Gå til innhold

puler med ryggen...

Fremhevede innlegg

Gjest Bandit
Skrevet

Ja, det har jeg. :fnise:

ts

Anonym poster: a8f5f70141f696edd5a4059d2219638a

Da er det ikke håp. Akkurat slik det ikke er håp for kvinner som ikke kan bruke musklene sine, og heller ikke orker å gjøre noe med det når de får tips om at det vil bli bedre for begge da.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

glem det

Endret av Gorgonzola
Skrevet

Da er det ikke håp. Akkurat slik det ikke er håp for kvinner som ikke kan bruke musklene sine, og heller ikke orker å gjøre noe med det når de får tips om at det vil bli bedre for begge da.

Husker jeg nevnte dette for en dame en gang. "Om du bruker musklene i fitta, blir det diggere for begge" sa jeg... og fikk svaret "ja, men det er slitsomt, så jeg orker ikke". Rimelig dårlig, siden det så å si er det eneste jenter kan gjøre når man knuller, utenom å bare ligge der som en potetsekk

• Liker 2
Gjest Bandit
Skrevet

Husker jeg nevnte dette for en dame en gang. "Om du bruker musklene i fitta, blir det diggere for begge" sa jeg... og fikk svaret "ja, men det er slitsomt, så jeg orker ikke". Rimelig dårlig, siden det så å si er det eneste jenter kan gjøre når man knuller, utenom å bare ligge der som en potetsekk

Har hatt flere av dem jeg og. Nedtur.

• Liker 2
Skrevet

dæven ,jeg trodde de brukte penisen jeg.

:fnise:

Skrevet

Nå har jeg grublet lenge og vel på hvordan denne ryggpulingen skulle foregå, men jeg antar at filmsnutten ga meg svar.

Men nå får Yme og Bandit meg til å lure også: finnes det faktisk jenter (ser ordet "flere" er nevnt som bare ligger der..?

Jeg fatter ikke det heller, jeg.

(Mye man skal lure på på en helt vanlig torsdag.)

• Liker 1
Skrevet

Men nå får Yme og Bandit meg til å lure også: finnes det faktisk jenter (ser ordet "flere" er nevnt som bare ligger der..?

Jeg fatter ikke det heller, jeg.

(Mye man skal lure på på en helt vanlig torsdag.)

Noen er sånn at de faktisk bare ligger der, men i innlegget mitt var det en overdrivelse. De flytter jo på seg, og går fra liggende til doggy, eller rir, men det funker jo dårlig når de ikke har noe utholdenhet, og blir sliten når de strammer fittemusklene sine... En jente som ikke bruker fittemusklene sine gjennom mesteparten av akten, er dårlig i senga, for det er omtrent det eneste hu kan bidra med under penetreringsex.

Gjest Bandit
Skrevet

Ja, det er nok av kvinner som ønsker å bare ligge der for å bli betjent. Menn har jo ansvar for deres orgasmer, må du jo skjønne, og da er det jaggu HAN som skal jobbe. Det verste er at de ofte ikke ser problemet selv. Blir fornærmet og benekter latskapen, selv om man som mann føler seg sånn passe nekrofil der man peiser på for å bli ferdig.

• Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

Nå er det ikke mangel på komunikasjon, er vel heller det at han ikke får det til stakkars... :rodmer:

Men så er han noe uerfaren også da.

Ts

Anonym poster: a8f5f70141f696edd5a4059d2219638a

Desto større grunn til å fortelle ham hva som fungerer best for deg. Selv de mest uerfarne kan gjøre en god jobb dersom de får gode instruksjoner og slipper å fomle seg frem. Og selv de mest erfarne kan gjøre en dårlig jobb om de aldri får noen hint om hva som fungerer best. Kommunikasjon er kjempeviktig.

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Som oftes jeg som jobber i mitt forhold. Og mannen skal ligge stille når jeg rir, så tar jeg meg av resten ;)

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Som oftes jeg som jobber i mitt forhold. Og mannen skal ligge stille når jeg rir, så tar jeg meg av resten ;)

Tror jeg hadde hatt store problemer om jeg skulle ligget helt stille... :ler:

• Liker 1
Gjest norah
Skrevet (endret)

ææææ fikk visst svar på det jeg lurte på av noen andre før meg her ;)

Endret av norah
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Tror jeg hadde hatt store problemer om jeg skulle ligget helt stille... :ler:

Neida her er det jeg som bestemmer ;):fnise: :fnise:

Gjest "gjest"
Skrevet

Seriøst...

Hva slags kvinner er det du møter på\+?????? :daane:

• Liker 1
Skrevet

Seriøst...

Hva slags kvinner er det du møter på\+?????? :daane:

Hva skal man si... Det virker som det er et fåtall mennesker som faktisk er flinke i senga.

Gjest "gjest"
Skrevet

Hva skal man si... Det virker som det er et fåtall mennesker som faktisk er flinke i senga.

Det er lov å prøve å anstrenge seg bittelitt ja.

Gjest Thai clinch
Skrevet

Anbefaler ryggpulere kurs i Salsa eller Butterfly-svømming.

• Liker 1
Skrevet

Går vel på at det er fysisk lettere å bevege seg slik hvis jeg forstår hva du mener, i hvertfall når tempoet øker. Er heller ikke en god teknikk for mannen.

Men hva er greien med at damer låser beina rundt hoftene og klemmer til? Er jo helt umulig å bevege hoftene, blir jo sliten på sekundet.

Hun synes du er snaut utstyrt...

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Hun synes du er snaut utstyrt...

Niks.

Som jeg skrev: Hun vil ha ham så djupt inn og langt oppe som overhodet mulig.

Skrevet

Å ja! De der er det MANGE av! Noe som er veldig sikekrt er at Norge renner over av kvinnfolk som blir slitne bare en sier sex til dem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...