Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Man dater jo uansett. Du bare går ikke på date med fremmede, vil jeg si. Jeg anser perioden der man begynner å aktivt møtes fordi man veit at det muligens "er noe der", som "dating". Det spiller ingen rolle om det er folk man har møtt og kjent lenge, eller om det er folk du har finni gjennom en datingnettside. Begge deler er dating!

Ah, men da er det jo ikke dating før man finner ut at man liker hverandre, og det gjør man ikke (hvertfall ikke jeg) de første gangene man treffer noen... Men ja, etter hvert vil det jo bli dating, så nå har du knuuuuust hele virkelighetsoppfatningen min :cry:

Vampen: Hvorfor syns du luer er så sexy, egentlig? Dette er noe jeg har lurt på veldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vampen

Ah, men da er det jo ikke dating før man finner ut at man liker hverandre, og det gjør man ikke (hvertfall ikke jeg) de første gangene man treffer noen... Men ja, etter hvert vil det jo bli dating, så nå har du knuuuuust hele virkelighetsoppfatningen min :cry:

Vampen: Hvorfor syns du luer er så sexy, egentlig? Dette er noe jeg har lurt på veldig lenge.

Er dette litt sånn som når du var overbevist om at vi var bestiser på FB?:nigo: Jeg trodde ikke jeg var spesielt gira på luer, eller er jeg det?:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kråkefjas: du tror ikke inntrykket ditt henger sammen med responsen du får? Mitt inntrykk er at du fremstår som en spydig og frekk guttunge, som sutrer som et helvete når du får negativ respons. Du er rask på å forklare alt på en måte som gir andre skylda, buhuuu, alle er så hårsåre, eller bitre og overvektige. Men du hopper bukk over din egen ufine fremferd. Mangler du selvinnsikt, eller er du bare generelt usympatisk?

Selvfølgelig er respons en del av inntrykket. Jeg har aldri sutret, jeg bare konstaterer faktum. Og det faktumet at det er mye såre hårrøtter her inne har du selv erfart.

Framferden min er ikke ufin. Jeg tilhører minoriteten her inne som forholder seg saklig og ærlig og ikke hopper til person når man er tom for argumenter. At enkelte føler seg parkert av mine hardtslående argumenter, eller ikke tåler sannheten, og kaller meg usympatisk tar jeg ikke så tungt. Slik er det i resten av verden også, bare i større grad her som sagt. Jeg er svært sympatisk.

Edit:

Yme: Hvordan går det?

(dumme regler)

Endret av kråkefjas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Selvfølgelig er respons en del av inntrykket. Jeg har aldri sutret, jeg bare konstaterer faktum. Og det faktumet at det er mye såre hårrøtter her inne har du selv erfart.

Framferden min er ikke ufin. Jeg tilhører minoriteten her inne som forholder seg saklig og ærlig og ikke hopper til person når man er tom for argumenter. At enkelte føler seg parkert av mine hardtslående argumenter, eller ikke tåler sannheten, og kaller meg usympatisk tar jeg ikke så tungt. Slik er det i resten av verden også, bare i større grad her som sagt. Jeg er svært sympatisk.

Edit:

Yme: Hvordan går det?

(dumme regler)

Forskjellen på deg og meg er vel at jeg ikke prøver å bortforklare det faktum at jeg kan være både frekk og freidig. Så jeg har ikke det helt store behovet for å dra inn hårrøtter, for jeg fortjener en god del av den pesen jeg får. Men jo, du fremstår som sutrete og ufin. Du mener det kanskje ikke sånn, men det er sånn du fremstår. Blant annet ved å fokusere på hvor fæle og fintfølende alle er. Og du går støtt og stadig på person. Nå blåser jeg jevnt over i hva folk mener om meg, og tåler frekkheter. Men jeg mener å huske at du spurte meg om jeg er like grå og tantete som du har inntrykk av? Eller beskrivelsen du ga av Norah her? Hvordan et det ikke å gå på person? Du argumenterte ikke på det Norah skrev, men gikk heller over til å beskrive henne i negative vendinger. Det er å gå fra sak til person.

Cuntzilla: hvilke 3 egenskaper er viktigst for deg i folk du har rundt deg?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg mener å huske at du spurte meg om jeg er like grå og tantete som du har inntrykk av? Eller beskrivelsen du ga av Norah her? Hvordan et det ikke å gå på person?

Denne tråden heter "spør en bruker". Da er det litt vanskelig å ikke gå på person, gitt. Du forsto nok veldig godt hva jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Denne tråden heter "spør en bruker". Da er det litt vanskelig å ikke gå på person, gitt. Du forsto nok veldig godt hva jeg mente.

De fleste klarer det, uten å gi negative beskrivelser av andre i samme slengen. Hvorfor klarer ikke du det? Og hva mente du?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste klarer det, uten å gi negative beskrivelser av andre i samme slengen. Hvorfor klarer ikke du det? Og hva mente du?

Dette er en spørretråd. Da går det på person. Positivt og negativt.

Jeg mente i generell debatt.

F.eks:

kråkefjas: "velformulert og velargumenterende innlegg"

frk.hårsår: Hold kjeft din kråkefitte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Vampen: kan du nevne tre sanger du har syngi på karaoke? Hvis du ikke har gjort det, så kan du nevne tre sanger du kunne tenke deg å synge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Dette er en spørretråd. Da går det på person. Positivt og negativt.

Jeg mente i generell debatt.

F.eks:

kråkefjas: "velformulert og velargumenterende innlegg"

frk.hårsår: Hold kjeft din kråkefitte!

Igjen, i denne tråden klarer de fleste å komme med spørsmål, uten å begynne med negative personbeskrivelser. Som i ditt spørsmål til meg, hvor premisset er at jeg er grå og tantete. Eller med beskrivelsene du gir av Norah. Hvorfor er dette vanskelig for deg? Ser du oppriktig ikke at du baker spørsmålene inn i ymse personangrep? Det er ganske annerledes enn 99% av spørsmålene i denne tråden.

Jeg synes noen ganger du får ufortjent pes. Men det er kanskje ikke så rart, når du viser null evne til selv å skille mellom de gangene du er seriøs og de gangene du er direkte ufin.

Jeg begynner å gå seriøst tom for spørsmål, men Drua: hva liker du best med å jobbe som lærer?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Vampen: kan du nevne tre sanger du har syngi på karaoke? Hvis du ikke har gjort det, så kan du nevne tre sanger du kunne tenke deg å synge.

Haha, ingen og ingen! Jeg avskyr karaoke og synger ikke i offentlighet.;)

Noz: hva er dine minst sjarmerende egenskaper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes noen ganger du får ufortjent pes. Men det er kanskje ikke så rart, når du viser null evne til selv å skille mellom de gangene du er seriøs og de gangene du er direkte ufin.

Jeg er alltid seriøs.

Vampen: Har du grått hår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Angående lærer: jeg tror det beste må være å se når elevene faktisk blir motiverte til å lære. Klisjé, I know...

Haha, ingen og ingen! Jeg avskyr karaoke og synger ikke i offentlighet.;)

Skuffende! Jeg synes det var et av de beste spørsmålene jeg har stilt her, så jeg får re-KG'e spørsmålet til en annen bruker, siden du ikke svarte.

Badabing: kan du nevne tre sanger du har syngi på karaoke? Hvis du ikke har gjort det, kan du nevne tre sanger du kunne tenke deg å synge på karaoke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Jeg er alltid seriøs.

Vampen: Har du grått hår?

Nei.

Har du flere spørsmål? Jeg lover at hårrøttene mine ikke skal bli såre.

Yme: har du sett pupper i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Angående lærer: jeg tror det beste må være å se når elevene faktisk blir motiverte til å lære. Klisjé, I know...

Skuffende! Jeg synes det var et av de beste spørsmålene jeg har stilt her, så jeg får re-KG'e spørsmålet til en annen bruker, siden du ikke svarte.

Det er kanskje en klisjé, men jeg er like fullt enig.;) Nytt spørsmål, hvilket trinn liker du best å undervise på?

Og jeg var kanskje litt rask på avtrekkeren, jeg har sunget karaoke en gang jeg hadde heller høy promille, og det var All over you med Live.

Gunvald: hvor i verden går den ultimate drømmeferien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du flere spørsmål? Jeg lover at hårrøttene mine ikke skal bli såre.

Lurer ikke på så veldig mye.

Er menopausen tilbakelagt eller tilhører den fremtiden?

Hvilke utesteder henger du på?

Foretrekker du kylling- eller farsekebab?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vampen

Lurer ikke på så veldig mye.

Er menopausen tilbakelagt eller tilhører den fremtiden?

Hvilke utesteder henger du på?

Foretrekker du kylling- eller farsekebab?

Fremtiden.

Jeg henger ikke fast på noen utesteder lenger, men før var det mest rockesteder a la Elm street, og avslappa utesteder fremfor nattklubber.

Ingen av delene, den eneste kebaben jeg spiser er ordentlig hjemmelaget, arabisk kebab.

Tilbake til deg, hva slags utdanning har du?

Bandit: hva ser du etter i en dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremtiden.

Jeg henger ikke fast på noen utesteder lenger, men før var det mest rockesteder a la Elm street, og avslappa utesteder fremfor nattklubber.

Ingen av delene, den eneste kebaben jeg spiser er ordentlig hjemmelaget, arabisk kebab.

Tilbake til deg, hva slags utdanning har du?

Det ante meg at du var elm street-typen. Fy søren så god menneskekjenner jeg er.

Mantraet mitt er at utdannelse er for uopplyste. Jeg trenger ikke det.

Vampen: Er du araber siden du lager hjemmelaget, arabisk kebab?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Det ante meg at du var elm street-typen. Fy søren så god menneskekjenner jeg er.

Mantraet mitt er at utdannelse er for uopplyste. Jeg trenger ikke det.

Vampen: Er du araber siden du lager hjemmelaget, arabisk kebab?

Hehe, jeg kan ikke si at jeg er veldig imponert over menneskekjennerskillsene dine så langt.

Nei, det er jeg ikke, jeg er ganske så norsk. Men jeg kan lage awesome kebab, samt fornærme deg på arabisk. Jeg kan til og med klare å gjøre begge deler samtidig.

Hva jobber du med?

Badabing: har du noen fordommer?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Cosette: Får du ofte PM'er her på KG?

Det hender vel, men jeg blir ikke nedrent. Hva med deg, mottar og sender du mange?

Cosette: Liker du battlestar galactica?

Hehe, faktisk. Gjør du?

Badabing: Har du noengang forsøkt narkotika?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...