Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Yme: Hva vil du ha servert til middag hvis du kan velge fra øverste hylle?

(rart formulert, men ja.. du skjønner sikkert hva jeg mener)

Jeg er veldig glad i å lage mat, og velger alltid fra øverste hylle når jeg har invitert noen på middag.

Stort sett pleier jeg å høre hva de vil spise, og om de velger noe jeg ikke kan lage, er det lett å slå opp i en kokebok.

Det er jo morsomt å imponere litt når man har invitert noen, så jeg vil helst lage noe folk ikke spiser så ofte.

Musekatt: Tror du tvillinger har sterkere søskenbånd enn "vanlige" søsken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du blir med andre ord bare enda slappere. Noen blir veldig pratsomme, andre helt stille, mens andre absolutt MÅ ha noe å stappe i kjeften når de går på tomgang. Jeg heller vel mer til det siste. Da klarer jeg å holde meg oppe noen minutter ekstra... :ler:

Jeg har ikke bart, men har noen stubber av 3-4-dager'n.

Bud: Når grillet du sist? Og hva grillet du?

Cuntzilla: Hva er din verste uvane?

Erru slapp så erru slapp!

Damebesøk om en halvtime, gulvet må støvsuges og jeg er SLAPP! :(

Grillet lærlinger i dag, sett bort fra de så er det vel 2 måneder siden sist.

Griller sjelden, er mer en bålfyr :)

Bændit: Kan du med hånden på hjertet si at du oppfører deg som deg selv i alle situasjoner?

Pene_Sko: Champagne eller mørkt øl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Erru slapp så erru slapp!

Damebesøk om en halvtime, gulvet må støvsuges og jeg er SLAPP! :(

Grillet lærlinger i dag, sett bort fra de så er det vel 2 måneder siden sist.

Griller sjelden, er mer en bålfyr :)

Bændit: Kan du med hånden på hjertet si at du oppfører deg som deg selv i alle situasjoner?

Spennende med damebesøk da. Lite slik her for tiden. Lykke til! :)

Jeg er meg selv på godt og vondt, men det kan være litt typisk meg å være litt atypisk meg også. Det vil si at jeg kanskje ikke alltid er like lett å bli klok på. Om du skjønner.

Musekatt: Hvordan er du når du kjeder deg?

Endret av Bandit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Cuntzilla: Hva er din verste uvane?

Kvinneguiden.

Neida, jeg vet ikke.. røyking er vel selvskreven.

Men akkurat NÅ så mener jeg min verste uvane er at når jeg går ut for å ta et par pils på en torsdag så blir det aldri bare et par pils :skaal:

kråkesaks: Hva skjuler seg bak QR-koden?

Jeg gidder aldri scanne sånne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i å lage mat, og velger alltid fra øverste hylle når jeg har invitert noen på middag.

Stort sett pleier jeg å høre hva de vil spise, og om de velger noe jeg ikke kan lage, er det lett å slå opp i en kokebok.

Det er jo morsomt å imponere litt når man har invitert noen, så jeg vil helst lage noe folk ikke spiser så ofte.

Formulerte meg visst dårlig, men lurte på hva du vil ha! Altså hva vil du at en mesterkokk skal servere deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formulerte meg visst dårlig, men lurte på hva du vil ha! Altså hva vil du at en mesterkokk skal servere deg ;)

Det greier jeg ikke svare på. Jeg spiser det jeg vil, hver eneste dag, så jeg veit ikke... Et eller annet med bakt potet. Kanskje med hjort eller reinsdyr. Det beste jeg veit, er lever og kålstuing, men det er for kjipt å kaste bort en mesterkokk på noe sånt. Hva vill du valgt?

Badabing: Hvilken av de store byene bor du nærmest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Musekatt

Jeg og Cuddlegirl har iallefall et ganske sterkt bånd til hverandre, siden vi er med hverandre så og si hele tiden. Vi opplever ting sammen, på både godt og vondt. Når hun er lei seg, blir jeg lei meg og omvendt. Vi har drømt mye av det samme, og kan utfylle setningene til hverandre når vi snakker. Vanlige søsken er jo ikke like gamle, så kan være det har noe med det å gjøre. Vet ikke hva mer jeg skal skrive, men tror det spørs litt. Er sikkert søsken som oppfører seg sånn også.

Musekatt: Hvordan er du når du kjeder deg?

Det varierer. Pleier som oftest å sitte på KG, eller vaske klær. Noen ganger blir jeg ekstra slapp og irritert, men det går som oftest utover tvillingen min. :fnise:

Fysikeren: Hva er det beste du kan få servert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era_Vulgaris: Topp tre album og film fra 70tallet?

Uh, skrekkelig vanskelig spørsmål, men sånn omtrent:

Harold and Maude (Ashby, 1971)

McCabe & Mrs. Miller (Altman, 1971)

Le souffle au coeur (Malle, 1971)

Bonus:

Being There (Ashby, 1979)

Two-Lane Blacktop (Hellman, 1971)

The Clash - London Calling

Joy Division - Unknown Pleasures

Nick Drake - Pink Moon

Bonus:

Crosby, Stills, Nash & Young - Déjà Vu

Neil Young - Harvest

Badabing: Hva er din favorittforfatter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søgni

BM2: Er du sunnmøring? Jeg ser deg for meg som sunnmøring. (Dessuten så jeg i en dialekt-tråd at du synes sunnmørsdialekt er fint).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysikeren: Hva er det beste du kan få servert?

Biff med fløtegratinerte poteter, bernaise, champignon og onion rings on the side. Faen as, nå fikk jeg vann i munnen!

Musekatt: Hvordan er en perfekt first date for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det greier jeg ikke svare på. Jeg spiser det jeg vil, hver eneste dag, så jeg veit ikke... Et eller annet med bakt potet. Kanskje med hjort eller reinsdyr. Det beste jeg veit, er lever og kålstuing, men det er for kjipt å kaste bort en mesterkokk på noe sånt. Hva vill du valgt?

Bisonkjake med rødvinssaus og en eller annen puré av noe slag. Jordskokk eller en av de fancy greiene der. Har spist det og det smakte himmelsk!

Oi, glemte nytt spm:

Søgni: Hvis din mann måtte dø for å redde et ukjent barns liv, Hva ville du valgt?

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BM2: Er du sunnmøring? Jeg ser deg for meg som sunnmøring. (Dessuten så jeg i en dialekt-tråd at du synes sunnmørsdialekt er fint).

Nei, jeg er skap-sunnmøring. Er på Sunnmøre jeg får hjemme-følelsen i kroppen.

Cosette: Eier du et eller flere korsett? Av typen penbruk, ikke medisinsk bruk.

Ludovie: Eier du ett eller flere korsett? Av typen penbruk, ikke medisinsk bruk.

Søgni: Har du et nært forhold til Søgne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Cosette: Hva gjør du når du virkelig skal slappe av?

Ligger på sengen med Chopin i ørene. Eller går en laaang tur alene. Eller leser om et eller annet jeg interesserer meg veldig for der og da. Her en kveld lå jeg i timesvis og leste om ballettens historie, og så klipp fra ulike forestillinger på nettet.

Cosette: har du noen rare vaner/uvaner/tvangstanker?

Dusinvis. Jeg er litt smånevrotisk, og blir ofte ertet for det av venner. Klarer f.eks. ikke spise brød med hele korn i, selv om jeg ikke har noe i mot korn i seg selv. Får brekningsfornemmelser og dødsangst av å kjenne "klumper" i brødet.

Cosette: Eier du et eller flere korsett? Av typen penbruk, ikke medisinsk bruk.

Jeg har et par undertøyskorsett, men bruker de aldri. Jeg er ganske smal i overkroppen og har spesielt slank midje, så jeg innbiller meg at det kunne ha sett rart ut å bruke et korsett. Har dog prøvd et slik autentisk viktoriansk korsett i England som ble snørt så stramt som overhodet mulig, det så ganske kult ut. Artig å ha prøvd.

Lutetium71: Hvilken historisk kvinnelig skikkelse ville du ha gått på date med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Badabing: Hvilken av de store byene bor du nærmest?

Oslo. :)

Badabing: Hva er din favorittforfatter?

Jeg har vel i grunnen ingen spesiell favorittforfatter. Jeg får si Tolkien siden Bilbo har vært helten min siden jeg var 9, og Gert Nygårdshaug siden han skriver på en liketil og fin måte om et av de temaene jeg anser som viktigst; miljø.

Era_Vulgaris: hvilken festival ville du helst dratt på? Øya, Hove eller Roskilde?

Hvem synes du er/var verdens beste gitarist?

Fasting Drue: Hvordan foretrekker du kaffen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo. :)

Det tror jeg egentlig at jeg visste. Visste jeg det fra før, Badabing?? jeg tror det :klo: Gleder du deg til Homseparaden neste uke?

Cosette: Syns du jeg skriver mye teit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yme: Hva er det rareste du har gjort for noen du har vært glad i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Fasting Drue: Hvordan foretrekker du kaffen din?

Shvart. Hvis jeg skal ha en latte-bullshit-greie (quote: larry david), så vil jeg ha en sånn espresso med en liten dæsj melk i, bare. Husker ikke helt hva det heter :fnise: Åssen liker du den? Jeg tror forresten 10 % på chemtrails (en slags guilty "pleasure").

Gunvald: er du interessert i musikkteori?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Cosette: Syns du jeg skriver mye teit?

Nei, i grunnen ikke. Jeg tror ikke vi ferdes i så mange av de samme trådene, så sant å si har jeg ikke et helt klart bilde av hva du vanligvis skriver. Du er helt sikkert fornuftig nok. :) Hvorfor spurte du?

Cuntzilla: Hva får deg tilbake til barndommen for et øyeblikk? Enten det er dufter, sanger eller hva det skulle være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Det tror jeg egentlig at jeg visste. Visste jeg det fra før, Badabing?? jeg tror det :klo: Gleder du deg til Homseparaden neste uke?

Det gjorde du sikkert, siden jeg har skrevet det før før. Jeg er Osloborger i hjertet selv om jeg har flyttet derfra. Venter bare på at boligprisene skal falle så jeg kan kjøpe leilighet der jeg vil ha leilighet. :sjenert:

Tja, jeg pleier ikke akkurat å glede meg eller være med på den, men er jo glad den finnes.

Yme: Har du hatt en gayperiode i livet ditt?

Hvilket utested drar du helst på? (Om du ikke bor i Oslo- hva slags type utested?)

Edit: før før? Jaja. :gjeiper:

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...