Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Ooo, jeg har fått spørsmål, det var stas :)

Takk!

Nahh, det beskriver vel mer hvordan jeg føler meg her på KG av og til.

I virkeligheten oppfattes jeg nok som sympatisk, snill og hyggelig, her på KG havner jeg oftere i klinsj og blir til hulken.

Det er også for å tulle litt med de brukerne som synes kvinner er noen fæle skapninger, spesielt feminister og luddere.

Her er jeg liksom, bring it on. I'll take you out!

Det gjenspeiler at jeg er glad i ordspill, banning og Godzilla da :)

Det ser ikke ut.

Brunt, til puppene ca, oppklippet og utvokst lugg. Slitt etter å ha vært gjennom mye. Går ca alltid med det løst, og det danderes som oftest i stilene "out of bed", "heroin chic" eller "strandhår". Med andre ord kronisk pulesveis.

Ludovie: Hvilken karakter fra en tv-serie identifiserer du deg mest med/kjenner du deg selv igjen i?

Ha ha, du høres definitivt ut som en dame jeg ville ha mye til overs for!!

Noz: Var moren din aldri sur da du vokste opp også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ludovie

Ludovie: Hvilken karakter fra en tv-serie identifiserer du deg mest med/kjenner du deg selv igjen i?

Enkelt! :) Elaine i Seinfeld.

Cuntzilla: Hvilken mannlige kjendis synes du er aller mest sexy av alle?

BM2: Hvilken kvinnelige kjendis synes du er aller mest sexy av alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme: Føler du at din tidvis outrerte og ekstreme humor gjør det vanskelig å blive tatt alvorlig på forumet?

Nei. De som ikke greier å ta meg seriøst, når jeg er seriøs, pleier å ikke skrive noe til meg i det hele tatt, så jeg merker ikke noe til det hehe

Ludovie: Hvorfor har du ikke lest reglene til "Spør en bruker 2.0"? ;)

SemperFi: Har du glemt å lese reglene Fasting Drue skrev i hovedinnlegget, da han lagde tråden?

Fasting Drue: Blir hjertet ditt dypt såra over at noen ikke bryr seg om reglene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hunter: Hadde det vært en idè å skrive noe i signaturen din om at du kaller deg "hunter" pga gummistøvlene? blir ikke du også lei av at dette støtt og stadig misforstås?

Nei, det har jeg ikke tenkt til å gjøre. Selv om jeg hovedsakelig valgte nicket pga Huntermerket, så er andre ting med nicket som passer bra til meg som person. Jeg er så absolutt en jakter, på mange forskjellige plan :)

Flair, HunterLady og Noz. Liker dere å kokkelere eller få maten servert? Er dere kresne på mat?

Jeg liker best å lage maten selv, fordi jeg synes ingen er flinkere enn meg til å lage mat. Bortsett fra Hellstrøm kanskje, men har ennå ikke fått noen middagsinvitasjon fra ham. :(

Men for all del, jeg er ikke slik at jeg alltid må lage maten til enhver pris. På en date vil jeg gjerne få servert mat, men i et forhold er det helst jeg som er kokken.

Jeg er ikke kresen. Forsøker mye forskjellig mat, men er fortsatt slik at dersom jeg ikke liker noe, så unnlater jeg det. Spiser ikke ting jeg ikke liker naturligvis.

SemperFi: Er du nerdete?

Kråkefjas:Hvor mange personer har du hatt sex med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Enkelt! :) Elaine i Seinfeld.

Cuntzilla: Hvilken mannlige kjendis synes du er aller mest sexy av alle?

Ikke helt årntli kjendis kanskje: Josh Homme. Smart, morsom, inkarnasjonen av kulhet og oser så mye sex at platene hans er forspill.

Litt mer Se&Hør-kaliber: Trond Espen Seim. Han "kjenner" jeg ikke til sånn gjennom intervjuer eller noe, så det går kun på utseende og karisma på kinolerretet. Og den fysiske nærheten gjør det enda litt mer spennende, han føles oppnåelig.

Hvis han er en fjott, eller gift: ikke si det. La drømmen min leve.

Edit: Nå leste jeg reglene..

HunterLady: Hvilket utested foretrekker du i Stavanger?

Endret av Cuntzilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noz: Kan godt være jeg har gått glipp av noe, men hvorfor startet du med giraffsamling? Beklager om du har skrevet dette tidligere :)

HunterLady: Angrer du på at du kom tilbake til KG igjen noen ganger? Etter du slettet deg, tenker jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Noz: Kunde du ikke blitt dyrepleier, da?

jo, kanskje.. men jeg kommer aldri inn på slike studier pga mine lave karakterer.

Flair, HunterLady og Noz. Liker dere å kokkelere eller få maten servert? Er dere kresne på mat?

ingen av delene :tunge1:

er ikke kresen, men alikevell kresen på et merkelig måte..hehe..

Noz: Var moren din aldri sur da du vokste opp også?

da du vokste opp også? også? :klo:

joda,hun var jo sur til tider hun, fordi jeg var en pøbeunge.

Noz: Kan godt være jeg har gått glipp av noe, men hvorfor startet du med giraffsamling? Beklager om du har skrevet dette tidligere :)

jeg har da aldri opprettet en sjirafftråd...

Semper: er det vanskelig å forstå reglene i denne tråden for deg? hehe.. det at man bare skal spørre en bruker, og ikke 3 tenkte jeg :P

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tropic: leser du noen blogger?

Darn, du måtte spørre om det, vet ikke om jeg tørr å svare på denne nemlig... :sjenert: Leser av og til fotballfrue sin blogg, IKKE fan av henne og stort sett rystet over bildene og det jeg leser. Titter nok innom fordi jeg noen ganger trenger noen å le litt av :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kråkefjas:Hvor mange personer har du hatt sex med?

19, tror jeg.

HunterLady: Har du lyst på et rundt tall?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har da aldri opprettet en girafftråd...

Nei, men ble opprettet en tråd pga din giraffsamling? Eller husker jeg helt feil? Ikke du som har bilde av giraff som spiller kort eller noe slikt. Lurte på hvorfor du startet å samle ting med giraffer, ikke hvorfor du startet en tråd :)

Endret av Tropic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Fasting Drue, hva syns du om at Iranere/irakere/pakistanere later som om de er Italienske på byen for å få med seg damer hjem? Har du gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Enkelt! :) Elaine i Seinfeld.

Nå skal jeg dumme meg(bare meg som synes dette er gøy):

Ludovie: Betyr det at du, som Elaine i Seinfeld bruker P-pute, og pleier du vurdere om mannfolk er "sponge worthy"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SemperFi: Har du glemt å lese reglene Fasting Drue skrev i hovedinnlegget, da han lagde tråden?

Regler er til for å brytes! :cool:

SemperFi: Er du nerdete?

Du må definere nerdete. Men om det er steriotype nerdete du er ute etter, så nei. Men jeg er glad i matte, fysikk, ol.

Jeg trener aktivt, er ofte ute med venner på standa, fjellet, fotball, kino, fester eller bare chill filmkvelder. Men det er som regel jeg som finner på noe eller drar venner med ut. Vi skal snart til dyreparken og se på sjiraffer! :tunge1:

Men jeg spiller PC :)

Også sitter jeg kanskje litt mer en "normalt" på maskinen, ikke for at jeg ikke har sosialt liv, men for at jeg må pga utdanningen min, om ikke stryker jeg. :huh:

Jeg blir litt såra, men det hjelper at du er med og passer på!

SemperFi og Giacomo (og BM2) burde lese over reglene, synes jeg :)

:balltre:

Semper: er det vanskelig å forstå reglene i denne tråden for deg? hehe.. det at man bare skal spørre en bruker, og ikke 3 tenkte jeg :P

Neida, de er lette å forstå. Men jeg er en gullfisk med Alzheimer.

Cuntzilla. Te eller kaffe?

Endret av SemperFi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

NozMonster: DrGreve eller Asan? Begrunn svaret.

Endret av Fasting Drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Ludovie: Betyr det at du, som Elaine i Seinfeld bruker P-pute, og pleier du vurdere om mannfolk er "sponge worthy"?

Hahahaha! P-pute hadde jeg helt glemt. Og det finnes vel neppe lenger? Men jeg HAR brukt det, altså. Sånn for veldig lenge siden. :) Og hehe, når det gjelder sponge worthy, så synes jeg ikke det er verd å ligge med noen som i utgangspunktet ikke ville vært verdig en p-pute, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Uanonymbruker

Hahaha! Hallo, du glemte halvt spansk. Halvt spansk, halvt italiensk. Ja, selvfølgelig har jeg gjort det!! Grer håret bak øra og introduserer meg som Fabio. (Pakistanere gjør det forresten ikke). Utrolig morsomt at du har hørt om "trickset". Hva synes du om damene som faller for sånt?

Venninnen min var sammen med en "italiener" i nesten en måned, jeg har også blitt med en "italiener" hjem og det er alltid en gjeng "italienere" på Deli deLuca eller 7/11 som vil danse salsa :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min var sammen med en "italiener" i nesten en måned, jeg har også blitt med en "italiener" hjem og det er alltid en gjeng "italienere" på Deli deLuca eller 7/11 som vil danse salsa :fnise:

Dette må være et Oslo fenomen, og det er første gang jeg hører at iranere gir seg for å være italienere. :fnise:

Henger du på deLuca og 7/11 Uanonymbruker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Cuntzilla: Abonnerer du på nyhetsbrev på din private mail, hvis ja; hvilke da?

Fasting Drue: Er du like god i arabisk som meg?(jeg kan kan si hallo, hvordan har du det, jeg er glad, jeg heter *****, pupper, unnskyld, øl, pluss jeg/du/oss/de/alle, samt et par høflighetsfraser, og velkommen i mitt hjem eller noe sånt. Resten har jeg glemt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Dette må være et Oslo fenomen, og det er første gang jeg hører at iranere gir seg for å være italienere. :fnise:

Henger du på deLuca og 7/11 Uanonymbruker.

Når du sier det, det er faktisk bare i Oslo jeg har opplevd det!

Man lukter fort lunta når den sjette "Marcoen" den fjerde "Antonio`en" og den nittende "Ronaldo`en" kommer i mot deg på gata/dansegulvet/kebabkø og spør om du vil danse salsa :fnise:

Stikker innom Deli og 7/11 på vei hjem fra byen, må alltid ha sjokolademelk :jepp:

SemperFi: Kommer du til å kalle deg Antonio på byen herretter?

Fasting Drue: Norske jenter ihjelbleker håret sitt, skyver puppene sine oppunder haka og kaller seg glamourmodell for å dra gutter , er "italiener/spanjol-trenden" innvandrerguttas versjon av "jeg er glamourmodell" ?

Endret av Uanonymbruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...