Gå til innhold

puler med ryggen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Niks.

Som jeg skrev: Hun vil ha ham så djupt inn og langt oppe som overhodet mulig.

Fordi han er så stutt utrustet at ekstra press må legges på...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går vel på at det er fysisk lettere å bevege seg slik hvis jeg forstår hva du mener, i hvertfall når tempoet øker. Er heller ikke en god teknikk for mannen.

Men hva er greien med at damer låser beina rundt hoftene og klemmer til? Er jo helt umulig å bevege hoftene, blir jo sliten på sekundet.

Tegn på at hun vil ha det dypere/hardere? Kanskje litt dumt siden mannen ikke får til å røre på seg, men jeg gjør det ubevisst...

Gjest "gjest"
Skrevet

Fordi han er så stutt utrustet at ekstra press må legges på...

Nei.

Han føles så bra at hun vil ha enda mere av ham.

• Liker 1
Skrevet

Å ja! De der er det MANGE av! Noe som er veldig sikekrt er at Norge renner over av kvinnfolk som blir slitne bare en sier sex til dem...

Du formulerer det som en artig overdrivelse, men det er faktisk mye sannhet i ordene dine :ler:

Gjest "gjest"
Skrevet

Du formulerer det som en artig overdrivelse, men det er faktisk mye sannhet i ordene dine :ler:

Vel, men det er jo dem mannfolkene vil ha, vi som er glade i sex er jo horer.

• Liker 5
Gjest Bandit
Skrevet

Vel, men det er jo dem mannfolkene vil ha, vi som er glade i sex er jo horer.

Ja, dere kvinner har det med å stemple hverandre slik. Kvinner er kvinner verst, er det noe som heter.

Gjest "gjest"
Skrevet

Ja, dere kvinner har det med å stemple hverandre slik. Kvinner er kvinner verst, er det noe som heter.

Pinadø, jeg har fått det slengt i trynet av fyrer også ja.

AnonymBruker
Skrevet

På KG er det massevis av bitre mannfolk som stempler kvinner slik og diskuterer det over hundrevis av sider.

Jeg mener ikke deg, for å gjøre det klart :)

Anonym poster: c2f6ea3a1fb0709c413f2de13f8b95b2

• Liker 4
Skrevet

Høres ut som om vi må legge inn mer trim på mennene med fokus på teknikk :sengekos::)

Skrevet

Har ikke peiling, jeg bruker hoftene så det holder, aldri brukt ryggen i det heletatt :P

Skrevet

Pinadø, jeg har fått det slengt i trynet av fyrer også ja.

De mennene som gjør det, pleier stort sett å være de mennene dere ikke har sex med, og da kommer det av såra selvbilde fordi de ikke fikk seg noe. Hvordan stemmer det i forhold til dine opplevelser? Eller kaller de deg horete etter dere har knulla?

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

På KG er det massevis av bitre mannfolk som stempler kvinner slik og diskuterer det over hundrevis av sider.

Jeg mener ikke deg, for å gjøre det klart :)

Nemlig.

De mennene som gjør det, pleier stort sett å være de mennene dere ikke har sex med, og da kommer det av såra selvbilde fordi de ikke fikk seg noe. Hvordan stemmer det i forhold til dine opplevelser? Eller kaller de deg horete etter dere har knulla?

Ja, og ja.

• Liker 1
Skrevet

Ja, og ja.

Den ene "ja"-en der, hører til "de kaller deg det etter dere har hatt sex?"? Isåfall er de jo helt elendige mennesker... De var jo med på den sexen de også. Snakk om å kaste stein i glasshus :fnise:

• Liker 3
Gjest Bandit
Skrevet

Nemlig.

Ja, og ja.

Så de sier indirekte at de selv har pult en hore? Hva sier det om mennene da?

Gjest "gjest"
Skrevet

Den ene "ja"-en der, hører til "de kaller deg det etter dere har hatt sex?"? Isåfall er de jo helt elendige mennesker... De var jo med på den sexen de også. Snakk om å kaste stein i glasshus :fnise:

Nemlig.

Så de sier indirekte at de selv har pult en hore? Hva sier det om mennene da?

Du kan stille spørsmål, du.

• Liker 1
Skrevet
Forestill deg at du har en planke spikret fast fra nakken, langs ryggen og ned til lårene slik at hoftene ikke kan bevege seg uavhengig av resten. Det er en tennende tanke, I know. :jepp: [/

Det er ihvertfall sånn det ser ut når folk som ikke klarer å isolere hoftebevegelsene danser, så jeg regner med at det blir samme greia. :gjeiper:

Man puler latså ved å bevege hele kroppen samtidig, som om man ikke har ledd eller noe. Hva har ryggen med saken å gjøre?

AnonymBruker
Skrevet

Man puler latså ved å bevege hele kroppen samtidig, som om man ikke har ledd eller noe. Hva har ryggen med saken å gjøre?

Delen fra nakken og ned til toppen av lårene er ikke hele kroppen.

• Liker 2
Skrevet

Nei.

Han føles så bra at hun vil ha enda mere av ham.

Med andre ord, kvinner er umulige å gjøre fornøyde...

Gjest "gjest"
Skrevet

Med andre ord, kvinner er umulige å gjøre fornøyde...

Hvordan kan du tolke det sånn???

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan du tolke det sånn???

Hun presser på fordi hun ikke får nok, ergo hun er ikke fornøyd. Sånn går det når hun synes kuken er for liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...