Gå til innhold

puler med ryggen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jepp, det er et helvete når menn har utbytte av pulingen...

Neida, ikke så lenge jeg også får utbytte av det - helst over litt lengre tid enn fem minutter :filer:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, ikke så lenge jeg også får utbytte av det - helst over litt lengre tid enn fem minutter :filer:

Så du yter ikke like bra som en mann som klarer å komme på under fem minutt?

Skrevet

Selvfølgelig kan en 5 minutters være bra, men da må jo mannen ha skills til å faktisk utrette noe på de minuttene utover mekanisk inn-ut-sprut. :)

• Liker 1
Skrevet

Jovisst, men dess lengre mannen holder ut, dess lengre har begge det godt.

Enkel matte det der.

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Jøss, så tekniske dere er, da. Tror de fleste av oss er fornøyde om man kan bevege hoftene og stramme litt muskler, og ikke det skal fastsettes gitt rytme og tempo på forhånd. I så fall ordner jeg meg heller på egen hånd. ;-P

Jeg vil nå si at det ikke skal så veldig mye til for å finne en felles rytme som fungerer.

Gjest "gjest"
Skrevet

Jepp, det er et helvete når menn har utbytte av pulingen...

Nå må du skjerpe deg, gut. :filer:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kniper og er en råtass på det, men problemet er at om jeg kniper rytmisk på utrekket, tar det så kort tid før mennene kommer... Er rent kjedelig å gjøre det for sexen er jo over på null-komma-svisj (og vi snakker under 5 minutter).

Det kan bli noen pauser for å få det til å vare, ja. Men så mye bedre sex det blir!

Anonym poster: ff01a46d228b10e7d323211a1bfef025

Gjest "gjest"
Skrevet

Menn må da kunne gi en dame to omganger på det samme jernet. :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns ikke damer er noe flinkere på det der. Det er veldig mange jenter som bare kan få 1 orgasme, og når den har kommet, er alt over. Liker ego som de gutta som bare kan få 1. Drittsekker :snurt:

• Liker 2
Skrevet

Er vel ikke noe alment krav det vel? Jeg har i alle fall aldri tenkt på å forlange det. Men nå er jeg litt 'sveve på rosa skyer i egen verden' en god stund etter orgasme selv, da. Han er mer oppegående... :sjenert: Men alt er ikke over, da. Han må bare vente på å få kontakt, stakkar.

Skrevet

Unødvendig (evt umulig) med to omganger når man får 20 orgasmer på én :sjenert:

Skrevet

Selvfølgelig kan en 5 minutters være bra, men da må jo mannen ha skills til å faktisk utrette noe på de minuttene utover mekanisk inn-ut-sprut. :)

Jovisst, men dess lengre mannen holder ut, dess lengre har begge det godt.

Enkel matte det der.

Derfor bør menn gi blanke faen. Mannen skal og mannen må... Nei, mannen hverken skal eller må noenting som helst! Det er påtide dere gidder å gjøre en innsats og ta ansvar selv for pokker!

Min filosofi er enkel, får han tømt seg så kan han være fornøyd. Om hun ikke fulgtre med i timen og gjorde det hun trengte for å komme så er det hennes problem.

• Liker 1
Skrevet

Min filosofi er enkel, får han tømt seg så kan han være fornøyd. Om hun ikke fulgtre med i timen og gjorde det hun trengte for å komme så er det hennes problem.

Jeg har også lurt litt på hva denne avhengigheten av mannen er for noe... Min erfaring er at damer stort sett ikke er flinke til å ha sex, men er det virkelig så dårlige at de er avhengig av at andre skal lage orgasmen for dem?

Skrevet

For 99% av damene er det ikke så lett, desverre. De er rett og slett skrudd sammen helt annerledes enn oss gutta.

Helt annen bruksanvisning også.

Du burde fordype deg i temaet om du noen gang ønsker å tilfredsstille de.

• Liker 5
Skrevet

Derfor bør menn gi blanke faen. Mannen skal og mannen må... Nei, mannen hverken skal eller må noenting som helst! Det er påtide dere gidder å gjøre en innsats og ta ansvar selv for pokker!

Hehe, du er så bitter og sur at du blir morsom :)

Så du mener altså at det skal holde at mannen putter den der den skal og så er det damas skyld om hun ikke kommer, fordi mannen skal ikke gjøre noe som helst annet?

Jeg er enig i at mannen ikke har eneansvar, men å si at mannen skal tenke på seg og kvinnen tenke på seg og ferdig med det høres utrolig kjedelig ut.

Samarbeid er tingen. Forresten så ville du nok hatt bedre erfaringer på det området om du hadde tenkt litt mindre individualistisk (om en kan si det på den måten i denne sammenheng) ;)

• Liker 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet

5 minutter er jo kjempelenge! Iallfall om du regner fra penetrering. Gjenomsnittlig samleie varer bare i 2-5 minutter. Min erfaring er at de ofte varer mindre og ;) Gjør ikke meg noe, for jeg kan komme nesten med engang jeg blir penetrert :sjenert:

Gjest "gjest"
Skrevet

Du bør lære deg å tenke "vi har sex" i stedet for "hun gir meg fitte". :filer:

• Liker 4
Skrevet (endret)

5 minutter er jo kjempelenge! Iallfall om du regner fra penetrering. Gjenomsnittlig samleie varer bare i 2-5 minutter. Min erfaring er at de ofte varer mindre og ;) Gjør ikke meg noe, for jeg kan komme nesten med engang jeg blir penetrert :sjenert:

Har vært sammen med ei som kom, ikke nesten med en gang, men nesten etter tre kvarter..., legg på en time obligatorisk vorspiel så kan du omdefinere kjempelenge......

:pisk:

Endret av Sommee
Skrevet

For 99% av damene er det ikke så lett, desverre. De er rett og slett skrudd sammen helt annerledes enn oss gutta.

Helt annen bruksanvisning også.

Du burde fordype deg i temaet om du noen gang ønsker å tilfredsstille de.

Ingen fare for at det skjer ;) Feministene gnåler og gnåler om hvor forbaska minst like bra som menn kvinne er, så da får pokkr meg kvinnre fikse sin egen orgasme, på samme måte menn må fikse sinn.

Skrevet

Hehe, du er så bitter og sur at du blir morsom :)

Så du mener altså at det skal holde at mannen putter den der den skal og så er det damas skyld om hun ikke kommer, fordi mannen skal ikke gjøre noe som helst annet?

Jeg er enig i at mannen ikke har eneansvar, men å si at mannen skal tenke på seg og kvinnen tenke på seg og ferdig med det høres utrolig kjedelig ut.

Samarbeid er tingen. Forresten så ville du nok hatt bedre erfaringer på det området om du hadde tenkt litt mindre individualistisk (om en kan si det på den måten i denne sammenheng) ;)

Tilbyr kvinner noe er en et hull og et par pupper da? Som regel ligger de jo der som slakt og forventer å bli oppvartet.

Da jeg var ung og naiv gikk jeg amok med fingrer og munn og gudene vite hva en ikke prøvde for at hun skulle være fornøyd. Helt til en dag en innså at den eneste som gjorde noe innsats var meg. Det uten å få noe som helst igjen for det. Så der og da begynte en å gi totalt f i hva hun oppnådde og ikke oppnådde. Resultatet bli bedre sex og mindre stress for min del. Ser ikke helt problemet i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...