Gå til innhold

puler med ryggen...

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet

Du tenner meg, BM2 :lur:

Uoppnåelige menn har den påvirkningen på meg.

Anonym poster: 51a4a558e88b3af9375b314b485b92e1

Send ham en PM da vel. :popcorn:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Send ham en PM da vel. :popcorn:

Og avsløre hvem jeg er? Neeei-hei.... :sjenert:

Gjest "gjest"
Skrevet

Og avsløre hvem jeg er? Neeei-hei.... :sjenert:

Lag en ny bruker.

Skrevet

Hvorfor er du på et kvinneforum egentlig? Du har bare hat og forakt overfor alle oss kvinner, skjærer alle over én kam på grunn av dine egne dårlige erfaringer. Du kjenner ingen av oss personlig, hvordan kan du trekke slike konklusjoner at alle kvinner er avskum?

Avskum? :nei:

Upålitelige, det er dere, men det er da også alt. Men det gir veldig store ringvirkninger da.

Skrevet

Du tenner meg, BM2 :lur:

Uoppnåelige menn har den påvirkningen på meg.

:natti::sovne::veslejenta:

Gjest Eurodice
Skrevet

Avskum? :nei:

Upålitelige, det er dere, men det er da også alt. Men det gir veldig store ringvirkninger da.

Hvordan kan du mene noe som helst om meg? Hvordan kan du vite noe som helst om mine egenskaper? Hvordan kan du si at jeg er upålitelig? Du kjenner meg ikke.

Hvordan kan du si at ALLE kvinner er upålitelige og ellers har all verdens dårlige egenskaper?

Skrevet

Hvordan kan du mene noe som helst om meg? Hvordan kan du vite noe som helst om mine egenskaper? Hvordan kan du si at jeg er upålitelig? Du kjenner meg ikke.

Hvordan kan du si at ALLE kvinner er upålitelige og ellers har all verdens dårlige egenskaper?

Fordi dere alle i større eller mindre grad ER det.

Gjest "gjest"
Skrevet

Og menn er generelt så pålitelige...

AnonymBruker
Skrevet

:natti::sovne::veslejenta:

Og der avtente du meg fullstendig :grine: Menn som bruker masse smileys er sååå lite mandig, altså!

Skrevet

Og der avtente du meg fullstendig :grine: Menn som bruker masse smileys er sååå lite mandig, altså!

:daane::trist:

:filer:

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvordan kan du si noe sånt? Du kjenner da vel ikke alle kvinner i verden! Jeg stilte deg et spørsmål i forrige innlegg, som går på individnivå. Kan du svare på det?

Skrevet

Hvordan kan du si noe sånt? Du kjenner da vel ikke alle kvinner i verden! Jeg stilte deg et spørsmål i forrige innlegg, som går på individnivå. Kan du svare på det?

Til det motsatte er bevist annser jeg alle mennesker for å være upålitelige. Det er bare kvinner som ikke har klart å motbevise.

Gjest "gjest"
Skrevet

Til det motsatte er bevist annser jeg alle mennesker for å være upålitelige. Det er bare kvinner som ikke har klart å motbevise.

Og menn har?

AnonymBruker
Skrevet

:daane::trist:

:filer:

En mann som filer?! :snurt:

Blir du interessert om jeg sier meg enig i alt du skriver om mitt kjønn da? Altså at kvinner, som meg, er upålitelige osv?

Gjest Eurodice
Skrevet

Du har moderert deg nå, ser jeg. Nå tar du hele menneskeheten under ett. Kanskje til og med menn har andre dårlige egenskaper også?

Skrevet

Du har moderert deg nå, ser jeg. Nå tar du hele menneskeheten under ett. Kanskje til og med menn har andre dårlige egenskaper også?

Klart det finnes dårlige menn, men der har jeg i alle fall funnet personer jeg kan stole på.

Gjest "gjest"
Skrevet

Klart det finnes dårlige menn, men der har jeg i alle fall funnet personer jeg kan stole på.

Men kan du stoles på?

Skrevet

En mann som filer?! :snurt:

Blir du interessert om jeg sier meg enig i alt du skriver om mitt kjønn da? Altså at kvinner, som meg, er upålitelige osv?

Hvem i all verden har interesse av en Anonym Bruker?

Gjest "gjest"
Skrevet

Definitivt.

Menn kan kanskje stole på deg, men ikke en kvinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...