Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Fasting drue: Om du kun hadde 150 kroner du kunne bruke på mat på en uke, hva ville du kjøpt?

Hunterlady: Hva ville du gjort om du var den amerikanske presidenten i 30 dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bandit

Bandit:Drømmereisemål?

Jeg kunne godt tenkt meg en tur til Japan, faktisk.

Mynona-83: Hva legger du på grillen i sommer?

HedvigR: Hvilken sang har du som ringetone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona-83: Hva legger du på grillen i sommer?

Min første sommer uten grill :( Men blir sikkert litt engangsgrilling etterhvert. Også har jeg grillet hos foreldrene mine. Det pleier å bli svin indrefilet eller flintstek. Det er godt med maiskolbe og.

Bandit: Synes du at du fortjener mer lønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunterlady: Hvor lenge varte ditt siste forhold?

Yme: Drikker du alkohol? Pleier du å bli full om du først drikker? Kan ikke se for meg at du er typen som drikker deg drita og snubler rundt på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Bandit: Synes du at du fortjener mer lønn?

Jeg fortjente iallefall bedre lønn da jeg jobbet. Nå er jeg hjemme med ME.

HunterLady: Hva er den beste komplimenten du noensinne har fått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HedvigR: Hvilken sang har du som ringetone?

Ummm, den som fulgte med telefonen :gjeiper: Vet ikke hva den heter, standard ringetone.

Xaphan - Siden du fikk meg til å tenke på alkohol :fnise: Hva drikker du gjerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yme: Drikker du alkohol? Pleier du å bli full om du først drikker? Kan ikke se for meg at du er typen som drikker deg drita og snubler rundt på byen.

Det er veldig sjeldent at jeg drikker, og de få gangene blir det bare 2 øl. Syns ikke det er noe kult å være full, både fordi det er vondt dagen etter, og fordi fulle mennesker er fantastisk plagsomme... Spessilt fulle jenter. Dere er en gjeng med klåfingra drittsekker, Xaphan :fnise:

(men jeg er glad i deg forde :klemmer: )

Kråkefjas: Hva slags inntrykk har du av "miljøet" her inne, med tanke på at alt dette peset du får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Fasting drue: Om du kun hadde 150 kroner du kunne bruke på mat på en uke, hva ville du kjøpt?

Shit. Vanskelig spørsmål. Jeg hadde kjøpt

en flaske olivenolje 30 kr (grøss)

2,5 kg poteter 35 kr

En pakke havregryn 15 kr

To liter h-melk 30 kr

En tre-pack med tunfisk 25 kr

En purre 5 kr

Tomater 10 kr

Det var vel 150, det? Tror jeg hadde overlevd på dette, men det hadde blitt trist.

Xaphan: har du naska fra butikken før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BM2 Hvor brutal er du?

Fysisk, alt annet en. I ærlighet, fullstendig.

Cuntzilla: Hva er det lengste du har gått i ett strekk?

Endret av BM2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona-83: bruker du massasjefunksjonen i dusjen? :fnise:

:skratte: Nei, jeg har ikke massasjefunksjon i dusjen jeg.. Har bare sånn vanlig kjedelig dusj.

Xaphan: er du fornøyd med livet ditt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

NerdMedSverd: Du må leve resten av livet på en øde øy, hvilke fem bøker tar du med deg?

Another Roadside Attraction

The Trial

The Picture of Dorian Gray

Moby Dick

Halvbroren

Hadde sikkert blitt noen andre bøker om jeg hadde svart i morgen, umulig spørsmål.

Kar: Hvor god er du til å danse på en skala fra 1 til 10? Og hvilken type dans er du råest på?

edit: Musekatt: Hvis du hadde hatt muligheten til å drepe noen og aldri bli tatt. Hvem hadde du drept? Er ikke lov å svare ingen eller velge noen som allerede er død.

Endret av NerdMedSverd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Tilbake til deg, Vampen: Om du skulle plukke fram den av dine verdier som er aller viktigst for deg, hvilken hadde det vært, og hvorfor?

Hmh, den var vanskelig. Det er vanskelig å plukke ut en. Toleranse, kanskje? Toleranse er viktig for meg. Det bør være rom for annerledeshet og mangfold, på mange måter. Jeg tror jeg er ganske tolerant selv. Det er noen egenskaper, holdninger og handlinger som får meg til å stritte med alle pigger, men de er relativt få. Jeg er heller ikke spesielt begeistret for å omgås intolerante mennesker. Så, toleranse er vel en av de viktigste verdiene for meg, både i meg selv og andre.:)

Flair: hva drømte du om å bli når du var barn?

Wolfmoon: om du var enehersker for en dag, hva er de tre første tingene du ville ha endret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Koala Lompa

Iah; Er det noen brukere på KG som du virkelig ikke kan fordra,sett med moderatorøyne?

2shy; Har du sansen for det overnaturlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Xaphan - Siden du fikk meg til å tenke på alkohol :fnise: Hva drikker du gjerne?

Det er mye jeg liker av alkohol, blant annet hvitvin og drinker. Captain Morgan og cola slår aldri feil!

Xaphan: har du naska fra butikken før?

Desverre :sjenert: Dette er ikke noe jeg er stolt over, men jeg var ganske kleptoman av meg da jeg gikk på ungdomsskolen. Jeg ble tatt i å stjele en gang jeg var på dagstur i Oslo, og det er jeg veldig glad for i dag siden det fikk meg til å slutte helt.

Xaphan: er du fornøyd med livet ditt nå?

Ja, det er veldig få ting jeg har å klage på. Jeg føler meg utrolig heldig som har det så bra som jeg har.

Wonders: Hvor gammel er du?

Bond: Trives du som moderator? Er din opplevelse av KG veldig annerledes etter at du ble moderator, eller klarer du å 'nyte' forumet som før?

HedvigR: Føler du at du "kjenner" enkelte på KG selv om du egentlig ikke gjør det? Jeg tror for eksempel at jeg garantert hadde sagt hei til deg om jeg så deg på gata, før det hadde gått opp for meg at du ikke aner hvem jeg er :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Vampen: Har noen vitset rundt nicket ditt ved hjelp av ordet "svampen"?

Ikke direkte vitset, men jeg har fått noen spydigheter og et veldig fint dikt.:nigo:

Tabris: du starter et politisk parti, hva er kampsak nummer 1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Cosette: Hva skal til for at du blir så rørt at du får tårer i øynene?

Oi, det er veldig mye. Griner minst én gang i uken, det høres sikkert litt merkelig ut, men sånn er jeg bare. Blir veldig rørt av kunst i ulike former, har enkelte musikkstykker og scener fra film og bøker jeg ikke kan annet enn å gråte av, uansett hvor godt humør jeg er i. Så har jeg noen mennesker i livet mitt som jeg har veldig intense, gode samtaler og diskusjoner sammen med, da blir det ofte tårer. Eller når jeg opplever noe veldig gripende i hverdagen, eller når tankene vandrer til hendelser som vekker sterke følelser, barndomsminner o.l.

Hoftene og bekkenet, hvis vedkommende har god holdning. Og linjene som dannes mellom skuldrene og armhulene når armene løftes over hodet :yvonne:

Og hvis noen her skulle dra inn tit/ass-problemstillinga, så kan jeg allerede nå slå fast at jeg er en tit-man.

Hva liker du best ved mannekroppen?

Jeg synes mannekroppen er enestående, og det blir vanskelig å peke ut noe spesifikt. Det virker som det forandrer seg etter hvilken mann jeg er forelsket i eller tent på, hans kropp er alltid uovertruffen uansett. Men jeg er veldig svak for skuldre og armer.

Spør det samme spørsmålet til BM2 som jeg stilte til Lutetium tidligere i tråden: Hvilken historisk kvinnelig skikkelse ville du ha gått på date med om du måtte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Cuntzilla: Hva er det lengste du har gått i ett strekk?

Usikker. Jeg er ikke typen som teller og måler slike ting, og heller ikke som går med andre ambisjoner eller målsetninger enn å komme meg fra A til B.

Jeg har jo gått 4-5 timer til en eller annen hytte på et gudsforlatt sted på vestlandet en gang, men egentlig så tipper jeg at jeg har nedlagt flest mil på shopping i New York eller noe lignende :fnise:

Hvordan vet du det? Selv om du er kontrollerende, prippen, dramaqueen og har litt ujusterte antenner så kan du være kjempehyggelig for alt jeg vet. Dømmer ingen på så tynt grunnlag.

kråkefjas: På hvilken planet er dette å ikke dømme?

Jeg kjenner i motsetning til deg norah, og hun er jo det tvert motsatte av de fire karakteristikkene du gir henne her. Det er nesten litt morsomt at det går an å ta så utrolig feil, men nå tror jeg du var mer interessert i å være en pikk enn å levere god innsikt.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...