Gå til innhold

puler med ryggen...

Fremhevede innlegg

Gjest .-L-.
Skrevet

Hvis du tenker på hoftebegelser som mavedansrulling, er det vel damer som benytter seg av det. Men menn kan lære seg å bruke hoftene når de støter. Det er vel det TS mener, tror jeg.

Jeg tenkte egentlig på latino danser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor lurt det er å sende mannen på dansekurs for å lære å bevege på hoftene. Det er ikke så mye hoftebruk hos mennene siden det ser veldig feminint ut. Det er først og fremst damene som lærer hoftebruk :gjeiper:

Jeg håper du tuller. Man må kunne bevege hoftene i alle dansestiler.

Se og lær. Og tenk deg hvor annerledes dette hadde sett ut hvis de ikke klarte å isolere hoftene. ;)

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg håper du tuller. Man må kunne bevege hoftene i alle dansestiler.

quote]

Du misforstår. Jeg uttrykte meg sikkert ikke klart nok. Det jeg mente, var at at en mann (eller kvinne for den saks skyld) ikke trenger dansekurs for å lære å bruke hoftene når man har sex.

Tilføyelse: Jeg er visst trøtt nå. Jeg leste feil og trodde ditt innlegg var myntet på meg.

Endret av Arabella
Skrevet

Du misforstår. Jeg uttrykte meg sikkert ikke klart nok. Det jeg mente, var at at en mann (eller kvinne for den saks skyld) ikke trenger dansekurs for å lære å bruke hoftene når man har sex.

Neida, det var et svar til -L- som skrev at menn ikke bruker hoftene under dans, fordi det ser feminint ut. :)

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Pff, hvis du først skal begynne å snakke om hoftebruk, så burde du heller se på cubanerne og diverse latino danser. Hvis det er noen som kan det, så er det dem. Damen har syk hoftebruk, men mannen har ikke så mye hofter ;)

Endret av .-L-.
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Neida, det var et svar til -L- som skrev at menn ikke bruker hoftene under dans, fordi det ser feminint ut. :)

Jeg må faktisk jobbe for å ikke bruke de, ellers ser jeg ut som en dame når jeg danser :fnise:

Hofte bruk er på en måte det som gjør at damene ser feminine ut :gjeiper: Med mindre en som mann har lyst å se ut som en dame så burde man være forsiktig med å bevege for mye på hoftene.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke opplevd det under sex, men jeg er danseinstruktør. :gjeiper:

For noen er det veldig vanskelig å "isolere" hoftene og bevege dem uavhengig av resten av kroppen. Det er helt sikkert enda vanskeligere i en situasjon der man helst bør ha et annet fokus enn å gjøre alle bevegelser riktig. ;)

Jeg må faktisk jobbe for å ikke bruke de, ellers ser jeg ut som en dame når jeg danser :fnise:

Hofte bruk er på en måte det som gjør at damene ser feminine ut :gjeiper: Med mindre en som mann har lyst å se ut som en dame så burde man være forsiktig med å bevege for mye på hoftene.

Hun jobber som danseinstruktør og danser,så hun setter sikkert pris på tipsene dine :fnise:

Anonym poster: c2f6ea3a1fb0709c413f2de13f8b95b2

Skrevet (endret)

Pff, hvis du først skal begynne å snakke om hoftebruk, så burde du heller se på cubanerne og diverse latino danser. Hvis det er noen som kan det, så er det dem. Damen har syk hoftebruk, men mannen har ikke så mye hofter ;)

Jeg synes det er merkelig, både at du ikke ser at han beveger hoftene (hoftene "følger etter" knærne, de beveger seg ikke alene) og at du ber meg se på hoftebruken til cubanske menn i en video med en kinesisk mann. :klo: Men dette blir en grundig avsporing, så jeg skal slutte der. :)

Back on topic:

Gjør nå for all del ikke som dama, hun kan ikke bevege seg. :gjeiper:

Endret av Cathrine88
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Ingen fare for at det skjer ;) Feministene gnåler og gnåler om hvor forbaska minst like bra som menn kvinne er, så da får pokkr meg kvinnre fikse sin egen orgasme, på samme måte menn må fikse sinn.

Finn deg en mann, BM2! Dere kan pule hverandre i full forståelse og gjensidighet. Jeg kan evt. se på og ta ansvar for min egen orgasme. :nigo:

Skaff en hund og la den dominere noe/noen. Watch and learn. (Både tispene og hannene kan dette)

Ikke bare hunder kan det trikset der! Og nå sier jeg ikke at noen skal prøve dette hjemme, men denne videoen er i allefall... fascinerende, eller noe:

:skratte:

Endret av Koe
Skrevet

Finn deg en mann, BM2! Dere kan pule hverandre i full forståelse og gjensidighet. Jeg kan evt. se på og ta ansvar for min egen orgasme. :nigo:

Ellers takk. Det er med skuffelse jeg må meddele at jeg er utpreget hetrofil.

• 2 uker senere...
Gjest "gjest"
Skrevet

Ellers takk. Det er med skuffelse jeg må meddele at jeg er utpreget hetrofil.

Det virker ikke slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...