AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #801 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg tror de fleste menn vil være enige om at unge jenter er penest. Dessuten tenker mange langsiktig også. Selv om en 35-åring kan se bra ut i dag, er hun ikke så pen om 5-10 år. Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111 Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 24. juni 2012 #802 Del Skrevet 24. juni 2012 Hva med mennene selv da? Kroppene deres heller blir ikke bedre med årene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #803 Del Skrevet 24. juni 2012 Mange kvinner synes at menn bare blir mer og mer sexy, i hvert fall fram til 50-årsalderen. Hva synes dere om hun her? Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kyklopen Skrevet 24. juni 2012 #804 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) En smakssak hvor det er ekstremt sterke fellestrekk i menns smak. Klart en 29 åring kan finnes attraktiv. Var hun attraktiv da hun var 19 er hun som regel det også når hun er 29, men hun er svært, svært sjelden like attraktiv selv om en del som holder seg godt vil være omtrent like attraktive. Mot midten av 30 årene og etter 40 er det et voldsomt fall i attraktivitet som alle menn er enige om. Noen ytterst få kvinner holder på utseendet sitt mye lenger enn andre og kan være virkelig vakre selv da, men de er sjeldne, og ingen av dem er så pene som da de var i begynnelsen av 20 årene, med mindre de var smellfeite på den tiden og har slanket seg eller lignende. Poenget mitt er bare at det er høyst naturlig for menn å være sterkt tiltrukket av yngre kvinner, noe som er blitt latterligjort i denne tråden. Det er også blitt slengt masse dritt om at menn som er sammen med betydelig yngre kvinner gjør det fordi de er usikkre og ikke "takler" sterke kvinner på sin egen alder og annen bullshit. Poenget er bare å vise at dette er tull, det er snakk om menns naturlige tiltrekningsmønster. Her har du litt statistikk fra nettdating som illustrerer det jeg sier: http://www.readwriteweb.com/archives/old_guys_dig_young_women_other_creepy_facts_from_o.php Interesant nok så tilsier det at yngre kvinner er så etterspurte at de eneste eldre mennene som har sjanse på dem nettopp er de eldre mennene som er mest attraktive, som har livet mest på plass, som er sterkest som personer, som er mest alpha og flinkest med kvinner etc. Hadde de ikke vært det hadde de ikke kunnet få disse kvinnene i konkuranse med mange ganger så mange menn som de må konkurere med gjevnaldrende kvinner om. Realiteten er derfor omvendt av hva kvinner typisk påstår. Det er ikke de dårlige, men de beste (som i mest etterspurte) eldre mennene som blir sammen med yngre kvinner. Dette er en god forklaring av realitetene rundt en kvinnes attraktivitet i et livsløp: http://marriedmansexlife.com/2012/06/relative-sex-rank-vs-true-sex-rank/ første linken din med "statistikken" du lener deg på kan du bare kaste i søpla. de nevner ikke hvor mange mennesker som representerer den statistikken. og det er høyst relevant hvis vi først skal påstå at det er en indikasjon på hva menn i forskjellige aldersgrupper foretrekker globalt. jeg tokk meg friheten til å ta en liten research. og her er hva jeg fant. september 2010 så påstod okcupid.com at de hadde 3.5 millioner medlemmer. "OkCupid has 3.5 million active users as of September 2010." jeg sjekket om dette var sant, og det var det. se her: artikkern du henviser til ble skrevet februar 2010. så jeg kan bare anta at statistikken er basert på tallene for januar 2010. her er tallene for januar 2010: litt over 2 millioner. av alle disse 2 millioner unike brukere så vil jeg gjerne også finne ut hvor mange som er menn og hvor mange er kvinner. her er en indikasjon jeg fant: så det er flere kvinner enn menn på okcupid.com mest sannsynlig. og vi vet på forhånd at det var rundt 2millioner brukere da. dette betyr at det muligens var mindre enn 1 million menn der og da. så, da statistikken ble utført så var det mest sannsynlig 2 millioner brukere hvor majoriteten var kvinner. så, det var mer eller mindre under 1 million menn som bidro til den statistikken. mars 2012 så ble verden opplyst om at den globale befolkningen har passert 7 milliarder. vi kan mer eller mindre regne med at halvparten av dem er menn. og av disse 3.5 milliarder mennene så er vel noen av dem under 18, dvs barn osv. så de må vi ta vekk fra beregningen. så la oss ta vekk ca 1 milliard menn/gutter som er under 18 år. da sitter vi igjen med 2.5 milliarder voksne menn. det du påstår da er at 1 million menn som er medlem av okcupid.com er nok til å representere 2.5 milliarder menn. en annen indikasjon viser at majoriteten av disse 1 million mennene tilhører en ung aldersgruppe. som igjen betyr at tallene i statistikken du henviser til som skal representere preferansen til eldre menn ikke er holder da de fremstår som en minoritet i forhold til de som representerer unge aldersgrupper. hvis menn som tilhører unge aldersgrupper er en majoritet så betyr det at de representerer over 50% av alle mennene hos okcupid.com dvs, mønsteret vi ser hos de som representerer de eldre aldersgruppene er basert på en brukermasse mindre enn halv million. i mine øyne er din påstand en absurd påstand og kan på ingen måter indikere noe som helst om hva menn i forskjellige aldersgrupper foretrekker . kan vel også forøvrig nevne at majoriteten av brukerne på okcupid.com kommer fra samme land og det er USA. mer eller mindre 70%+ av brukerne er fra USA. slik at tallene kan på ingen måter representere andre menn enn amerikanske menn. og selv ikke det engang hvis du veier opp tallene mellom brukermassen av menn på okcupid.com og hvor mange menn det ellers bor i USA som ikke er benytter seg av okcupid.com. ------- når det gjelder den siste linken din så vet jeg egentlig ikke hva jeg skal si. du henviser til en side som heter "marriedmansexlife.com" men jaja tenkte jeg, jeg får lese likevel. underveis så var jeg nesten overbevist om at innlegget du henviste oss til var mer eller mindre skrevet av selveste stiffmeister (fra american pie). og da jeg kom til denne delen så måtte jeg nesten stoppe for det ble rett og slett for useriøst. jeg ler meg i hjel: "Look don’t get me wrong, being a MILF is great. It’s vastly better than being an unfuckable, over tanned, wrinkled, used up whore who looks and acts like she’s auditioning for the role of cockblock lady at the DMV. " visdomsord det her as! hahahaha. å gud. jeg var nesten sikker på at det var stifler som stod bak hele siden som sagt, men det er visst bare en kar fra USA som heter Athol. men denne Athol karen er i det minste ærlig når han prater om seg selv i "about" seksjonen: "Athol gets an endless stream of quite brilliant ideas everyday, most of which quite turn out to be complete crap." og det innlegget du henviser til er akkurat det, complete crap. Endret 24. juni 2012 av Kyklopen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 24. juni 2012 #805 Del Skrevet 24. juni 2012 Kyklop, jeg elsker deg. Kan ikke si det ofte nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ragnarokk Skrevet 24. juni 2012 #806 Del Skrevet 24. juni 2012 Du får gå etter religiøst moralske jenter da, TS. Hvis de på 25-30 har hatt for mange partnere, så lurer man jo på hvor få du har hatt siden "det er et problem" med damer over 25 år. Du virker litt ulidelig prippen og moralistisk for å si det mildt ... Skjønner godt at trådstarter har sansen for jenter uten erfaring jeg. De sosiale normene i Norge tilsier at jenter skal være løsslupne seksuelt men ser man til andre kulturelle kontekster er yndighet og uskyld verdsatte kvaliteter hos det kvinnelige kjønn. Det er derfor flere Muslim gutter springer etter blonde jenter mens jentene er mer tilbakeholdne. Disse guttene er ute etter en seksuell affære med bimbo/blonde jenter, imidlertid i de fleste tilfeller kunne de aldri tenkt seg å gå inn i ett seriøst forhold med en slik jente. Dette er dobbeltmoral og nødvendigvis ikke ett uttrykk for trådstarters utgangspunkt. Dette illustrerer imidlertid ett poeng, nemlig at mange menn har en naturlig tilbøyelighet for uerfarne jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 24. juni 2012 #807 Del Skrevet 24. juni 2012 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=manther Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oodaqu Skrevet 24. juni 2012 #808 Del Skrevet 24. juni 2012 Og han blir en av de som de unge jentene klager på går og legger an på dem, en av de der stygge innpåslitne gamle fyren.. han er jo ikke gammel som 29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #809 Del Skrevet 24. juni 2012 Skjønner godt at trådstarter har sansen for jenter uten erfaring jeg. De sosiale normene i Norge tilsier at jenter skal være løsslupne seksuelt men ser man til andre kulturelle kontekster er yndighet og uskyld verdsatte kvaliteter hos det kvinnelige kjønn. Ja, det er jo også litt kult at de tør å gå mot strømmen, til tross for presset til å ligge med alt som ser bra ut De trenger ikke være helt uten erfaring, da. Og jeger ingen sånn muslim som bare vil tømme og rømme. Kommer til å ta godt vare på henne Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
libius Skrevet 24. juni 2012 #810 Del Skrevet 24. juni 2012 En kvinnes fysiske attraktivitet når normalt toppen et sted mellom 19-23, etter tredve går det kraftig nedover og rundt førti er det brått nesten helt slutt. Dette henger eksakt sammen med hennes fruktbarhet. De mennene som foretrakk eldre kvinner over yngre kvinner i tidligere generasjoner fikk rett og slett ingen etterkommere. Eldre kvinner prøver som best de kan å redusere konkuransen fra yngre kvinner ved å påføre menn som dater yngre kvinner skam. Det er bare et patetisk forsøk på å redusere konkuransen og å beskytte sitt eget ego. Ynkelig rett og slett.Dessuten virker det ikke. At en kvinne når toppen på attraktivitet-skalaen når hun er 19 er vel en overdrivelse, er vel nærmere 10 år senere og kanskje noen til. Etter 30 vil jeg si.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 24. juni 2012 #811 Del Skrevet 24. juni 2012 En smakssak hvor det er ekstremt sterke fellestrekk i menns smak. Klart en 29 åring kan finnes attraktiv. Var hun attraktiv da hun var 19 er hun som regel det også når hun er 29, men hun er svært, svært sjelden like attraktiv selv om en del som holder seg godt vil være omtrent like attraktive. Mot midten av 30 årene og etter 40 er det et voldsomt fall i attraktivitet som alle menn er enige om. Noen ytterst få kvinner holder på utseendet sitt mye lenger enn andre og kan være virkelig vakre selv da, men de er sjeldne, og ingen av dem er så pene som da de var i begynnelsen av 20 årene, med mindre de var smellfeite på den tiden og har slanket seg eller lignende. Poenget mitt er bare at det er høyst naturlig for menn å være sterkt tiltrukket av yngre kvinner, noe som er blitt latterligjort i denne tråden. Det er også blitt slengt masse dritt om at menn som er sammen med betydelig yngre kvinner gjør det fordi de er usikkre og ikke "takler" sterke kvinner på sin egen alder og annen bullshit. Poenget er bare å vise at dette er tull, det er snakk om menns naturlige tiltrekningsmønster. Her har du litt statistikk fra nettdating som illustrerer det jeg sier: http://www.readwriteweb.com/archives/old_guys_dig_young_women_other_creepy_facts_from_o.php Interesant nok så tilsier det at yngre kvinner er så etterspurte at de eneste eldre mennene som har sjanse på dem nettopp er de eldre mennene som er mest attraktive, som har livet mest på plass, som er sterkest som personer, som er mest alpha og flinkest med kvinner etc. Hadde de ikke vært det hadde de ikke kunnet få disse kvinnene i konkuranse med mange ganger så mange menn som de må konkurere med gjevnaldrende kvinner om. Realiteten er derfor omvendt av hva kvinner typisk påstår. Det er ikke de dårlige, men de beste (som i mest etterspurte) eldre mennene som blir sammen med yngre kvinner. Dette er en god forklaring av realitetene rundt en kvinnes attraktivitet i et livsløp: http://marriedmansexlife.com/2012/06/relative-sex-rank-vs-true-sex-rank/ Det er faktisk mulig å bli penere utover 20 åra enn man var når man var nitten. jeg er penere nå og får mer oppmerksomhet fra menn enn da jeg var 19 hvordan forklarer du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #812 Del Skrevet 24. juni 2012 Du trener mer og er i bedre humør spiser sunnere. Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 24. juni 2012 #813 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg tror de fleste menn vil være enige om at unge jenter er penest. Dessuten tenker mange langsiktig også. Selv om en 35-åring kan se bra ut i dag, er hun ikke så pen om 5-10 år. Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111 Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111 Jeg tenker sånn at finner man den man skal tilbringe resten av livet med så vil den personen bli gammel og mindre attraktiv uansett hvor unge de var da en ble sammen med dem, så om du tenker langsiktig så spiller det ingen rolle, for du har vel ikke tenkt å dumpe noen etter 10-15 år ppga utseendet? isåfall er du ekstremt overfladisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #814 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg tror de fleste menn vil være enige om at unge jenter er penest. Dessuten tenker mange langsiktig også. Selv om en 35-åring kan se bra ut i dag, er hun ikke så pen om 5-10 år. Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111 Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111 Carmen Electra er da født i april 1972 og er dermed 40år. Anonym poster: 845aa6fb74a76c98c35abd7db0ba7349 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #815 Del Skrevet 24. juni 2012 Carmen Electra er da født i april 1972 og er dermed 40år. Anonym poster: 845aa6fb74a76c98c35abd7db0ba7349 Sikkert retusjert, da. Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 24. juni 2012 #816 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Hvor planlegger du møte disse jentene? Hvordan ser du for deg framtiden med dem (mtp at dere begge blir eldre (dermed også mindre tiltrekkende), at selv unge jenter mest sannsynlig vil ha et ønske om barn etterhvert osv)? Ser du etter en partner for resten av livet, eller kommer du til å bytte henne ut i en yngre modell etterhvert som årene går? Endret 24. juni 2012 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #817 Del Skrevet 24. juni 2012 Hvor planlegger du møte disse jentene? Over alt. På bussholdeplassen, på kjøpesentere, på trening, på Sukker... Hvordan ser du for deg framtiden med dem (mtp at dere begge blir eldre (dermed også mindre tiltrekkende), at selv unge jenter mest sannsynlig vil ha et ønske om barn etterhvert osv)? Det kan tenkes at jeg vil ha barn etter hvert. Men ikke før om en del år. Og det gjelder vel for de fleste jenter 19-21. Ser du etter en partner for resten av livet, eller kommer du til å bytte henne ut i en yngre modell etterhvert som årene går? Jeg har ingen planer om å bytte henne ut. I utgangspunktet vil man jo at et forhold skal vare lengst mulig. Jeg har i hvert fall aldri tenkt sånn "kan jo bli sammen med henne, og slå opp etter et par år". Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 24. juni 2012 #818 Del Skrevet 24. juni 2012 Over alt. På bussholdeplassen, på kjøpesentere, på trening, på Sukker... Det kan tenkes at jeg vil ha barn etter hvert. Men ikke før om en del år. Og det gjelder vel for de fleste jenter 19-21. Jeg har ingen planer om å bytte henne ut. I utgangspunktet vil man jo at et forhold skal vare lengst mulig. Jeg har i hvert fall aldri tenkt sånn "kan jo bli sammen med henne, og slå opp etter et par år". Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111 Enhver person som jakter på lykke og langvarig forhold, har min velsignelse - så lenge det er innenfor lovverket! Lykke til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 24. juni 2012 #819 Del Skrevet 24. juni 2012 Tråden ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og avsporinger Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 24. juni 2012 #820 Del Skrevet 24. juni 2012 Tråden ryddet igjen - om dere har spørsmål om moderering, ta det på Ris og Ros. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå