Gå til innhold

Et helt nytt liv

Kipa

Anbefalte innlegg

Side to var ingen feil nei...

jeg skal bli blånd! Hårfargen må stemme med resten av dama vettu... :ler: Nei, ærlig talt er litt lei av å være Karius, og Baktus har jeg lovet å ikke bli igjen...da må det bli lyst da! :idesmil:

jeg visste du kom til å like fargene mine!! Det ble et riktig positivt og sommerlig innlegg synes jeg..må varierer litt jeg også...

Kom akkurat inn fra en svett trilletur med Ludde som drar foran, hei som det går.. :ler: Men det er bra med litt trim! :enig_animasjon:

Lukas sover søtt i bare bleie og hvit body..deilig med sommer...Jeg har ingenting å lese...derfor er det kjedelig ute... :roll: Men må jo sitte ute da..Hmm, skulle hatt bærbar... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til å se hvordan du blir etter fargen på håret blir lysere. Har du noen gang prøvd det før?

Kanskje du får sjokk over hvor mange hjerneceller frisøren stjeler fra deg...??

Hæppy sommer! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært lys nesten hvit i håret da jeg var liten..Og da jeg var fjortis og oppover stripet jeg håret lyst..så jeg tror jeg vet hva jeg går til... :roll:

Egentlig vasker jeg kjøkkenskap.........men på en måte merkelig kommer jeg ikke vekk herfra..

GOD SOMMER til deg også! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men på en måte merkelig kommer jeg ikke vekk herfra..

Hjelp! Det startet har redealle! :sjokk:

Du ordene stokker bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom for å si hei: "Hei!" Høres ut som om livet med lille Lukas er utrolig koselig. Han ser skikkelig god ut på avatar bildet!

:Nikke: Bærbar er tingen. (Jeg ønsker meg en bærbar, jeg òg).

Ha en trivelig helg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Bærbar er tingen. (Jeg ønsker meg en bærbar' date=' jeg òg). [/quote']

Jag HAR en bärbar men det hjälper inte så mycket... antingen måste man ha ett trådlöst nätverk för att kunna surfa eller lång sladd - och så syns det inte vidare bra på skärmen i solljus, dessutom ska nog inte maskinen vara ute i solen. Det är nog inte meningen att man ska njuta av solen och surfa samtidigt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg rufser..snart! Har vært på trilletur inn til nbyen, på posten hentet pakke fra goboken til Lukas og fra HM til meg, og fikk feil bukse.. :-x

har brukt noen penger på litt koselig til vindfanget, et nøkkelskap, to knaggrekker og en posthylle- alt i mørkt tre. :)

Nå skal det rufses, Lukas tar forhåpentligvis sin lange dubb... :wink:

Takk for hilsener, Moonchild og Furstina! :kyss:

Og du Lillen er en mobber... :tunge1::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du kjøpt de sakene til vindfanget? Og hva er egentlig vindfang. Har lurt på det lenge, men haar ikke tord å spørre... :oops: Nå kan du mobbe meg!

Jeg elsker mørk tre, og

jeg digger deg :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl er ganger noen godt. Men Tower Black best er...

Hvis tror du jeg har vært hos frisøren idag, så du tar feil. Jeg sånn bare er ... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BU-HU, man skal ikke plage andre man skal være grei og snill.... :sur::grine:

Og bare pass deg ellers åpner jeg ikke når du kommer, og sier i hvertfall ikke at de mørke tingene er kjøpt like borti gata her... :tunge1:

Drammen er stedet skjønner dere!! :ler:

En herlig dag. Lukas og jeg har vært nede ved vannet med Ludde så han fikk seg et bad. han er blitt avhengig av det nå...

I morgen blir jeg blånd lurer på hvordan det er å være det... :roll: blir man som Lillen da eller.. :tunge1::tunge1::sjarmor:

Skal lese avis og se på mannen jobbe.. :grinele:

Takk for nattlig besøk da jenter! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagens shopping ble foresten en ny bh, tre string- ta tre betal for to.. :ler: bikini :rosasmil: og noe annet dill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kline: tilbake! Til Lillen og Jolie også!!

Nå er ferien i box!! :danse:

Fredag 23. juli tar vi colour line til Fredrikshavn kl 15.30, da er vi framme kl 21.00. Sjekker inn på hotell Mariehønen og er der en natt. Spiser en deilig hotell frokost og kjører noen mil til Skagen

Lørdag 24. overtar vi sommerhuset kl 15.00 og koser oss der til fredag 30, da vi tar båten hjem igjen.

:kul::kul::briller:

Det blir ferie- KOS tenker jeg med både Lukas' farmor og farfar og mormor og hennes mann.

Nå skal jeg dusje, har hatt rørlegger her og ikke fått gjort det. Men perfekt....Lukas sovnet nå, og da er det tid for meg til å sitte littebitt her og så dusje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og lørdag 31. juli kommer venner fra mannens hjemby. Blir kos det også. :tommelsmil: De skal være en uke, får låne rommet oppe på garasjen. To voksne og to barn, 13 og 4 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Våkna av at Lukas lå og små pludra med elefanten sin kl 7, et godt tak i halen og litt alvorsprat.. :ler: Fikk nesten tårer i øyenene jeg. Han er jo bare SKJØNN!!! :hjerte:

Han har fått mat, kos og kos og stell og nye klær. Ligger nå så fornøyd i lekegrinda si. Det er visst toppen av lykke å ligge der. Angrer ikke på det kjøpet nei!

Tja...nå er jeg lys, mannen er superfornøyd, synes det var så tøft. Jeg trenger nok noen dager å venne meg til det. Nabogutten sa, "HVA ER DET DU HAR GJORT MED HÅRET DITT, ER DET PARYKK" :hakeslepp:

:ler2: Han vet jo ikke at jeg er litt sånn ekstrem i fht hår... :wink:

Begge gutta er hjemme i dag, og mannen komme rikke hjem før sju....Men vi skal kose oss vi. Gå en lang tur, må bare ta en liten allergi tablett først. Fy f**n så ille det er i år... :-x

Og såklart spise frokost,Lese avisen, dusje og litt sånn før vi i det hele tatt beveger oss ut. Lukas kan ta lille dubb inne, det er best...og så den laaange ute for da blird en som regel passe lang.

Han er bare så GO' og snill om dagen. Legging- ingen problem, spising- ingen problem , våkner sju tidligst....= ingen problem, bare kos!! :hjerter: Og masse tilbakemelding på alt, i dag prøvde han å kose litt med Ludde også. Strakk seg etter han. Skal se de blir beste-kompiser...!

En ny fin dag har begynt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig dere har det, Kipa! Og det har ikke bare med at Lukas er lett å ha med å gjøre, tror jeg, men også med din evne til å glede deg over de små viktige tingene i hverdagen! Jeg blir glad i hele meg av slike gledesrapporter.

Den Skagenferien høres himmelsk ut, ser deg for meg i småbyidyllen med barnevogna. Og på stranda, med vind i det lyse håret. Ikke lenge til nå! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...