Gå til innhold

puler med ryggen...

Fremhevede innlegg

Gjest Bandit
Skrevet

Sikkert et dumt spørsmål. Hvordan skal kvinner egntlig bruke musklene sine? Jeg vet at jeg er ganske trang. Har heller ikke hatt så mye sex så har vel ikke rukket å bli "utvidet" enda heller. :P Mener du at man skal stramme lukkemuskelen i underlivet og holde den strammet gjennom hele samleiet? Eller gripe rundt penis et par ganger?

Anonym poster: 4f7bef4a5d9c2ffb7a57f220d1f4b26d

Nei, det beste er når det er et samspill når det gjelder rytme. Gripe tak rundt penis når den er på vei utover. Slippe når den er på vei innover. Alt dette mens mannen støter. Kvinner som virkelig kan dette burde vært nasjonalskatter.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det beste er når det er et samspill når det gjelder rytme. Gripe tak rundt penis når den er på vei utover. Slippe når den er på vei innover. Alt dette mens mannen støter. Kvinner som virkelig kan dette burde vært nasjonalskatter.

Ikke samme Ab. Jeg konsentrerer meg alltid om stramming av muskler, men når han tar meg veldig hardt og raskt så greier jeg ikke holde følge, rekker ikke da stramme hver gang han går ut, og ender egentlig med at jeg strammer sånn omtrent 3 støt av og på :s

Anonym poster: b42ec9ae7f04be3da7881e1bd1296c23

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Vi kvinner har også bevegelige hofter :lur: .

• Liker 2
Gjest Bandit
Skrevet

Vi kvinner har også bevegelige hofter :lur: .

Ohhh jaaah... en kvinne som kan knipe, og som kan bruke hoftene sine, sammen med en mann som kan bruke hoftene sine... det blir ikke mye feil da... :lur:

Gjest Bandit
Skrevet

Ikke samme Ab. Jeg konsentrerer meg alltid om stramming av muskler, men når han tar meg veldig hardt og raskt så greier jeg ikke holde følge, rekker ikke da stramme hver gang han går ut, og ender egentlig med at jeg strammer sånn omtrent 3 støt av og på :s

Alle har selvsagt en grense, og om typen pøker på for harde livet, forventer han nok ikke at du skal kunne knipe rytmisk. DET hadde vært stressopplegg det... :ler:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg et annet dumt spørsmål. Hvordan er forskjellen for gutten om man gjør dette, sammenlignet med om man ikke gjør det?

Forresten, jeg vil jo ikke si at jeg ligger helt stille som du og noen andre nevnte her tidligere for det gjør jeg ikke. Eller betyr det å ikke bruke musklene at man "ligger helt stille"??...

Gjest Eurodice
Skrevet

Ohhh jaaah... en kvinne som kan knipe, og som kan bruke hoftene sine, sammen med en mann som kan bruke hoftene sine... det blir ikke mye feil da... :lur:

Vi får orgasmer så det gnistrer da, vet du :lur: .

Gjest Bandit
Skrevet

Nå har jeg et annet dumt spørsmål. Hvordan er forskjellen for gutten om man gjør dette, sammenlignet med om man ikke gjør det?

Forresten, jeg vil jo ikke si at jeg ligger helt stille som du og noen andre nevnte her tidligere for det gjør jeg ikke. Eller betyr det å ikke bruke musklene at man "ligger helt stille"??...

For min del er det iallefall stor forskjell. Men det at du er aktiv ellers, gjør for min del at du ikke vil bli sett på som en potetsekk, slik man blir om man omtrent ikke rører en muskel.

Gjest Bandit
Skrevet

Vi får orgasmer så det gnistrer da, vet du :lur: .

Helt klart. ;)

AnonymBruker
Skrevet

For min del er det iallefall stor forskjell. Men det at du er aktiv ellers, gjør for min del at du ikke vil bli sett på som en potetsekk, slik man blir om man omtrent ikke rører en muskel.

Nå har jeg lært noe nytt. :) Skal gjøre det neste gang. Er det forresten mulig å gjøre det feil?... (Må bare spørre).

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan aktiv er det egentlig jenta skal være? Jeg tror ikke jeg er potetsekk, men blir så redd for at jeg er det når jeg leser i slike tråder på nett.. Blir så usikker på om jeg er bra nok, og gjør nok... :sjenert:

Leste tidligere i tråden at det holder ikke å ri, man er ikke aktiv av den grunn... Jeg ser jo på det som en av aktivitetene jeg bedriver når jeg har sex....

Anonym poster: 70289a25449077d069ab17ea8b10634a

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Nå har jeg lært noe nytt. :) Skal gjøre det neste gang. Er det forresten mulig å gjøre det feil?... (Må bare spørre).

Jeg vet ikke med andre, men jeg foretrekker å kjenne musklene på vei utover. Kniper hun på vei innover kan det bli stopp om jeg går for langt ut. Snakk med ham om det. Hva han liker best.

Noen har drevet med knipeøvelser lenge uten å ha kjent bedring. Da har de mest sannsynlig gjort øvelsen feil. Man skal bruke den muskelen som kan knipe over strålen når du tisser.

Gjest Bandit
Skrevet

Hvordan aktiv er det egentlig jenta skal være? Jeg tror ikke jeg er potetsekk, men blir så redd for at jeg er det når jeg leser i slike tråder på nett.. Blir så usikker på om jeg er bra nok, og gjør nok... :sjenert:

Leste tidligere i tråden at det holder ikke å ri, man er ikke aktiv av den grunn... Jeg ser jo på det som en av aktivitetene jeg bedriver når jeg har sex....

Anonym poster: 70289a25449077d069ab17ea8b10634a

Jeg liker henne så aktiv og vill som mulig noen ganger, øm og god andre ganger. Så slapp av. Sex skal ikke være så altfor seriøst. Kos dere, eksperimenter, lek masse og kommuniser hva dere liker og hva dere ikke liker. I mellomtiden tar du disse øvelsene, og overrasker typen din skikkelig... :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Alle har selvsagt en grense, og om typen pøker på for harde livet, forventer han nok ikke at du skal kunne knipe rytmisk. DET hadde vært stressopplegg det... :ler:

Det var godt å høre!! hehe :fnise:

Blir så usikker når jeg leser slike tråder, sånn som andre AB. Altså jeg ser jo på meg selv om aktiv under sex, og strammer og slikt også. Men når man er ganske liten selv og har en stor kar over seg så er det grenser på hvor står bevegelighet man har! Hvert fall når han holder fast lårene dine, da kan man jo ikke støte i mot heller.

AnonymBruker
Skrevet

Første AB igjen. Er det sånn at alle jenter har fått med seg at man skal knipe på vei ut? Gjør alle jenter det, eller er det bare meg som ikke har fått med seg det... Nemlig ikke hørt noen snakke om det før. Selv om det tydeligvis er vanlig. Hvor skulle man fått det med seg? Bortsett fra på Kvinneguiden selvsagt. :P (Og bra man har kvinneguiden til å stille slike spørsmål).

AnonymBruker
Skrevet

Første AB igjen. Er det sånn at alle jenter har fått med seg at man skal knipe på vei ut? Gjør alle jenter det, eller er det bare meg som ikke har fått med seg det... Nemlig ikke hørt noen snakke om det før. Selv om det tydeligvis er vanlig. Hvor skulle man fått det med seg? Bortsett fra på Kvinneguiden selvsagt. :P (Og bra man har kvinneguiden til å stille slike spørsmål).

Jeg foreslår at du lager en egen tråd og stiller spørsmålet der siden det ikke har noe å gjøre med temaet i denne tråden :)

Anonym poster: a3b2e527877c66a10d799edd09738db8

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for avsporing og tilsvar.

Eventuelle spørsmål tas i PM eller i egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus (mod)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kniper og er en råtass på det, men problemet er at om jeg kniper rytmisk på utrekket, tar det så kort tid før mennene kommer... Er rent kjedelig å gjøre det for sexen er jo over på null-komma-svisj (og vi snakker under 5 minutter).

Anonym poster: 963f729fbe0fa56d7adc9c584582f129

Skrevet

Jeg kniper og er en råtass på det, men problemet er at om jeg kniper rytmisk på utrekket, tar det så kort tid før mennene kommer... Er rent kjedelig å gjøre det for sexen er jo over på null-komma-svisj (og vi snakker under 5 minutter).

Anonym poster: 963f729fbe0fa56d7adc9c584582f129

Jepp, det er et helvete når menn har utbytte av pulingen...

Skrevet

Jøss, så tekniske dere er, da. Tror de fleste av oss er fornøyde om man kan bevege hoftene og stramme litt muskler, og ikke det skal fastsettes gitt rytme og tempo på forhånd. I så fall ordner jeg meg heller på egen hånd. ;-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...