker meg dritings for å bli full.

Drue. Har du mange persiske venner?

Noz. Blir du fort oppgitt over andres oppførsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...